Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Славутської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 23563639 |
Місцезнаходження: | 30000, Україна , Хмельницька обл., місто Славута, вул. Соборності, 7 |
Контактна особа: |
Новак Тетяна Василівна +380977713092 sl_nova@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 вересня 2023 10:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2023 10:26 |
Очікувана вартість: | 16 099 072,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 80 495,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 вересня 2023 10:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 вересня 2023 10:21 |
Додаток 3 Проєкт Договору Звитяги.doc | |
08 вересня 2023 10:21 |
Додаток 2 Т.З. Реконструкція вулиці Звитяги.doc | |
08 вересня 2023 10:21 |
Додаток 1 Перелік документів Звитяги.doc | |
08 вересня 2023 10:21 |
1 ТД Звитяги.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-01-000026 ● d56c75b9a5e946f6855e5b77ff1f9b26
- Статус: завершено ● Дата: 22 березня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2023 11:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
31.10.2023 № 314
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2023-09-08-002447-a 08.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-07 20:29:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції по вул. Звитяги м. Славута, Хмельницької області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-08-002447-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-09 17:30:00
Пояснення, які обгрунтовують позицію замовника на запит Державної аудиторської служби України (ID моніторингу UA-M-2023-11-01-000026)
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно - кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь Замовника.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, визначені у проектній документації «Реконструкція вул. Звитяги м. Славута Хмельницької області (коригування)», яка розроблена проектною організацією ФОП Лісова Тамара Григорівна, відповідно до вимог державних будівельних норм, правил та інших чинних нормативних документів України, зокрема Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та системи ціноутворення в будівництві.
Вказана проектна документація отримала позитивний експертний звіт від 02.06.2023 року №123-0105/01-23, виданий філією ДП “Укрдержбудекспертиза” у Хмельницькій області, та затверджена у відповідності до чинного законодавства (скан-копія експертного звіту та зведення витрат додаються).
Проектна документація розміщена на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, реєстраційний номер PD01:4184-4570-2470-1751 від 02.06.2023.
Складання дефектних актів для виду робіт, що є предметом закупівлі, не передбачено чинним законодавством.
Склад будівельно-монтажних робіт, їх номенклатура, марки, типи визначені в Технічному завдані згідно проектної документації. Технічне завдання, яке було невідємною частиною тендерної документації у відкритих торгах з особливостями по об’єкту закупівлі «Реконструкція вул. Звитяги м. Славута Хмельницької області (коригування)» додається.
Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на основі зведеного кошторисного розрахунку, який є невід’ємною частиною проектної документації на реконструкцію вул. Звитяги м. Славута Хмельницької області (коригування) та примірної методики визначення вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільськогосподарського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості закупівлі» та кошторисних норм в будівництві, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281, що набули чинності 08.11.2021 року зі змінами.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі..
Відповідь Замовника.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту Замовника (головного розпорядника бюджетних коштів) долучено в окремому документі формату .doc/.docx
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-20 15:47:34
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі реконструкції вул. Звитяги м. Славута, Хмельницької області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-08-002447-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
На запит Держаудитслужби від 07.11.2023 щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі» вами надана відповідь від 09.11.2023 та посилання на сайт https://onedrive.live.com/?authkey=%21AGzuJgDPdAl8zJA&id=955E40596C09348E%218959&cid=955E40596C09348E.
Однак перейшовши за вказаним посилання установлено, що це не веб-сайт Замовника або головного розпорядника бюджетних коштів, а файловий хостинг (хмарне сховище), який дозволяє користувачам зберігати різні файли. При цьому, у своєму поясненні Замовник не зазначив інформацію щодо розміщення на власному вебсайті посилання, за яким можна перейти на зазначений файловий хост.
Таким чином повторно просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), які доступні для загального перегляду та на якому розміщено вище зазначене обґрунтування!
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-21 12:37:31
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту Замовника (головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі долучено у окремому документі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 вересня 2023 10:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "МВМ-13" |
15 902 460,40
UAH з ПДВ
|
15 902 460,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "МВМ-13" #14149378 |
Переможець |
15 902 460,40
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2023 11:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 вересня 2023 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2024 09:31
|
Виконавчий комітет Славутської міської ради -.pdf | зміни до договору |
29 квітня 2024 09:28
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
29 квітня 2024 09:28
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2023 09:28
|
Договір | укладений |
06 жовтня 2023 09:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування сум фінансування по договірних зобов’язаннях в зв’язку із тим, що у 2023 році в бюджеті Славутської МТГ не було передбачено коштів на фінансування повної суми раніше укладених договорів про закупівлю робіт. Документальне підтвердження: рішення СМР від 09.02.2024 №9-33/2024 «Про внесення змін до бюджету Славутської міської територіальної громади на 2024 рік» та рішення ВК СМР від 15.02.2024 №67 "Про укладення додаткових угод до договорів про закупівлю робіт та договорів підряду" |
Номер договору про закупівлю: | 276 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/276 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |