Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03084204 |
Вебсайт: | https://www.vmr.gov.ua/departament-kapitalnoho-budivnytstva |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., ВІННИЦЯ, вул.Соборна, будинок 59 |
Контактна особа: |
Слободяник Сергій Миколайович 0681645011 kapbud@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 вересня 2023 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 39 800 834,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 199 004,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1.Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням електронного підпису (що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта 2.Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 199004 грн. (сто дев’яносто дев’ять тисяч чотири грн.) 3. Умови при наданні забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії: - Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. - Забезпечення тендерної пропозиції згідно з умовами цієї тендерної документації повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно ст. 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність». 4. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. Копія чинної банківської ліцензії, або витягу з Державного реєстру банків, що видані Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути додатково надані у складі тендерної пропозиції. 5.Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис (що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису) уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню на рахунок замовника, що буде вказаний у вимозі замовника до банку. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції здійснюються за рахунок коштів Учасника. Термін дії банківської гарантії наданої як забезпечення тендерної пропозиції Учасника, має відповідати строку дії тендерної пропозиції (90 календарних днів). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 199004 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
виконання будівельних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт виконується на умовах післяоплати. Оплата за виконані роботи здійснюється в безготівковому порядку, валютою платежу є гривня. Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 10 -ти робочих днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3). Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 вересня 2023 16:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 вересня 2023 16:25 |
Додаток 2 ПРУ ЗОШ№11.docx | |
08 вересня 2023 16:25 |
Додаток 4 ПРУ ЗОШ№11.docx | |
08 вересня 2023 16:25 |
Додаток 3 ПРУ ЗОШ№11.pdf | |
08 вересня 2023 16:25 |
Додаток 6 ПРУ ЗОШ№11.docx | |
08 вересня 2023 16:25 |
Додаток 5 ПРУ ЗОШ№11.docx | |
08 вересня 2023 16:25 |
Оголошення ПРУ ЗОШ№11.docx | |
08 вересня 2023 16:25 |
Тендерна документація ПРУ ЗОШ№11.docx | |
08 вересня 2023 16:25 |
Додаток 2 ПРУ ЗОШ№11.docx | |
08 вересня 2023 16:25 |
Додаток 4 ПРУ ЗОШ№11.docx | |
08 вересня 2023 16:25 |
Додаток 3 ПРУ ЗОШ№11.pdf | |
08 вересня 2023 16:25 |
Додаток 6 ПРУ ЗОШ№11.docx | |
08 вересня 2023 16:25 |
Додаток 5 ПРУ ЗОШ№11.docx | |
08 вересня 2023 16:25 |
Оголошення ПРУ ЗОШ№11.docx | |
08 вересня 2023 16:25 |
Тендерна документація ПРУ ЗОШ№11.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-06-000083 ● 918639f901a048f394ed60e8c0b354e2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2023 18:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.11.2023 №82-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 06.11.2023 №82-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2023-09-08-011844-a 08.09.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-08 14:50:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу "Вінницький ліцей №11" по вул. Тараса Сича,38 в м. Вінниці (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-08-011844-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Яким чином учасником ПП «БМП КЕНТАВР», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо надання в складі пропозиції учасника антикорупційної програми, наказу на її затвердження та призначення уповноваженого з її реалізації (підпункт 5.4 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
4. Чому не відхилено тендерну пропозицію переможця ПП «БМП КЕНТАВР», у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстави, зазначеної у підпункті 6 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, а саме витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі (пункт 5.9 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-13 13:20:20
відповідь на запит
Розглянувши запит щодо отриманні пояснень, повідомляємо наступне:
Розмір бюджетного призначення визначається на основі проектної документації, яка пройшла державну експертизу та затверджена в установленому порядку (висновок експертизи додається). Відповідно розмір очікуваної вартості предмету закупівлі визначається кошторисною документацією, яка є частиною проектної документації, додаванням таких глав зведеного кошторисного розрахунку: - вартість будівельних робіт; - вартість устаткування, меблів та інвентарю; - кошторисний прибуток; - кошти на покриття адміністративних витрат; - кошти на покриття ризиків будівельних робіт та устаткування; - кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами для будівельних робіт та устаткування; - ПДВ. Враховуючи великий об'єм, завантажити проектну документацію разом із відповіддю на запит неможливо. Однак ознайомитись з проектом можна в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва - реєстраційний номер PD01:7141-0788-7668-5871. Посилання на сторінку вебсайту - https://www.vmr.gov.ua/departament-kapitalnoho-budivnytstva#parentHorizontalTab8.
Враховуючи п.43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Замовником через електронну систему було розміщено повідомлення про усунення невідповідностей. На виконання цього повідомлення, Учасником було надано відповідь, в тому числі і щодо антикорупційної програми та наказу з її затвердження та уповноваженого з її реалізації.
Разом з тим інформуємо, що Учасник надав пояснення щодо відсутності повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформованого у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі через загальноукраїнську систему державних послуг онлайн «Дія». Уповноваженою особою було прийнято до уваги таке пояснення, так як в ході своєї діяльності, неодноразово в мережі інтернет та на спеціалізованих майданчиках, Учасниками різних процедур закупівель зазначалось про неможливість отримати вказаний витяг із-за причин незалежних від Учасника закупівлі. До того ж, «БМП КЕНТАВР» в своєму поясненні зазначив, що зобов’язується надати витяг одразу після його отримання. Що і було зроблено в подальшому.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-14 18:00:40
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу "Вінницький ліцей №11" по вул. Тараса Сича,38 в м. Вінниці (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-08-011844-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
Чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «БМП КЕНТАВР» у зв’язку з невиправленням виявленої замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення, а саме: ненаданням наказу про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого з її реалізації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-17 15:26:02
відповідь на запит
Розглянувши запит, повідомляємо наступне.
В повідомленні про усунення невідповідностей, що опубліковано 20.09.2023р. окрім інших питань йшлося про відсутність інформації щодо відсутності підстав для відмови і участі в процедурі закупівлі до учасника відповідно п.47 Особливостей. У файлі «Усунення невідповідностей.PDF» довідкою від 20.09.2023р. Учасник підтвердив відсутність підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі, в тому числі про наявність в нього антикорупційної програми та уповноваженого з її реалізації.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-11-28 16:55:54
звернення за роз'ясненнями
24 листопада 2023 року о 16 год. 52 хв. Управлінням Північного офісу Державної аудиторської служби України у Вінницькій області було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі робіт по об'єкту «Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу "Вінницький ліцей №11" по вул. Тараса Сича,38 в м. Вінниці». Класифікація за ДК 021:2015: 45216129-4 Будівництво сховищ. Оголошення про проведення закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2023-09-08-011844-a. Відповідно до ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Згідно ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. З урахуванням викладеного та користуючись правами передбаченими Законом звертаємось до органу державного фінансового контролю за наступними роз'ясненнями змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, а саме: - яким нормативно-правовим актом України передбачено застосування саме такого зобов'язання (вжиття саме таких заходів) щодо усунення виявлених порушень, а не іншого. - У який спосіб та з дотриманням якого порядку передбаченого чинним законодавством України його необхідно виконати Замовнику.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2023-11-29 17:42:30
Відповідь на звернення щодо висновку
Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі –Управління) розглянуло Ваше звернення за роз’ясненням щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - Висновок) від 28 листопада 2023 року, оприлюднене в електронній системі закупівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-08-011844-a) та повідомляє.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно зі статтею 5 Закону України від 26 січня 1993 року №2939-XII «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється органом державного фінансового контролю шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України від 25 грудня 2015 року №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг визначаються Законом та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178).
Пунктом 23 Постанови №1178 визначено, що Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону.
Згідно з частиною 6 статті 8 Закону за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок, що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
Відповідно до пункту 5 частини 7 статті 8 Закону у висновку обов’язково зазначається зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Водночас, наказом Міністерства фінансів України від 08 вересня 2020 року №552 (далі – Порядок №552) затверджено форму висновку та порядок його заповнення.
Відповідно до Порядку №552, висновок містить розділ II «Констатуюча частина», у якому в пункті 3 зазначаються зобов`язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень).
Пунктом 3 розділу IІI Порядку №552 визначено, що, у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, пункт 3 розділу II «Констатуюча частина» висновку має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якої орган державного фінансового контролю зобов`язує замовника усунути, у встановленому законодавством порядку, такі порушення, а також зобов`язання щодо їх усунення.
Отже, на орган державного фінансового контролю покладено обов`язок зазначити у висновку зобов`язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Так, Управлінням, відповідно до частини другої статті 8 Закону, проведено моніторинг процедури закупівлі Департаментом капітального будівництва Вінницької міської ради (далі – Замовник) робіт з нового будівництва споруди цивільного захисту, протирадіаційного укриття комунального закладу "Вінницький ліцей №11" по вул. Тараса Сича,38 в м. Вінниці, за результатами якого посадовою особою Управління складено Висновок від 24 листопада 2023 року, який оприлюднено в електронній системі закупівель в порядку, визначеному частиною 6 статті 8 Закону.
В ході проведення моніторингу, за результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 1, абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178.
Враховуючи вищевказане, в пункті 3 розділу II «Констатуюча частина» Висновку зазначено, що «керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів».
При визначенні зобов’язання з усунення виявлених порушень враховано характер допущених порушень та конкретизовано, яких саме заходів має вжити Замовник.
Частиною 8 статті 8 Закону визначено порядок дій замовника закупівлі в разі виявлення за наслідками проведення моніторингу порушень чинного законодавства при здійсненні закупівлі. Законодавцем диспозитивно визначено варіанти правомірної поведінки замовника при усуненні порушень, зазначених у висновку, зокрема, шляхом оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та/або документів, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументованих заперечень до висновку, або інформації про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Таким чином, після оприлюднення висновку замовник має три варіанти поведінки: усунути викладені у ньому порушення законодавства у сфері публічних закупівель та надати документи, що підтверджують це органу фінансового контролю; надати аргументовані заперечення до висновку; надати інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Водночас, усунення порушень шляхом припинення зобов’язань за договором є варіантом правомірної поведінки замовника при усунені порушень, що направлений на приведення відносин між сторонами у первісний стан.
З огляду на вищевикладене, зазначені у Висновку заходи усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором є такими, що визначені відповідно до правил законодавства.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором. Направлено лист від 01.12.2023р. №22/00/010/74337 на адресу ПП "БМП КЕНТАВР" про укладання відповідної додаткової угоди.
2023-12-01 16:57:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 вересня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП БМП КЕНТАВР |
39 245 394,90
UAH з ПДВ
|
39 245 394,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП БМП КЕНТАВР #36310360 |
Переможець |
39 245 394,90
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2023 16:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 вересня 2023 15:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 листопада 2024 16:05
|
додаткова 6 пру ліцей 11.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2024 16:04
|
Інформація про ціни на матеріальні ресурси по Ліцею №11 (ПРУ) до договору 2023р..pdf | зміни до договору |
06 листопада 2024 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2024 15:54
|
додаткова 5 пру ліцей11.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2024 15:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2024 10:35
|
додаткова №4 ПРУ ліцей №4.pdf | зміни до договору |
25 січня 2024 10:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2024 16:41
|
додаткова №3 ПРУ ліцей №11.pdf | зміни до договору |
17 січня 2024 16:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 17:09
|
додаткова №2 ПРУ ліцей №11.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 17:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2023 08:37
|
додаткова №1 ПРУ ЗОШ№11.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2023 08:37
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2023 14:23
|
договір ПРУ ЗОШ№11.pdf | укладений |
02 жовтня 2023 14:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 03/10-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 03/10-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 03/10-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна плану фінансування, покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 03/10-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 03/10-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 03/10-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |