Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт під’їздної дороги до будинку №84 по вулиці Богдана Хмельницького в м. Переяслав Бориспільського району Київської області (Код ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Код ДК 021:2015:45233142-6 - Ремонт доріг))
Очікувана вартість
3 479 376,73 UAH
UA-2023-09-06-013110-a ● 0362db77d9c24c1698e45a46768ba1f8
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Переяславське виробниче управління комунального господарства Переяславської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05473594 |
Місцезнаходження: | 08402, Україна , Київська обл., місто Переяслав, вулиця Солонці, будинок 1 |
Контактна особа: |
Шульга Валентина Миколаївна +380456753894 val1legaliz@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2023 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 вересня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2023 14:53 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2023 14:53 |
Очікувана вартість: | 3 479 376,73 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 396,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт під’їздної дороги до будинку №84 по вулиці Богдана Хмельницького в м. Переяслав Бориспільського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08402, Україна, Київська область, м. Переяслав, під’їздна дорога до будинку №84 по вулиці Богдана Хмельницького
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 листопада 2023
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | розрахунки у наступному порядку: ЗФ Загальний фонд - протягом 30 календарних днів на підставі підписаних Сторонами Актів виконання будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством; - СФ Спеціальний фонд - до 31.12.2023 року на підставі підписаних Сторонами Актів виконання будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3 | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2023 13:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 вересня 2023 12:01 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx | |
11 вересня 2023 11:39 |
Додаток 6 лист-згода.docx | |
11 вересня 2023 11:39 |
Додаток 5 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
11 вересня 2023 11:39 |
Додаток 4 Відомості про учасника.docx | |
11 вересня 2023 11:39 |
додаток 3 технічна специфікація.doc | |
11 вересня 2023 11:39 |
Додаток 2 до тендерної докуметації (договір) НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
11 вересня 2023 11:39 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
11 вересня 2023 11:39 |
Тендерна документація Нова редакція.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо уточнення тендерної документації
Дата подання: 08 вересня 2023 15:18
Дата відповіді: 08 вересня 2023 15:48
Дайте, будь ласка, розясненння, шановний Замовник, чи буде вважатися, в розуміння тендерної документації, документально підтвердженим досвідом виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору - договір з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, в розумінні тендерної документації під аналогічним договором необхідно розуміти: договори на виконання робіт будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту доріг, що відповідають предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-06-013110-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕПІТАЛ РЕНТ-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:41597708
Дата подання: 08 вересня 2023 06:58
Щодо невідповідності тендерної документації вимогам чинного законодавства
Шановний Замовник в п. 38 Особливостей зазначено що, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. І в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-06-013110-a) зазначена інформація про початок аукціону 15 вересня о 14.54
В свою чергу в п. 1 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено, що відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
На підставі вище зазначеного, просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного Законодавства.
Розгорнути
Згорнути
В свою чергу в п. 1 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено, що відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
На підставі вище зазначеного, просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного Законодавства.
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 вересня 2023 15:17
Шановний Учаснику, до Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2023-09-06-013110-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕПІТАЛ РЕНТ-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:41597708
Дата подання: 08 вересня 2023 07:11
Щодо невідповідностей у тендерної документації
Шановний Замовник, в п. 6 Розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю Тендерної документації зазначено, що забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається.
В свою чергу в 1.2. Проєкту Договору наведеного в Додатку № 2 до тендерної документації, зазначено, що Замовник має право вимагати від Підрядника внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення його виконання на визначений Замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування, у вигляді коштів грошової застави в розмірі п’яти відсотків від вартості Договору. До розрахунку суми грошової застави в якості вартості Договору приймається ціна тендерної пропозиції за результатами проведення закупівлі. Відносини між Сторонами Договору з приводу забезпечення виконання зобов’язання, оформлюються у формі та за змістом, що передбачені Цивільним кодексом України. Строк дії забезпечення виконання Договору – не менше строку дії Договору.
На підставі вище зазначеного, просимо привести тендерну документацію у відповідність та усунути колізійні протиріччі.
