Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075) |
Код ЄДРПОУ: | 45134733 |
Місцезнаходження: | 62495, Україна , Харківська обл., селище міського типу Васищеве, вул. Промислова, будинок 9 |
Контактна особа: |
Денис Євгенійович +380502287232 denisprosto50@gmail.com |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2023 15:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 20 вересня 2023 14:17 |
Очікувана вартість: | 39 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 195 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:41110000-3: Питна вода
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості (комплектності) Замовником проводяться шляхом 100% оплати в безготівковій формі за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) протягом 90 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку затримки фінансування (відсутності на рахунках коштів), оплата здійснюється протягом 20 календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2023 16:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 вересня 2023 16:48 |
Нова редакція Оголошення, додатки 41110000-3 (Вода).docx | |
12 вересня 2023 16:48 |
Перелік змін Вода.docx |
12 вересня 2023 16:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 вересня 2023 16:48 |
Нова редакція Оголошення, додатки 41110000-3 (Вода).docx
|
|||
12 вересня 2023 16:48 |
Перелік змін Вода.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надання у складі пропозиції зразка товарно-транспортної накладної або за попередніми аналогічними поставками відповідного товару (вода питна бутильована), дозволить пересвідчитись що постачальник дійсно дотримується вимогам Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 № 363 (зі змінами), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20.02.1998 за № 128/2568) «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні».
Стосовно першого питання - не вбачаємо невідності, в описі товару в додатку №2 до оголошення зазначена будь-яка можлива тара, тобто 1.5 л та ВІД 5 ДО 10 л.
Стосовно другого питання - зазначене зауваження не актуальне.
Замовник самостій визначає вимоги до предмета закупівлі та до учасника для підтвердження його кваліфікації. Слід зазначити, що нами як замовником, який в свою чергу формує вимоги, вважається, що вода мінеральна є аналогічним товаром до води питної і тому для розширення можливих учасників, збільшення конкуренції при закупівлі ми зазначаємо можливість надання аналогічного договору за предметом закупівлі - вода мінеральна і це не впливає на наші технічні вимоги до предмета закупівлі води питної!
Вимоги про усунення порушення
За умовами договору п. 6, Дата та місце поставки товару зазначається у письмовій заявці Замовника, яка вручається під особистий підпис Постачальнику (представнику Постачальника).
Постачальник (представник Постачальника) отримує від Замовника письмову заявку направлену на електронну адресу Постачальника, зазначену в розділі 14 Договору.
У заявці зазначається найменування товару, місце поставки товару, кількість товару та інша необхідна інформація для поставки товару.
6.2. Місце постачання: Україна, Відповідно до документації. Орієнтовні місця постачання: м. Київ, м. Гостомель, м. Харків, м. Слов’янськ, м. Шостка, м. Дніпро, м. Одеса, м. Кривій Ріг, м. Запоріжжя, м. Павлоград, м. Полтава, м. Вінниця, м. Калинівка, м. Івано Франківськ, м. Луцьк, с. Старий Лисець, м. Ужгород, м. Чернівці. Детальні місця та терміни постачання товарів за заявками Замовника.
Виходячи з цього, ми маємо надати Товарно-транспортну накладну, не маючи можливість оформити такі документи заздалегідь, оскільки не знаємо ані Дати та місця поставки товару, ані його кількості, тощо.
Тому просимо виключити дану вимогу з Оголошення, оскільки учасники не можуть надати такий документ у складі пропозиції або внести зміни до Оголошення та зазначити, що учасники повинні надати «ЗРАЗОК Товарно-транспортна накладна, оформлена належним чином відповідно до вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 № 363 (зі змінами), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20.02.1998 за № 128/2568) «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні »
Також звертаємо увагу, що розділ Оголошення має назву «Документи, які мають супроводжувати предмет закупівлі», при цьому інформації що ці документи мають бути у складі пропозиції учасників Оголошення не містить, задля усунення нерівного ставлення до учасників просимо внести зміни до тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-19-000004 ● 276bfed1ad444894b16bfda933bd0ee6
- Статус: завершено ● Дата: 07 грудня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2023 12:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.10.2023 № 306
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України «Про початок
моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
9 UA-2023-09-07-010924-a 07.09.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-24 14:32:06
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі води питної бутильованої (об’ємом 1,5 л. та 5-6 л.) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-07-010924-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівель та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-26 15:31:13
Доброго дня! Надаємо роз'яснення.
Доброго дня!
База забезпечення Національної гвардії України (військова частина 3075) (далі – База забезпечення, військова частина 3075) відповідно до наказу командувача Національної гвардії України від 18.11.2022 № 401 «Про деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» уповноважена на здійснення оборонних закупівель та укладання державних контрактів (договорів) і договорів. З метою забезпечення безпеки та оборони держави на період дії правового режиму воєнного стану База забезпечення керується вимогами Постанови КМУ від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Особливості) щодо проведення закупівель, в свою чергу, Головним управлінням Національної гвардії України (далі – ГУ НГ України) на підставі наказу командувача Національної гвардії України від 05.10.2022 №330 «Про організацію оборонних закупівель у Національній гвардії України» визначається предмет закупівлі, вимоги до предмета закупівлі, порядок закупівлі, перелік, обсяги та очікувану вартість предмета закупівлі, технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, тощо та надається, на підставі розпоряджень, наказів та листів.
Враховуючи вищезазначене, надаючи відповідь на задане Вами запитання, зазначаємо, що розпорядженням ГУ НГ України від 22.08.2023 №27/10/1/2-6712 (розпорядження додається) визначено порядок проведення закупівлі води питної бутильованої (об’ємом 1,5л.) та води питної бутильованої (об’ємом 5-6л.), їх об’єми, місця постачання тощо.
За вхідним від 06.09.2023 №17 надійшов «Витяг з обсягів та переліку закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення на 2023 рік» (витяг додається) в якому визначено очікувану вартість предмету закупівлі – 39 000 000,00 гривень.
Щодо формування очікуваної вартості хочемо зауважити, що вимогами закупівлі передбачено постачання товару до багатьох областей України, що складає значні витрати постачальника.
За вхідним від 06.09.2023 №18 надійшли «технічні вимоги та інші характеристики до предмета закупівлі» затверджені ГУ НГУ від 06.09.2023 (технічні вимоги додаються).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 вересня 2023 15:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ АКВАПЛАСТ |
29 040 000,00
UAH з ПДВ
|
24 899 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБОЛОНЬ" |
36 660 000,00
UAH з ПДВ
|
24 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВЛС-ГРУП" |
29 730 000,00
UAH з ПДВ
|
25 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ „АВАЛОН ГРУП“" |
30 000 000,00
UAH з ПДВ
|
25 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА" |
30 780 000,00
UAH з ПДВ
|
26 640 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД "АРТУЗ АКВА" |
36 000 000,00
UAH з ПДВ
|
26 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІТОРГ" |
32 760 000,00
UAH з ПДВ
|
27 599 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "ІНДУСТРІАЛЬНІ ТА ДИСТРИБУЦІЙНІ СИСТЕМИ" |
36 720 000,00
UAH з ПДВ
|
28 440 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІКО" |
29 610 000,00
UAH з ПДВ
|
29 610 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Золотий клєвєр" |
31 560 000,00
UAH з ПДВ
|
30 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ШЕІЛ" |
33 300 000,00
UAH з ПДВ
|
32 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШАРЕЛЬ-ТРЕЙД" |
36 540 000,00
UAH з ПДВ
|
36 540 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮГ ПРОД ТОРГ" |
38 010 000,00
UAH з ПДВ
|
38 010 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦАРИЧАНСЬКИЙ ЗАВОД МІНЕРАЛЬНОЇ ВОДИ" |
38 460 000,00
UAH з ПДВ
|
38 460 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АКВАПЛАСТ #30927520 |
Переможець |
24 899 000,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2023 10:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 11:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2023 08:39
|
ДУ № 4 від 27.11.23 до дог. № 10-ПЗ.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2023 17:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2023 17:03
|
Допка 3 вода.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2023 17:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2023 09:28
|
доп.угода №2 вода.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2023 09:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2023 11:08
|
договір №10-ПЗ додаткова угода.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2023 11:04
|
Протокол (технічна помилка).doc | зміни до договору |
20 жовтня 2023 11:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2023 14:35
|
договір №10-ПЗ додаткова угода.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2023 14:31
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2023 09:59
|
договір №10-ПЗ.pdf | укладений |
19 жовтня 2023 09:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 10-ПЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 10-ПЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 10-ПЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 10-ПЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 10-ПЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |