Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вода питна бутильована (об’ємом 1,5 л. та 5-6 л.)
Очікувана вартість
39 000 000,00 UAH
UA-2023-09-07-010924-a 2a7001f550f54f8a8a4e222473549a18
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Євгенійович

+380502287232 denisprosto50@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)
Код ЄДРПОУ: 45134733
Місцезнаходження: 62495, Україна , Харківська обл., селище міського типу Васищеве, вул. Промислова, будинок 9
Контактна особа: Денис Євгенійович
+380502287232
denisprosto50@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2023 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2023 00:00
Початок аукціону: 20 вересня 2023 14:17
Очікувана вартість: 39 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 195 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:41110000-3: Питна вода


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000000 літр
Вода питна бутильована (об’ємом 1,5 л.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2023
ДК 021:2015: 41110000-3 — Питна вода
3000000 літр
Вода питна бутильована (об’ємом 5 - 6 л.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2023
ДК 021:2015: 41110000-3 — Питна вода

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості (комплектності) Замовником проводяться шляхом 100% оплати в безготівковій формі за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) протягом 90 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку затримки фінансування (відсутності на рахунках коштів), оплата здійснюється протягом 20 календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2023 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2023 16:48
Нова редакція Оголошення, додатки 41110000-3 (Вода).docx
12 вересня 2023 16:48
Перелік змін Вода.docx
12 вересня 2023 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2023 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2023 16:48
Нова редакція Оголошення, додатки 41110000-3 (Вода).docx
07 вересня 2023 15:35
Оголошення, додатки 41110000-3 (Вода).docx
12 вересня 2023 16:48
Перелік змін Вода.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 10 вересня 2023 12:07
Дата відповіді: 11 вересня 2023 13:39
У додатку 2 Технічні вимоги (технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі), передбаченні документи, які мають супроводжувати предмет закупівлі (11 документів). Просимо надати роз’яснення, стосовно того, чи мають бути, ці документи подані у складі тендерної пропозиції, та чи не буде вважатися приводом відхилення пропозиції учасника не подання даних документів у складі тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику. Дякуємо за Ваше звернення, так, це документи які повинні бути у складі тендерної пропозиції Учасника. Дякуємо.
Роз'яснення щодо технічних вимог
Дата подання: 11 вересня 2023 15:19
Дата відповіді: 12 вересня 2023 16:37
Дякуємо, за відповідь. Тоді прошу надати роз'яснення, стосовно п.1 "Товарно-транспортна накладна, оформлена належним чином відповідно до вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 № 363 (зі змінами), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20.02.1998 за № 128/2568) «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні". За умовами договору п. 6, Дата та місце поставки товару зазначається у письмовій заявці Замовника, яка вручається під особистий підпис Постачальнику (представнику Постачальника). Постачальник (представник Постачальника) отримує від Замовника письмову заявку направлену на електронну адресу Постачальника, зазначену в розділі 14 Договору. У заявці зазначається найменування товару, місце поставки товару, кількість товару та інша необхідна інформація для поставки товару. 6.2. Місце постачання: Україна, Відповідно до документації. Орієнтовні місця постачання: м. Київ, м. Гостомель, м. Харків, м. Слов’янськ, м. Шостка, м. Дніпро, м. Одеса, м. Кривій Ріг, м. Запоріжжя, м. Павлоград, м. Полтава, м. Вінниця, м. Калинівка, м. Івано Франківськ, м. Луцьк, с. Старий Лисець, м. Ужгород, м. Чернівці. Детальні місця та терміни постачання товарів за заявками Замовника. Звертаю увагу, що в п. 2 повинен надатися Оригінал або засвідчена, відповідно до ДСТУ 4163:2020 ̶ «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» (далі – ДСТУ 4163:2020) Декларація виробника та/або Сертифікат якості на ПОСТАВЛЕНУ партію харчового продукту. Також у п. 3 Оригінал або засвідчена, відповідно до ДСТУ 4163:2020 ̶ копія Протоколу дослідження (випробувань) чи Експертного висновку про відповідність ПОСТАВЛЕНОЇ партії харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ, ТУ, ТУУ (в т.ч. за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, вірусологічними, паразитологічними, радіологічними та токсикологічними показниками), виданого державною лабораторією, яка може проводити лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю на всю партію харчового продукту (предмета закупівлі). Виходячи з цього, ми маємо надати Товарно-транспортну накладну, а також експертний висновок про відповідність поставленої партії харчового продукту та Сертифікат якості у складі комерційної пропозиції, заздалегідь не маючи можливість оформити такі документи   заздалегідь, оскільки не знаємо ані Дати та місця поставки товару, ані його кількості, тощо. Тому просимо дати роз'яснення що саме буде вважатися документом оформленим належним чином (а саме чи потрібно вказувати, номер машини, прізвище водія, кількість товару й місце розвантаження.) Щодо Протоколу дослідження (випробувань) чи Експертного висновку про відповідність поставленої партії харчового продукту, у вимогах прописано саме ПОСТАВЛЕНОЇ партії харчового продукту (у минулому часі), у той час коли ви вказуєте, що даний документ має бути у складі тендерної пропозиції. Тобто, ця вимога не може бути виконана фактично.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надання у складі пропозиції протоколу дослідження на аналогічну, вироблену Вами раніше, харчову продукцію допомагає зменшити ризик отримання низькоякісних або небезпечних продуктів. Це особливо важливо в харчовій галузі, де не якісно оброблені продукти можуть призвести до проблем зі здоров'ям у споживачів. Також, надання у складі пропозиції вищевказаного протоколу дослідження допоможе нам, як Замовнику, переконатися, що Постачальник поставить нам харчову продукцію, яка відповідає умовам договору.
Надання у складі пропозиції зразка товарно-транспортної накладної або за попередніми аналогічними поставками відповідного товару (вода питна бутильована), дозволить пересвідчитись що постачальник дійсно дотримується вимогам Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 № 363 (зі змінами), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20.02.1998 за № 128/2568) «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні».
запитання
Дата подання: 12 вересня 2023 08:52
Дата відповіді: 12 вересня 2023 10:12
Доброго дня! Якщо стандартом ТУ, якому відповідає товар що пропонується до постачання, не передбачено проведення досліджень за вірусологічними та паразитологічними, чи не буде відхилена пропозиція укчасника якщо копія Протоколу дослідження (випробувань) чи Експертного висновку про відповідність поставленої партії харчового продукту вимогам нормативного документа не міститиме інформації про дослідження за вірусологічними та паразитологічними, показниками ? Яким чином підтвердити відповідність за вірусологічними та паразитологічними показниками в такому випадку учаснику?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику. Товар – ВОДА ПИТНА БУТИЛЬОВАНА повинна відповідати нормативному документу на цей вид продукції (товару): ДСТУ 7525:2014 «Вода питна. Вимоги та методи контролювання якості» або ТУ виробника в якому передбачено проведення досліджень за вірусологічними та паразитологічними показниками. Дякуємо.
Технічні вимоги до води питної
Дата подання: 12 вересня 2023 11:16
Дата відповіді: 12 вересня 2023 16:39
Доброго дня, шановний Замовнику. Згідно Додатку №2 до оголошення «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» (Інформація про технічні характеристики предмета закупівлі) Вода питна бутильована повинна відповідати Закону України «Про ветеринарну медицину», проте він не стосується питної бутильованої води. Активне посилання на нього з Додатку №2 до оголошення «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» відкриває Закон України «Про матеріали і предмети, призначені для контакту з харчовими продуктами», який набирає чинності тільки 19.11.2025р. Закон України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», на який є посилання в «ТЕХНІЧНИХ ВИМОГАХ», не містить вимог щодо продукції, а стосується державного контролю виробників. Також, згідно «ТЕХНІЧНІХ ВИМОГ» предмет закупівлі має відповідати наказу МОЗ України від 13.05.2013 № 368 «Про затвердження Державних гігієнічних правил і норм «Регламент максимальних рівнів окремих забруднюючих речовин у харчових продуктах», проте він не містить вимог до питної води. Враховуючи вищенаведене, просимо Вас переглянути вимоги до предмету закупівлі щодо відповідності законодавству України з урахуванням конкретного товару, а саме – «Води питної бутильованої» та внести відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання, Ваше зауваження прийнято до уваги.
поверененння паллети
Дата подання: 12 вересня 2023 16:19
Дата відповіді: 12 вересня 2023 16:45
Згідно цінової пропозиції та по Договору про закупівлю товарів за бюджетні кошти п. 6.11. Транспортування товару, здійснюється на плоских конструкціях – палетах (піддонах), які призначені для різноманітних товарів зручним способом, що забезпечує розвантаження будь-яким пересувним вантажопідйомним засобом. Транспортування проводиться Постачальником спеціалізованим транспортом або в спеціалізованих контейнерах (боксах), у тарі й упаковці з відповідним маркуванням, пакуванням, що відповідає вимогам чинних нормативно-правових актів. Тара та упаковка товару під час транспортування до місця поставки повинна бути цілісною і непошкодженою. Чи палета повертається, чи вона має входити у вартість цінової пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання, палета не повертається.
Необхідність внесення змін до Оголошення
Дата подання: 12 вересня 2023 17:14
Дата відповіді: 12 вересня 2023 19:29
Шановний замовник! Ознайомившись з вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі, нами було виявлено ряд невідповідностей, які потребують врегулювання, шляхом внесення відповідних змін, а саме: 1) відповідно до пункту 4 Оголошення, Замовник проводить закупівлю щодо води питної об’ємом 1,5 л. та об’ємом 5 - 6 л., а саме: Вода питна бутильована (об’ємом 1,5 л.) – 3 000 000 л.; Вода питна бутильована (об’ємом 5 - 6 л.) – 3 000 000 л. Проте в описі товару відповідно до Додатка №2 Оголошення зазначено, що Тара – пляшки полімерні марки ПЕТФ (поліетилентерефталат) ємністю 1,5 та від 5 до 10 л. Дані вимоги не відповідають одна одній, що потребує урегулювання, шляхом внесення змін до Оголошення. 2) Відповідно до Додатку №4 до оголошення Учасник повинен надати скановані оригінали в кольоровому вигляді зазначених в своїй пропозиції договорів у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). Також в цьому пункті міститься пояснення наступного змісту: Аналогічним вважається договір за кодом ДК 41110000-3, а також договір на поставку та/або ВИГОТОВЛЕННЯ НАМЕТІВ. Слід зазначити, що виготовлення наметів не є предметом закупівлі даного оголошення, у звязку з чим є необхідність у внесення відповідних змін до оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго вечора, шановний учасник!
Стосовно першого питання - не вбачаємо невідності, в описі товару в додатку №2 до оголошення зазначена будь-яка можлива тара, тобто 1.5 л та ВІД 5 ДО 10 л.
Стосовно другого питання - зазначене зауваження не актуальне.
Необхідність внесення змін до Оголошення
Дата подання: 12 вересня 2023 17:42
Дата відповіді: 12 вересня 2023 19:55
Шановний замовник! Ознайомившись з вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі, нами було виявлено невідповідність, яка потребує врегулювання, шляхом внесення відповідних змін, а саме: Відповідно до Додатку №4 до оголошення Учасник повинен надати скановані оригінали в кольоровому вигляді зазначених в своїй пропозиції договорів у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). Також в цьому пункті міститься пояснення наступного змісту: Аналогічним вважається договір за кодом ДК 41110000-3, а також договір на поставку води питної, ВОДИ МІНЕРАЛЬНОЇ. та/або виготовлення наметів . Слід зазначити, що ВОДА МІНЕРАЛЬНА не відповідає предмету закупівлі цього Оголошення, а саме ДК 021:2015 – 41110000-3 Питна вода. Так як ВОДА МІНЕРАЛЬНА може відповідати наступним ДК: 1) ДК 021:2015 – 15981000-8 - Мінеральна вода 2) ДК 021:2015 – 15981100-9 - Мінеральна вода негазована 3) ДК 021:2015 – 15981200-0 - Мінеральна вода газована Що в свою чергу не може вважатися аналогічним товаром до цієї закупівлі у зв’язку з чим є необхідність у внесення відповідних змін до оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго вечора, шановний учасник!
Замовник самостій визначає вимоги до предмета закупівлі та до учасника для підтвердження його кваліфікації. Слід зазначити, що нами як замовником, який в свою чергу формує вимоги, вважається, що вода мінеральна є аналогічним товаром до води питної і тому для розширення можливих учасників, збільшення конкуренції при закупівлі ми зазначаємо можливість надання аналогічного договору за предметом закупівлі - вода мінеральна і це не впливає на наші технічні вимоги до предмета закупівлі води питної!
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-09-07-010924-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД", Код ЄДРПОУ:44844146
Дата подання: 12 вересня 2023 12:52
вимога внести зміни до оголошення
Шановний замовнику! Вимагаємо внести зміни до Оголошення та виключити вимогу щодо надання учасниками "Товарно-транспортна накладна, оформлена належним чином відповідно до вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 № 363 (зі змінами), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20.02.1998 за № 128/2568) «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні".

За умовами договору п. 6, Дата та місце поставки товару зазначається у письмовій заявці Замовника, яка вручається під особистий підпис Постачальнику (представнику Постачальника).
Постачальник (представник Постачальника) отримує від Замовника письмову заявку направлену на електронну адресу Постачальника, зазначену в розділі 14 Договору.
У заявці зазначається найменування товару, місце поставки товару, кількість товару та інша необхідна інформація для поставки товару.
6.2. Місце постачання: Україна, Відповідно до документації. Орієнтовні місця постачання: м. Київ, м. Гостомель, м. Харків, м. Слов’янськ, м. Шостка, м. Дніпро, м. Одеса, м. Кривій Ріг, м. Запоріжжя, м. Павлоград, м. Полтава, м. Вінниця, м. Калинівка, м. Івано Франківськ, м. Луцьк, с. Старий Лисець, м. Ужгород, м. Чернівці. Детальні місця та терміни постачання товарів за заявками Замовника.
Виходячи з цього, ми маємо надати Товарно-транспортну накладну, не маючи можливість оформити такі документи заздалегідь, оскільки не знаємо ані Дати та місця поставки товару, ані його кількості, тощо.
Тому просимо виключити дану вимогу з Оголошення, оскільки учасники не можуть надати такий документ у складі пропозиції або внести зміни до Оголошення та зазначити, що учасники повинні надати «ЗРАЗОК Товарно-транспортна накладна, оформлена належним чином відповідно до вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 № 363 (зі змінами), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20.02.1998 за № 128/2568) «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні »

Також звертаємо увагу, що розділ Оголошення має назву «Документи, які мають супроводжувати предмет закупівлі», при цьому інформації що ці документи мають бути у складі пропозиції учасників Оголошення не містить, задля усунення нерівного ставлення до учасників просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 вересня 2023 16:41
Доброго дня, дякуємо за запитання, Ваше зауваження прийнято до уваги, відповідні зміни будуть внесені.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-19-000004 ● 276bfed1ad444894b16bfda933bd0ee6
  • Статус: завершено ● Дата: 07 грудня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 жовтня 2023 12:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.10.2023 № 306

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України «Про початок
моніторингу процедур
закупівель / закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель


з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі

Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі

Уповноваженого органу
9 UA-2023-09-07-010924-a 07.09.2023

виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-24 14:32:06

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу публічної закупівлі води питної бутильованої (об’ємом 1,5 л. та 5-6 л.) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-07-010924-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівель та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-26 15:31:13

Доброго дня! Надаємо роз'яснення.

