Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014246 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11 |
Контактна особа: |
Косенко Марина Сергіївна +380462677309 ukb_ead8@cg.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2023 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 вересня 2023 17:30 |
Початок аукціону: | 15 вересня 2023 11:54 |
Початок аукціону: | 15 вересня 2023 11:54 |
Очікувана вартість: | 33 717 559,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 170 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції - гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 168 000,00 грн (сто шістдесят вісім тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Гарантія подається у вигляді електронної банківської гарантії у формі PDF з накладанням КЕП. Учасник забезпечує можливість перевірки замовником достовірності КЕП без встановлення додаткового програмного комплексу (бажано забезпечити можливість перевірки КЕП на офіційному веб-сайті «Центральний засвідчувальний орган» Міністерства юстиції України http://czo.gov.ua/online-ecp). Разом з банківською гарантією надається документ, що підтверджує наявність чинної банківської ліцензії банку,який надає банківську гарантію учаснику, та документ, що підтверджуює повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Гарантія має містити усі обов’язкові реквізити, передбачені Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). Гарантія обов’язково повинна свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити замовнику суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 цього розділу тендерної документації. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, дія забезпечення має бути продовжена учасником на відповідний строк шляхом надання документа, що буде свідчити про продовження терміну її дії чи нової гарантії. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Код ЄДРПОУ: 04014246; р/р UA778201720355179013000008752 в Державній казначейській службі України, м. Київ. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 168000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору. Розмір - 5% вартості договору про закупівлю. Вид – банківська гарантія. Строк надання – не пізніше дати укладення договору про закупівлю та до повного виконання зобов’язань Учасником-переможцем такого договору. Умови надання: Банківська гарантія подається Замовнику із супровідним листом. Банківська гарантія повинна бути чинною від дня її видачі протягом строку на який вона видана. Термін дії гарантії повинен закінчуватись не раніше спливу строку дії Договору в забезпечення якого вона надана. Гарантія має містити усі обов’язкові реквізити, передбачені Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). Банківська гарантія повинна обов’язково містити умову, що право вимагати платіж за гарантією надається у випадках та на умовах: 1) невиконання або неналежного виконання Виконавцем своїх зобов’язань за Договором; 2) дострокового розірвання Замовником Договору у випадку, якщо Виконавець не виконує свої зобов’язання за Договором. Умови повернення: Замовник повертає забезпечення виконання договору не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин: 1) після виконання переможцем процедури закупівлідоговору про закупівлю(підписання останнього акту форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт); 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення виконання договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей. У випадку настання вищезазначених обставин, Замовник вживає заходів з повернення забезпечення виконання договору, наданого у вигляді банківської гарантії, одним з указаних шляхів: а) подання банку-гаранту письмового повідомлення про звільнення його від обов'язків за гарантією, або б) відмови від своїх прав за гарантією шляхом повернення її оригіналу до банку-гаранта. Умови неповернення: Замовник не повертає забезпечення договору та отримує право вимагати від банку-гаранта платіж за гарантією у разі: 1) невиконання або неналежного виконання Виконавцем своїх зобов’язань за Договором; 2) дострокового розірвання Замовником Договору у випадку, якщо Виконавець не виконує свої зобов’язання за Договором. Гарантія виплачується банком, який виступає гарантом, Замовнику на його письмову вимогу в разі порушення Виконавцем своїх зобов’язань. Реквізити для оформлення забезпечення виконання договору:: Код ЄДРПОУ: 04014246; р/р UA778201720355179013000008752 в Державній казначейській службі України, м. Київ. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповується за бюджетні кошти», від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник до початку виконання робіт може перерахувати Виконавцю попередню оплату (аванс) у розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт на строк не більше двох місяців з дати отримання Виконавцем коштів. | Аванс | 60 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовник проводить розрахунки за виконані роботи на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником виконаних Виконавцем робіт визначається відкладальною обставиною, а саме – після надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника за проведення робіт, які є предметом даного Договору. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2023 16:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2023 16:53 |
Проект договору роботи.docx | |
06 вересня 2023 16:53 |
Толстого Схеми 06.09.2023.pdf | |
06 вересня 2023 16:53 |
ДОДАТОК 8 ТЗ_1.docx | |
06 вересня 2023 16:53 |
ТД нова роботи Толстого 110.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 25 вересня 2023 15:33
Дата подання: 13 жовтня 2023 18:10
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-05-000004 ● fdee2ab19209431a8547ff79a41d49e6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 січня 2024 15:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.01.2024 № 2-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-09-06-013946-a 06.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-11 16:19:00
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт внутрішньої системи електропостачання та приміщень Чернігівського центру соціально-психологічної реабілітації дітей служби у справах дітей Чернігівської ОДА за адресою: вул. Толстого, 110-а, м.Чернігів (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)», очікуваною вартістю
33 717 559,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-06-013946-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Чи дотримана ТОВ «БУДВЕНДОР» вимога пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю»?
Чи дотримана ТОВ «БУДВЕНДОР» вимога пункту 5 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору (банківська гарантія подається Замовнику із супровідни листом)», із наданням підтверджуючих документів)?
Також просимо повідомити про стан виконання договору підряду від 03.11.2023 № 19-Б укладеного з ТОВ «БУДВЕНДОР» з наданням підтверджуючих документів за виконані роботи (акти КБ-2в та довідки КБ-3) та повідомити, чи укладались додаткові угоди до договору.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-16 11:22:24
пояснення на запит
У відповідь на запит про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі: «Капітальний ремонт внутрішньої системи електропостачання та приміщень Чернігівського центру соціально-психологічної реабілітації дітей служби у справах дітей Чернігівської ОДА за адресою: вул. Толстого, 110-а, м.Чернігів (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)» (UA-2023-09-06-013946-a) повідомляємо, що розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.06.2023 №534-р «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії» (зі змінами, внесеними розпорядженням Кабінету Міністрів України від 09.08.2023 №668-р) виділено кошти на вищевказаний об’єкт.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі проектної документації, що пройшла експертизу (Експертний звіт від 15.12.2022 №221208-01/В).
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення на закупівлю у сумі 35 272 542,00 грн визначено у межах коштів, виділених Управлінню капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації, як замовнику, на капітальний ремонт внутрішньої системи електропостачання та приміщень Чернігівського центру соціально-психологічної реабілітації дітей служби у справах дітей Чернігівської ОДА за адресою: вул. Толстого, 110-а, м.Чернігів на підставі розпорядження начальника Чернігівської обласної військової адміністрації від 22.08.2023 №568 «Про внесення змін до обласного бюджету на 2023 рік».
Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі в сумі 33 717 559.00 грн, визначена на підставі Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 та проектної документації, що пройшла експертизу (експертний звіт від 15.12.2022 № 221208-01/В) та затверджена у встановленому порядку наказом директора Чернігівського центру соціально-психологічної реабілітації служби у справах дітей обласної державної адміністрації від 15.12.2022 №52/В.
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного признання, очікуваної вартості предмету закупівлі додаємо:
https://ukb.cg.gov.ua/index.php?id=35752&tp=1&pg= (документ 06.09.2023).
Вимога пункту 3 розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю», а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.» ТОВ «Будвендор» дотримана (наказ ТОВ «Будвендор» від 18.04.2017 № П-01 «Про вступ на посаду»).
Вимога пункту 5 розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю» дотримана. ТОВ «Будвендор» надана банківська гарантія від 03.11.2023 №115970/V-1886.
Термін дії договору завершився 31.12.2023. ТОВ «Будвендор» договір повністю не виконано. Виконання договору станом на 31.12.2023 склало 1828,03645 тис.грн, що підтверджується довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати №1 (Форма № КБ-3) та актом №1 приймання виконаних будівельних робіт (Форма № КБ-2в) від 20.12.2023.
Додатки:
1) Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 15.12.2022 № 221208-01/В, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва затверджений наказом директора Чернігівського центру соціально-психологічної реабілітації служби у справах дітей обласної державної адміністрації від 15.12.2022 №52/В.
2) Локальні кошториси до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
3) Підсумкова відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
4) Розпорядження Кабінету Міністрів України від 09.08.2023 №688-р «Про внесення змін до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 червня 2023 р. №534».
5) Розпорядження начальника Чернігівської обласної військової адміністрації від 22.08.2023 №568 «Про внесення змін до обласного бюджету на 2023 рік».
6) Наказ ТОВ «Будвендор» від 18.04.2017 № П-01 «Про вступ на посаду».
7) Банківська гарантія від 03.11.2023 №115970/V-1886 з супровідним листом.
8) Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати №1 (Форма № КБ-3), Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт (Форма № КБ-2в) від 20.12.2023.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-18 17:56:27
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт внутрішньої системи електропостачання та приміщень Чернігівського центру соціально-психологічної реабілітації дітей служби у справах дітей Чернігівської ОДА за адресою: вул. Толстого, 110-а, м.Чернігів (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)», очікуваною вартістю 33 717 559,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-06-013946-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
На виконання вимоги пункту 5 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника переможцем закупівлі ТОВ «БУДВЕНДОР» надано забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії від 03.11.2023 № 115970/V886. Відповідно до умов вищезазначеної гарантії у разі невиконання або неналежного виконання Принципалом (ТОВ «БУДВЕНДОР») своїх зобов’язань за договором, Гарант (Акціонерне товариство «АЛЬТБАНК») бере на себе зобов’язання виплатити Бенефіціару (Управління капітального будівництва Чернігівської ОДА) суму цієї гарантії протягом 5 (п’яти) робочих днів, після отримання оригіналу належно представленої письмової вимоги.
Просимо надати інформацію (з наданням підтверджуючих документів), чи було застосовано/не застосовано вищезазначену вимогу до ТОВ «БУДВЕНДОР» у зв’язку з неналежним виконанням Принципалом своїх зобов’язань за договором?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-23 17:17:32
відповідь на запит
У відповідь на запит про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі: «Капітальний ремонт внутрішньої системи електропостачання та приміщень Чернігівського центру соціально-психологічної реабілітації дітей служби у справах дітей Чернігівської ОДА за адресою: вул. Толстого, 110-а, м.Чернігів (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)» (UA-2023-09-06-013946-a) повідомляємо.
Правове регулювання відносин за договором підряду регламентоване нормами Цивільного та Господарського кодексів України.
Відповідно до статті 6 Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Статтею 180 Господарського кодексу України встановлено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
Умовами укладеного договору встановлено, що банківська гарантія повинна обов’язково містити умову, що право вимагати платіж за гарантією надається у випадках та на умовах: 1) невиконання або неналежного виконання Виконавцем своїх зобов’язань за Договором; 2) дострокового розірвання Замовником Договору у випадку, якщо Виконавець не виконує свої зобов’язання за Договором.
Тобто вказана умова договору сформульована таким чином, що вона не містить імперативного характеру, а наділяє Управління, як замовника, правом вимагати забезпечення виконання зобов'язань за договором.
У зв’язку з вищевикладеним, Вимога за банківською гарантією від 03.11.2023 №115970/V886 не направлялась.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У результаті проведення Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-06-013946-a «Капітальний ремонт внутрішньої системи електропостачання та приміщень Чернігівського центру соціально-психологічної реабілітації дітей служби у справах дітей Чернігівської ОДА за адресою: вул. Толстого, 110-а, м.Чернігів (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)» виявлено, що замовником порушено вимоги частини восьмої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) із вказаними висновками не погоджується і керуючись частиною 8 статті 8 Закону надає свої аргументовані заперечення. 1. Щодо не завантаження в електронну систему закупівель Prozorro переможцем процедури закупівлі ТОВ «Будвендор» документів, подання яких передбачено пунктом 4 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Пунктом 4 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що «Учасник-переможець на стадії укладання договору надає до договірної ціни підтверджуючі розрахунки та документи за статтями витрат, а саме: 1) договірна ціна; 2) розрахунки до договірної ціни: • заробітної плати (розрахований відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281); • прибутку; • адміністративних витрат; • інших витрат (у разі наявності): - розрахунки на відрядження будівельних органiзацiй на місце виконання робіт; - розрахунок на доплати працiвникам у зв'язку з втратами часу на проїзд вiд мiсця розмiщення будiвельної органiзацiї (збірного пункту) до місця виконання робіт і назад; - розрахунки на перевезення робітників будiвельних органiзацiй автомобiльним транспортом; - розрахунки на перебазування будівельних організацій або їх структурних виробничих підрозділів тощо; • податку; 3) локальні кошториси; 4) розрахунок загально-виробничих витрат до локальних кошторисів; 5) підсумкова відомість ресурсів; 6) розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, з розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності) (у разі застосування орендованої техніки вартість машино-години визначається на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машині механізмів в регіоні); 7) підтвердження вартості матеріальних ресурсів (приймаються за обґрунтованими цінами, що склалися на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні, на підставі проведеного учасником аналізу цін на ринку матеріалів в регіоні мінімум від двох постачальників) – прайс-листи, цінові пропозиції тощо; 8) розрахунок показників вартості загально-виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації) фактично за попередній рік (визначається на підставі аналізу фактичних загальновиробничих витрат за попередній звітній період (рік); 9) розрахунок показників вартості на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій (виходячи з структури будівельної організації) фактично за попередній рік (визначається на підставі обґрунтованих адміністративних витрат, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, за даними бухгалтерського обліку за попередній звітній період, а також загальна нормативно-розрахункова трудомісткість виконаних робіт за всіма об’єктами за той самий період за Актами КБ-2в). Крім того, надаються розрахунки інших витрат, у разі включення їх до договірної ціни.». Вимога щодо подання документів в паперовому вигляді встановлена Замовником у тендерній документації для подальшого підписання договору про закупівлю, оскільки, відповідно до пункту 5 постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» договір підряду укладається у письмовій формі, а документи, перераховані в пункті 4 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, є додатками до договору підряду. Додатки до договору є невід’ємною його частиною та оприлюднюються в електронній системі закупівель під час публікації договору про закупівлю. Крім того, тендерною документацією не встановлено жодних вимог щодо завантаження переможцем закупівлі вищевказаних документів в електронну систему закупівель Prozorro. Викладене вище свідчить про те, що переможець процедури закупівлі ТОВ «Будвендор» на стадії укладання договору виконав вимогу Замовника щодо надання документів, зазначених в пункті 4 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, в паперовому вигляді, а підстави для їх завантаження до електронної системи закупівель Prozorro у ТОВ «Будвендор» були відсутні. Таким чином, вимоги частини восьмої статті 12 Закону не порушено. 2. Щодо не завантаження в електронну систему закупівель Prozorro переможцем процедури закупівлі ТОВ «Будвендор» документів, подання яких передбачено пунктом 5 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Пунктом 5 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено вимогу внесення Учасником-переможцем не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії. Банківська гарантія подається Замовнику із супровідним листом. Банківська гарантія повинна бути чинною від дня її видачі протягом строку на який вона видана. Термін дії гарантії повинен закінчуватись не раніше спливу строку дії Договору в забезпечення якого вона надана. Переможцем закупівлі ТОВ «Будвендор», 03.11.2023 надана банківська гарантія від 03.11.2023 №115970/V-1886 із супровідним листом. Тендерною документацією не встановлено жодних вимог щодо завантаження переможцем процедури закупівлі вищевказаних документів в електронну систему закупівель Prozorro. Таким чином, вимоги частини восьмої статті 12 Закону не порушено. Крім того, варто зазначити, що норма частини восьмої статті 12 Закону застосовується до інформації наданої учасниками під час проведення процедури закупівлі та не стосується документів, які надає переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю. Враховуючи вищевикладене, у переможця процедури закупівлі ТОВ «Будвендор» не було підстав для завантаження документів, згідно з пунктом 4 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» та пунктом 5 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в електронну систему закупівель Prozorro. Під час укладання договору про закупівлю, вимоги, встановлені Замовником в тендерній документації, виконані ТОВ «Будвендор» в повному обсязі. Відповідно, порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону у даному випадку відсутні, а висновки моніторингу є необґрунтованими.
2024-02-06 17:23:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації повідомляє про подачу 09.02.2024 до Чернігівського окружного адміністративного суду позовної заяви про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2023-09-06-013946-a. |
Дата публікації: | 09 лютого 2024 |
Номер відкриття провадження: | П/620/2058/24 |
Дата відкриття провадження: | 14 березня 2024 |
Документи:
18 березня 2024 17:04
|
Електронний підпис |
09 лютого 2024 15:39
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
sas-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 вересня 2023 12:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДВЕНДОР" |
30 940 714,14
UAH з ПДВ
|
30 940 714,14
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СС-БІЛДКОМПАНІ" |
33 504 109,02
UAH з ПДВ
|
33 504 109,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДВЕНДОР" #41286491 |
Рішення скасоване |
30 940 714,14
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2023 17:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 вересня 2023 17:59
|
ТОВ "СС-БІЛДКОМПАНІ" #41482600 |
Рішення скасоване |
33 504 109,02
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2023 17:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 вересня 2023 15:17
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДВЕНДОР" #41286491 |
Рішення скасоване |
30 940 714,14
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2023 17:16
|
|
ТОВ "СС-БІЛДКОМПАНІ" #41482600 |
Рішення скасоване |
33 504 109,02
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2023 17:16
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДВЕНДОР" #41286491 |
Переможець |
30 940 714,14
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2023 17:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 12:52
|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2023 10:04
|
Додаток 3.pdf | укладений |
07 листопада 2023 09:59
|
Додатки 2.pdf | укладений |
07 листопада 2023 09:59
|
Додатки 1.pdf | укладений |
07 листопада 2023 09:59
|
19-Б.pdf | укладений |
07 листопада 2023 09:59
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт внутрішньої системи електропостачання та приміщень Чернігівського центру соціально-психологічної реабілітації дітей служби у справах дітей Чернігівської ОДА за адресою: вул. Толстого, 110-а, м.Чернігів | 1 | роботи |
30 940 714,14
UAH з ПДВ
|