Розгорнути
Згорнути
В свою чергу в 1.2. Проєкту Договору наведеного в Додатку № 2 до тендерної документації, зазначено, що Замовник має право вимагати від Підрядника внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення його виконання на визначений Замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування, у вигляді коштів грошової застави в розмірі п’яти відсотків від вартості Договору. До розрахунку суми грошової застави в якості вартості Договору приймається ціна тендерної пропозиції за результатами проведення закупівлі. Відносини між Сторонами Договору з приводу забезпечення виконання зобов’язання, оформлюються у формі та за змістом, що передбачені Цивільним кодексом України. Строк дії забезпечення виконання Договору – не менше строку дії Договору.
На підставі вище зазначеного, просимо привести тендерну документацію у відповідність та усунути колізійні протиріччі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 вересня 2023 15:21
Шановний Учаснику, до Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2023-09-06-013110-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕПІТАЛ РЕНТ-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:41597708
Дата подання: 08 вересня 2023 07:20
1Щодо невідповідності тендерної документації вимогам чинного законодавства
В розділі 14 Додатки до договору проєкту договору наведеного в додатку № 2 до тендерної документації передбачені:
Додаток 1-Договірна ціна, додаток 2-локальні кошториси, проте проєкти зазначених додатків в тендерній документації відсутні
На підставі вище зазначеного, просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного Законодавства
Розгорнути
Згорнути
Додаток 1-Договірна ціна, додаток 2-локальні кошториси, проте проєкти зазначених додатків в тендерній документації відсутні
На підставі вище зазначеного, просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного Законодавства
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 вересня 2023 15:23
Шановний Учаснику, додатки до Договору про закупівлю (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Додаток №2 до тендерної документації) готуються Переможцем процедури закупівлі на стадії укладення договору. При цьому Додаток 1 та Додаток 2 до Договору створюються в програмному забезпечені (файлі) «Будівельні Технології – Кошторис» або АВК або у програмному комплексі, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281, крім цього до Тендерної документації будуть внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2023-09-06-013110-a.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕПІТАЛ РЕНТ-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:41597708
Дата подання: 08 вересня 2023 13:52
Щодо усунення умов які обмежують коло потенційних учасників
Шановний Замовник, в п. 1.2.2 Додатку 5 до тендерної документації зазначена вимога, згідно якої головний інженер повинен мати, діюче посвідчення (свідоцтво, тощо) про проходження навчання з охорони праці, НПАОП 63.21-3.03-08 «Норми безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам дорожнього господарства» (далі – Норми).
Відповідно до п.1.3 Норм, ці норми визначають види і строки носіння (використання) спецодягу, спецвзуття та інших засобів індивідуального захисту, необхідних для виконання виробничого процесу працівниками дорожнього господарства. В свою чергу відповідно до п. 1.7. Норм контроль за правильністю та своєчасністю забезпечення працівників засобами індивідуального захисту на підприємствах здійснюють органи державного нагляду за охороною праці та служби охорони праці підприємств.
На підставі вище зазначеного, вимагаємо видалити з тендерної документації вимогу зазначену в п. 1.2.2 Додатку 5 до тендерної документації згідно якої, головний інженер повинен мати діюче посвідчення (свідоцтво, тощо) про проходження навчання з охорони праці, НПАОП 63.21-3.03-08, як таку що обмежує коло потенційних учасників.
У випадку ігнорування нашої вимоги будемо вимушені звернутися зі скаргою до АМКУ що суттєво збільшить тривалість процедури закупівлі зазначених робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п.1.3 Норм, ці норми визначають види і строки носіння (використання) спецодягу, спецвзуття та інших засобів індивідуального захисту, необхідних для виконання виробничого процесу працівниками дорожнього господарства. В свою чергу відповідно до п. 1.7. Норм контроль за правильністю та своєчасністю забезпечення працівників засобами індивідуального захисту на підприємствах здійснюють органи державного нагляду за охороною праці та служби охорони праці підприємств.
На підставі вище зазначеного, вимагаємо видалити з тендерної документації вимогу зазначену в п. 1.2.2 Додатку 5 до тендерної документації згідно якої, головний інженер повинен мати діюче посвідчення (свідоцтво, тощо) про проходження навчання з охорони праці, НПАОП 63.21-3.03-08, як таку що обмежує коло потенційних учасників.
У випадку ігнорування нашої вимоги будемо вимушені звернутися зі скаргою до АМКУ що суттєво збільшить тривалість процедури закупівлі зазначених робіт.
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 вересня 2023 15:24
Шановний Учаснику, Ваша Вимога буде врахована при внесенні змін до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2023-09-06-013110-a.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕПІТАЛ РЕНТ-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:41597708
Дата подання: 08 вересня 2023 13:53
Щодо усунення умов які обмежують коло потенційних учасників
Шановний Замовник, в п. 1.2.4 Додатку 5 до тендерної документації зазначена вимога, згідно якої інженер з проектно – кошторисної роботи повинен мати, діюче посвідчення (свідоцтво, тощо) про проходження навчання з охорони праці, НПАОП 63.21-3.03-08 «Норми безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам дорожнього господарства» (далі – Норми).
Відповідно до п.1.3 Норм, ці норми визначають види і строки носіння (використання) спецодягу, спецвзуття та інших засобів індивідуального захисту, необхідних для виконання виробничого процесу працівниками дорожнього господарства. В свою чергу відповідно до п. 1.7. Норм контроль за правильністю та своєчасністю забезпечення працівників засобами індивідуального захисту на підприємствах здійснюють органи державного нагляду за охороною праці та служби охорони праці підприємств.
На підставі вище зазначеного, вимагаємо видалити з тендерної документації вимогу зазначену в п. 1.2.4 Додатку 5 до тендерної документації згідно якої, інженер з проектно – кошторисної роботи повинен мати діюче посвідчення (свідоцтво, тощо) про проходження навчання з охорони праці, НПАОП 63.21-3.03-08, як таку що обмежує коло потенційних учасників.
У випадку ігнорування нашої вимоги будемо вимушені звернутися зі скаргою до АМКУ що суттєво збільшить тривалість процедури закупівлі зазначених робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п.1.3 Норм, ці норми визначають види і строки носіння (використання) спецодягу, спецвзуття та інших засобів індивідуального захисту, необхідних для виконання виробничого процесу працівниками дорожнього господарства. В свою чергу відповідно до п. 1.7. Норм контроль за правильністю та своєчасністю забезпечення працівників засобами індивідуального захисту на підприємствах здійснюють органи державного нагляду за охороною праці та служби охорони праці підприємств.
На підставі вище зазначеного, вимагаємо видалити з тендерної документації вимогу зазначену в п. 1.2.4 Додатку 5 до тендерної документації згідно якої, інженер з проектно – кошторисної роботи повинен мати діюче посвідчення (свідоцтво, тощо) про проходження навчання з охорони праці, НПАОП 63.21-3.03-08, як таку що обмежує коло потенційних учасників.
У випадку ігнорування нашої вимоги будемо вимушені звернутися зі скаргою до АМКУ що суттєво збільшить тривалість процедури закупівлі зазначених робіт.
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 вересня 2023 15:25
Шановний Учаснику, Ваша Вимога буде врахована при внесенні змін до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2023-09-06-013110-a.a6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕПІТАЛ РЕНТ-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:41597708
Дата подання: 08 вересня 2023 13:54
Щодо усунення умов які обмежують коло потенційних учасників
Шановний Замовник, в п. 1.2.5 Додатку 5 до тендерної документації зазначена вимога, згідно якої інженер з екологічної безпеки повинен мати, діюче посвідчення (свідоцтво, тощо) про проходження навчання з охорони праці, НПАОП 63.21-3.03-08 «Норми безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам дорожнього господарства» (далі – Норми).
Відповідно до п.1.3 Норм, ці норми визначають види і строки носіння (використання) спецодягу, спецвзуття та інших засобів індивідуального захисту, необхідних для виконання виробничого процесу працівниками дорожнього господарства. В свою чергу відповідно до п. 1.7. Норм контроль за правильністю та своєчасністю забезпечення працівників засобами індивідуального захисту на підприємствах здійснюють органи державного нагляду за охороною праці та служби охорони праці підприємств.
На підставі вище зазначеного, вимагаємо видалити з тендерної документації вимогу зазначену в п. 1.2.5 Додатку 5 до тендерної документації згідно якої, інженер з екологічної безпеки повинен мати діюче посвідчення (свідоцтво, тощо) про проходження навчання з охорони праці, НПАОП 63.21-3.03-08, як таку що обмежує коло потенційних учасників.
У випадку ігнорування нашої вимоги будемо вимушені звернутися зі скаргою до АМКУ що суттєво збільшить тривалість процедури закупівлі зазначених робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п.1.3 Норм, ці норми визначають види і строки носіння (використання) спецодягу, спецвзуття та інших засобів індивідуального захисту, необхідних для виконання виробничого процесу працівниками дорожнього господарства. В свою чергу відповідно до п. 1.7. Норм контроль за правильністю та своєчасністю забезпечення працівників засобами індивідуального захисту на підприємствах здійснюють органи державного нагляду за охороною праці та служби охорони праці підприємств.
На підставі вище зазначеного, вимагаємо видалити з тендерної документації вимогу зазначену в п. 1.2.5 Додатку 5 до тендерної документації згідно якої, інженер з екологічної безпеки повинен мати діюче посвідчення (свідоцтво, тощо) про проходження навчання з охорони праці, НПАОП 63.21-3.03-08, як таку що обмежує коло потенційних учасників.
У випадку ігнорування нашої вимоги будемо вимушені звернутися зі скаргою до АМКУ що суттєво збільшить тривалість процедури закупівлі зазначених робіт.
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 вересня 2023 15:26
Шановний Учаснику, Ваша Вимога буде врахована при внесенні змін до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2023-09-06-013110-a.a7
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕПІТАЛ РЕНТ-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:41597708
Дата подання: 08 вересня 2023 13:54
Щодо усунення умов які обмежують коло потенційних учасників
Шановний Замовник, в п. 1.2.6 Додатку 5 до тендерної документації зазначена вимога, згідно якої дорожній робітник повинен мати, діюче посвідчення (свідоцтво, тощо) про проходження навчання з охорони праці, НПАОП 63.21-3.03-08 «Норми безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам дорожнього господарства» (далі – Норми).
Відповідно до п.1.3 Норм, ці норми визначають види і строки носіння (використання) спецодягу, спецвзуття та інших засобів індивідуального захисту, необхідних для виконання виробничого процесу працівниками дорожнього господарства. В свою чергу відповідно до п. 1.7. Норм контроль за правильністю та своєчасністю забезпечення працівників засобами індивідуального захисту на підприємствах здійснюють органи державного нагляду за охороною праці та служби охорони праці підприємств.
На підставі вище зазначеного, вимагаємо видалити з тендерної документації вимогу зазначену в п. 1.2.6 Додатку 5 до тендерної документації згідно якої, дорожній робітник повинен мати діюче посвідчення (свідоцтво, тощо) про проходження навчання з охорони праці, НПАОП 63.21-3.03-08, як таку що обмежує коло потенційних учасників.
У випадку ігнорування нашої вимоги будемо вимушені звернутися зі скаргою до АМКУ що суттєво збільшить тривалість процедури закупівлі зазначених робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п.1.3 Норм, ці норми визначають види і строки носіння (використання) спецодягу, спецвзуття та інших засобів індивідуального захисту, необхідних для виконання виробничого процесу працівниками дорожнього господарства. В свою чергу відповідно до п. 1.7. Норм контроль за правильністю та своєчасністю забезпечення працівників засобами індивідуального захисту на підприємствах здійснюють органи державного нагляду за охороною праці та служби охорони праці підприємств.
На підставі вище зазначеного, вимагаємо видалити з тендерної документації вимогу зазначену в п. 1.2.6 Додатку 5 до тендерної документації згідно якої, дорожній робітник повинен мати діюче посвідчення (свідоцтво, тощо) про проходження навчання з охорони праці, НПАОП 63.21-3.03-08, як таку що обмежує коло потенційних учасників.
У випадку ігнорування нашої вимоги будемо вимушені звернутися зі скаргою до АМКУ що суттєво збільшить тривалість процедури закупівлі зазначених робіт.
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 вересня 2023 15:27
Шановний Учаснику, Ваша Вимога буде врахована при внесенні змін до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2023-09-06-013110-a.a8
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕПІТАЛ РЕНТ-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:41597708
Дата подання: 12 вересня 2023 05:43
Щодо невідповідностей у тендерної документації
Шановний Замовник, в п. 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено, що Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону та пункту 47 Особливостей (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
В п. 13 ч. 1 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі» зазначена наступна підстава для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
В свою чергу в пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування зазначено що Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
На підставі вище зазначено просимо привести у відповідність до вимог чинного законодавства тендерну документацію, або роз’яснити яким чином надати підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 13 частини першої статті 17 Закону
Розгорнути
Згорнути
В п. 13 ч. 1 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі» зазначена наступна підстава для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
В свою чергу в пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування зазначено що Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
На підставі вище зазначено просимо привести у відповідність до вимог чинного законодавства тендерну документацію, або роз’яснити яким чином надати підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 13 частини першої статті 17 Закону
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 вересня 2023 16:46
Шановний Учаснику, на Вашу вимогу роз’яснюємо: Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого пункту сорок сьомого), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту сорок сьомого. У восьмому реченні пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації зазначається, що замовник не вимагає від учасника та переможця процедури закупівлі підтвердження відсутності підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону. Також, в таблиці Додатку 5 до тендерної документації зазначені підстави для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до пункту 47 Особливостей та спосіб підтвердження Учасником відсутність підстав, визначених у цьому пункті Особливостей.
Номер вимоги: UA-2023-09-06-013110-a.a9
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕПІТАЛ РЕНТ-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:41597708
Дата подання: 12 вересня 2023 06:02
Щодо невідповідностей у тендерної документації
В додатку 1 до тендерної документації зазначено: «Вивчивши тендерну документацію ми, ____________________________ (повне найменування учасника), приймаємо та погоджуємось з усіма умовами тендерної документації на зазначені вище торги, в тому числі із проектом договору про закупівлю, та пропонуємо здійснити закупівлю зазначених в нашій тендерній пропозиції робіт на загальну суму …….»
Далі по тексту: Строк надання послуг: з моменту підписання договору до 06.11.2023 року, включно. Тобто в одному документі одночасно використовуються і термін «роботи» і термін «послуги» Аналогічні не відповідності і в інших документах що входять до складу тендерної документації .
На підставі вище зазначеного просимо роз’яснити предметом закупівлі є роботи чи послуги та просимо привести у відповідність тендерну документацію
Розгорнути
Згорнути
Далі по тексту: Строк надання послуг: з моменту підписання договору до 06.11.2023 року, включно. Тобто в одному документі одночасно використовуються і термін «роботи» і термін «послуги» Аналогічні не відповідності і в інших документах що входять до складу тендерної документації .
На підставі вище зазначеного просимо роз’яснити предметом закупівлі є роботи чи послуги та просимо привести у відповідність тендерну документацію
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 вересня 2023 16:48
Шановний Учаснику, відповідно до п.3 Розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, а згідно з п. 4. Розділу І цього Порядку визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» (Закон). Відповідно до п.21 ч.1ст.1 Закону послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації; а, відповідно до п.27 ч.1ст.1 Закону, роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Отже, закон дає вичерпне поняття «робіт» та «послуг». Предметом даної закупівлі є Поточний ремонт під’їздної дороги до будинку №84 по вулиці Богдана Хмельницького в м. Переяслав Бориспільського району Київської області. Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь Код ДК 021:2015 (CPV) товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 45233142-6 Ремонт доріг. На підставі вищевикладеного роз’яснюємо: предметом даної закупівлі є послуга. Також це вбачається з тексту тендерної документації та додатків до неї. Застосування формулювань в одному документі: «пропонуємо здійснити закупівлю зазначених в нашій тендерній пропозиції робіт на загальну суму… (з урахуванням з урахуванням усіх інших витрат, пов’язаних з наданням послуг)», «строк надання послуг» та «ми зобов’язуємося надати послуги на умовах, визначених у тендерній документації», зазначених в Додатку 1 до тендерної документації, є використанням термінів синонімічного ряду, основним критерієм відмінності яких є використання терміну «роботи» і терміну «послуги» в розумінні Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 вересня 2023 15:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ" |
3 235 351,54
UAH з ПДВ
|
3 217 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ" |
3 368 987,20
UAH з ПДВ
|
3 228 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЛІДЕР БУД |
3 467 173,86
UAH з ПДВ
|
3 467 173,86
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ" #39391847 |
Відхилено |
3 217 900,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2023 16:14
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ" #42774816 |
Переможець |
3 228 000,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2023 13:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 16:43
|
Дод.угода 3.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 16:42
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2023 15:50
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2023 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2023 16:44
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2023 16:38
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2023 13:58
|
Договір 367.pdf | укладений |
06 жовтня 2023 13:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно з ч.3 пункту 19 Особливостей - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; та ч.4 пункту 19 Особливостей - 4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; |
Номер договору про закупівлю: | 367 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно з ч.3 пункту 19 Особливостей - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; |
Номер договору про закупівлю: | 367 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахування фактичного обсягу бюджетних видатків Замовника, відповідно до підпункту 1 пункту 19 Особливостей |
Номер договору про закупівлю: | 367 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |