Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) ТАБАКІВСЬКОГО ЛІЦЕЮ БОЛГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ, за адресою Болградський район, с. Табаки, вул. Гагаріна, 74»
Очікувана вартість
9 132 454,00 UAH
UA-2023-09-06-012435-a 6a68217a74e8457997908fc66465e91e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Братова Оксана Семенівна

+380931840017 bolgrad.osvita.mr.21@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Болградської міської ради Одеської області
Код ЄДРПОУ: 44047320
Місцезнаходження: 68702, Україна , Одеська обл., м Болград, вул Інзовська, будинок 163
Контактна особа: Братова Оксана Семенівна
+380931840017
bolgrad.osvita.mr.21@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється без використання електронної системи закупівель, відповідно до підпункту 6 пункту 13 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178, а саме: відмінено відкриті торги через відсутність учасника процедури закупівлі (учасників процедури закупівлі), у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі). Документальне підтвердження: ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-07-31-008341-a (дата формування звіту: 08 серпня 2023).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) ТАБАКІВСЬКОГО ЛІЦЕЮ БОЛГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ, за адресою Болградський район, с. Табаки, вул. Гагаріна, 74»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68730, Україна, Одеська область, Болградський район, с. Табаки, вул. Гагаріна 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2023
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне Підприємство «ВАСОЛЬБУДСТРОЙ»
#41402352
Переможець 9 132 454,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2023 16:04

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 вересня 2024 09:54
Додаткова угода укладений
03 вересня 2024 09:18
Електронний підпис укладений
03 вересня 2024 08:25
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
02 вересня 2024 17:13
Електронний підпис укладений
01 серпня 2024 14:20
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
01 серпня 2024 14:11
Електронний підпис укладений
04 червня 2024 19:19
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
04 червня 2024 19:13
Електронний підпис укладений
04 березня 2024 15:58
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
04 березня 2024 15:21
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 11:23
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 10:59
Електронний підпис укладений
04 грудня 2023 11:01
Додаткова угода.pdf зміни до договору
04 грудня 2023 10:52
Договір укладений
06 вересня 2023 16:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 172
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 172
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 172
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктами 3.2, 11.3 до Договору № 172 від 04.09.2023р.(далі Договір), нормами визначеними постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», та враховуючи лист від ПП «ВАСОЛЬБУДСТРОЙ» 30.05.2024р. № 41, лист від «ФІЛІЯ ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ 30.05.2024р. №126/1/03, уклали дану додаткову угоду № 4 від 30 травня 2024р. (далі Додаткова угода) до Договору про наступне: Сторони домовились продовжити строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження , а саме: необхідність додаткових замірів з метою встановлення фактичного обсягу робіт підряду та у зв’язку з можливістю виникнення необхідності у коригуванні проектної документації за результатами проведених замірів, на підставі звернення Підрядника (лист від 27.05.2024р. №37.), які у унеможливлюють виконання зобов’язань за Договором та зумовлюють Сторін викласти пункт 18.2 та 18.3 в наступній редакції: 18.2.Договір набуває чинності з моменту його укладання, підписання Сторонами і скріплення печатками та діє до 31.12.2024 року, а в частині взаєморозрахунків та гарантійних зобов’язань – до їх повного виконання Сторонами. 18.3. Строки виконання робіт з будівництва Об’єкта встановлюються до 31.07.2024 р. Викласти в новій редакції Додаток №2 до договору № 172 від «04» вересня 2023 р. «Календарний графік виконання робіт». Викласти в новій редакції Додаток №3 до договору №172 від «04» вересня 2024р. «План фінансування робіт».
Номер договору про закупівлю: 172
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв’язку з коригуванням проектно-кошторисної документації (експертний звіт від 29.07.2024 р. що в свою чергу зумовлює об’єктивну неможливість дотримання виконання зобов’язань за Договором та зумовлюють Сторін викласти пункт 18.2 та 18.3 в наступній редакції: 18.2.Договір набуває чинності з моменту його укладання, підписання Сторонами і скріплення печатками та діє до 31.12.2024 року, а в частині взаєморозрахунків та гарантійних зобов’язань – до їх повного виконання Сторонами. 18.3. Строки виконання робіт з будівництва Об’єкта встановлюються до 31.08.2024 р. Викласти в новій редакції Додаток №2 до договору № 172 від «04» вересня 2023 р. «Календарний графік виконання робіт». Викласти в новій редакції Додаток №3 до договору №172 від «04» вересня 2024р. «План фінансування робіт».
Номер договору про закупівлю: 172
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із коригуванням проектно – кошторисної документації Об’єкту будівництва Сторони дійшли взаємної згоди цією Додатковою угодою викласти пункту 3.1 розділу 3 Договору в наступній редакції: «Договірна ціна робіт визначається на основі договірної ціни, що є невід'ємною частиною Договору (додаток № 1), і складає 9 131 573 грн. 99 коп. (дев’ять мільйонів сто тридцять одна тисяча п’ятсот сімдесят три грн. 99 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 1 521 929 грн.00 коп. Замовник зобов’язаний забезпечити безперервне і своєчасне фінансування робіт, доручених на виконання Генпідряднику, на підставі договірної ціни, згідно з п. 3.1 цього Договору, яка уточняється по фактичних витратах, та Календарного графіка виконання робіт (додаток 2), плану фінансування робіт (додаток 3) та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. Бюджетні зобов’язання та інші зобов’язання замовника по даному договору виникають у разі наявності бюджетних призначень на відповідний рік, а бюджетні фінансові зобов’язання – в межах фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника» та достроково розірвати (припинити) дію Договору №172 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 04.09.2023року.
Номер договору про закупівлю: 172
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 9 131 573,99
UAH (в тому числі ПДВ 1 521 929,00 UAH)
Причини розірвання договору: За взаємною згодою Сторін достроково розірвано (припинено) дію Договору №172 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 04.09.2023року