Доброго дня!
База забезпечення Національної гвардії України (військова частина 3075) (далі – База забезпечення, військова частина 3075) відповідно до наказу командувача Національної гвардії України від 18.11.2022 № 401 «Про деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» уповноважена на здійснення оборонних закупівель та укладання державних контрактів (договорів) і договорів. З метою забезпечення безпеки та оборони держави на період дії правового режиму воєнного стану База забезпечення керується вимогами Постанови КМУ від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Особливості) щодо проведення закупівель, в свою чергу, Головним управлінням Національної гвардії України (далі – ГУ НГ України) на підставі наказу командувача Національної гвардії України від 05.10.2022 №330 «Про організацію оборонних закупівель у Національній гвардії України» визначається предмет закупівлі, вимоги до предмета закупівлі, порядок закупівлі, перелік, обсяги та очікувану вартість предмета закупівлі, технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, тощо та надається, на підставі розпоряджень, наказів та листів.
Враховуючи вищезазначене, надаючи відповідь на задане Вами запитання, зазначаємо, що розпорядженням ГУ НГ України від 22.08.2023 №27/10/1/2-6712 (розпорядження додається) визначено порядок проведення закупівлі води питної бутильованої (об’ємом 1,5л.) та води питної бутильованої (об’ємом 5-6л.), їх об’єми, місця постачання тощо.
За вхідним від 06.09.2023 №17 надійшов «Витяг з обсягів та переліку закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення на 2023 рік» (витяг додається) в якому визначено очікувану вартість предмету закупівлі – 39 000 000,00 гривень.
Щодо формування очікуваної вартості хочемо зауважити, що вимогами закупівлі передбачено постачання товару до багатьох областей України, що складає значні витрати постачальника.
За вхідним від 06.09.2023 №18 надійшли «технічні вимоги та інші характеристики до предмета закупівлі» затверджені ГУ НГУ від 06.09.2023 (технічні вимоги додаються).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 03 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 09 листопада 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2023 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АКВАПЛАСТ 29 040 000,00
UAH з ПДВ
24 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБОЛОНЬ" 36 660 000,00
UAH з ПДВ
24 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЛС-ГРУП" 29 730 000,00
UAH з ПДВ
25 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ „АВАЛОН ГРУП“" 30 000 000,00
UAH з ПДВ
25 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА" 30 780 000,00
UAH з ПДВ
26 640 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД "АРТУЗ АКВА" 36 000 000,00
UAH з ПДВ
26 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІТОРГ" 32 760 000,00
UAH з ПДВ
27 599 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "ІНДУСТРІАЛЬНІ ТА ДИСТРИБУЦІЙНІ СИСТЕМИ" 36 720 000,00
UAH з ПДВ
28 440 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІКО" 29 610 000,00
UAH з ПДВ
29 610 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Золотий клєвєр" 31 560 000,00
UAH з ПДВ
30 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШЕІЛ" 33 300 000,00
UAH з ПДВ
32 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШАРЕЛЬ-ТРЕЙД" 36 540 000,00
UAH з ПДВ
36 540 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮГ ПРОД ТОРГ" 38 010 000,00
UAH з ПДВ
38 010 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦАРИЧАНСЬКИЙ ЗАВОД МІНЕРАЛЬНОЇ ВОДИ" 38 460 000,00
UAH з ПДВ
38 460 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2023 14:15
Електронний підпис
27 вересня 2023 14:14
Довідка Межуєв О.М..zip.p7s
27 вересня 2023 14:14
Довідка Дубіна К.Е..zip.p7s
27 вересня 2023 14:14
Довідка Аквапласт.zip.p7s
27 вересня 2023 14:09
Статут Аквапласт.PDF
27 вересня 2023 14:09
Довідка щодо ліцензії.PDF
27 вересня 2023 14:09
Довідка Межуєв О.М..zip
27 вересня 2023 14:09
Довідка Дубіна К.Е..zip
27 вересня 2023 14:09
Довідка Аквапласт.zip
19 вересня 2023 12:12
Електронний підпис
19 вересня 2023 11:50
Протокол вода_ (10).PDF
19 вересня 2023 11:50
Протокол вода_ (2).PDF
19 вересня 2023 11:50
Протокол вода_ (5).PDF
19 вересня 2023 11:50
Протокол вода_ (6).PDF
19 вересня 2023 11:50
Зразок ТТН.PDF
19 вересня 2023 11:50
Протокол вода_ (14).PDF
19 вересня 2023 11:50
Медична книжка_Котляр.PDF
19 вересня 2023 11:50
Протокол вода_ (3).PDF
19 вересня 2023 11:50
Протокол вода_ (13).PDF
19 вересня 2023 11:50
Протокол вода_ (11).PDF
19 вересня 2023 11:50
Протокол вода_ (1).PDF
19 вересня 2023 11:50
Медична книжка_Бубнов.PDF
19 вересня 2023 11:50
Протокол вода_ (8).PDF
19 вересня 2023 11:50
Протокол вода_ (9).PDF
19 вересня 2023 11:50
Протокол вода_ (15).PDF
19 вересня 2023 11:50
Протокол вода_ (7).PDF
19 вересня 2023 11:50
Протокол вода_ (12).PDF
19 вересня 2023 11:50
Протокол вода_ (4).PDF
19 вересня 2023 11:50
Протокол вода_ (16).PDF
19 вересня 2023 11:50
Медична книжка_ Брехаря.PDF
19 вересня 2023 11:50
Довідка щодо ліцензії.PDF

Публічні документи

19 вересня 2023 17:36
Електронний підпис
19 вересня 2023 17:34
Платіжка 1.pdf.p7s
19 вересня 2023 17:34
Платіжка 2.pdf.p7s
19 вересня 2023 17:34
Накладна 3.pdf.p7s
19 вересня 2023 17:34
Накладна 4.pdf.p7s
19 вересня 2023 17:34
Накладна 1.pdf.p7s
19 вересня 2023 17:34
Накладна 2.pdf.p7s
19 вересня 2023 17:34
Лист згода додок 5.pdf.p7s
19 вересня 2023 17:34
Договір Аметист.pdf.p7s
19 вересня 2023 17:34
Довідка про ліцензіі.pdf.p7s
19 вересня 2023 17:34
Довідка лист гарантія.pdf.p7s
19 вересня 2023 17:33
Платіжка 1.pdf
19 вересня 2023 17:33
Накладна 1.pdf
19 вересня 2023 17:33
Платіжка 2.pdf
19 вересня 2023 17:33
Довідка про ліцензіі.pdf
19 вересня 2023 17:33
Накладна 2.pdf
19 вересня 2023 17:33
Лист згода додок 5.pdf
19 вересня 2023 17:33
Довідка лист гарантія.pdf
19 вересня 2023 17:33
Договір Аметист.pdf
19 вересня 2023 17:33
Накладна 3.pdf
19 вересня 2023 17:33
Накладна 4.pdf

Публічні документи

19 вересня 2023 20:42
Електронний підпис
19 вересня 2023 20:42
Електронний підпис
19 вересня 2023 20:41
Цінова пропозиція.pdf
19 вересня 2023 20:41
Цінова пропозиція.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:41
Гарантійний лист.pdf
19 вересня 2023 20:41
Витяг ВЛС.pdf
19 вересня 2023 20:41
Договори оренди.pdf
19 вересня 2023 20:41
Договір перевезення.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:41
Технічний паспорт.pdf
19 вересня 2023 20:41
Медичні книжки.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:41
Статут виробника.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:41
Зразок ТТН.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:41
Довідка про ТЗ.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:41
Виписка ВЛС.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:41
Договори оренди.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:41
Лист-згода Еколайн.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:41
Лист-гарантія.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:41
Лист-згода Еколайн.pdf
19 вересня 2023 20:41
Лист-гарантія.pdf
19 вересня 2023 20:41
Платіжна інструкція.pdf
19 вересня 2023 20:41
Зразок ТТН.pdf
19 вересня 2023 20:41
Медичні книжки.pdf
19 вересня 2023 20:41
Лист-відгук Рівне.pdf
19 вересня 2023 20:41
Статут ВЛС.pdf
19 вересня 2023 20:41
Лист-відгук Рівне.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:41
Лист-згода.pdf
19 вересня 2023 20:41
Дозвіл.pdf
19 вересня 2023 20:41
Статут ВЛС.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:41
Витяг Еколайн.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:41
Довідка Еколайн.pdf
19 вересня 2023 20:41
Платіжна інструкція.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:41
Лист-згода.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:41
Витяг Еколайн.pdf
19 вересня 2023 20:41
Свідоцтва на ТЗ.pdf
19 вересня 2023 20:41
Витяг ВЛС.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:41
Технічний паспорт.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:41
Довідка про ТЗ.pdf
19 вересня 2023 20:41
Статут виробника.pdf
19 вересня 2023 20:41
Гарантійний лист.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:41
Договір перевезення.pdf
19 вересня 2023 20:41
Довідка Еколайн.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:41
Довідка від ВЛС-ГРУП.pdf
19 вересня 2023 20:41
Довідка від ВЛС-ГРУП.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:41
Свідоцтва на ТЗ.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:41
Виписка ВЛС.pdf
19 вересня 2023 20:41
Дозвіл.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:41
Протокол випробування.pdf
19 вересня 2023 20:41
Акт.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:41
Протокол випробувань 3.pdf
19 вересня 2023 20:41
ЯКІСНЕ ПОСВІДЧЕННЯ.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:41
Акт.pdf
19 вересня 2023 20:41
ЯКІСНЕ ПОСВІДЧЕННЯ.pdf
19 вересня 2023 20:41
Дозвіл на початок робіт.pdf
19 вересня 2023 20:41
Протокол випробування 2.pdf

Публічні документи

19 вересня 2023 19:54
Електронний підпис
19 вересня 2023 19:54
Електронний підпис
19 вересня 2023 19:54
Додаток 1 (ЦП).pdf
19 вересня 2023 19:54
Додаток 1 (ЦП).pdf.p7s
19 вересня 2023 19:54
Протоколи випробування.pdf
19 вересня 2023 19:54
санкнижка Пужко.pdf.p7s
19 вересня 2023 19:54
санкнижка Міняйлов.pdf.p7s
19 вересня 2023 19:54
Договор (УО).pdf
19 вересня 2023 19:54
Витяг з ЄДР (14.09.2023).pdf
19 вересня 2023 19:54
ТТН (Зразок).pdf.p7s
19 вересня 2023 19:54
Тех.паспорти (авто).pdf
19 вересня 2023 19:54
Видаткова накладна (УО).pdf
19 вересня 2023 19:54
ТТН (Зразок).pdf
19 вересня 2023 19:54
Додаток 2.pdf
19 вересня 2023 19:54
санкнижка Величко.pdf
19 вересня 2023 19:54
Довідка про норми.pdf.p7s
19 вересня 2023 19:54
санкнижка Гриценко.pdf
19 вересня 2023 19:54
Договор (УО).pdf.p7s
19 вересня 2023 19:54
Гарантія про товар.pdf.p7s
19 вересня 2023 19:54
Гарантія про товар.pdf
19 вересня 2023 19:54
санкнижка Демидов.pdf.p7s
19 вересня 2023 19:54
ЯП (транспортна тара).pdf
19 вересня 2023 19:54
Гарантія про документи.pdf
19 вересня 2023 19:54
відгук (УО).PDF
19 вересня 2023 19:54
санкнижка Міняйлов.pdf
19 вересня 2023 19:54
Пояснення до Додатку 3.pdf
19 вересня 2023 19:54
Сертификат ДСТУ 7525 2014.PDF.p7s
19 вересня 2023 19:54
Тех.паспорти (авто).pdf.p7s
19 вересня 2023 19:54
санкнижка Демидов.pdf
19 вересня 2023 19:54
МТБ.pdf.p7s
19 вересня 2023 19:54
санкнижка Дрогуль.pdf
19 вересня 2023 19:54
ЯП 1,5 та 6.pdf
19 вересня 2023 19:54
Довідка про транспорт.pdf.p7s
19 вересня 2023 19:54
санкнижка Гриценко.pdf.p7s
19 вересня 2023 19:54
Пояснення до Додатку 3.pdf.p7s
19 вересня 2023 19:54
санкнижка Величко.pdf.p7s
19 вересня 2023 19:54
Довідка про ліцензію.pdf
19 вересня 2023 19:54
ЯП (транспортна тара).pdf.p7s
19 вересня 2023 19:54
Сертификат ДСТУ 7525 2014.PDF
19 вересня 2023 19:54
Додаток 2.pdf.p7s
19 вересня 2023 19:54
санкнижка Петрусь.pdf.p7s
19 вересня 2023 19:54
санкнижка Пужко.pdf
19 вересня 2023 19:54
відгук (УО).PDF.p7s
19 вересня 2023 19:54
ЯП 1,5 та 6.pdf.p7s
19 вересня 2023 19:54
Витяг з ЄДР (14.09.2023).pdf.p7s
19 вересня 2023 19:54
Довідка про ліцензію.pdf.p7s
19 вересня 2023 19:54
Довідка про норми.pdf
19 вересня 2023 19:54
МТБ.pdf
19 вересня 2023 19:54
санкнижка Дрогуль.pdf.p7s
19 вересня 2023 19:54
санкнижка Петрусь.pdf
19 вересня 2023 19:54
Довідка про транспорт.pdf

Публічні документи

19 вересня 2023 23:23
Електронний підпис
19 вересня 2023 23:23
Електронний підпис
19 вересня 2023 23:21
Пропозиція.rar

Публічні документи

19 вересня 2023 16:05
Електронний підпис
19 вересня 2023 16:05
Електронний підпис
19 вересня 2023 16:05
Цінова пропозиція.pdf.p7s
19 вересня 2023 16:05
Цінова пропозиція.pdf
19 вересня 2023 16:05
Висновок ПЕТ.pdf.p7s
19 вересня 2023 16:05
photo_2023-09-15_17-10-03.jpg
19 вересня 2023 16:05
Протокол (згода).pdf
19 вересня 2023 16:05
№ 1.pdf
19 вересня 2023 16:05
Протокол (згода).pdf.p7s
19 вересня 2023 16:05
довідка.pdf
19 вересня 2023 16:05
№ 2.pdf.p7s
19 вересня 2023 16:05
Відгук.jpg.p7s
19 вересня 2023 16:05
20210305102838557.pdf.p7s
19 вересня 2023 16:05
Відгук.jpg
19 вересня 2023 16:05
photo_2023-09-15_17-09-59.jpg
19 вересня 2023 16:05
Досвід СТРОУН КЛАБ.pdf.p7s
19 вересня 2023 16:05
photo_2023-09-15_17-10-05.jpg
19 вересня 2023 16:05
2023 San Gyg Vysnovok Films.pdf.p7s
19 вересня 2023 16:05
Висновок ПЕТ.pdf
19 вересня 2023 16:05
Сертификат НАССР.pdf
19 вересня 2023 16:05
Досвід Юніорпродукт.pdf.p7s
19 вересня 2023 16:05
№ 1.pdf.p7s
19 вересня 2023 16:05
№ 5.pdf
19 вересня 2023 16:05
20210305102851415.pdf
19 вересня 2023 16:05
№ 10.pdf
19 вересня 2023 16:05
№ 4.pdf.p7s
19 вересня 2023 16:05
Довідка.zip
19 вересня 2023 16:05
№ 3.pdf
19 вересня 2023 16:05
№ 7.pdf.p7s
19 вересня 2023 16:05
№ 10.pdf.p7s
19 вересня 2023 16:05
№ 5.pdf.p7s
19 вересня 2023 16:05
20210305102851415.pdf.p7s
19 вересня 2023 16:05
Досвід ВТ ДЕВЕЛОПМЕНТ.pdf
19 вересня 2023 16:05
20210305102827332.pdf.p7s
19 вересня 2023 16:05
photo_2023-09-15_17-10-01.jpg
19 вересня 2023 16:05
№ 7.pdf
19 вересня 2023 16:05
Довідка.zip.p7s
19 вересня 2023 16:05
Досвід СТРОУН КЛАБ.pdf
19 вересня 2023 16:05
№ 2.pdf
19 вересня 2023 16:05
photo_2023-09-15_17-10-07.jpg.p7s
19 вересня 2023 16:05
№ 6.pdf.p7s
19 вересня 2023 16:05
довідка.pdf.p7s
19 вересня 2023 16:05
висновок кришка.pdf
19 вересня 2023 16:05
Декларація виробника.pdf
19 вересня 2023 16:05
Довідка про досвід.pdf.p7s
19 вересня 2023 16:05
Досвід ВТ ДЕВЕЛОПМЕНТ.pdf.p7s
19 вересня 2023 16:05
№ 4.pdf
19 вересня 2023 16:05
висновок кришка.pdf.p7s
19 вересня 2023 16:05
photo_2023-09-15_17-10-07.jpg
19 вересня 2023 16:05
Висновок ТУ13042023.pdf
19 вересня 2023 16:05
№ 3.pdf.p7s
19 вересня 2023 16:05
20210305102827332.pdf
19 вересня 2023 16:05
Довідка про досвід.pdf
19 вересня 2023 16:05
photo_2023-09-15_17-09-59.jpg.p7s
19 вересня 2023 16:05
Досвід ЮгПродТорг.pdf.p7s
19 вересня 2023 16:05
photo_2023-09-15_17-10-01.jpg.p7s
19 вересня 2023 16:05
Довідка (1).zip
19 вересня 2023 16:05
№ 6.pdf
19 вересня 2023 16:05
Досвід ЮгПродТорг.pdf
19 вересня 2023 16:05
Декларація виробника.pdf.p7s
19 вересня 2023 16:05
photo_2023-09-15_17-10-03.jpg.p7s
19 вересня 2023 16:05
Сертификат НАССР.pdf.p7s
19 вересня 2023 16:05
Досвід Юніорпродукт.pdf
19 вересня 2023 16:05
2023 San Gyg Vysnovok Films.pdf
19 вересня 2023 16:05
photo_2023-09-15_17-10-05.jpg.p7s
19 вересня 2023 16:05
20210305102838557.pdf
19 вересня 2023 16:05
Висновок ТУ13042023.pdf.p7s
19 вересня 2023 16:05
Довідка (1).zip.p7s

Публічні документи

19 вересня 2023 17:29
Електронний підпис
19 вересня 2023 17:28
39 аналогічні відгуки.pdf
19 вересня 2023 17:28
28 довідка тз.pdf
19 вересня 2023 17:28
5-18 відсутність ризиків.pdf
19 вересня 2023 17:28
42.1 про посвідчення.pdf
19 вересня 2023 17:28
29 договір оренди.pdf
19 вересня 2023 17:28
19 про ліцензування.pdf
19 вересня 2023 17:28
23 про систему насср.pdf
19 вересня 2023 17:28
22 потужності.pdf
19 вересня 2023 17:28
2 обєднання + субпідряд.pdf
19 вересня 2023 17:28
34 довідка мтб.pdf
19 вересня 2023 17:28
49 тех специфікація.pdf
19 вересня 2023 17:28
24 наказ група насср.pdf
19 вересня 2023 17:28
45 про дистрибютора.PDF
19 вересня 2023 17:28
3 відсутність ризиків.pdf
19 вересня 2023 17:28
20 експлуатаційний.pdf
19 вересня 2023 17:28
1 повноваження.pdf
19 вересня 2023 17:28
51 згода перс дані.pdf
19 вересня 2023 17:28
42 сес тара.pdf
19 вересня 2023 17:28
35 аналогічний.pdf
19 вересня 2023 17:28
50 гл відповідінсть.pdf
19 вересня 2023 17:28
27 медичні книжки.pdf
19 вересня 2023 17:28
21 потужності.pdf
19 вересня 2023 17:28
25.2 наказ.pdf
19 вересня 2023 17:28
33 згода проект.pdf
19 вересня 2023 17:28
установчі документи.pdf
19 вересня 2023 17:28
37 аналогічні накладні.pdf
19 вересня 2023 17:28
48 технічка.pdf
19 вересня 2023 17:28
26 медичні книжки.pdf
19 вересня 2023 17:28
0 цінова.pdf
19 вересня 2023 17:28
4 відсутність ризиків.pdf
19 вересня 2023 17:28
40 декларації виробника.pdf
19 вересня 2023 17:28
41 експертні+ протоколи.pdf
19 вересня 2023 17:28
25 сертифікат насср.pdf
19 вересня 2023 17:28
зразок ттн.pdf
19 вересня 2023 17:28
30 гарантійний.pdf
19 вересня 2023 17:28
25.1 про водія.pdf
19 вересня 2023 17:28
36 аналогічні договори.pdf
19 вересня 2023 17:28
41.1 пояснення.pdf
19 вересня 2023 17:28
38 аналогічні платіжні.pdf
19 вересня 2023 17:28
52 довідка.pdf

Публічні документи

19 вересня 2023 19:34
Електронний підпис
19 вересня 2023 19:34
Електронний підпис
19 вересня 2023 19:33
Накази на Вичку В.В..pdf.p7s
19 вересня 2023 19:33
Наказ на Ткачука.pdf
19 вересня 2023 19:33
Витяг ПДВ.pdf
19 вересня 2023 19:33
Наказ на Ткачука.pdf.p7s
19 вересня 2023 19:33
Договір з виробником.pdf.p7s
19 вересня 2023 19:33
Медичні книжки.pdf
19 вересня 2023 19:33
Цінова пропозиція.pdf
19 вересня 2023 19:33
Документи на автомобілі.pdf
19 вересня 2023 19:33
Медичні книжки.pdf.p7s
19 вересня 2023 19:33
Договір з виробником.pdf
19 вересня 2023 19:33
Довідка ліцензування.pdf
19 вересня 2023 19:33
Сертифікат ХАССП.pdf.p7s
19 вересня 2023 19:33
Висновок СЕС на тару.pdf
19 вересня 2023 19:33
Цінова пропозиція.pdf.p7s
19 вересня 2023 19:33
Сертифікат ХАССП.pdf
19 вересня 2023 19:33
Договір з перевізником.pdf
19 вересня 2023 19:33
Витяг ПДВ.pdf.p7s
19 вересня 2023 19:33
Накази на Вичку В.В..pdf
19 вересня 2023 19:33
Протоколи випробувань.pdf
19 вересня 2023 19:33
Довідка ліцензування.pdf.p7s
19 вересня 2023 19:33
Висновок СЕС на тару.pdf.p7s

Публічні документи

19 вересня 2023 20:41
Електронний підпис
19 вересня 2023 20:41
Електронний підпис
19 вересня 2023 20:40
Електронний підпис
19 вересня 2023 20:40
Електронний підпис
19 вересня 2023 20:40
Електронний підпис
19 вересня 2023 20:40
Електронний підпис
19 вересня 2023 20:40
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:40
5.2.Накази водії.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:40
3.3.Акти-Накладні_2.zip.p7s
19 вересня 2023 20:40
5.1.Медкнижки.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:40
4.2.Документи ТЗ.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:40
3.3.Акти-Накладні_4.zip.p7s
19 вересня 2023 20:40
3.3.Акти-Накладні_1.zip.p7s
19 вересня 2023 20:40
3.4.Відгук.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:40
3.3.Акти-Накладні_5.zip.p7s
19 вересня 2023 20:40
3.2.Платіжні доручення.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:40
3.3.Акти-Накладні_3.zip.p7s
19 вересня 2023 20:40
9.2.Якість тари_.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:40
1.1.Статут.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:40
Рішення №13092321.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:19
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
19 вересня 2023 20:19
Рішення №13092321.pdf
19 вересня 2023 20:19
1.1.Статут.pdf
19 вересня 2023 20:19
1.Відомості про учасника.pdf
19 вересня 2023 20:19
3.3.Акти-Накладні_5.zip
19 вересня 2023 20:19
5.1.Медкнижки.pdf
19 вересня 2023 20:19
3.3.Акти-Накладні_2.zip
19 вересня 2023 20:19
3.3.Акти-Накладні_1.zip
19 вересня 2023 20:19
3.3.Акти-Накладні_3.zip
19 вересня 2023 20:19
3.4.Відгук.pdf
19 вересня 2023 20:19
5.2.Накази водії.pdf
19 вересня 2023 20:19
4.2.Документи ТЗ.pdf
19 вересня 2023 20:19
3.3.Акти-Накладні_4.zip
19 вересня 2023 20:19
4.1.Документи приміщення.pdf
19 вересня 2023 20:19
3.1.Аналогічний договір.pdf
19 вересня 2023 20:19
3.2.Платіжні доручення.pdf
19 вересня 2023 20:19
9.2.Якість тари_.pdf

Публічні документи

19 вересня 2023 18:15
Електронний підпис
19 вересня 2023 18:15
Електронний підпис
19 вересня 2023 18:15
Електронний підпис
19 вересня 2023 18:14
Електронний підпис
19 вересня 2023 17:56
ДОКУМЕНТИ ВИРОБНИКА.pdf.p7s
19 вересня 2023 17:56
ДОКУМЕНТИ ВИРОБНИКА.pdf
19 вересня 2023 17:56
ДОЗВІЛЬНІ ДОКУМЕНТИ.pdf.p7s
19 вересня 2023 17:56
ДОЗВІЛЬНІ ДОКУМЕНТИ.pdf
19 вересня 2023 17:55
ЩОДО ЗАХИСТУ ДОВКІЛЛЯ.pdf.p7s
19 вересня 2023 17:55
ЩОДО ЗАХИСТУ ДОВКІЛЛЯ.pdf
19 вересня 2023 17:55
ДОВІДКИ.pdf.p7s
19 вересня 2023 17:55
ДОВІДКИ.pdf

Публічні документи

19 вересня 2023 18:53
Електронний підпис
19 вересня 2023 18:53
Електронний підпис
19 вересня 2023 18:52
сертиф преформа.pdf
19 вересня 2023 18:52
Сертифікат НАСР.pdf
19 вересня 2023 18:52
сертиф кришка.pdf
19 вересня 2023 18:52
ISO 22000 (ТОВ Шеіл).pdf
19 вересня 2023 18:52
Цінова пропозиція.pdf
19 вересня 2023 18:52
Сертифікат кришка.pdf
19 вересня 2023 18:52
Висновок СЕС на ПЕТ.pdf
19 вересня 2023 18:52
Статутні ТОВ ШЕІЛ.pdf
19 вересня 2023 18:52
сертиф ручка.pdf
19 вересня 2023 18:52
Сертифікат преформа.pdf
19 вересня 2023 18:52
Зразок заповненої ТТН.pdf
19 вересня 2023 18:52
Експлуатаційний дозвіл.pdf
19 вересня 2023 18:52
Договір з виробником.pdf

