Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 02147919 |
Вебсайт: | http://voromny.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 42000, Україна , Сумська обл., місто РОМНИ, вулиця Соборна, буд. 41 |
Контактна особа: |
Анжеліка Чечоткіна +380544853191 anch96@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92620000-3: Послуги, пов’язані зі спортом
Тендерна документація
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-05-000003 ● e798f0ccd13745b587a66d3952051895
- Статус: завершено ● Дата: 18 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2023 11:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.10.2023 № 64-З
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 26 вересня 2023 року № 003100-18/11032-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 05.10.2023 № 64-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-07-004879-a, 07.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-05 14:26:45
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015:92620000-3: Послуги, пов’язані зі спортом (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-07-004879-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
- яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх надання, саме ТОВ «Флоріана», з яким укладений договір від 01.09.2023 № 307 без використання електронної системи закупівель?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-09 17:02:53
Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області надає пояснення стосовно процедури закупівлі за ДК 021:2015: 92620000-3: Послуги, пов’язані зі спортом (№ UA-2023-09-07-004879-a) Послуги з розвитку плавання на 2021-2025 роки.
Згідно з рішенням сорок восьмої сесії Роменської міської ради восьмого скликання «Про внесення змін до Програми Роменської міської територіальної громади з розвитку плавання на 2021-2025 роки» від 25.01.2023 р. затверджено обсяг фінансових ресурсів на виконання програми у розмірі 6 000 000,00 грн. на 2023 рік.
На підставі підпункту 5 (3) пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) передбачено підставу для придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Відповідно до довідки Відділу молоді та спорту виконавчого комітету Роменської міської ради Сумської області від 28.03.2023 № 40 (додається), на території Роменської міської територіальної громади функціонує один плавальний басейн, який належить до приватної власності Товариства з обмеженою відповідальністю «Флоріана», яке з технічних вимог, наявності обладнання та матеріально-технічної бази може надавати послуги зі спортивно-оздоровчого плавання, що свідчить про відсутність конкуренції з технічних причин.
З урахуванням всіх нормативних вимог споруда має чашу басейну довжиною 25 м, шириною 8,5 м, глибина 1,7 м з підігрівом води для спортивного, оздоровчого плавання і купання до 27,5-28,5 оС. Це дозволяє проводити тренування, збори, змагання, навчання плаванню, здійснювати вільне плавання незалежно від місцевих природних умов. Також у споруді наявні функціонально необхідні допоміжні приміщення для адміністративно-господарського персоналу, що займається обслуговуванням її діяльності і відвідувачів, вестибюльний блок з рецепцією, гардеробна для верхнього одягу і взуття, санвузол, чоловіча та жіноча роздягальня і душові відповідно, місця для сушіння волосся, медичний кабінет, кабінет тренера, приміщення для зберігання фізкультурно-спортивного обладнання та інвентарю.
Споруда повністю доступна для людей з обмеженими можливостями, а сам басейн забезпечений підйомником ля людей з обмеженими рухами та інвалідною коляскою.
Двохповерхова капітальна споруда, в якій розміщено басейн «Акваленд», цілком відповідає технічним, санітарно-гігієнічним вимогам, має надійне укриття, якісну вентиляцію, рекуперацію.
1 вересня 2023 року було заключено Договір про надання Послуг з розвитку плавання на 2021-2025 роки № 307 між Відділом освіти Роменської міської ради Сумської області та Товариством з обмеженою відповідальністю «Флоріана» на суму 4 055 187,50 грн. (чотири мільйони п’ятдесят п’ять тисяч сто вісімдесят сім гривень 50 копійок), без ПДВ, на підставі наступних розрахунків: згідно з графіком плавання з 1 вересня 2023 року до 31 грудня 2023 року передбачено 7 год/день у будні дні (85 календарних днів), та 5 год/день у вихідні дні (36 календарних днів), всього 775 год. Місткість басейну – 35 дітей/год. Загальна кількість занять складає 27 125.
Згідно цінової пропозиції ТОВ «Флоріана» вартість 1 заняття складає 149,50 грн., тому Договір було заключено на суму 4 055 187,50 грн.
На території Роменської територіальної громади функціонує лише один плавальний басейн, який належить ТОВ «Флоріана». Ними було надано наступні документи на підтвердження відповідності вимогам предмету закупівлі (додаються):
1. Довідка ТОВ «Флоріана» про обладнання, матеріально-технічну базу та технології необхідні для надання послуг від 01.09.2023 № б/н.
2. Цінова пропозиція від 01.09.2023 № б/н.
3. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації від 01.09.2023 № б/н.
4. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців.
5. Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
6. Витяг з реєстру платників єдиного податку.
7. Копія Статуту.
8. Лист-згода на обробку персональних даних директора Біляєвої Ірини Андріївни.
9. Копія договору про надання у безоплатне користування нежитлової будівлі.
10. Копія паспорту басейну спортивно-оздоровчого комплексу «Акваленд».
- Лист щодо надання пояснень.docx
- Лист щодо надання пояснень.PDF
- 2. Довідка-відповідь відділ молоді та спорту Роменської міської ради.PDF
- 4. Лист від ТОВ Флоріана.PDF
- 5. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.PDF
- 6. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.PDF
- 7. Відомості з державного реєстру речових прав на нерухоме майно.PDF
- 8. Витяг з реєстру платників єдиного податку.PDF
- 9. Копія Статуту.PDF
- 10. Лист про наявність працівників відповідної кваліфікації.PDF
- 11. Довідка про обладнання, матеріально-технічну базу та технології необхідні для надання послуг.PDF
- 12. Цінова пропозиція.PDF
- 13. Лист-згода на обробку персональних даних.PDF
- 14. Копія договору про надання у безоплатне користування нежитлової будівлі.PDF
- 15. Копія паспорту басейну спортивно-оздоровчого комплексу Акваленд.PDF
- 16. Копія Державного акту на право власності на земельну ділянку.PDF
- 17. Копія наказу про призначення директора.PDF
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Флоріана" #37929655 |
Переможець |
4 055 187,50
UAH
|
07 вересня 2023 11:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2023 14:03
|
ДУ 1 ДОГ 307.PDF | зміни до договору |
02 листопада 2023 14:03
|
Дог 307.PDF | укладений |
07 вересня 2023 11:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти Акт наданих послуг та Додаток № 2 до договору про надання послуг № 307 від 01.09.2023 в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 307 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |