Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з подовження строку дії технічної та сервісної підтримки критичного обладнання Cisco інформаційно-комунікаційної системи Казначейства
Очікувана вартість
361 393,00 UAH
UA-2023-09-07-011361-a ● e648d2ea30d343fa86b46617870da129
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна казначейська служба України |
Код ЄДРПОУ: | 37567646 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ БАСТІОННА, будинок 6 |
Контактна особа: |
Анастасія Озерова +380442814933 zakup@treasury.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2023 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 19 вересня 2023 14:53 |
Початок аукціону: | 19 вересня 2023 14:53 |
Очікувана вартість: | 361 393,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 806,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з подовження строку дії технічної та сервісної підтримки критичного обладнання Cisco інформаційно-комунікаційної системи Казначейства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 грудня 2023
ДК 021:2015: 72253200-5 — Послуги з підтримки систем
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Акту Сторонами. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2023 17:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2023 17:05 |
Оголошення_ЗМІНИ_ВТ_Критич.облад.Cisco_13.09.2023.docx | |
13 вересня 2023 17:05 |
2023.09.13_ЗМІНИ_Казначейство_Тендерна_документацiя_ВТ_Критич.облад.Cisco_.docx | |
13 вересня 2023 17:05 |
2023.09.13_ЗМІНИ_Додатки_№_1-6_до_ТД.docx | |
13 вересня 2023 17:05 |
2023.09.13_ЗМІНИ_Додаток№ 7 до ТД_Проєкт_Договору.docx | |
13 вересня 2023 17:05 |
2023.09.13_77_ДІТ_Критич. облад.Cisco_Зміни в ТД_Протокол УО-О.docx | |
13 вересня 2023 17:05 |
2023.09.13_Казначейство_Суть_змін_Критич.облад.Cisco.docx | |
07 вересня 2023 15:48 |
2023.09.07_74_ВАГР_Протокол_УО_Процедури.docx |
13 вересня 2023 17:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 вересня 2023 17:05 |
Оголошення_ЗМІНИ_ВТ_Критич.облад.Cisco_13.09.2023.docx
|
|||
13 вересня 2023 17:05 |
2023.09.13_ЗМІНИ_Казначейство_Тендерна_документацiя_ВТ_Критич.облад.Cisco_.docx
|
|||
13 вересня 2023 17:05 |
2023.09.13_ЗМІНИ_Додатки_№_1-6_до_ТД.docx
|
|||
13 вересня 2023 17:05 |
2023.09.13_ЗМІНИ_Додаток№ 7 до ТД_Проєкт_Договору.docx
|
|||
13 вересня 2023 17:05 |
2023.09.13_77_ДІТ_Критич. облад.Cisco_Зміни в ТД_Протокол УО-О.docx
|
|||
13 вересня 2023 17:05 |
2023.09.13_Казначейство_Суть_змін_Критич.облад.Cisco.docx
|
|||
07 вересня 2023 15:48 |
2023.09.07_74_ВАГР_Протокол_УО_Процедури.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання
Дата подання: 08 вересня 2023 18:08
Дата відповіді: 11 вересня 2023 18:53
Проаналізувавши тендерну документацію та Додатки до неї, у Додатку 3. Таблиці 2, пункті 1.2 є вимога: «Учасник повинен надати документ від виробника обладнання або його офіційного представництва в Україні, який підтверджує наявність у учасника торгів спеціалізації за технологією Advanced Enterprise Networks Architecture Specialization.». Виходячи з переліку та обсягу послуг, ця вимога є надлишковою, оскільки вона жодним чином не впливає на можливість надання послуг, лише зменшує коло потенційних постачальників. Просимо не обмежувати конкуренцію, та видалити вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Державна казначейська служба України (далі – Казначейство) розглянула питання та повідомляє.
Наразі Казначейством закупівлі здійснюються відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178).
Відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей № 1178.
Частиною 3 статті 22 Закону, передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
До складу закупівлі входить ряд послуг, що мають виконуватися висококваліфікованим технічним персоналом Постачальника з виїздом на майданчик (як то, наприклад, відновлення функціонування обладнання, оновлення програмного забезпечення, виконання регламентних робіт на майданчику, інтеграція обладнання закупівлі з іншим обладнанням тощо). Коректне функціонування обладнання, щодо якого застосовуватимуться послуги, які входять до складу даної закупівлі, є висококритичним для функціонування сервісів Казначейства. Будь-яка найменша помилка або простій в обслуговуванні може призвести до негативного впливу на роботу інформаційно-комунікаційної системи Казначейства в цілому. Обслуговування такого обладнання потребує глибокої експертизи, досвіду, наявності команди досвідчених спеціалістів та лабораторного устаткування. Зважаючи на викладене вище вважаємо, що обслуговування мають проводити компанії, які мають відповідні для цього ресурси, що і підтверджується наявністю даної спеціалізації в технологіях архітектури і рішень Сisco щодо корпоративних мереж, яку офіційно має підтвердити виробник обладнання або його офіційного представництва в Україні. Слід зазначити, що Казначейство відіграє важливу роль у фінансовій системі держави, а тому критично важливим є робота інформаційно комунікаційної системи Казначейства, у тому числі завдяки забезпеченню послугами, що є предметом даної закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, Казначейством встановлено вимогу щодо надання учасником документу від виробника обладнання або його офіційного представництва в Україні, який підтверджує наявність у учасника торгів спеціалізації за технологією Advanced Enterprise Networks Architecture Specialization.
Таким чином, Казначейство не погоджується, що дана вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Наразі Казначейством закупівлі здійснюються відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178).
Відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей № 1178.
Частиною 3 статті 22 Закону, передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
До складу закупівлі входить ряд послуг, що мають виконуватися висококваліфікованим технічним персоналом Постачальника з виїздом на майданчик (як то, наприклад, відновлення функціонування обладнання, оновлення програмного забезпечення, виконання регламентних робіт на майданчику, інтеграція обладнання закупівлі з іншим обладнанням тощо). Коректне функціонування обладнання, щодо якого застосовуватимуться послуги, які входять до складу даної закупівлі, є висококритичним для функціонування сервісів Казначейства. Будь-яка найменша помилка або простій в обслуговуванні може призвести до негативного впливу на роботу інформаційно-комунікаційної системи Казначейства в цілому. Обслуговування такого обладнання потребує глибокої експертизи, досвіду, наявності команди досвідчених спеціалістів та лабораторного устаткування. Зважаючи на викладене вище вважаємо, що обслуговування мають проводити компанії, які мають відповідні для цього ресурси, що і підтверджується наявністю даної спеціалізації в технологіях архітектури і рішень Сisco щодо корпоративних мереж, яку офіційно має підтвердити виробник обладнання або його офіційного представництва в Україні. Слід зазначити, що Казначейство відіграє важливу роль у фінансовій системі держави, а тому критично важливим є робота інформаційно комунікаційної системи Казначейства, у тому числі завдяки забезпеченню послугами, що є предметом даної закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, Казначейством встановлено вимогу щодо надання учасником документу від виробника обладнання або його офіційного представництва в Україні, який підтверджує наявність у учасника торгів спеціалізації за технологією Advanced Enterprise Networks Architecture Specialization.
Таким чином, Казначейство не погоджується, що дана вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Кваліфікаційне питання
Дата подання: 08 вересня 2023 18:08
Дата відповіді: 11 вересня 2023 18:53
Проаналізувавши тендерну документацію та Додатки до неї, у Додатку 3. Таблиці 1, пункті 1.1 та 1.2 є вимоги: «Заповнена довідка з інформацією про наявність в учасника не менше 2 (двох) кваліфікованих працівників, які будуть залучені до безпосереднього виконання договору, та які мають сертифікат Cisco CCIE.» та «Для підтвердження наявності сертифікатів у всіх зазначених учасником в довідці працівникам, учасником в складі тендерної пропозиції надаються відповідні сертифікати.». Послуги, які є предметом Закупівлі не вимагають наявності такого рівня кваліфікації, а отже вимога щодо надання сертифікатів є дискримінаційною. Просимо видалити її.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Державна казначейська служба України (далі – Казначейство) розглянула питання та повідомляє.
Наразі Казначейством закупівлі здійснюються відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178).
Відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей № 1178.
Частиною 3 статті 22 Закону, передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
До складу закупівлі входить ряд послуг, що мають виконуватися висококваліфікованим технічним персоналом Постачальника з виїздом на майданчик (як то, наприклад, відновлення функціонування обладнання, оновлення програмного забезпечення, виконання регламентних робіт на майданчику, тощо). Коректне функціонування обладнання щодо якого застосовуватимуться послуги, що входять до складу даної закупівлі є висококритичним для функціонування сервісів Казначейства. Будь-яка найменша помилка або простій в обслуговуванні може призвести до значних втрат. Обслуговування такого обладнання потребує глибокої експертизи та досвіду. Зважаючи на викладене вище вважаємо, що обслуговування мають проводити лише інженери вищої кваліфікації (CCIE), що офіційно підтверджена виробником обладнання відповідним діючим сертифікатом. Слід зазначити, що Казначейство відіграє важливу роль у фінансовій системі держави, а тому критично важливим є робота інформаційно-комунікаційної системи Казначейства, у тому числі завдяки забезпеченню послугами, що є предметом даної закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, Казначейством встановлено дану вимогу.
Таким чином, Казначейство не погоджується, що дана вимога призводить до дискримінації учасників.
Наразі Казначейством закупівлі здійснюються відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178).
Відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей № 1178.
Частиною 3 статті 22 Закону, передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
До складу закупівлі входить ряд послуг, що мають виконуватися висококваліфікованим технічним персоналом Постачальника з виїздом на майданчик (як то, наприклад, відновлення функціонування обладнання, оновлення програмного забезпечення, виконання регламентних робіт на майданчику, тощо). Коректне функціонування обладнання щодо якого застосовуватимуться послуги, що входять до складу даної закупівлі є висококритичним для функціонування сервісів Казначейства. Будь-яка найменша помилка або простій в обслуговуванні може призвести до значних втрат. Обслуговування такого обладнання потребує глибокої експертизи та досвіду. Зважаючи на викладене вище вважаємо, що обслуговування мають проводити лише інженери вищої кваліфікації (CCIE), що офіційно підтверджена виробником обладнання відповідним діючим сертифікатом. Слід зазначити, що Казначейство відіграє важливу роль у фінансовій системі держави, а тому критично важливим є робота інформаційно-комунікаційної системи Казначейства, у тому числі завдяки забезпеченню послугами, що є предметом даної закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, Казначейством встановлено дану вимогу.
Таким чином, Казначейство не погоджується, що дана вимога призводить до дискримінації учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 вересня 2023 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЕСТА" |
345 970,20
UAH з ПДВ
|
344 160,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НЕТВЕЙВ" |
352 560,72
UAH з ПДВ
|
345 969,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЕСТА" #42232756 |
Переможець |
344 160,36
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2023 16:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2023 17:52
|
dog150-23.pdf | укладений |
28 вересня 2023 17:51
|