Публічні документи

19 вересня 2023 18:54
Електронний підпис
19 вересня 2023 18:52
якiснi047.pdf
19 вересня 2023 18:52
СТАТУТ_22жовтня9.pdf
19 вересня 2023 18:52
документи051.pdf
19 вересня 2023 18:52
№_СУЯ.01-21.PDF
19 вересня 2023 18:52
оренда.pdf
19 вересня 2023 18:52
документи055.pdf
19 вересня 2023 18:52
мед_книжка048.pdf
19 вересня 2023 18:52
АКТ_447.pdf
19 вересня 2023 18:52
мед_кн.pdf
19 вересня 2023 18:52
ISO_,безпечнiст_.PDF
19 вересня 2023 18:52
ВОДIЙ_2.jpg
19 вересня 2023 18:52
потужнiст_.pdf
19 вересня 2023 18:52
транспорт045.pdf
19 вересня 2023 18:52
№_СЕУ.10-21.PDF
19 вересня 2023 18:52
Витяг_ПДВ.pdf
19 вересня 2023 18:52
квiтанцiя.pdf
19 вересня 2023 18:52
документи049.pdf
19 вересня 2023 18:52
додатки050.pdf
19 вересня 2023 18:52
Витяг_з_EДР_за_2022_рiк.pdf
19 вересня 2023 18:52
ВОДIЙ.jpg

Публічні документи

19 вересня 2023 11:27
Електронний підпис
19 вересня 2023 11:27
Електронний підпис
19 вересня 2023 11:25
Цінова пропозиц.pdf
19 вересня 2023 11:25
Реєстр потужн Югпрод.pdf
19 вересня 2023 11:25
Договір з виробником.pdf
19 вересня 2023 11:25
Довідка корупц ЮО.pdf
19 вересня 2023 11:25
Довідка ФО.pdf
19 вересня 2023 11:25
Відомості про учасника.pdf
19 вересня 2023 11:25
Лист погодження.pdf
19 вересня 2023 11:25
Відгук Росток.pdf
19 вересня 2023 11:25
ТТН.pdf
19 вересня 2023 11:25
ДоговірС-Росток.pdf
19 вересня 2023 11:25
довідка сан 0910 авто.pdf
19 вересня 2023 11:25
сертификат НАССР Завод.pdf
19 вересня 2023 11:25
сертификат НАССР.pdf
19 вересня 2023 11:25
Наказ Шамрай.pdf
19 вересня 2023 11:25
мед книжка Шамрай.pdf
19 вересня 2023 11:25
сертиф Насср Югпродторг.pdf
19 вересня 2023 11:25
мед книжка Бойко.pdf
19 вересня 2023 11:25
Договір сан обробки.pdf
19 вересня 2023 11:25
Висновок ПЕТ.pdf
19 вересня 2023 11:25
гарант Завод.pdf
19 вересня 2023 11:25
висновок кришка.pdf
19 вересня 2023 11:25
фіз,хім 02.05.2023.pdf
19 вересня 2023 11:25
мікробіол. 15.05.23.pdf
19 вересня 2023 11:25
Технічни вимоги.pdf
19 вересня 2023 11:25
Гарантийний лист якості.pdf
19 вересня 2023 11:25
фіз.хім. 04.04.23.pdf
19 вересня 2023 11:25
мікробіол. 19.05.23.pdf
19 вересня 2023 11:25
мікробіол 24.04.23.pdf

Публічні документи

19 вересня 2023 20:06
Електронний підпис
19 вересня 2023 20:02
Якісне посвідчення 6.0 л.pdf
19 вересня 2023 20:02
Зразок ТТН.pdf
19 вересня 2023 20:02
Якісне посвідчення 1,5 л.pdf
19 вересня 2023 20:02
Зміна №2 ТУ .pdf
19 вересня 2023 19:59
Статут завірений.pdf
19 вересня 2023 19:59
Паспорт Скважин.pdf
19 вересня 2023 19:59
Витяг 29.05.2023.pdf
19 вересня 2023 19:59
Протокол Тарасенко.pdf
19 вересня 2023 19:59
Структура власності.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АКВАПЛАСТ

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБОЛОНЬ"

ТОВ "ВЛС-ГРУП"

ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ „АВАЛОН ГРУП“"

ТОВ "ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД "АРТУЗ АКВА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІТОРГ"

ПрАТ "ІНДУСТРІАЛЬНІ ТА ДИСТРИБУЦІЙНІ СИСТЕМИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІКО"

ТОВ "Золотий Клєвєр"

ТОВ "ШЕІЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШАРЕЛЬ-ТРЕЙД"

ТОВ "ЮГ ПРОД ТОРГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦАРИЧАНСЬКИЙ ЗАВОД МІНЕРАЛЬНОЇ ВОДИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АКВАПЛАСТ
#30927520
Переможець 24 899 000,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2023 10:11

Документи

26 вересня 2023 10:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2023 10:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АКВАПЛАСТ
#30927520
24 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 вересня 2023 10:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 11:09
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2023 08:39
ДУ № 4 від 27.11.23 до дог. № 10-ПЗ.pdf зміни до договору
28 листопада 2023 17:24
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2023 17:03
Допка 3 вода.pdf зміни до договору
30 жовтня 2023 17:02
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2023 09:28
доп.угода №2 вода.pdf зміни до договору
23 жовтня 2023 09:27
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2023 11:08
договір №10-ПЗ додаткова угода.pdf зміни до договору
20 жовтня 2023 11:04
Протокол (технічна помилка).doc зміни до договору
20 жовтня 2023 11:04
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2023 14:35
договір №10-ПЗ додаткова угода.pdf зміни до договору
19 жовтня 2023 14:31
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2023 09:59
договір №10-ПЗ.pdf укладений
19 жовтня 2023 09:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 10-ПЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 10-ПЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 10-ПЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 10-ПЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 10-ПЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 7 020 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 170 000,00 UAH)