Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Грунт ГФ-021
Очікувана вартість
52 640,00 UAH
UA-2023-09-08-005972-a 108d877deca84253b59decd1d9ec4e2e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Волошина

+380972116803 tkomitet58@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А4558
Код ЄДРПОУ: 08272152
Місцезнаходження: 16600, Україна , Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Шевченка,97
Контактна особа: Юлія Волошина
+380972116803
tkomitet58@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2023 12:18
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2023 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2023 12:00
Початок аукціону: 20 вересня 2023 14:02
Очікувана вартість: 52 640,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 526,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: За порушення умов Договору щодо якості (комплектності) товару Постачальник сплачує Покупцю штраф у розмірі 20 % вартості неякісного (некомплектного) Товару. За порушення строків поставки Товару Постачальник сплачує Покупцю пеню в розмірі 0,1 % від вартості товару, стосовно якого допущено прострочення постачання, за кожний день прострочення (згідно з вимогами п. 2 ст. 231 Господарського кодексу України). За відмову від поставки, а також за порушення строків поставки Товару понад 30 діб з Постачальника додатково стягується штраф у розмірі 7 (семи) відсотків вартості непоставленого Товару за кожний місяць прострочення. У разі виявлення Покупцем товару неналежної якості або неналежної кількості Постачальник за свій рахунок здійснює додаткову поставку належної якості та кількості товару або його заміну на товар належної якості протягом 10 (десяти) календарних днів. За несвоєчасне усунення недоліків, зазначених у термін, встановлений Сторонами, Постачальник сплачує штраф у розмірі 20% від вартості Товару, який підлягає заміні, а за прострочення понад 30 діб додатково сплачує пеню в розмірі 0,1% від вартості Товару, що підлягає заміні, за кожний день прострочення з дня отримання письмового повідомлення від Покупця. За несвоєчасне сповіщення Покупця про час та дату відвантаження товару, яке призвело до нанесення матеріальних збитків, Постачальник відшкодовує завдані збитки та сплачує штраф у розмірі 1 відсотка від суми Договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
526.4 кілограм
грунт ГФ-021 (2,8 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16600, Україна, Чернігівська область, Ніжин
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2023  —  01 листопада 2023
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата після поставки товари, у термін до 01.12.2023 року Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
За порушення умов Договору щодо якості (комплектності) товару Постачальник сплачує Покупцю штраф у розмірі 20 % вартості неякісного (некомплектного) Товару. За порушення строків поставки Товару Постачальник сплачує Покупцю пеню в розмірі 0,1 % від вартості товару, стосовно якого допущено прострочення постачання, за кожний день прострочення (згідно з вимогами п. 2 ст. 231 Господарського кодексу України). За відмову від поставки, а також за порушення строків поставки Товару понад 30 діб з Постачальника додатково стягується штраф у розмірі 7 (семи) відсотків вартості непоставленого Товару за кожний місяць прострочення. У разі виявлення Покупцем товару неналежної якості або неналежної кількості Постачальник за свій рахунок здійснює додаткову поставку належної якості та кількості товару або його заміну на товар належної якості протягом 10 (десяти) календарних днів. За несвоєчасне усунення недоліків, зазначених у термін, встановлений Сторонами, Постачальник сплачує штраф у розмірі 20% від вартості Товару, який підлягає заміні, а за прострочення понад 30 діб додатково сплачує пеню в розмірі 0,1% від вартості Товару, що підлягає заміні, за кожний день прострочення з дня отримання письмового повідомлення від Покупця. За несвоєчасне сповіщення Покупця про час та дату відвантаження товару, яке призвело до нанесення матеріальних збитків, Постачальник відшкодовує завдані збитки та сплачує штраф у розмірі 1 відсотка від суми Договору.
11 вересня 2023 08:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2023 08:53
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
11 вересня 2023 08:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2023 13:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2023 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2023 08:53
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
11 вересня 2023 08:44
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
08 вересня 2023 13:29
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
08 вересня 2023 12:18
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо ціни пропозиції
Дата подання: 14 вересня 2023 09:23
Дата відповіді: 14 вересня 2023 15:49
Доброго дня. Замовником в ТД вказано: Очікувана вартість предмета закупівлі: 52 640,00 грн. В ЕСЗ вказано, що дана сума БЕЗ ПДВ Просимо замовника уточнити: у разі укладання договору з постачальником, який є платником ПДВ, сума договору включатиме ПДВ? Чи дана закупка рахується як та що йде на потреби оборони за 0 ставкою ПДВ?? Для участі у тендері в електронну форму з ціною при подачі пропозиції учасник має вказувати ціну без ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дана закупівля підпадає під дію постанови КМУ №178 від 02.03.2022 року та обкладається податком на додану вартість за нульовою ставкою, являється закупівлею для забезпечення потреб транспорту ЗСУ.
Ціна товару має бути без ПДВ.
Щодо категорії товару згідно проєкту
Дата подання: 14 вересня 2023 10:08
Дата відповіді: 14 вересня 2023 16:24
Шановний Замовнику! Відповідно до 2.1. Товар, що поставляється за цим Договором, по своїй якості, комплектності та іншим вимогам, гарантійним термінам служби повинен постачатися 1-ї категорії (новим, який не був у використанні). Для предмету закупівлі не характерний поділ на категорії. Просимо підтвердити приведення у відповідність до специфіки товару умов проєкту договору при укладанні з переможцем.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, у разі заміни умов договору просимо надати ТУ.
Щодо якості згідно проєкту договору
Дата подання: 14 вересня 2023 10:10
Дата відповіді: 14 вересня 2023 16:25
Шановний Замовнику! Відповідно до п. 2.2. Якість товару, тара, упаковка, маркування повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів і в установленому порядку підтверджуватися відповідними документами. В Україні відсутні діючі стандарти, за якими би виготовлявся товар. Товар виготовляється за ТУ. Просимо підтвердити приведення у відповідність до специфіки товару умов проєкту договору при укладанні з переможцем.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добре дня, підтверджуємо при наданні відповідної документації ТУ.
Щодо кінцевого терміну зберігання згідно проєкту
Дата подання: 14 вересня 2023 10:21
Дата відповіді: 14 вересня 2023 16:13
Шановний Замовнику! Відповідно до п. 2.3. Кінцевий термін зберігання поставленого товару повинен бути не менше ніж 12 місяців від дати приймання товару Покупцем. Кінцевий термін зберігання - поняття. що було характерно для ЛФМ раніше. Наразі ЛФМ мають строк (термін) придатності. При цьому, строк (термін) придатності більшості ґрунтовок на ринку України становить 12 місяців з дати виготовлення. Відтак, виходячи зі змісту п., Замовник висловлює бажання, щоб йому поставлявся по суті щойно виготовлений товар. Проте, обсяг закупівлі є недостатнім для індивідуального виготовлення партії саме для Замовника, відтак, вимога є по суті невиконуваною. Пропонуємо п. привести у відповідність, виклавши в редакції або підтвердивши таке викладення при укладанні договору з переможцем: 2.3. Строк (термін) придатності товару має бути не менше, ніж 12 місяців, а залишковий строк (термін) придатності на момент поставки товару Покупцеві - не менше 70% від загального строку (терміну) придатності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, підтверджуємо що, при укладанні договору з переможцем:пункт 2.3. буде викладено в такій редакції: Строк (термін) придатності товару має бути не менше, ніж 12 місяців, а залишковий строк (термін) придатності на момент поставки товару Покупцеві - не менше 70% від загального строку (терміну) придатності
Щодо статусу платника ПДВ постачальника
Дата подання: 14 вересня 2023 10:24
Дата відповіді: 14 вересня 2023 16:15
Шановний Замовнику! Відповідно до 3.1. Загальна сума Договору складає ____________________ грн. (___________________ гривень _________________ коп.) без ПДВ (Постачальник не є платником ПДВ). Проте, в закупівлі можуть брати участь як постачальники - платники ПДВ, так і Постачальники-неплатники ПДВ. Просимо підтвердити внесення змін до договору при його укладанні залежно від реального статусу постачальника як платника (неплатника ПДВ) з відображенням, відповідно, ціни з ПДВ чи без залежно від наведеного.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дана закупівля підпадає під дію постанови КМУ №178 від 02.03.2022 року та обкладається податком на додану вартість за нульовою ставкою та являється закупівлею для забезпечення потреб транспорту ЗСУ. Ціна товару має бути без ПДВ.
Щодо строків повідомлення про форс-мажор та його підтвердження
Дата подання: 14 вересня 2023 10:30
Дата відповіді: 14 вересня 2023 16:21
Шановний Замовнику! Відповідно до 8.5. Сторона, що підпала під дію форс-мажорних обставин і виявилась, внаслідок цього, нездатною виконувати обов’язки за Договором, повинна терміново, не пізніше п’яти днів з моменту їх настання, у письмовій формі повідомити іншу сторону. Несвоєчасне, більше ніж п’ять днів, повідомлення про форс-мажорні обставини позбавляє відповідну сторону права посилатися на них для виправдання. 8.6. Належним доказом обставин, зазначених у пунктах 8.2-8.3 цього Договору та строку їх дії служать довідки, які видаються відповідною торговою палатою чм уповноваженими органами місцевої (за місцем форс-мажорних обставин) державної адміністрації. 5 днів для повідомлення при реальному настанні форс-мажору у сторони - є по суті невиконуваним строком для повідомлення контрагентів. Адже залежно від виду форс-мажору та ступеню його впливу на сторону цього строку може бути недостатньо навіть для ліквідації його наслідків. Щодо органу. що засвідчує форс-мажор - ТПП чи ОВА не є єдиним такими органами. До прикладу, засвідчення пожежі є компетенцією ДНСН, тощо. Пропонуємо викласти п. в редакції або підтвердити таке викладення при укладанні договору з переможцем: 8.5. Сторона, що підпала під дію форс-мажорних обставин і виявилась, внаслідок цього, нездатною виконувати обов’язки за Договором, повинна терміново, не пізніше 30 днів з моменту їх настання, у письмовій формі (або іншим доступним засобом зв'язку з подальшим письмовим повідомленням) повідомити іншу сторону. Несвоєчасне, більше ніж 30 днів, повідомлення про форс-мажорні обставини позбавляє відповідну сторону права посилатися на них для виправдання. 8.6. Належним доказом обставин, зазначених у пунктах 8.2-8.3 цього Договору та строку їх дії служать довідки, які видаються відповідною торговою палатою чи уповноваженими органами місцевої (за місцем форс-мажорних обставин) державної адміністрації або іншим компетентним органом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, підтверджуємо що, при укладанні договору з переможцем:пункт 8.5. буде викладено в такій редакції: Сторона, що підпала під дію форс-мажорних обставин і виявилась, внаслідок цього, нездатною виконувати обов’язки за Договором, повинна терміново, не пізніше 5 днів з моменту їх настання, у письмовій формі (або іншим доступним засобом зв'язку з подальшим письмовим повідомленням не пізніше 10 днів) повідомити іншу сторону. Несвоєчасне, більше ніж 5 днів, повідомлення про форс-мажорні обставини позбавляє відповідну сторону права посилатися на них для виправдання. 8.6. Належним доказом обставин, зазначених у пунктах 8.2-8.3 цього Договору та строку їх дії служать довідки, які видаються відповідною торговою палатою чи уповноваженими органами місцевої (за місцем форс-мажорних обставин) державної адміністрації або іншим компетентним органом.
Щодо деталізації форс-мажору в умовах військової агресії рф проти України
Дата подання: 14 вересня 2023 10:32
Дата відповіді: 14 вересня 2023 16:22
Шановний Замовнику! Зважаючи, що договір укладається під час триваючої військової агресії рф проти України, задля уникнення можливих непорозумінь між сторонами та однакового розуміння ними умов співпраці пропонуємо конкретизувати в цій частині умови форс-мажору щодо російської агресії проти України, як такі, що можуть застосовуватися до сторін виключно щодо обставин, які настали після укладання договору та за їх безпосереднього впливу на можливість сторони виконувати зобов'язання. Пропонуємо доповнити договір або підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем: Сторони погодили, що вони підтверджують та визнають, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: - безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов’язання за договором; - настали після укладання цього Договору та підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, підтверджуємо що, при укладанні договору з переможцем:пункт 8.5. буде викладено в такій редакції: Сторона, що підпала під дію форс-мажорних обставин і виявилась, внаслідок цього, нездатною виконувати обов’язки за Договором, повинна терміново, не пізніше 5 днів з моменту їх настання, у письмовій формі (або іншим доступним засобом зв'язку з подальшим письмовим повідомленням не пізніше 10 днів) повідомити іншу сторону. Несвоєчасне, більше ніж 5 днів, повідомлення про форс-мажорні обставини позбавляє відповідну сторону права посилатися на них для виправдання. 8.6. Належним доказом обставин, зазначених у пунктах 8.2-8.3 цього Договору та строку їх дії служать довідки, які видаються відповідною торговою палатою чи уповноваженими органами місцевої (за місцем форс-мажорних обставин) державної адміністрації або іншим компетентним органом.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2023 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" 34 216,00
UAH
33 689,60
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "УКРГОСТ ГРУП" 36 190,00
UAH
34 084,40
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ Чернігівторг 38 916,00
UAH
38 916,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ФОП БОТВИНА ТЕТЯНА ВАЛЕРІЇВНА 47 323,36
UAH
47 323,36
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 вересня 2023 15:27
Електронний підпис
25 вересня 2023 12:37
Пропозиція оновлена
25 вересня 2023 12:37
Довіреність Мєльнік 2023
25 вересня 2023 12:37
Довідка щодо ліцензування
19 вересня 2023 10:10
Електронний підпис
19 вересня 2023 10:04
12 Технічна специфікація.pdf
19 вересня 2023 10:04
7 Довідка про бенефіц.pdf
19 вересня 2023 10:04
Витяг з ЄДРПОУ 11.08.2023.pdf
19 вересня 2023 10:04
ПБ Грунт ГФ-021 DekART.pdf
19 вересня 2023 10:04
ПЯ ГФ-021 сіра 2_8.jpg
19 вересня 2023 10:04
Пропозиція (2).pdf

Публічні документи

18 вересня 2023 15:37
Електронний підпис
18 вересня 2023 15:37
Електронний підпис
18 вересня 2023 15:36
5.Статут Укргост груп 2023.pdf
18 вересня 2023 15:36
12. Лист-погодження.pdf
18 вересня 2023 15:36
15. Довідка ст. 236 ГКУ.pdf
18 вересня 2023 15:36
19. Лист-відгук.pdf
18 вересня 2023 15:36
11. Гарантійний лист.pdf
18 вересня 2023 15:36
22. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

14 вересня 2023 15:23
Електронний підпис
14 вересня 2023 15:22
Аналогічний договір.pdf
14 вересня 2023 15:22
Аналогічні накладні.pdf
14 вересня 2023 15:22
Бенефеціар.pdf
14 вересня 2023 15:22
Виписка з ЄДР.pdf
14 вересня 2023 15:22
Висновки СЕС.pdf
14 вересня 2023 15:22
Витяг з ЄДР.pdf
14 вересня 2023 15:22
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
14 вересня 2023 15:22
Гарнтія ціни.pdf
14 вересня 2023 15:22
Довіреність Іващенко.pdf
14 вересня 2023 15:22
Заборгованість.pdf
14 вересня 2023 15:22
Захист довкілля.pdf
14 вересня 2023 15:22
Зміни до Статуту.pdf
14 вересня 2023 15:22
Лист вартості.pdf
14 вересня 2023 15:22
Ліцензування.pdf
14 вересня 2023 15:22
Наказ директора.pdf
14 вересня 2023 15:22
Опис Чернігівторг (1).pdf
14 вересня 2023 15:22
П41.pdf
14 вересня 2023 15:22
Проект договору.pdf
14 вересня 2023 15:22
Пропозиція.pdf
14 вересня 2023 15:22
Пункт 47.pdf
14 вересня 2023 15:22
Резидент.pdf
14 вересня 2023 15:22
Статут Чернігівторг.pdf
14 вересня 2023 15:22
лист взаємовідносини.pdf
14 вересня 2023 15:22
лист новий товар.pdf
14 вересня 2023 15:22
лист якості товару.pdf

Публічні документи

18 вересня 2023 14:38
Електронний підпис
18 вересня 2023 14:30
10. лист акціонер (1).pdf
18 вересня 2023 14:30
13. Відгук.pdf
18 вересня 2023 14:30
14 гарантійний лист 1 (2).pdf
18 вересня 2023 14:30
15гарантійний лист 1 (3).pdf
18 вересня 2023 14:30
2. Виписка.pdf
18 вересня 2023 14:30
2. Витяг з ЄДР 10.07.23.pdf
18 вересня 2023 14:30
2. неплатник ПДВ (1).pdf
18 вересня 2023 14:30
3. ліцензія (3).pdf
18 вересня 2023 14:30
4. гарантійний лист (1).pdf
18 вересня 2023 14:30
5 пункт 47 Особливостей (2).pdf
18 вересня 2023 14:30
9. інформація (1).pdf
18 вересня 2023 14:30
Сертифікат якості.pdf
18 вересня 2023 14:30
Сертифікат якості.pdf
18 вересня 2023 14:30
паспорт Ботвина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "УКРГОСТ ГРУП"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ Чернігівторг

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ФОП БОТВИНА ТЕТЯНА ВАЛЕРІЇВНА

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН"
#32318370
Переможець 33 689,60
UAH
25 вересня 2023 08:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2023 08:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН"
#32318370
33 689,60
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2023 09:43
договір 48 від 03.10.23.pdf укладений
03 жовтня 2023 09:36