Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АДЖАМСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04365135 |
Місцезнаходження: | 27620, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький р-н, село Аджамка, вул. Центральна, буд. 65 |
Контактна особа: |
Лілія Гуща +380973590142 adz_silrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2023 14:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 вересня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 15 вересня 2023 11:10 |
Початок аукціону: | 15 вересня 2023 11:10 |
Очікувана вартість: | 5 669 528,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 347,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2023 21:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2023 21:51 |
Тендерна документація Аджамка (нова редакція) 08.09.2023.doc | |
09 вересня 2023 21:51 |
Додаток 5 Проєкт договору (нова редакція) 08.09.2023.docx | |
09 вересня 2023 21:51 |
Протокол змін2.pdf | |
08 вересня 2023 11:37 |
Тендерна документація Аджамка (нова редакція) .doc | |
08 вересня 2023 11:37 |
Перелік змін.docx | |
08 вересня 2023 11:37 |
Протокол змін.PDF | |
06 вересня 2023 14:38 |
Тендерна документація Аджамка.doc | |
06 вересня 2023 14:38 |
Додаток 5 Проєкт договору.docx | |
06 вересня 2023 14:38 |
2545 Вул. Незалежності.pdf |
09 вересня 2023 21:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 вересня 2023 21:51 |
Тендерна документація Аджамка (нова редакція) 08.09.2023.doc
|
||||||
09 вересня 2023 21:51 |
Додаток 5 Проєкт договору (нова редакція) 08.09.2023.docx
|
||||||
09 вересня 2023 21:51 |
Протокол змін2.pdf
|
||||||
08 вересня 2023 11:37 |
Тендерна документація Аджамка (нова редакція) .doc
|
||||||
08 вересня 2023 11:37 |
Перелік змін.docx
|
||||||
08 вересня 2023 11:37 |
Протокол змін.PDF
|
||||||
06 вересня 2023 14:38 |
Тендерна документація Аджамка.doc
|
||||||
06 вересня 2023 14:38 |
Додаток 5 Проєкт договору.docx
|
||||||
06 вересня 2023 14:38 |
2545 Вул. Незалежності.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-07-000035 ● 499f430499a54ba994461a3af7b5fc2d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 листопада 2023 17:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.11.2023 № 68
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення Державної аудиторської служби України від 13.10.2023 №003100-18/11797-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.11.2023 № 68.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-09-06-009555-a 06.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-07 17:32:16
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний ремонт вулиці Незалежності, с. Аджамка Кропивницького району» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-06-009555-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-10 11:14:05
Пояснення на запит
Пояснення на запит надано на окремому аркуші
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-13 16:24:09
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний ремонт вулиці Незалежності, с. Аджамка Кропивницького району» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-06-009555-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до абзацу другого пункту 10 Особливостей за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Між Замовником та переможцем торгів – ТОВ «АРАКА» укладено договір підряду від 12.10.2023 №1 на загальну суму 5381420,56 гривень, який оприлюднений в електронній системі закупівель 13.10.2023. Однак додатки до вищевказаного договору в електронній системі закупівель не оприлюднені, а саме: 1. Календарний графік виконання робіт; 2. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; 3. Договірна ціна.
По якій причині не оприлюднені вищезазначені додатки до договору підряду від 12.10.2023 №1?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-17 08:49:26
Відповідь на звернення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний ремонт вулиці Незалежності, с. Аджамка Кропивницького району» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-06-009555-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Відповідно до вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Між Замовником та переможцем торгів – ТОВ «АРАКА» укладено договір підряду від 12.10.2023 №1 на загальну суму 5381420,56 гривень, який оприлюднений в електронній системі закупівель 13.10.2023. Однак додатки до вищевказаного договору в електронній системі закупівель не оприлюднені, а саме: 1. Календарний графік виконання робіт; 2. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; 3. Договірна ціна.
По якій причині не оприлюднені вищезазначені додатки до договору підряду від 12.10.2023 №1?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до абзацу другого пункту 10 Особливостей за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про вжиття заходів
2023-12-01 15:40:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення норм частини п’ятої статті 8 Закону.)
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 вересня 2023 11:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" |
4 700 040,00
UAH з ПДВ
|
4 700 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПФ |
5 079 492,00
UAH з ПДВ
|
5 079 492,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРАКА" |
5 381 420,56
UAH з ПДВ
|
5 381 420,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" #13767430 |
Відхилено |
4 700 040,00
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2023 22:24
|
|
ТОВ ПФ #24152128 |
Відхилено |
5 079 492,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2023 23:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 вересня 2023 22:12
|
ТОВ "АРАКА" #39232179 |
Переможець |
5 381 420,56
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2023 17:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 жовтня 2023 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2023 20:46
|
ду Незалежності.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2023 20:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2023 13:24
|
незалеж.доп..docx | зміни до договору |
16 листопада 2023 13:20
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2023 09:24
|
незалежності доп (1).pdf | укладений |
13 жовтня 2023 09:20
|
незалежності.pdf | укладений |
13 жовтня 2023 09:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку з технічною помилкою |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |