Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34572192 |
Вебсайт: | http://www.lutsk.ua |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк |
Контактна особа: |
Греля Аліна Юріївна 380332773159 deplutsk@lutskrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2023 13:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 вересня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 49 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 248 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2023 13:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2023 13:27 |
Тендерна документація з особливостями.doc |
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-22-000076 ● 4c815c967bdc4f37978573484da023c4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2023 16:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.12.2023 № 54-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 22.12.2023 № 54-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-09-06-007523-a від 06.09.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-02 16:51:55
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт бульвару Дружби Народів в місті Луцьку Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-06-007523-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-04 17:18:02
Капітальний ремонт бульвару Дружби Народів в місті Луцьку Волинської області
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості проведено відповідно до проєктно-кошторисної документації на роботи з капітального ремонту бульвару Дружби Народів в місті Луцьку Волинської області. На виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів" Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційній сторінці Луцької міської ради. При переході за посиланням https://www.lutskrada.gov.ua/pages/elektronni-zakupivli-lutskoi-miskoi-rady з’являється можливість відкриття сторінки «Електронні закупівлі виконавчих органів Луцької міської ради», наступним кроком необхідно перейти у розділ «Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради», у пошуковому полі необхідно зазначити назву потрібної закупівлі та натиснути кнопку «Пошук». У відображеній закупівлі Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі наведена під очікуваною вартістю закупівлі
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-08 12:31:30
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт бульвару Дружби Народів в місті Луцьку Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-06-007523-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно пункту 3 Додатку №2 до тендерної документації учасник для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів повинен надати таблицю за встановленим зразком, а також надати копії договорів з усіма додатками та копії актів виконаних робіт (для підтвердження їх виконання).
Також, пунктом 3 Додатку №2 до тендерної документації передбачено наступне: під терміном аналогічні договори мається на увазі договір, який аналогічний за предметом закупівлі та відповідає технічній специфікації замовника згідно з додатком 3 до тендерної документації, а також передбачає виконання основних видів робіт в обсягах не менше, ніж:
1. Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття - не менше 6 тис. м2;
2. Укладання оптимальної щебенево-піщаної суміші - не менше 6 тис. м2;
3. Улаштування покриттiв iз щебенево-мастикових асфальтобетонних сумiшей типу ЩМА - не менше 6 тис. м2.
(підтверджується актами виконаних робіт (КБ-2в, КБ-3) у зазначеному обсязі).
Крім того, пунктом 3 Додатку №2 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен мати документально підтверджений досвід виконання не менше ніж одного аналогічного договору, який відповідає наступним вимогам:
аналогічний договір повинен бути укладений та виконаний не раніше 01 січня 2020 року;
учасник повинен виступати у якості підрядника (виконавця) за аналогічним договором, незалежно від статусу замовника та джерела фінансування відповідних робіт;
аналогічний договір повинен бути належним чином виконаний учасником на день подання тендерної пропозиції – без будь-яких порушень чинного законодавства та умов договору.
Проведеним аналізом поданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» документів встановлено, що на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник надав довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (файл – «Довідка про досвід.pdf»).
В довідці зазначено договори №01.3/4/21 від 14.06.2021 та №01.3/4/21 від 14.06.2021, термін виконання яких згідно додаткових угод до 31.12.2023, тобто не виконані на день подання тендерної пропозиції.
Крім того, в актах виконаних робіт (файл – «Акти виконаних робіт_Хутірська_Милушин.pdf») до договору №620 від 05.09.2022 відсутнє підтвердження виконання робіт з холодного фрезерування асфальтобетонного покриття в обсязі не менше 6 тис. м2 .
Враховуючи вищевикладене Замовнику слід пояснити, яким чином учасником ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» виконано вимоги пункту 3 Додатку №2 до тендерної документації ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-11 17:44:55
Капітальний ремонт бульвару Дружби Народів в місті Луцьку Волинської області
При розгляді тендерної пропозиції учасника – ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» Замовником враховано вимоги тендерної документації, Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів , робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 (далі – Особливості). Згідно з п. 43 Особливостей (п.2 розділу V Тендерної пропозиції) передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». 09 жовтня 2023 року Замовником було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (в термін до 10 жовтня 2023 17:43), в якому серед інших вимог зазначено таку невідповідність: «Учасником надано аналогічні договори, обсяги виконання робіт яких не підтверджують обсяги, які вимагаються п.3.1 таблиці 2.1 Додатку 2 до Тендерної документації» з вимогою надати: «аналогічні договори, які підтверджують виконання робіт відповідно до вимог Тендерної документації». ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» 10 жовтня (із дотриманням термінів розміщення інформації/документів відповідно до Особливостей та вимог Тендерної документації) було надано оновлену довідку про досвід (вих. № 10/10-02-з від 10.10.2023 року) та додатково аналогічні договори: договір № 07/04-2021 від 07.04.2021 року та договір № 02/04-2021 від 02.04.2021 року, а також акти виконаних робіт (КБ-2в, КБ-3), відповідно до яких підтверджено виконання основних видів робіт в обсягах не менше, ніж:
1. Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття - не менше 6 тис. м2;
2. Укладання оптимальної щебенево-піщаної суміші - не менше 6 тис. м2;
3. Улаштування покриттiв iз щебенево-мастикових асфальтобетонних сумiшей типу ЩМА - не менше 6 тис. м2.
Наведені аналогічні договори виконані в період до травня 2021 року та замовником по даних договорах підтверджено належне виконання договорів шляхом надання відгуків. Крім того, Замовником прийнято, як документи, які посвідчують наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 10.10.2023 № 10/10-02-з, від 14.06.2021 № 01.3/4/21 та від 14.06.2021 № 01.1/2/21 з урахуванням практики Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у справі № UA-2020-06-10-000008-c.c1. Враховуючи вищевикладене, Замовником не встановлено підстав для відхилення тендерної ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-09 11:17:06
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт бульвару Дружби Народів в місті Луцьку Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-06-007523-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно Додатку №3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» учасник підтверджує наявність власної чи залученої випробувальної дорожньої лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робі, що є предметом закупівлі (довідку у довільній формі про наявність вимірювальної лабораторії із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг або чинний протягом строку виконання робіт договір про залучення сторонньої вимірювальної лабораторії учасником, а також документ про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником).
Враховуючи вищевикладене Замовнику слід пояснити, яким документом учасником ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» надано договір про залучення вимірювальної лабораторії ТОВ «ВОЛИНЬДОРІНВЕСТ» чинний протягом строку виконання робіт?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-12 16:37:50
Капітальний ремонт бульвару Дружби Народів в місті Луцьку Волинської області
Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» встановлено, що Учасник підтверджує наявність власної чи залученої випробувальної дорожньої лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робі, що є предметом закупівлі (довідку у довільній формі про наявність вимірювальної лабораторії із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг або чинний протягом строку виконання робіт договір про залучення сторонньої вимірювальної лабораторії учасником, а також документ про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником). На виконання вимог тендерної документації учасником ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» було надано довідку у довільній формі про наявність вимірювальної лабораторії (залученої вимірювальної лабораторії) із переліком спроможності виконання контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі (від 08.09.2023 вих. № 08/09-21-з) та документ про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України - копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, а отже учасником було забезпечене виконання вимог тендерної документації в частині підтвердження наявності власної чи залученої випробувальної дорожньої лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю. Враховуючи вищевикладене, Замовником не встановлено підстав для відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-09 11:56:19
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт бульвару Дружби Народів в місті Луцьку Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-06-007523-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно Додатку №3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» учасник підтверджує сертифікатами виробника матеріалів на систему управління якістю ISO 9001:2015 якісні характеристики, а також екологічність (відповідність безпеки довкілля) на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 маркувальних/розмічальних матеріалів (акрилова фарба для маркування, пластик, мікрокульки скляні світлоповертальні).
Також, згідно Додатку №3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» учасник підтверджує закупівлю матеріалів для розмітки (в тому числі шляхом їх отримання по договору надання послуг з нанесення розмітки доріг підрядником з використанням власних матеріалів для розмітки) договором між Учасником та підрядником (у випадку залучення Учасником підрядника); договором поставки (купівлі-продажу тощо) матеріалів для розмітки між Учасником або підрядником Учасника (у випадку залучення), з одного боку, та виробником матеріалів для розмітки (або офіційним представником такого виробника в Україні), з іншого боку; гарантійним листом (авторизаційний лист від виробника (або офіційного представника виробника) в Україні) щодо оригінальних матеріалів для розмітки, які будуть використовуватися при наданні послуг за предметом закупівлі (із зазначенням посилання на реквізити закупівлі) про поставку Учаснику (підряднику Учасника, у випадку залучення) зазначених оригінальних матеріалів для розмітки в обсягах, необхідних для проведення закупівлі, протягом визначеного цією документацією строку, із уповноваженням Учасника пропонувати зазначені оригінальні матеріали для розмітки у процедурі закупівлі (якщо зазначений лист-уповноваження видано Учаснику чи підряднику Учасника офіційним представником виробника матеріалів для розмітки в Україні, або зазначений договір поставки матеріалів для розмітки (купівлі-продажу, надання послуг з використанням власних матеріалів для розмітки тощо) укладено між Учасником або підрядником Учасника з офіційним представником, Учасник у складі пропозиції надає документ, виданий виробником, який належним чином підтверджує статус такого офіційного представника (дилера, офіційного представництва, представника, дистриб’ютора тощо).
Враховуючи вищевикладене Замовнику слід пояснити, якими документами учасником ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» виконано вищезазначені вимоги Додатку №3 до тендерної документації ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-12 17:21:45
Капітальний ремонт бульвару Дружби Народів в місті Луцьку Волинської області
Документальне підтвердження учасником ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» сертифікатами виробника матеріалів на систему управління якістю ISO 9001:2015 якісних характеристик, а також екологічність (відповідність безпеки довкілля) на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 маркувальних/розмічальних матеріалів (акрилова фарба для маркування, пластик, мікрокульки скляні світлоповертальні): ТзОВ «Кансай Хеліос Україна» – сертифікат ISO 9001:2015 (файл – Сертфікат ISO 9001_2015_Кансай Хеліос Україна.pdf), сертифікат ISO 14001:2015 ( файл – Сертифікат ISO 14001_2015_Кансай Хеліос Україна.pdf); Helios TBLUS d.o.o. – сертифікат ISO 9001:2015 (оригінал сертифікату – файл: ISO 9001 2024, з перекладом – файл: Переклад ISO 9001 Хеліос.pdf) та сертифікат ISO 14001:2015 (оригінал – файл: HELIOS TBLUS-14001-RECERT6-Certificate SI008203-ENG-23122020.pdf, з перекладом – файл: Переклад ISO 14001 Хеліос.pdf); M. Swarovski Gesellschaft m.b.H – сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 (оригінал – файл: MSA_ISO Certificate_EN.pdf , з перекладом – файл: Переклад оновленого сертифікату ISO_SWARCO.pdf).
Документальне підтвердження закупівлі матеріалів для розмітки, згідно з Додатком № 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ»: договір поставки від 03 травня 2023 року № 03.05-23/1 з ТзОВ «Кансай Хеліос Україна» (виробник та офіційний представник/дилер виробників маркувальних/розмічальних матеріалів: Helios TBLUS d.o.o. та M. Swarovski Gesellschaft m.b.H) – файл: Договір_Кансай.pdf; гарантійний лист (авторизаційний лист від виробника (або офіційного представника виробника) в Україні) – файл: Дорожня розмітка_гарантійний_лист_уповноваження.pdf та документ, виданий виробником, який належним чином підтверджує статус такого офіційного представника (дилера, офіційного представництва, представника, дистриб’ютора тощо): підтвердження щодо офіційного представника від Helios TBLUS d.o.o. (файл: лист Кансай Хеліос Україна офіційний представник.pdf); щодо офіційного дилера M. Swarovski Gesellschaft m.b.H (оригінал листа - файл: Certificate of the dealership 06062023.pdf, з перекладом: Swarco_переклад з нотар. посвідченням.pdf).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Здійснено заходи щодо розірвання договору
2024-01-24 16:24:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 вересня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" |
47 710 924,80
UAH з ПДВ
|
47 710 924,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" #43196316 |
Переможець |
47 710 924,80
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2023 17:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 жовтня 2023 17:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 16:16
|
Додаткова угода_2.pdf | укладений |
24 січня 2024 16:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 20:57
|
Додаткова угода_1.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 20:57
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2023 19:33
|
Договір_1281_від 23.10.2023.pdf | укладений |
26 жовтня 2023 19:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань до 31.12.2025 |
Номер договору про закупівлю: | 1281 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |