Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання за рахунок видатків із благоустрою населених пунктів: Громадська вбиральня (монтаж та встановлення входить до вартості громадської вбиральні)(ДК 021:2015 44210000-5 - Конструкції та їх частини)
Очікувана вартість
634 200,00 UAH
UA-2023-09-06-007994-a ● f939971e3a4844609e090261b2d75ae4
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 04052554 |
Місцезнаходження: | 50079, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Короленка, буд. 1а |
Контактна особа: |
Лілія Орлова +380966700463 zakupivli@trnvk.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2023 13:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 вересня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 14 вересня 2023 12:36 |
Початок аукціону: | 14 вересня 2023 12:36 |
Очікувана вартість: | 634 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 342,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Придбання за рахунок видатків із благоустрою населених пунктів: Громадська вбиральня (монтаж та встановлення входить до вартості громадської вбиральні)(ДК 021:2015 44210000-5 - Конструкції та їх частини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50079, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, в межах Тернівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2023
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2023 13:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2023 13:46 |
Додаток 2 Загальні вимоги.docx | |
06 вересня 2023 13:46 |
Додаток 1 Відповід. п 47.docx | |
06 вересня 2023 13:46 |
Додаток 6 Тендерна пропозиція.docx | |
06 вересня 2023 13:46 |
ТД.docx | |
06 вересня 2023 13:46 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
06 вересня 2023 13:46 |
Додаток 3 Відповід. ст. 16.docx | |
06 вересня 2023 13:46 |
Додаток 4 Тех.,якіс. та кільк..docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 08 вересня 2023 17:54
Дата відповіді: 13 вересня 2023 09:34
Доброго Дня,Шановний замовник, згідно тендерній документації, ви вимагаєте Довідку в довільній формі з інформацією щодо наявності в учасника матеріально-технічної бази та обладнання (господарські інструменти, знаряддя, обладнання, пристрої тощо), у тому числі транспортного/их засобу/ів, що будуть використовуватись учасником під час поставки товару, які є предметом закупівлі.
На підтвердження вказаної в довідці інформації учасник надає: документ/документи на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном (свідоцтво про реєстрацію транспортного/их засобу/ів – на власний/ні, видаткова накладна, товарний чек, інвентарна картка, оборотно-сальдова відомість, договір оренди, тощо
Для виконання данних робіт наймається транспорт на момент перевезення громадської вбиральні до місця монтажу, при необхідності це може бути як маніпулятор так і трал з автокраном, це буде вирішуватися на момент відгрузки громадської вбиральні. Це є дискримінаційною вимогою, просимо видалити цей пункт з тендорної документації, так як це суттєво звужує коло учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! Дякуємо за поставлене Вами питання! Відповідно до кваліфікаційних критеріїв, що встановлені у тендерній документації:
Довідка в довільній формі з інформацією щодо наявності в учасника матеріально-технічної бази та обладнання (господарські інструменти, знаряддя, обладнання, пристрої тощо), у тому числі транспортного/их засобу/ів, що будуть використовуватись учасником під час поставки товару, які є предметом закупівлі.
На підтвердження вказаної в довідці інформації учасник надає: документ/документи на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном (свідоцтво про реєстрацію транспортного/их засобу/ів – на власний/ні, видаткова накладна, товарний чек, інвентарна картка, оборотно-сальдова відомість, договір оренди, тощо.
Не вважаємо їх дискримінаційними, оскільки дискримінаційні вимоги — це вимоги, які встановлюються в тендерній документації та яким можуть відповідати лише обмежене коло учасників. Щодо матеріально технічної бази учасник може надати довідку про власні або орендовані транспортні засоби (що зазначено у кваліфікаційних критеріях). Учасник даним критерієм лише підтверджує що в змозі забезпечити поставку товару в визначений Тендерною документацією термін, без затримки.
Довідка в довільній формі з інформацією щодо наявності в учасника матеріально-технічної бази та обладнання (господарські інструменти, знаряддя, обладнання, пристрої тощо), у тому числі транспортного/их засобу/ів, що будуть використовуватись учасником під час поставки товару, які є предметом закупівлі.
На підтвердження вказаної в довідці інформації учасник надає: документ/документи на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном (свідоцтво про реєстрацію транспортного/их засобу/ів – на власний/ні, видаткова накладна, товарний чек, інвентарна картка, оборотно-сальдова відомість, договір оренди, тощо.
Не вважаємо їх дискримінаційними, оскільки дискримінаційні вимоги — це вимоги, які встановлюються в тендерній документації та яким можуть відповідати лише обмежене коло учасників. Щодо матеріально технічної бази учасник може надати довідку про власні або орендовані транспортні засоби (що зазначено у кваліфікаційних критеріях). Учасник даним критерієм лише підтверджує що в змозі забезпечити поставку товару в визначений Тендерною документацією термін, без затримки.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 вересня 2023 12:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Туркін Костянтин Ігорович" |
598 302,00
UAH з ПДВ
|
598 302,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОФМОДУЛЬ" |
630 000,00
UAH з ПДВ
|
630 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "Туркін Костянтин Ігорович" #3204820799 |
Переможець |
598 302,00
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2023 15:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 вересня 2023 14:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 14:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2023 13:43
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2023 13:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 листопада 2023 11:40
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2023 11:33
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2023 16:10
|
Договір 101.pdf | укладений |
29 вересня 2023 16:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | «2.1. Терміни поставки товару: з моменту підписання Договору по 15 грудня 2023 року» |
Номер договору про закупівлю: | 101 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна кольору фасадних панелей ззовні, міжкімнатних дверей та глухих перегородок |
Номер договору про закупівлю: | 101 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |