Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі Комунального закладу "Дніпровська міська дитяча клінічна лікарня № 5" Дніпровської міської ради по вул. Івана Акінфієва, 5 в м. Дніпрі (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
30 703 978,10 UAH
UA-2023-09-08-010509-a 583ecfdbbea146a09d90c2b4595a4cdd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Гончар

+380563730124 v.honchar@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Вікторія Гончар
+380563730124
v.honchar@adm.dp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі Комунального закладу "Дніпровська міська дитяча клінічна лікарня № 5" Дніпровської міської ради по вул. Івана Акінфієва, 5 в м. Дніпрі (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро , вул. Івана Акінфієва,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2023
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

08 вересня 2023 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2023 15:21
Обґрунтування.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-09-15-000043 ● 05765ebfd6154ace95c25c07ec1e4929
  • Статус: завершено ● Дата: 06 жовтня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 вересня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 вересня 2023 15:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


15.09.2023 № 275

Київ



Про початок моніторингу
закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу закупівель»



Витяг з переліку закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2023-09-08-010509-a 08.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-18 19:56:52

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція будівлі Комунального закладу «Дніпровська міська дитяча клінічна лікарня № 5» Дніпровської міської ради по вул. Івана Акінфієва, 5 в м. Дніпрі (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-08-010509-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, в тому числі перелік додаткових будівельно-монтажних робіт, визначений проектною організацією під час здійснення коригування проектно-кошторисної документації предмету процедури закупівлі за номером UA-2022-11-15-004165-a, експертний звіт № 05-244-23 від 05.09.2023 (тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у зв’язку із закупівлею додаткових робіт, пов’язаних із предметом закупівлі основного договору від 08.12.2022 № 140/12-2022, саме в того самого виконавця робіт – товариства з обмеженою відповідальністю «СК «Стройінвест».

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-09-21 15:09:48

Пояснення

Відповідно до отриманих питань за предметом закупівлі: «Реконструкція будівлі Комунального закладу "Дніпровська міська дитяча клінічна лікарня № 5" Дніпровської міської ради по вул. Івана Акінфієва, 5 в м. Дніпрі (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)» повідомляємо наступне:
Видатки бюджетних коштів здійснюються за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ)
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідають рішенням проектно-кошторисної документації, за результатами розгляду якої отримано позитивний експертний звіт. Перелік будівельно-монтажних робіт, визначений проектною організацією під час здійснення коригування додається.
Очікувана вартість закупівлі робіт з реконструкції визначена з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку за весь комплекс будівельно-монтажних робіт з ПДВ.
Стосовно підтвердження наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів повідомляємо наступне.
08 грудня 2022 року за результатами процедури відкритих торгів з особливостями між Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації та ТОВ «СК «Стройінвест» по вищезазначеному об’єкту було укладено договір на виконання будівельно-монтажних робіт № 140/12-2022 загальною вартістю 65 626 000,00 грн.
У ході виконання робіт за договором № 140/12-2022 виявлені додаткові будівельно – монтажні роботи, що не були передбачені початковою проектно-кошторисною документацією, та виконання яких є необхідним для завершення робіт з реконструкції.
Відповідно до пп. 8 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами), затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, у того самого виконавця робіт/надавача послуг. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі».
Вартість додаткових робіт по об’єкту Реконструкція будівлі Комунального закладу "Дніпровська міська дитяча клінічна лікарня № 5" Дніпровської міської ради по вул. Івана Акінфієва, 5 в м. Дніпрі не перевищує 50% ціни основного договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, замовник має підстави для проведення закупівлі додаткових робіт по зазначеному об’єкту без застосування відкритих торгів.
Разом з тим, відповідно до абзацу 29 п.13 Особливостей уповноваженою особою опубліковано обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі без застосування відкритих торгів, що погоджено особою, визначеною керівником замовника.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 вересня 2023
Кінцевий строк оскарження: 05 жовтня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК "СТРОЙІНВЕСТ"
#39086059
Переможець 30 703 978,10
UAH з ПДВ
08 вересня 2023 15:21

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2024 11:56
ДУ №2 вул. І. Акінфієва.pdf укладений
18 березня 2024 11:55
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2023 16:24
Дод. угода №1.pdf зміни до договору
19 грудня 2023 16:21
Договір Акінфієва.pdf укладений
08 вересня 2023 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: №63/09-23
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2023 — 18 березня 2024
Сума оплати за договором: 28 245 777,71
UAH (в тому числі ПДВ 4 707 629,62 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку з істотною зміною обставин, якими Сторони керувалися при укладенні Договору