Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розвитку плавання на 2021-2025 роки
Очікувана вартість
4 055 187,50 UAH
UA-2023-09-07-004879-a b53941a0cf00442a95caa8a7caf32c4d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анжеліка Чечоткіна

+380544853191 anch96@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області
Код ЄДРПОУ: 02147919
Вебсайт: http://voromny.org.ua/
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., місто РОМНИ, вулиця Соборна, буд. 41
Контактна особа: Анжеліка Чечоткіна
+380544853191
anch96@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92620000-3: Послуги, пов’язані зі спортом


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розвитку плавання на 2021-2025 роки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, м. Ромни, вул. Коржівська, 108
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 92620000-3 — Послуги, пов’язані зі спортом

Тендерна документація

07 вересня 2023 11:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2023 11:35
6. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.PDF
07 вересня 2023 11:35
16. Копія Державного акту на право власності на земельну ділянку.PDF
07 вересня 2023 11:35
20. Рішення 59 сесії РМР Про внесення змін до Програми з розвитку плавання на 2021-2025 роки.PDF
07 вересня 2023 11:35
Підстави.PDF
07 вересня 2023 11:35
2. Довідка-відповідь відділ молоді та спорту Роменської міської ради.PDF
07 вересня 2023 11:35
11. Довідка про обладнання, матеріально-технічну базу та технології необхідні для надання послуг.PDF
07 вересня 2023 11:35
15. Копія паспорту басейну спортивно-оздоровчого комплексу Акваленд.PDF
07 вересня 2023 11:35
10. Лист про наявність працівників відповідної кваліфікації.PDF
07 вересня 2023 11:35
18. Рішення 21 сесії РМР Про затвердження Програми з розвитку плавання на 2021-2025 роки.PDF
07 вересня 2023 11:35
4. Лист від ТОВ Флоріана.PDF
07 вересня 2023 11:35
9. Копія Статуту.PDF
07 вересня 2023 11:35
14. Копія договору про надання у безоплатне користування нежитлової будівлі.PDF
07 вересня 2023 11:35
12. Цінова пропозиція.PDF
07 вересня 2023 11:35
5. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.PDF
07 вересня 2023 11:35
7. Відомості з державного реєстру речових прав на нерухоме майно.PDF
07 вересня 2023 11:35
1. Запит до Роменської міської ради про кількість функціонуючих басейнів.PDF
07 вересня 2023 11:35
Протокол 207.pdf
07 вересня 2023 11:35
17. Копія наказу про призначення директора.PDF
07 вересня 2023 11:35
13. Лист-згода на обробку персональних даних.PDF
07 вересня 2023 11:35
8. Витяг з реєстру платників єдиного податку.PDF
07 вересня 2023 11:35
3. Лист до ТОВ Флоріана щодо надання документів.PDF
07 вересня 2023 11:35
19. Рішення 48 сесії РМР Про внесення змін до Програми з розвитку плавання на 2021-2025 роки.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-05-000003 ● e798f0ccd13745b587a66d3952051895
  • Статус: завершено ● Дата: 18 липня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 жовтня 2023 11:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ


НАКАЗ

05.10.2023 № 64-З
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 26 вересня 2023 року № 003100-18/11032-2023,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 05.10.2023 № 64-З

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-07-004879-a, 07.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-05 14:26:45

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015:92620000-3: Послуги, пов’язані зі спортом (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-07-004879-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
- яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх надання, саме ТОВ «Флоріана», з яким укладений договір від 01.09.2023 № 307 без використання електронної системи закупівель?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-09 17:02:53

Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області надає пояснення стосовно процедури закупівлі за ДК 021:2015: 92620000-3: Послуги, пов’язані зі спортом (№ UA-2023-09-07-004879-a) Послуги з розвитку плавання на 2021-2025 роки.


Згідно з рішенням сорок восьмої сесії Роменської міської ради восьмого скликання «Про внесення змін до Програми Роменської міської територіальної громади з розвитку плавання на 2021-2025 роки» від 25.01.2023 р. затверджено обсяг фінансових ресурсів на виконання програми у розмірі 6 000 000,00 грн. на 2023 рік.
На підставі підпункту 5 (3) пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) передбачено підставу для придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Відповідно до довідки Відділу молоді та спорту виконавчого комітету Роменської міської ради Сумської області від 28.03.2023 № 40 (додається), на території Роменської міської територіальної громади функціонує один плавальний басейн, який належить до приватної власності Товариства з обмеженою відповідальністю «Флоріана», яке з технічних вимог, наявності обладнання та матеріально-технічної бази може надавати послуги зі спортивно-оздоровчого плавання, що свідчить про відсутність конкуренції з технічних причин.
З урахуванням всіх нормативних вимог споруда має чашу басейну довжиною 25 м, шириною 8,5 м, глибина 1,7 м з підігрівом води для спортивного, оздоровчого плавання і купання до 27,5-28,5 оС. Це дозволяє проводити тренування, збори, змагання, навчання плаванню, здійснювати вільне плавання незалежно від місцевих природних умов. Також у споруді наявні функціонально необхідні допоміжні приміщення для адміністративно-господарського персоналу, що займається обслуговуванням її діяльності і відвідувачів, вестибюльний блок з рецепцією, гардеробна для верхнього одягу і взуття, санвузол, чоловіча та жіноча роздягальня і душові відповідно, місця для сушіння волосся, медичний кабінет, кабінет тренера, приміщення для зберігання фізкультурно-спортивного обладнання та інвентарю.
Споруда повністю доступна для людей з обмеженими можливостями, а сам басейн забезпечений підйомником ля людей з обмеженими рухами та інвалідною коляскою.
Двохповерхова капітальна споруда, в якій розміщено басейн «Акваленд», цілком відповідає технічним, санітарно-гігієнічним вимогам, має надійне укриття, якісну вентиляцію, рекуперацію.
1 вересня 2023 року було заключено Договір про надання Послуг з розвитку плавання на 2021-2025 роки № 307 між Відділом освіти Роменської міської ради Сумської області та Товариством з обмеженою відповідальністю «Флоріана» на суму 4 055 187,50 грн. (чотири мільйони п’ятдесят п’ять тисяч сто вісімдесят сім гривень 50 копійок), без ПДВ, на підставі наступних розрахунків: згідно з графіком плавання з 1 вересня 2023 року до 31 грудня 2023 року передбачено 7 год/день у будні дні (85 календарних днів), та 5 год/день у вихідні дні (36 календарних днів), всього 775 год. Місткість басейну – 35 дітей/год. Загальна кількість занять складає 27 125.
Згідно цінової пропозиції ТОВ «Флоріана» вартість 1 заняття складає 149,50 грн., тому Договір було заключено на суму 4 055 187,50 грн.
На території Роменської територіальної громади функціонує лише один плавальний басейн, який належить ТОВ «Флоріана». Ними було надано наступні документи на підтвердження відповідності вимогам предмету закупівлі (додаються):
1. Довідка ТОВ «Флоріана» про обладнання, матеріально-технічну базу та технології необхідні для надання послуг від 01.09.2023 № б/н.
2. Цінова пропозиція від 01.09.2023 № б/н.
3. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації від 01.09.2023 № б/н.
4. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців.
5. Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
6. Витяг з реєстру платників єдиного податку.
7. Копія Статуту.
8. Лист-згода на обробку персональних даних директора Біляєвої Ірини Андріївни.
9. Копія договору про надання у безоплатне користування нежитлової будівлі.
10. Копія паспорту басейну спортивно-оздоровчого комплексу «Акваленд».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 17 жовтня 2023
Кінцевий строк оскарження: 21 жовтня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Флоріана"
#37929655
Переможець 4 055 187,50
UAH
07 вересня 2023 11:39

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2023 14:03
ДУ 1 ДОГ 307.PDF зміни до договору
02 листопада 2023 14:03
Дог 307.PDF укладений
07 вересня 2023 11:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Акт наданих послуг та Додаток № 2 до договору про надання послуг № 307 від 01.09.2023 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 307
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML