Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015– 44810000-1 - «Фарби» Фарба для розмітки доріг (ДК 021:2015-44811000-8 Фарби для дорожньої розмітки) Емаль алкідна ПФ-115П ( ДК 021:2015-44812100-6 Емалі та глазурі;)
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2023-09-07-006987-a ● ce00d3375ae2484d86ea739248515b20
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Бердичівкомунсервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 37752790 |
Місцезнаходження: | 13300, Україна , Житомирська обл., м. Бердичів, вул. Чуднівська, 156 |
Контактна особа: |
Ірина Соловей +380963250285 komunservis-prozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2023 13:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2023 15:24 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2023 15:24 |
Очікувана вартість: | 140 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
фарба для розмічання доріг (біла ) -30 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, Чуднівська 156
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44811000-8 — Фарби для дорожньої розмітки
18 штуки
Емаль алкідна ПФ-115 П червона-2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, Чуднівська 156
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
18 штуки
Емаль алкідна ПФ-115 П біла-2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, Чуднівська 156
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
6 штуки
Емаль алкідна ПФ-115 П блакитна-2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, Чуднівська 156
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
10 штуки
Емаль алкідна ПФ-115 П сіра-2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, Чуднівська 156
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
18 штуки
Емаль алкідна ПФ-115 П зелена-2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, Чуднівська 156
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
18 штуки
Емаль алкідна ПФ-115 П чорна-2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, Чуднівська 156
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
12 штуки
Емаль алкідна ПФ-115 П жовта-2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, Чуднівська 156
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
18 штуки
Емаль алкідна ПФ-115 П синя -2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, Чуднівська 156
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
18 штуки
Емаль алкідна ПФ-115 П коричнева 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, Чуднівська 156
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2023 14:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 вересня 2023 14:23 |
фарба — нова редакція.doc | |
12 вересня 2023 14:23 |
Протокол про весення змін.docx |
12 вересня 2023 14:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 вересня 2023 14:23 |
фарба — нова редакція.doc
|
|||
12 вересня 2023 14:23 |
Протокол про весення змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Поставка
Дата подання: 10 вересня 2023 11:34
Дата відповіді: 11 вересня 2023 13:45
Скільки буде заявок/поставок товару?
Відповідь: Буде одна заявка на поставку
Фасування
Дата подання: 10 вересня 2023 11:52
Дата відповіді: 11 вересня 2023 13:49
Просимо внести відповідні зміни у тендерну документацію в частині фасування фарби для розмічання доріг, змінити фасування з 30 кг на 25 кг, з метою розширення кола учасників та враховуючи, що практично всі виробники такої фарби фасують у відра по 25 кг.
Відповідь: Доброго дня. Просимо надати фарбу у фасуванні відповідно до технічного завдання Замовника.
фасування
Дата подання: 11 вересня 2023 10:47
Дата відповіді: 11 вересня 2023 13:50
Доброго дня. Доводимо до відома Замовника, що стандартна фасовка у всіх виробників є 30 кг.
Фасування 25 кг є не типовим для даного виду фарби. Отже просимо оставити без змін дане фасування
Відповідь: Доброго дня. Просимо надати фарбу у фасуванні відповідно до технічного завдання Замовника.
проєкт
Дата подання: 11 вересня 2023 23:15
Дата відповіді: 12 вересня 2023 09:51
Пунктом 2.1. вказано, що Постачальник зобов'язується поставити Покупцю Товар, якість якого повинна відповідати стандартам, технічним умовам, іншій технічній документації, що встановлює вимоги до якості певного виду/роду (партії) Товару і передбачено чинними нормативними актами України, а також умовами цього Договору. Постачальник повинен засвідчити якість Товару, що поставляється, належними документами, (сертифікатом відповідності, технічним паспортом тощо). У випадку виявлення, при прийманні Товару, його невідповідності вимогам якості, кількості, комплектності й вартості, які визначені положеннями даного Договору та Специфікації до нього, та/або невідповідності документів на Товар, Покупець може відмовитися від приймання даного Товару, вимагати відшкодування заподіяних збитків, а також розірвання даного Договору.
Усі якісні показники вказуються у паспорті якості товару, що підтверджує відповідність товару відповідно до ТУ виробника. Відповідно до чинного законодавства обов’язкова сертифікація лакофарбової продукції скасована, Замовник не має права вимагати від Постачальника наявність сертифікату відповідності. В Україні уся лакофарбова продукція виготовляється відповідно до ТУ виробників. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у проєкт договору та викласти у наступній редакції:
Постачальник зобов'язується поставити Покупцю Товар, якість якого повинна відповідати стандартам, технічним умовам, іншій технічній документації, що встановлює вимоги до якості певного виду/роду (партії) Товару і передбачено чинними нормативними актами України, а також умовами цього Договору. Постачальник повинен засвідчити якість Товару, що поставляється, належними документами, (сертифікатом або паспортом якості тощо). У випадку виявлення, при прийманні Товару, його невідповідності вимогам якості, кількості, комплектності й вартості, які визначені положеннями даного Договору та Специфікації до нього, та/або невідповідності документів на Товар, Покупець може відмовитися від приймання даного Товару, вимагати відшкодування заподіяних збитків, а також розірвання даного Договору
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Будуть внесені відповідні зміни до прєкту договору.
проєкт
Дата подання: 11 вересня 2023 23:17
Дата відповіді: 12 вересня 2023 09:52
Прошу привести пункт 2.2. у відповідність до предмету закупівлі, адже монтаж лакофарбових матеріалів технічними умовами не передбачено.
Відповідь: Доброго дня. Будуть внесені відповідні зміни до проєкту договору.
проєкт
Дата подання: 11 вересня 2023 23:20
Дата відповіді: 12 вересня 2023 09:52
Пунктом 2.3. вказано, що Постачальник гарантує якість Товару, що постачається на протязі терміну, який передбачено технічними умовами, стандартами та сертифікатами на даний Товар. Гарантійний строк на отриманий Товар становить і відповідає термінам вказаним в сертифікаті, паспорті, технічних умовах, чи іншій нормативній документації, що встановлює вимоги до якості такого виду/роду Товару, але в будь-якому випадку не менше - _____ з дня введення Товару в експлуатацію.
Сертифікати на товар є не у всіх виробників. Аналогічна інформація може вказуватись у паспорті якості, декларацїї виробника, тощо. Введення в експлуатацію лакофарбових матеріалів, технічними умовами не передбачено. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
Постачальник гарантує якість Товару, що постачається на протязі терміну, який передбачено технічними умовами, сертифікатами\паспортами якості на даний Товар. Гарантійний строк на отриманий Товар становить і відповідає термінам вказаним в сертифікаті/ паспорті якості, технічних умовах, чи іншій нормативній документації, що встановлює вимоги до якості такого виду/роду Товару, але в будь-якому випадку не менше - _____ з дня виготовлення товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Будуть внесені відповідні зміни до проєкту договору.
проєкт
Дата подання: 11 вересня 2023 23:29
Дата відповіді: 12 вересня 2023 09:52
Пунктом 5.1.1. вказаний строк поставки 2 доби. ЗА умови надання заявки на поставку товару у п’ятницю ввечері, Постачальник має виконати зобов’язання з поставки товару у вихідні дні. Відповідальні за приймання товару особи Замовника можуть не працювати у вихідні дні та не прийняти вчасно товар. Відповідно на Постачальника покладається відповідальність за прострочення поставки товару не з його вини. Така умова договору не відповідає принципам справедливості та розумності. Враховуючи вище викладене, прошу збільшити строк поставки товару до 5 робочих днів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Будуть внесені відповідні зміни до проєкту договору.
проєкт
Дата подання: 11 вересня 2023 23:35
Дата відповіді: 12 вересня 2023 09:52
Пунктами 5.5., 5.7. вказана необхідність надання паспорту якості та сертифікату якості одночасно. У кожного виробника документ, що підтверджує відповідність товару показникам ТУ може мати різну назву, проте зміст вказаних документів є однаковим. Як у сертифікатах якості так і в паспортах вказуються фізико -хімічні показники товару. Відповідно Постачальник може надати виключно один з цих документів, що підтверджує якість товару. Враховуючи вище викладене прошу викласти пункти договору у наступній редакції:
5.5. Товар вважається переданим Постачальником і прийнятий Замовником з моменту підписання повноважними представниками Сторін видаткової накладної та наданням Постачальником Сертифікатів або паспортів якості на кожну партію Товару. Всі можливі ризики, пов’язані із випадковим знищенням або пошкодженням Товару, переходять від Постачальника до Замовника в момент підписання повноважними представниками Сторін видаткової накладної.
5.7. Кожну партію Товару Постачальник повинен підтвердити супровідними документами, а саме:
- Рахунок-фактура;
- Видаткова накладна;
- Паспорт якості (відповідності) Товару від виробника або Сертифікат якості (відповідності) Товару;
- Товаро-транспортна накладна;
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Будуть внесені відповідні зміни до проєкту договору.
проєкт
Дата подання: 11 вересня 2023 23:39
Дата відповіді: 12 вересня 2023 09:52
Пунктом 5.7. серед переліку товаросупровідних документів вказана податкова накладна. Податкова накладна не може вважатись товаросупровідним документом, адже оформлюється після факту поставки товару на основі підписаних видаткових накладних у порядку та строки визначені податковим кодексом. Враховуючи вище викладене, прошу виключити податкову накладну з переліку товаро-супровідних документів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Будуть внесені відповідні зміни до проєкту договору.
проєкт
Дата подання: 11 вересня 2023 23:39
Дата відповіді: 12 вересня 2023 09:52
Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору.
Просимо включити до договору пункт, що не порушує вимоги законодавства та не змінює істотних умов.
Сторони погодили, що вони підтверджують та визнають, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони:
- безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов’язання за договором;
- настали після укладання цього Договору;
- підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Будуть внесені відповідні зміни до проєкту договору.
проєкт
Дата подання: 11 вересня 2023 23:42
Дата відповіді: 12 вересня 2023 09:52
Пунктом 8.3. вказано, що Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України. ТПП не є єдиним уповноваженим органом, що може підтверджувати настання обставин форс-мажору. Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20.
Просимо викласти пункт в редакції
Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України або іншим уповноваженим органом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Будуть внесені відповідні зміни до проєкту договору.
мораторій
Дата подання: 11 вересня 2023 23:42
Дата відповіді: 12 вересня 2023 09:53
В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Будуть внесені відповідні зміни до проєкту договору.
проєкт
Дата подання: 11 вересня 2023 23:43
Дата відповіді: 12 вересня 2023 09:55
Прошу підтвердити наявність бюджетного фінансування для оплати товару за оголошеною закупівлею.
Відповідь: Доброго дня. Будуть внесені відповідні зміни до проєкту договору.
проєкт
Дата подання: 11 вересня 2023 23:47
Дата відповіді: 12 вересня 2023 09:54
Пунктом 6.3.4. вказно,що При виникненні претензій по кількості чи якості Товару, Постачальник повинен замінити неякісний Товар, або довезти недостатню кількість Товару протягом небільше 5 (пʼяти) робочих днів з дати отримання претензій від Замовника.
Підтвердженням поставки товару є видаткова накладна, де сторони зазначають, що не мають претензій щодо кількості, асортименту, комплектності тощо в момент поставки товару. Відповідно висувати претензії Замовником Постачальнику по кількості товару після поставки є недоцільним. Адже підписанням видаткової накладної Замовник бере на себе усі ризики щодо втрати чи пошкодження товару. У звязку із зазначеним прошу внести зміни та викласти пункт у наступній редакції:
При виникненні претензій по кількості чи якості Товару, Постачальник повинен замінити неякісний Товар протягом небільше 5 (пʼяти) робочих днів з дати отримання претензій від Замовника., або довезти недостатню кількість Товару протягом небільше 5 (пʼяти) робочих днів з дати поставки товару та складання акту розбіжностей в день поставки товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Будуть внесені відповідні зміни до проєкту договору.
уточнення
Дата подання: 12 вересня 2023 16:28
Дата відповіді: 13 вересня 2023 10:34
Зразок етикетки надавати на кожен вид продукції. Вид продукції Емаль ПФ-115. етикетку надавати на один з кольорів або на кожен колір?
Відповідь: Під видом продукції розуміється конкретний продукт з вказівкою його найменування, торгової марки тощо, що пропонується учасником. При цьому вказівка кольору не є обов’язковою
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 вересня 2023 15:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТ-С" |
125 111,04
UAH з ПДВ
|
125 111,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
139 999,92
UAH з ПДВ
|
139 999,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТ-С" #34328580 |
Відхилено |
125 111,04
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2023 10:12
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" #32318370 |
Переможець |
139 999,92
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2023 13:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2023 10:21
|
83.pdf | укладений |
02 жовтня 2023 09:24
|