Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Очікувана вартість
1 203 630,00 UAH
UA-2023-09-06-009928-a ● 668d45584f664967979e231b1acbedbd
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПОЛТАВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ІМЕНІ ВІТАЛІЯ ГРИЦАЄНКА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 45070020 |
Вебсайт: | https://www.facebook.com/PLPVFP |
Місцезнаходження: | 36011, Україна , Полтавська обл., Полтава, проспект Першотравневий 26 |
Контактна особа: |
Пищита Віктор Васильович +380532608728 plpvfp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2023 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 19 вересня 2023 13:38 |
Початок аукціону: | 19 вересня 2023 13:38 |
Очікувана вартість: | 1 203 630,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 018,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Послуги з організації пятиразового харчування -гаряче харчування: сніданок, обід, вечеря, полуденок, підвечеря
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36011, Україна, Полтавська область, м. Полтава, проспект Першотравневий 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Виконавцем акту виконаних послуг протягом 30 календарних днів після факту виконання (надання) послуг на підставі виставленого Виконавцем акту виконаних послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Невідповідності у проєкті договору
Дата подання: 08 вересня 2023 14:35
Дата відповіді: 11 вересня 2023 10:50
У проєкті договору (Додаток 4 до тендерної документації) зазначено: 6.3.12. Не допускати переміщення майна, яке належить Замовнику та/або МКП «Харчування учнів шкіл міста Чернівців» без письмового погодження із Замовником.
Місце, де повинні бути надані послуги: 36011, Україна, Полтавська область, місто Полтава, проспект Першотравневий, будинок 26.
Запитання: У Замовника є майно, яке належить МКП «Харчування учнів шкіл міста Чернівців», чи в проекті договору допущена помилка?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Дякую.
Невідповідності у проєкті договору
Дата подання: 08 вересня 2023 14:35
Дата відповіді: 11 вересня 2023 10:51
У проєкті договору (Додаток 4 до тендерної документації) зазначено: 7.2. Замовник має право в односторонньому порядку достроково розірвати цей Договір у разі невиконання або неналежного виконання зобов’язань Виконавцем, повідомивши його не раніше ніж за 15 робочих днів до моменту розірвання Договору, зокрема у разі невиконання Виконавцем п.6.3.1. цього Договору, а саме: якщо Виконавець не взяв участь в аукціоні щодо передачі в оренду приміщення харчоблоку одразу після підписання цього Договору відповідно до Закону України «Про оренду державного та комунального майна» від 03.10.2019 № 157-IX та/або якщо Виконавець немає укладеного договору оренди нерухомого майна харчоблоку.
Проте, в п.6.3.1. зазначено: Застосовувати при надані послуг санітарні заходи та належну практику виробництва, системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) з урахуванням Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та мати чинну документацію системи HACCP, яка містить опис всіх обов’язкових процедур, які реалізують усі принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) яка засвідчує, що Виконавець розробив, впровадив та застосовує постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках згідно із статтями 21 та 22 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Запитання: В п.6.3.1. договору відсутня інформація щодо необхідності участі в аукціоні щодо передачі в оренду приміщення харчоблоку. До того ж відповідно до Технічних вимог (Додаток 1 до тендерної документації) передбачено: Доставка готової продукції, а не приготування їжі в приміщенні замовника.
Яким чином па.7.2. та п.6.3.1. проєкту договору узгоджуються один з іншим?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Дякую.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-06-009928-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД", Код ЄДРПОУ:44844146
Дата подання: 08 вересня 2023 10:18
Внести зміни до ТД
Шановний Замовнику!
У додатку 1 тендерної документації міститься дискримінаційна вимога, а саме:
- інформація у довільній формі про кількість, кваліфікацію та досвід працівників, залучених до надання послуг, які відповідають одній з вимог:
1. кухар 5 розряду (додати копії відповідних документів про отримання фахової освіти, що підтверджують кваліфікаційний рівень кухаря 5 розряду);
2. кухар 4 розряду (додати копії відповідних документів про отримання фахової освіти, що підтверджують кваліфікаційний рівень кухаря 4 розряду).
- Стаж роботи кухарів на даному підприємстві не менше 1го року. Для підтвердження надати витяг із звіту до пенсійного фонду.
Виходячи з вимоги Замовника, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть підтвердити стаж роботи за професією кухаря 5 розряду або кухаря 4 розряду саме не менше 1 року, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання (які мають кухарів 5 розряду або 4 розряду з досвідом менше року) та значно звужують коло потенційних Учасників, які можуть прийняти участь у даній закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Вимагаємо виключити вимогу щодо стажу роботи та його підтвердження, а саме видалити вимогу: «Стаж роботи кухарів на даному підприємстві не менше 1го року. Для підтвердження надати витяг із звіту до пенсійного фонду.» та внести зміни в Тендерну документацію.
Дискримінаційність вимог доведена рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1780-р/пк-пз від 28.01.2022 (копія рішення додається до вимоги).
У разі незадоволення нашої вимоги будемо змушені звернути до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути
Згорнути
У додатку 1 тендерної документації міститься дискримінаційна вимога, а саме:
- інформація у довільній формі про кількість, кваліфікацію та досвід працівників, залучених до надання послуг, які відповідають одній з вимог:
1. кухар 5 розряду (додати копії відповідних документів про отримання фахової освіти, що підтверджують кваліфікаційний рівень кухаря 5 розряду);
2. кухар 4 розряду (додати копії відповідних документів про отримання фахової освіти, що підтверджують кваліфікаційний рівень кухаря 4 розряду).
- Стаж роботи кухарів на даному підприємстві не менше 1го року. Для підтвердження надати витяг із звіту до пенсійного фонду.
Виходячи з вимоги Замовника, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть підтвердити стаж роботи за професією кухаря 5 розряду або кухаря 4 розряду саме не менше 1 року, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання (які мають кухарів 5 розряду або 4 розряду з досвідом менше року) та значно звужують коло потенційних Учасників, які можуть прийняти участь у даній закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Вимагаємо виключити вимогу щодо стажу роботи та його підтвердження, а саме видалити вимогу: «Стаж роботи кухарів на даному підприємстві не менше 1го року. Для підтвердження надати витяг із звіту до пенсійного фонду.» та внести зміни в Тендерну документацію.
Дискримінаційність вимог доведена рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1780-р/пк-пз від 28.01.2022 (копія рішення додається до вимоги).
У разі незадоволення нашої вимоги будемо змушені звернути до Антимонопольного Комітету України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 вересня 2023 10:53
Добрий день. Найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Дякую.
Номер вимоги: UA-2023-09-06-009928-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД", Код ЄДРПОУ:44844146
Дата подання: 14 вересня 2023 08:24
Внестии зміни до ТД
Шановний Замовнику!
У додатку 3 до тендерної документації містяться дискримінаційні вимоги, а саме:
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі (Код ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги) договору(ів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічних договорів (не менше 2х) з усіма додатками до них та копію документу(ів), що підтверджують їх виконання.
Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг з організації п’ятиразового харчування (гаряче харчування: сніданок, обід, вечеря, полуденок, підвечеря) або договір про надання послуг харчування дітей у дошкільних та/або шкільних навчальних закладах
1. Встановивши вимогу щодо наявності досвіду саме надання послуг з організації п’ятиразового харчування (гаряче харчування: сніданок, обід, вечеря, полуденок, підвечеря), Замовник, суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають досвід виконання аналогічних договорів за кодом ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги з організації одноразового чи трьохразового харчування, однак не мають аналогічних договорів саме з організації п’ятиразового харчування. До того ж, встановлення вимоги в наявності та підтвердженні документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів саме надання послуг з організації п’ятиразового харчування звужує рамки визначення предмету закупівлі та не відповідає чинному законодавству і є фактично вимогою не про аналогічний досвід, а про ідентичний досвід, що є дискримінаційним.
2. Встановивши вимогу щодо наявності досвіду саме надання послуг харчування дітей у дошкільних та/або шкільних навчальних закладах, Замовник, суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають досвід виконання аналогічних договорів за кодом ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги з організації харчування іншим, ніж дошкільним або шкільним навчальних закладам (наприклад: лікарням, диспансерам, центрам терапії, іншим медичним закладам чи іншим комунальним закладам), проте не мають аналогічних договорів надання послуг харчування дітей саме у дошкільних та/або шкільних навчальних закладах. До того ж, встановлення вимоги в наявності та підтвердженні документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів саме надання послуг з організації харчування дітей саме у дошкільних та/або шкільних навчальних закладах є дискримінаційною для потенційних учасників, які зареєстровані у 2022 чи 2023 роках. Наголошуємо, що з 24.02.2022 р. по теперішній час в Україні оголошений воєнний стан та, відповідно, дуже мало дошкільних та/або шкільних навчальних закладів працювали стаціонарно, адже більшість зазначених закладів працювали «онлайн» та не здійснювали харчування дітей. З огляду на воєнний стан, оголошений у державі, доволі складно суб'єктам господарювання розпочинати ведення бізнесу та укладати договори стосовно організації харчування саме дітей. Відповідно, учасники, які зареєстровані після 24.02.2022 р. мають достатню кількість аналогічних договорів організації харчування медичним закладам, проте не мали можливості здійснювати саме організацію харчування дітей не мають можливості прийняти участь у даній закупівлі.
До того ж, організація харчування наприклад, медичним закладам є технологічно та організаційно складнішою, оскільки здійснюється кожного дня (а не з пн.-пт. як для навчальних закладів) та передбачає врахування додаткових спеціальних дієт та вимог щодо харчування хворих.
Також, наголошуємо, що досвід виконання аналогічних послуг щодо організації харчування саме у дошкільних та/або шкільних навчальних закладах жодним чином не впливає на саму кваліфікацію учасника та його можливості належним чином надавати послуги Замовнику згідно предмету закупівлі. Підтвердженням неправомірності даної вимоги є Рішення АМКУ № № 10973-р/пк-пз від 19.05.2021 по аналогічному питанню.
Проаналізувавши вимоги тендерної документації можна припустити, що Замовник створює одному із потенційних Учасників торгів, що відповідає всім вище переліченим дискримінаційним вимогам, переваги перед іншими Учасниками і зумисно порушує норми чинного законодавства, щоб надати преференції такому Учаснику.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Вимагаємо виключити вимогу щодо аналогічного договору, а саме видалити вимогу: «Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг з організації п’ятиразового харчування (гаряче харчування: сніданок, обід, вечеря, полуденок, підвечеря) або договір про надання послуг харчування дітей у дошкільних та/або шкільних навчальних закладах» та внести зміни в Тендерну документацію.
Дискримінаційність подібних вимог доведена рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5724 -р/пк-пз від 10.05.2019 та № 4586-р/пк-пз від 11.04.2023 (копії рішення додаються до вимоги).
У разі незадоволення нашої вимоги будемо змушені звернути до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути
Згорнути
У додатку 3 до тендерної документації містяться дискримінаційні вимоги, а саме:
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі (Код ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги) договору(ів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічних договорів (не менше 2х) з усіма додатками до них та копію документу(ів), що підтверджують їх виконання.
Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг з організації п’ятиразового харчування (гаряче харчування: сніданок, обід, вечеря, полуденок, підвечеря) або договір про надання послуг харчування дітей у дошкільних та/або шкільних навчальних закладах
1. Встановивши вимогу щодо наявності досвіду саме надання послуг з організації п’ятиразового харчування (гаряче харчування: сніданок, обід, вечеря, полуденок, підвечеря), Замовник, суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають досвід виконання аналогічних договорів за кодом ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги з організації одноразового чи трьохразового харчування, однак не мають аналогічних договорів саме з організації п’ятиразового харчування. До того ж, встановлення вимоги в наявності та підтвердженні документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів саме надання послуг з організації п’ятиразового харчування звужує рамки визначення предмету закупівлі та не відповідає чинному законодавству і є фактично вимогою не про аналогічний досвід, а про ідентичний досвід, що є дискримінаційним.
2. Встановивши вимогу щодо наявності досвіду саме надання послуг харчування дітей у дошкільних та/або шкільних навчальних закладах, Замовник, суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають досвід виконання аналогічних договорів за кодом ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги з організації харчування іншим, ніж дошкільним або шкільним навчальних закладам (наприклад: лікарням, диспансерам, центрам терапії, іншим медичним закладам чи іншим комунальним закладам), проте не мають аналогічних договорів надання послуг харчування дітей саме у дошкільних та/або шкільних навчальних закладах. До того ж, встановлення вимоги в наявності та підтвердженні документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів саме надання послуг з організації харчування дітей саме у дошкільних та/або шкільних навчальних закладах є дискримінаційною для потенційних учасників, які зареєстровані у 2022 чи 2023 роках. Наголошуємо, що з 24.02.2022 р. по теперішній час в Україні оголошений воєнний стан та, відповідно, дуже мало дошкільних та/або шкільних навчальних закладів працювали стаціонарно, адже більшість зазначених закладів працювали «онлайн» та не здійснювали харчування дітей. З огляду на воєнний стан, оголошений у державі, доволі складно суб'єктам господарювання розпочинати ведення бізнесу та укладати договори стосовно організації харчування саме дітей. Відповідно, учасники, які зареєстровані після 24.02.2022 р. мають достатню кількість аналогічних договорів організації харчування медичним закладам, проте не мали можливості здійснювати саме організацію харчування дітей не мають можливості прийняти участь у даній закупівлі.
До того ж, організація харчування наприклад, медичним закладам є технологічно та організаційно складнішою, оскільки здійснюється кожного дня (а не з пн.-пт. як для навчальних закладів) та передбачає врахування додаткових спеціальних дієт та вимог щодо харчування хворих.
Також, наголошуємо, що досвід виконання аналогічних послуг щодо організації харчування саме у дошкільних та/або шкільних навчальних закладах жодним чином не впливає на саму кваліфікацію учасника та його можливості належним чином надавати послуги Замовнику згідно предмету закупівлі. Підтвердженням неправомірності даної вимоги є Рішення АМКУ № № 10973-р/пк-пз від 19.05.2021 по аналогічному питанню.
Проаналізувавши вимоги тендерної документації можна припустити, що Замовник створює одному із потенційних Учасників торгів, що відповідає всім вище переліченим дискримінаційним вимогам, переваги перед іншими Учасниками і зумисно порушує норми чинного законодавства, щоб надати преференції такому Учаснику.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Вимагаємо виключити вимогу щодо аналогічного договору, а саме видалити вимогу: «Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг з організації п’ятиразового харчування (гаряче харчування: сніданок, обід, вечеря, полуденок, підвечеря) або договір про надання послуг харчування дітей у дошкільних та/або шкільних навчальних закладах» та внести зміни в Тендерну документацію.
Дискримінаційність подібних вимог доведена рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5724 -р/пк-пз від 10.05.2019 та № 4586-р/пк-пз від 11.04.2023 (копії рішення додаються до вимоги).
У разі незадоволення нашої вимоги будемо змушені звернути до Антимонопольного Комітету України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 вересня 2023 15:12
Шановний потенційний учасник!
Оскільки у Законі № 922 немає чіткого визначення що таке «аналогічний договір», то замовнику дозволяється встановити у тендерній документації власне визначення «аналогічного договору», а також певні вимоги щодо того, який саме договір буде вважатися аналогічним.
В п.3 Розділу І. Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження Додатку 3 до тендерної документації встановлена наступна вимога:
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі (Код ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги) договору(ів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічних договорів (не менше 2х) з усіма додатками до них та копію документу(ів), що підтверджують їх виконання.
Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг з організації п’ятиразового харчування (гаряче харчування: сніданок, обід, вечеря, полуденок, підвечеря) або договір про надання послуг харчування дітей у дошкільних та/або шкільних навчальних закладах.
Згідно вимог п. 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. У зв’язку з наявністю випадків надання послуг не в повному обсязі, з порушенням строків та невідповідної якості згідно умов договору, з метою уникнення повторних прецедентів, Замовником встановлено вищевказану вимогу.
Наявність досвіду щодо організації п’ятиразового харчування або надання послуг з харчування дітей у дошкільних та/або шкільних закладах не є дискримінаційної, адже учасник може надати договори з будь-якими установами ( лікарні, дитячі садочки, загальноосвітні школи, приватний бізнес, комерційні заклади, благодійні організації, приватні садочки,/школи та інше) Зауважимо, що закупівля послуг здійснюється для учнів ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою.
Верховний Суд (Постанова від 16.04.2020 по справі № 640/5949/19 ) зазначає, що в кожному конкретному випадку замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність певному кваліфікаційному критерію, при цьому слід виходити зі специфіки предмета закупівлі, та дотримуватися принципів, що передбачені ст.5 Закону № 922 «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
Відповідно до цього, вимога щодо наявності досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) у є цілком обґрунтованою та не суперечить нормам чинного законодавства, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі».
Оскільки у Законі № 922 немає чіткого визначення що таке «аналогічний договір», то замовнику дозволяється встановити у тендерній документації власне визначення «аналогічного договору», а також певні вимоги щодо того, який саме договір буде вважатися аналогічним.
В п.3 Розділу І. Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження Додатку 3 до тендерної документації встановлена наступна вимога:
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі (Код ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги) договору(ів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічних договорів (не менше 2х) з усіма додатками до них та копію документу(ів), що підтверджують їх виконання.
Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг з організації п’ятиразового харчування (гаряче харчування: сніданок, обід, вечеря, полуденок, підвечеря) або договір про надання послуг харчування дітей у дошкільних та/або шкільних навчальних закладах.
Згідно вимог п. 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. У зв’язку з наявністю випадків надання послуг не в повному обсязі, з порушенням строків та невідповідної якості згідно умов договору, з метою уникнення повторних прецедентів, Замовником встановлено вищевказану вимогу.
Наявність досвіду щодо організації п’ятиразового харчування або надання послуг з харчування дітей у дошкільних та/або шкільних закладах не є дискримінаційної, адже учасник може надати договори з будь-якими установами ( лікарні, дитячі садочки, загальноосвітні школи, приватний бізнес, комерційні заклади, благодійні організації, приватні садочки,/школи та інше) Зауважимо, що закупівля послуг здійснюється для учнів ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою.
Верховний Суд (Постанова від 16.04.2020 по справі № 640/5949/19 ) зазначає, що в кожному конкретному випадку замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність певному кваліфікаційному критерію, при цьому слід виходити зі специфіки предмета закупівлі, та дотримуватися принципів, що передбачені ст.5 Закону № 922 «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
Відповідно до цього, вимога щодо наявності досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) у є цілком обґрунтованою та не суперечить нормам чинного законодавства, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2023-09-06-009928-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Сарибекян Карен Самвелович", Код ЄДРПОУ:3178813138
Дата подання: 29 вересня 2023 12:09
Щодо дискваліфікаії
Щодо дискваліфікаії, черз те що не побачили повідомлення про усунення вимог до тендеру і не прикрипили файли, просимо дати можливість прикрипити документи
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 жовтня 2023 15:41
Шановний учасник!
При розгляді вашої тендерної пропозиції були виявлені невідповідності. Керуючись пунктом 43 постанови Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), вам було надано 24 години на їх виправлення.
Згідно абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Також, зауважимо, що в особистий кабінет на вашому майданчику та на електрону пошту надходить повідомлення, де зазначаються всі зміни щодо вашої пропозиції в конкретній закупівлі. Звертайтесь до вашого менеджера за роз’ясненням.
Згідно статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, якщо будь-який із учасників не погоджується з рішенням замовника, він має право оскаржити таке рішення, подавши скаргу до органу оскарження.
При розгляді вашої тендерної пропозиції були виявлені невідповідності. Керуючись пунктом 43 постанови Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), вам було надано 24 години на їх виправлення.
Згідно абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Також, зауважимо, що в особистий кабінет на вашому майданчику та на електрону пошту надходить повідомлення, де зазначаються всі зміни щодо вашої пропозиції в конкретній закупівлі. Звертайтесь до вашого менеджера за роз’ясненням.
Згідно статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, якщо будь-який із учасників не погоджується з рішенням замовника, він має право оскаржити таке рішення, подавши скаргу до органу оскарження.
Номер вимоги: UA-2023-09-06-009928-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД", Код ЄДРПОУ:44844146
Дата подання: 03 жовтня 2023 17:12
Скасувати рішення Замовника щодо дискваліфікації
ТОВ «ФУДГРАНД» не погоджується з рішенням Замовника.
Згідно вимог Замовника Учасник у складі пропозиції обов’язково надає інформацію про працівників (не менше двох осіб ), а саме: інформація у довільній формі про кількість, кваліфікацію та досвід працівників, залучених до надання послуг, які відповідають одній з вимог: 1. кухар 5 розряду (додати копії відповідних документів про отримання фахової освіти, що підтверджують кваліфікаційний рівень кухаря 5 розряду); 2. кухар 4 розряду (додати копії відповідних документів про отримання фахової освіти, що підтверджують кваліфікаційний рівень кухаря 4 розряду).
ТОВ «ФУДГРАНД» на виправлення невідповідностей завантажив довідку файл «19 працівники .pdf», в якій зазначив, що на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Надана довідка підтверджує, що ТОВ «ФУДГРАНД» має 2 працівників, яких планує залучати до надання послуг, які відповідають одній з вимог Замовника: 1. кухар 5 розряду; 2. кухар 4 розряду, а саме має кухаря 5 розряду (Івашина Наталія Анатоліївна) та кухаря 4 розряду (Севостьянова Ніна Олексіївна). Також додані копії відповідних документів про отримання фахової освіти, що підтверджують кваліфікаційний рівень кухарів 5 та 4 розряду на Івашина Н.А. та на Севостьянову Н.О.
ТОВ «ФУДГРАНД» помилково завантажив довідку файл « 19 працівники-кухарі.pdf», та Замовник не повинен брати її до уваги, якщо Учасник виконав вимоги Замовника та надав інші документи на виправлення невідповідностей.
Таким чином, ТОВ «ФУДГРАНД» підтвердив інформацію відповідно до п.3 особливих вимог (умов) Додатку 1 до тендерної документації, надавши довідку файл «19 працівники .pdf»та пропозиція Учасника відповідає вимогам, установленим у тендерній документації, відповідно Замовник неправомірно відхилив пропозицію Учасника ТОВ «ФУДГРАНД», що свідчить про неупереджене ставлення до Учасника ТОВ «ФУДГРАНД».
Вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФУДГРАНД». У випадку незадоволення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Згідно вимог Замовника Учасник у складі пропозиції обов’язково надає інформацію про працівників (не менше двох осіб ), а саме: інформація у довільній формі про кількість, кваліфікацію та досвід працівників, залучених до надання послуг, які відповідають одній з вимог: 1. кухар 5 розряду (додати копії відповідних документів про отримання фахової освіти, що підтверджують кваліфікаційний рівень кухаря 5 розряду); 2. кухар 4 розряду (додати копії відповідних документів про отримання фахової освіти, що підтверджують кваліфікаційний рівень кухаря 4 розряду).
ТОВ «ФУДГРАНД» на виправлення невідповідностей завантажив довідку файл «19 працівники .pdf», в якій зазначив, що на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Надана довідка підтверджує, що ТОВ «ФУДГРАНД» має 2 працівників, яких планує залучати до надання послуг, які відповідають одній з вимог Замовника: 1. кухар 5 розряду; 2. кухар 4 розряду, а саме має кухаря 5 розряду (Івашина Наталія Анатоліївна) та кухаря 4 розряду (Севостьянова Ніна Олексіївна). Також додані копії відповідних документів про отримання фахової освіти, що підтверджують кваліфікаційний рівень кухарів 5 та 4 розряду на Івашина Н.А. та на Севостьянову Н.О.
ТОВ «ФУДГРАНД» помилково завантажив довідку файл « 19 працівники-кухарі.pdf», та Замовник не повинен брати її до уваги, якщо Учасник виконав вимоги Замовника та надав інші документи на виправлення невідповідностей.
Таким чином, ТОВ «ФУДГРАНД» підтвердив інформацію відповідно до п.3 особливих вимог (умов) Додатку 1 до тендерної документації, надавши довідку файл «19 працівники .pdf»та пропозиція Учасника відповідає вимогам, установленим у тендерній документації, відповідно Замовник неправомірно відхилив пропозицію Учасника ТОВ «ФУДГРАНД», що свідчить про неупереджене ставлення до Учасника ТОВ «ФУДГРАНД».
Вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФУДГРАНД». У випадку незадоволення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного Комітету України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 жовтня 2023 12:24
Шановний учасник!
Невідповідність у файлі « 19 працівники-кухарі.pdf» та «19 працівники .pdf» не підпадає під формальні помилки згідно п.1 Розділу 3. ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.
При розгляді тендерних пропозицій Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями)
Невідповідність у файлі « 19 працівники-кухарі.pdf» та «19 працівники .pdf» не підпадає під формальні помилки згідно п.1 Розділу 3. ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.
При розгляді тендерних пропозицій Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями)
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-09-06-009928-a.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД", Код ЄДРПОУ:44844146
Дата подання: 04 жовтня 2023 17:45
Дата подання: 04 жовтня 2023 17:45
Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Фудгранд"
Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), з урахуванням правової норми абзацу третього пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі - Особливості) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Пунктом 55 Особливостей визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 17 частини 1 статті 1 Закону передбачено, що «орган оскарження - це Антимонопольний комітет України».
Згідно пункту 30 частини 1 статті 1 Закону суб'єкт оскарження в органі оскарження - це фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Згідно з ч.1 п.56 Особливостей скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 жовтня 2023 15:59
рішення від 06.10.2023 № 15965.pdf
Дата публікації: 06 жовтня 2023 15:58
інформація про резолютивну частину рішення від 17.10.2023 № 16593.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2023 11:32
рішення від 17.10.2023 № 16593.pdf
Дата публікації: 20 жовтня 2023 17:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: ПРОТОКОЛ № 4
ПРО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
м. Полтава «25» жовтня 2023 р.
Порядок денний:
1. Розгляд Рішення Колегії Антимонопольного комітету України № 16593-р/пк-пз від 17.10.2023 щодо розгляду скарги — Товариство з обмеженою відповідальністю «ФУДГАРД» від 04 жовтня 2023 № UA-2023- 09-06-009928-a.b5 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (Послуги з організації п’ятиразового харчування - гаряче харчування: сніданок, обід, вечеря, полуденок, підвечеря), UA-2023-09-06-009928-a.
2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ФУДГАРД» за вищезазначеною процедурою закупівлі.
3. Подання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, Коментарю щодо рішення по скарзі, через авторизований електронний майданчик (ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН).
По-першому питанню:
Було отримано Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг (Колегія) про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 16593-р/пк-пз від 17.10.2023 стосовно скарги Товариство з обмеженою відповідальністю «ФУДГАРД» від 04 жовтня 2023 № UA-2023- 09-06-009928-a.b5, відповідно до якого: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ПОСТАНОВИЛА: Зобов'язати ПОЛТАВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ІМЕНІ ВІТАЛІЯ ГРИЦАЄНКА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ФУДГРАНД" за процедурою закупівлі — "55520000-1 - Кейтерингові послуги", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-09-06-009928-a.
Згідно частиною 22 статті 18 Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIIІ, Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
У зв’язку з наведеним необхідно прийняти до уваги рішення Антимонопольного комітету, а саме: скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ФУДГАРД» за процедурою закупівлі — "55520000-1 - Кейтерингові послуги", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-09-06-009928-a.
По-другому та третьому питанню:
Згідно з вимогою електронного майданчика необхідно розмістити Коментар щодо рішення по скарзі в електронній системі закупівель.
Я, Баленко Олександр Григорович , уповноважена особа,
ВИРІШИВ:
1. Прийняти до уваги Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 16593-р/пк-пз від 17.10.2023 стосовно скарги Товариство з обмеженою відповідальністю «ФУДГАРД» від 04 жовтня 2023 № UA-2023- 09-06-009928-a.b5.
2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ФУДГАРД» за процедурою закупівлі — "55520000-1 - Кейтерингові послуги", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-09-06-009928-a.
3. Оприлюднити Коментар щодо рішення по скарзі, через авторизований електронний майданчик (ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН).
Уповноважена особа
Олександр БАЛЕНКО
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 вересня 2023 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Сарибекян Карен Самвелович" |
1 130 958,00
UAH
|
931 110,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД" |
1 171 836,00
UAH
|
1 084 061,84
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Елмотор фуд |
1 203 630,00
UAH
|
1 203 630,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "Сарибекян Карен Самвелович" #3178813138 |
Рішення скасоване |
931 110,00
UAH
|
25 жовтня 2023 14:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 вересня 2023 13:24
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД" #44844146 |
Рішення скасоване |
1 084 061,84
UAH
|
25 жовтня 2023 14:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 вересня 2023 15:40
|
ТОВ Елмотор фуд #44699123 |
Рішення скасоване |
1 203 630,00
UAH
|
25 жовтня 2023 14:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 жовтня 2023 16:13
|
ФОП "Сарибекян Карен Самвелович" #3178813138 |
Відхилено |
931 110,00
UAH
|
25 жовтня 2023 15:06
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД" #44844146 |
Переможець |
1 084 061,84
UAH
|
25 жовтня 2023 15:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2023 08:39
|
ДУ-1.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2023 08:36
|
ТК-23.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2023 08:36
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2023 08:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони погодили зміну ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни якості товарів, робіт і послуг) на - 439652,84 грн. (чотириста тридцять дев’ять тисяч шістсот п’ятдесят дві грн 84 коп.) без ПДВ та викласти в наступній редакції пункт 2.1 договору про закупівлю послуг № ТК-23 від 08.11.2023 року: «2.1 Сума цього Договору становить: 644409,00 грн. (шістсот шістдесят чотири тисячі чотириста дев’ять грн 00 коп) без ПДВ.» |
Номер договору про закупівлю: | ТК-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
55520000-1 - Кейтерингові послуги | 1 |
644 409,00
UAH
|