Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БАГАТОГАЛУЗЕВЕ ОБ'ЄДНАННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА МИРНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 21973020 |
Місцезнаходження: | 85324, Україна , Донецька обл., Мирноград, вул. Руднична , буд. 2 |
Контактна особа: |
Ізвекова Наталя Ігорівна 380999630408 nata.izvekova88@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 вересня 2023 10:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 11 798 614,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58 993,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 вересня 2023 12:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 вересня 2023 12:06 |
протокол та перелік змін.PDF | |
14 вересня 2023 12:05 |
Тендерна документація.docx | |
14 вересня 2023 11:07 |
Додаток 3 Проект договора нове будівництво Нова редакція.docx | |
08 вересня 2023 10:26 |
Додаток 3 Проект поговора нове будівництво.docx | |
08 вересня 2023 10:26 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
08 вересня 2023 10:25 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx |
14 вересня 2023 12:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 вересня 2023 12:06 |
протокол та перелік змін.PDF
|
|||
14 вересня 2023 12:05 |
Тендерна документація.docx
|
|||
14 вересня 2023 11:07 |
Додаток 3 Проект договора нове будівництво Нова редакція.docx
|
|||
08 вересня 2023 10:26 |
Додаток 3 Проект поговора нове будівництво.docx
|
|||
08 вересня 2023 10:26 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx
|
|||
08 вересня 2023 10:25 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-08-000013 ● bc7b208d805c4580b545bd6566128936
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2023 18:45 |
07.11.2023 № 213 Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/11797-2023 від 13.10.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.11.2023 № 213
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
11 UA-2023-09-08-002530-a
08.09.2023 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БАГАТОГАЛУЗЕВЕ ОБ'ЄДНАННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА МИРНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-13 10:19:36
Запит про надання пояснень (Інформації, документів).
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон № 922-VІІІ) та ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі Нове будівництво кладовища за адресою: вул. Виноградна м. Мирноград Донецька область. Коригування (1 черга) (за ДК ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) очікуваною вартістю 11 798 614,00 грн., яку проведено КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ БАГАТОГАЛУЗЕВЕ ОБ'ЄДНАННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА МИРНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Пунктом 1 додатку 1 тендерної документації Замовника, передбачено що на підтвердження кваліфікації/освіти інженерно-технічних працівників, учасником у складі тендерної пропозиції надаються копії дипломів (сторона, на якій міститься інформація щодо кваліфікації).
Пунктом 5 статті 7 розд. ІІ Закону України «Про вищу освіту» від 01.07.2014 № 1556-VII передбачено, що невід’ємною частиною диплома бакалавра, магістра, доктора філософії/доктора мистецтва є додаток до диплома європейського зразка, що містить структуровану інформацію про завершене навчання. У додатку до диплома містять інформацію про результати навчання особи, яку складають з інформації про назви дисциплін, отримані оцінки і здобуту кількість кредитів ЄКТС, а також відомості про національну систему вищої освіти України.
В тендерній пропозиції учасника ТОВ "ЮНІОТРА¬НСБІЛДІНГ" відсутні додатки до дипломів у директора – Бурієв Ельдар, начальника дільниці – Майструк Дмитро Петрович, майстер - Омелянчук Василь Володимир, виконроб - Свиридюк Олександр Борисович (файл - 2.6.1. Дипломи ІТР.pdf).
Пунктом 1 додатку 1 тендерної документації Замовника, передбачена довідка, складена Учасником у довільній формі, про наявність у учасника обладнання та матеріально технічної - бази яку планується залучити для виконання обсягу робіт за предметом закупівлі: автомобілі бортові вантажопідйомність не менше 5 та 8 т. із зазначенням інформації про найменування такого обладнання, кількості, технічного стану, форму власності та/або правові підстави користування.
В тендерній пропозиції учасника ТОВ "ЮНІОТРА¬НСБІЛДІНГ" відсутні автомобілі бортові вантажопідйомність не менше 5 та 8 т. Зазначені автомобілі в довідці від 18.09.2023 № 2.5 вантажопідйомність до 4,5 тонн. (файл - 2.5. Довідка щодо обладнання та МТБ.pdf)
Враховуючи зазначене, просимо пояснити причину не відхилення тендерної пропозиції або надати посилання на файли в тендерній пропозиції ТОВ "ЮНІОТРА¬НСБІЛДІНГ", які містять вище зазначену інформацію.
Пояснення/інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-16 11:50:24
Пояснення на запит
У відповідь на запит про надання пояснень (інформації, документів) Східного офісу Держаудитслужби від 13.11.2023 в межах моніторингу процедури закупівлі: Нове будівництво кладовища за адресою: вул. Виноградна м. Мирноград Донецька область. Коригування (1 черга) (за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) очікуваною вартістю 11 798 614,00 грн., яку проведено КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ БАГАТОГАЛУЗЕВЕ ОБ'ЄДНАННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА МИРНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) надаємо свої пояснення та повідомляємо наступне:
- Уповноважена особа Ізвекова Наталя Ігорівна звільнена за власним бажанням, у зв’язку з доглядом за дитиною до досягнення нею чотирнадцяти років з 03 жовтня 2023 року, тому отримати пояснення відносно проведення даної закупівлі не має можливості.
- З метою усунення та недопущення порушення Законодавства у сфері публічних закупівель КП БОКГ Мирноградської міської ради та
ТОВ "ЮНІОТРАНСБІЛДІНГ" дійшли згоди про розірвання Договору підряду № 09/10 від 09.10.2023 за згодою сторін.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 вересня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЮНІОТРАНСБІЛДІНГ" |
11 788 240,00
UAH з ПДВ
|
11 788 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЮНІОТРАНСБІЛДІНГ" #39827244 |
Переможець |
11 788 240,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2023 08:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 вересня 2023 13:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2023 16:25
|
Угода.PDF | укладений |
17 листопада 2023 16:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2023 11:58
|
ДУ 2.PDF | зміни до договору |
16 листопада 2023 11:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2023 16:21
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
20 жовтня 2023 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2023 15:15
|
Договор .PDF | укладений |
09 жовтня 2023 15:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 09/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна керівника |
Номер договору про закупівлю: | 09/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Покращення якості предмета закупівлі |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |