Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт бульвару Дружби Народів в місті Луцьку Волинської області
Очікувана вартість
49 700 000,00 UAH
UA-2023-09-06-007523-a a2c8887de5234c8a90ea4b1abd89c0be
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Греля Аліна Юріївна

380332773159 deplutsk@lutskrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34572192
Вебсайт: http://www.lutsk.ua
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк
Контактна особа: Греля Аліна Юріївна
380332773159
deplutsk@lutskrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2023 13:26
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 вересня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2023 10:00
Очікувана вартість: 49 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 248 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно з технічною специфікацією
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт бульвару Дружби Народів в місті Луцьку Волинської області (джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, бульвар Дружби Народів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 13:27
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 13:27
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 13:27
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 13:27
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 13:27
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 13:27
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 13:27
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 13:27
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 13:27
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 13:27
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 13:27
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 13:27
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 13:27
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 13:27
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 13:27
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 13:27
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 13:27
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 13:27
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 13:27
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 13:27
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 13:27
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 13:27
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 13:27
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 13:27

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

06 вересня 2023 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2023 13:27
Тендерна документація з особливостями.doc

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-09-10-000005 • 98f882f8dea3474c83d52212579eab67
Автор звернення: Сачава Марія Михайлівна
Дата створення звернення: 2023-09-10 20:43
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Не на часі, війна в країні. Все для ЗСУ.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2023-09-08-000020 • 3bd495ea91324a54ac48fd1cc1a28c3f
Автор звернення: Даниленко Володимир Якович
Дата створення звернення: 2023-09-08 22:05
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Як можна вганяти 50 мільйонів гривень у бруківку під час повномаштабної війни росії проти України. На сході та півдні гинуть наші воїни, щотижня хоронимо наших Героїв із-за того, що вони не мають дронів, тепловізорів, приладів нічного бачення, нормальних турнікетів, БК, одягу, їжі. На соціалізацію військових також потрібні гроші. В цей час самоврядці кладуть бруківку. Безсовісні. Припиніть, будь ласка, це марнотратство.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2023-09-07-000014 • cc914ad3332c430eaa27d0ac2da7dbc1
Автор звернення: Подосіннікова Наталя Іванівна
Дата створення звернення: 2023-09-07 21:55
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Вимагаю зупинити цей кримінал під час війни. Кошти повинні йти на обороноздатність країни. Це гроші платників податків, зокрема мої. Вимагаю зупинити процедуру та перенаправити на військові цілі, закупівлю засобів захисту, медичних засобів для потреб ЗСУ. Витрата недоцільна, нелогічна, некритична, нераціональна, неліквідна, та антидержавницька і протиукраїнська. Неприпустимі витрати під час війни
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-12-22-000076 ● 4c815c967bdc4f37978573484da023c4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 грудня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 грудня 2023 16:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
22.12.2023 № 54-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 22.12.2023 № 54-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-09-06-007523-a від 06.09.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-02 16:51:55

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт бульвару Дружби Народів в місті Луцьку Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-06-007523-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-04 17:18:02

Капітальний ремонт бульвару Дружби Народів в місті Луцьку Волинської області

Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості проведено відповідно до проєктно-кошторисної документації на роботи з капітального ремонту бульвару Дружби Народів в місті Луцьку Волинської області. На виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів" Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційній сторінці Луцької міської ради. При переході за посиланням https://www.lutskrada.gov.ua/pages/elektronni-zakupivli-lutskoi-miskoi-rady з’являється можливість відкриття сторінки «Електронні закупівлі виконавчих органів Луцької міської ради», наступним кроком необхідно перейти у розділ «Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради», у пошуковому полі необхідно зазначити назву потрібної закупівлі та натиснути кнопку «Пошук». У відображеній закупівлі Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі наведена під очікуваною вартістю закупівлі

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-08 12:31:30

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт бульвару Дружби Народів в місті Луцьку Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-06-007523-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно пункту 3 Додатку №2 до тендерної документації учасник для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів повинен надати таблицю за встановленим зразком, а також надати копії договорів з усіма додатками та копії актів виконаних робіт (для підтвердження їх виконання).
Також, пунктом 3 Додатку №2 до тендерної документації передбачено наступне: під терміном аналогічні договори мається на увазі договір, який аналогічний за предметом закупівлі та відповідає технічній специфікації замовника згідно з додатком 3 до тендерної документації, а також передбачає виконання основних видів робіт в обсягах не менше, ніж:
1. Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття - не менше 6 тис. м2;
2. Укладання оптимальної щебенево-піщаної суміші - не менше 6 тис. м2;
3. Улаштування покриттiв iз щебенево-мастикових асфальтобетонних сумiшей типу ЩМА - не менше 6 тис. м2.
(підтверджується актами виконаних робіт (КБ-2в, КБ-3) у зазначеному обсязі).
Крім того, пунктом 3 Додатку №2 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен мати документально підтверджений досвід виконання не менше ніж одного аналогічного договору, який відповідає наступним вимогам:
аналогічний договір повинен бути укладений та виконаний не раніше 01 січня 2020 року;
учасник повинен виступати у якості підрядника (виконавця) за аналогічним договором, незалежно від статусу замовника та джерела фінансування відповідних робіт;
аналогічний договір повинен бути належним чином виконаний учасником на день подання тендерної пропозиції – без будь-яких порушень чинного законодавства та умов договору.
Проведеним аналізом поданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» документів встановлено, що на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник надав довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (файл – «Довідка про досвід.pdf»).
В довідці зазначено договори №01.3/4/21 від 14.06.2021 та №01.3/4/21 від 14.06.2021, термін виконання яких згідно додаткових угод до 31.12.2023, тобто не виконані на день подання тендерної пропозиції.
Крім того, в актах виконаних робіт (файл – «Акти виконаних робіт_Хутірська_Милушин.pdf») до договору №620 від 05.09.2022 відсутнє підтвердження виконання робіт з холодного фрезерування асфальтобетонного покриття в обсязі не менше 6 тис. м2 .
Враховуючи вищевикладене Замовнику слід пояснити, яким чином учасником ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» виконано вимоги пункту 3 Додатку №2 до тендерної документації ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-11 17:44:55

Капітальний ремонт бульвару Дружби Народів в місті Луцьку Волинської області

При розгляді тендерної пропозиції учасника – ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» Замовником враховано вимоги тендерної документації, Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів , робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 (далі – Особливості). Згідно з п. 43 Особливостей (п.2 розділу V Тендерної пропозиції) передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». 09 жовтня 2023 року Замовником було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (в термін до 10 жовтня 2023 17:43), в якому серед інших вимог зазначено таку невідповідність: «Учасником надано аналогічні договори, обсяги виконання робіт яких не підтверджують обсяги, які вимагаються п.3.1 таблиці 2.1 Додатку 2 до Тендерної документації» з вимогою надати: «аналогічні договори, які підтверджують виконання робіт відповідно до вимог Тендерної документації». ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» 10 жовтня (із дотриманням термінів розміщення інформації/документів відповідно до Особливостей та вимог Тендерної документації) було надано оновлену довідку про досвід (вих. № 10/10-02-з від 10.10.2023 року) та додатково аналогічні договори: договір № 07/04-2021 від 07.04.2021 року та договір № 02/04-2021 від 02.04.2021 року, а також акти виконаних робіт (КБ-2в, КБ-3), відповідно до яких підтверджено виконання основних видів робіт в обсягах не менше, ніж:
1. Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття - не менше 6 тис. м2;
2. Укладання оптимальної щебенево-піщаної суміші - не менше 6 тис. м2;
3. Улаштування покриттiв iз щебенево-мастикових асфальтобетонних сумiшей типу ЩМА - не менше 6 тис. м2.
Наведені аналогічні договори виконані в період до травня 2021 року та замовником по даних договорах підтверджено належне виконання договорів шляхом надання відгуків. Крім того, Замовником прийнято, як документи, які посвідчують наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 10.10.2023 № 10/10-02-з, від 14.06.2021 № 01.3/4/21 та від 14.06.2021 № 01.1/2/21 з урахуванням практики Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у справі № UA-2020-06-10-000008-c.c1. Враховуючи вищевикладене, Замовником не встановлено підстав для відхилення тендерної ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-09 11:17:06

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт бульвару Дружби Народів в місті Луцьку Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-06-007523-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно Додатку №3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» учасник підтверджує наявність власної чи залученої випробувальної дорожньої лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робі, що є предметом закупівлі (довідку у довільній формі про наявність вимірювальної лабораторії із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг або чинний протягом строку виконання робіт договір про залучення сторонньої вимірювальної лабораторії учасником, а також документ про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником).
Враховуючи вищевикладене Замовнику слід пояснити, яким документом учасником ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» надано договір про залучення вимірювальної лабораторії ТОВ «ВОЛИНЬДОРІНВЕСТ» чинний протягом строку виконання робіт?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-12 16:37:50

Капітальний ремонт бульвару Дружби Народів в місті Луцьку Волинської області

Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» встановлено, що Учасник підтверджує наявність власної чи залученої випробувальної дорожньої лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робі, що є предметом закупівлі (довідку у довільній формі про наявність вимірювальної лабораторії із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг або чинний протягом строку виконання робіт договір про залучення сторонньої вимірювальної лабораторії учасником, а також документ про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником). На виконання вимог тендерної документації учасником ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» було надано довідку у довільній формі про наявність вимірювальної лабораторії (залученої вимірювальної лабораторії) із переліком спроможності виконання контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі (від 08.09.2023 вих. № 08/09-21-з) та документ про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України - копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, а отже учасником було забезпечене виконання вимог тендерної документації в частині підтвердження наявності власної чи залученої випробувальної дорожньої лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю. Враховуючи вищевикладене, Замовником не встановлено підстав для відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-09 11:56:19

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт бульвару Дружби Народів в місті Луцьку Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-06-007523-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно Додатку №3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» учасник підтверджує сертифікатами виробника матеріалів на систему управління якістю ISO 9001:2015 якісні характеристики, а також екологічність (відповідність безпеки довкілля) на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 маркувальних/розмічальних матеріалів (акрилова фарба для маркування, пластик, мікрокульки скляні світлоповертальні).
Також, згідно Додатку №3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» учасник підтверджує закупівлю матеріалів для розмітки (в тому числі шляхом їх отримання по договору надання послуг з нанесення розмітки доріг підрядником з використанням власних матеріалів для розмітки) договором між Учасником та підрядником (у випадку залучення Учасником підрядника); договором поставки (купівлі-продажу тощо) матеріалів для розмітки між Учасником або підрядником Учасника (у випадку залучення), з одного боку, та виробником матеріалів для розмітки (або офіційним представником такого виробника в Україні), з іншого боку; гарантійним листом (авторизаційний лист від виробника (або офіційного представника виробника) в Україні) щодо оригінальних матеріалів для розмітки, які будуть використовуватися при наданні послуг за предметом закупівлі (із зазначенням посилання на реквізити закупівлі) про поставку Учаснику (підряднику Учасника, у випадку залучення) зазначених оригінальних матеріалів для розмітки в обсягах, необхідних для проведення закупівлі, протягом визначеного цією документацією строку, із уповноваженням Учасника пропонувати зазначені оригінальні матеріали для розмітки у процедурі закупівлі (якщо зазначений лист-уповноваження видано Учаснику чи підряднику Учасника офіційним представником виробника матеріалів для розмітки в Україні, або зазначений договір поставки матеріалів для розмітки (купівлі-продажу, надання послуг з використанням власних матеріалів для розмітки тощо) укладено між Учасником або підрядником Учасника з офіційним представником, Учасник у складі пропозиції надає документ, виданий виробником, який належним чином підтверджує статус такого офіційного представника (дилера, офіційного представництва, представника, дистриб’ютора тощо).
Враховуючи вищевикладене Замовнику слід пояснити, якими документами учасником ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» виконано вищезазначені вимоги Додатку №3 до тендерної документації ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-12 17:21:45

Капітальний ремонт бульвару Дружби Народів в місті Луцьку Волинської області

Документальне підтвердження учасником ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» сертифікатами виробника матеріалів на систему управління якістю ISO 9001:2015 якісних характеристик, а також екологічність (відповідність безпеки довкілля) на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 маркувальних/розмічальних матеріалів (акрилова фарба для маркування, пластик, мікрокульки скляні світлоповертальні): ТзОВ «Кансай Хеліос Україна» – сертифікат ISO 9001:2015 (файл – Сертфікат ISO 9001_2015_Кансай Хеліос Україна.pdf), сертифікат ISO 14001:2015 ( файл – Сертифікат ISO 14001_2015_Кансай Хеліос Україна.pdf); Helios TBLUS d.o.o. – сертифікат ISO 9001:2015 (оригінал сертифікату – файл: ISO 9001 2024, з перекладом – файл: Переклад ISO 9001 Хеліос.pdf) та сертифікат ISO 14001:2015 (оригінал – файл: HELIOS TBLUS-14001-RECERT6-Certificate SI008203-ENG-23122020.pdf, з перекладом – файл: Переклад ISO 14001 Хеліос.pdf); M. Swarovski Gesellschaft m.b.H – сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 (оригінал – файл: MSA_ISO Certificate_EN.pdf , з перекладом – файл: Переклад оновленого сертифікату ISO_SWARCO.pdf).
Документальне підтвердження закупівлі матеріалів для розмітки, згідно з Додатком № 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ»: договір поставки від 03 травня 2023 року № 03.05-23/1 з ТзОВ «Кансай Хеліос Україна» (виробник та офіційний представник/дилер виробників маркувальних/розмічальних матеріалів: Helios TBLUS d.o.o. та M. Swarovski Gesellschaft m.b.H) – файл: Договір_Кансай.pdf; гарантійний лист (авторизаційний лист від виробника (або офіційного представника виробника) в Україні) – файл: Дорожня розмітка_гарантійний_лист_уповноваження.pdf та документ, виданий виробником, який належним чином підтверджує статус такого офіційного представника (дилера, офіційного представництва, представника, дистриб’ютора тощо): підтвердження щодо офіційного представника від Helios TBLUS d.o.o. (файл: лист Кансай Хеліос Україна офіційний представник.pdf); щодо офіційного дилера M. Swarovski Gesellschaft m.b.H (оригінал листа - файл: Certificate of the dealership 06062023.pdf, з перекладом: Swarco_переклад з нотар. посвідченням.pdf).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Здійснено заходи щодо розірвання договору

2024-01-24 16:24:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 17 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 01 лютого 2024

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2023 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" 47 710 924,80
UAH з ПДВ
47 710 924,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 жовтня 2023 17:15
Електронний підпис
12 жовтня 2023 17:14
ДЦ 2.1.rar
12 жовтня 2023 17:14
Тендерна пропозиція.pdf
12 жовтня 2023 17:14
Довідка .zip
12 жовтня 2023 17:14
Календарний графік.pdf
12 жовтня 2023 17:13
Довідка_Волиньдорбуд.zip
12 жовтня 2023 17:13
Довідка.pdf
12 жовтня 2023 17:13
Довідка_частина 2 ст. 17.pdf
12 жовтня 2023 17:13
ВИТЯГ.rar
10 жовтня 2023 14:45
Електронний підпис
10 жовтня 2023 14:44
Дорбуд_Т-03-02.pdf
10 жовтня 2023 14:44
Дорбуд_Р-14.pdf
10 жовтня 2023 14:44
Дорбуд Р-14.doc.p7s (1).zip
10 жовтня 2023 14:44
Відгук 07.04-2021.pdf
10 жовтня 2023 14:44
Дорбуд Т-03-02.doc.xml.zip
10 жовтня 2023 14:44
Довідка про досвід.pdf
10 жовтня 2023 14:44
Відгук 02.04-2021.pdf
10 жовтня 2023 14:43
Договір оренди ДП ПБС.pdf
10 жовтня 2023 14:43
Договір оренди ПБС.pdf
10 жовтня 2023 14:43
Договір_ВДІ.pdf
10 жовтня 2023 14:43
Договір_Овчелунова.pdf
10 жовтня 2023 14:43
Проект договору.pdf
10 жовтня 2023 14:42
ДЦ 2.1.rar
10 жовтня 2023 14:42
Інформація про АБЗ.pdf
10 жовтня 2023 14:41
Договір поставки.pdf
10 жовтня 2023 14:41
Гарантійний лист_АБЗ.pdf
13 вересня 2023 19:05
Електронний підпис
13 вересня 2023 19:02
ДЦ.pdf
13 вересня 2023 19:02
ДЦ.rar
13 вересня 2023 19:02
Тендерна пропозиція.pdf
13 вересня 2023 19:02
Переклад ISO 14001 Хеліос .pdf
13 вересня 2023 19:02
Договір_Кансай.pdf
13 вересня 2023 19:02
Протокол_зб.pdf
13 вересня 2023 19:02
Ліцензія_оригінал.pdf
13 вересня 2023 19:02
Протокол_правочин.pdf
13 вересня 2023 19:02
Лист-гаранія_8 років.pdf
13 вересня 2023 19:02
Наказ_директор.pdf
13 вересня 2023 19:02
AETEC Signocryl HS P7 2_eng.pdf
13 вересня 2023 19:02
ISO 9001 2024.pdf
13 вересня 2023 19:02
Довідка_захист довкілля.pdf
13 вересня 2023 19:02
Витяг з ЄДР.pdf
13 вересня 2023 19:02
Статут з описом.pdf
13 вересня 2023 19:02
Про уповноважену особу.pdf
13 вересня 2023 19:02
Дозволи Держпраці.pdf
13 вересня 2023 19:02
Проект договору.pdf
13 вересня 2023 19:02
Довідка_санкції.pdf
13 вересня 2023 19:02
Реєстр.pdf
13 вересня 2023 19:02
Переклад ISO 9001 Хеліос.pdf
13 вересня 2023 19:02
MSA_ISO Certificate_EN.pdf
13 вересня 2023 19:02
Довідка_дійсність ТП.pdf
13 вересня 2023 19:02
HS P7 переклад_Словенія.PDF
13 вересня 2023 19:02
Certificate of the dealership 06062023.pdf
13 вересня 2023 19:02
Лист-зобов'язання.pdf
13 вересня 2023 19:02
Свідоцтво_лабораторія.pdf
13 вересня 2023 19:02
Дорбуд_Р-14.pdf
13 вересня 2023 19:02
Акти виконаних робіт_Р14.pdf
13 вересня 2023 19:02
Довідка про досвід.pdf
13 вересня 2023 19:02
Дорбуд Р-14.doc.p7s (1).zip
13 вересня 2023 19:02
Дорбуд_Т-03-02.pdf
13 вересня 2023 19:02
Дорбуд Т-03-02.doc.xml.zip
13 вересня 2023 19:02
Інформація про АБЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД"
#43196316
Переможець 47 710 924,80
UAH з ПДВ
11 жовтня 2023 17:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 жовтня 2023 17:43

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: Учасником було застосовано показник для покриття ризиків, що не відповідає п. 5.31 Настанови з визначення вартості будівництва. Також, виявлено невідповідність середньомісячної тривалості робочого часу (Учасником застосовано 173,33 людино-годин), що призвело до неправильності розрахунків, оскільки на дату проведення публічної закупівлі діє норма 172,67 людино-годин. В пункті 13 локального кошторису № 01-01-02 застосовано Агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А та Апарат для газового зварювання і різання без матеріалів для їх роботи, зокрема кисню технічного газоподібного, електродів та пропан-бутану технічного, що призвело до неможливості виконання робіт та неправильності розрахунків. Також, в пункті 1 локального кошторису 07-01-01 при демонтажі світильників застосовано коефіцієнт 0,6 до витрат ресурсів, що призвело до неправильності розрахунків (згідно Ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи «ВКАЗІВКИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ РЕСУРСНИХ ЕЛЕМЕНТНИХ КОШТОРИСНИХ НОРМ НА БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ», пункт 2.8 «Витрати ресурсів на роботи з демонтажу окремих конструкцій будівель і споруд, внутрішнього санітарно-технічного та електротехнічного обладнання, а також зовнішніх мереж за відсутності необхідних норм на демонтаж (розбирання) можуть визначатися за нормами відповідних Збірників РЕКН на будівельні роботи без урахування норм витрат матеріалів, конструкцій, арматури, трубопроводів, санітарно-технічного та електротехнічного обладнання, врахованих нормами, із застосуванням до норм витрат труда робітників-будівельників, машиністів (3), часу експлуатації будівельних машин і механізмів, механізованого виробничого знаряддя, що застосовуються при демонтажі»). Також, у довідці про наявність техніки Учасника зазначено наявність трьох котків (без технічних характеристик, зокрема тонажу), а у відомості ресурсів зазначено використання котків масою 2,2 т, 5 т, 8 т, 13 т, 16 т. Також відсутня машина бурильно-кранова на автомобілі, глибина буріння 3,5 м. Учасником надано довідку про наявність обладнання, в якій зазначено орендовану техніку, проте в підтвердження не надано договори оренди та акти прийому-передачі до них. У проєкті договору учасником зазначено строки виконання робіт до 15.11.2023 року, що не відповідає встановленим термінам в Тендерній документації. Учасником в інформаційній довідці про заплановані обсяги випуску асфальтобетону та/або ЩМАС зазначено обсяги випуску в 2023 році, що не відповідає встановленому Замовником терміну виконання робіт. Учасником надано аналогічні договори, обсяги виконання робіт яких не підтверджують обсяги, які вимагаються п.3.1 таблиці 2.1 Додатку 2 до Тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 до Тендерної документації, відповідно до умов якого «Ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до чинних нормативних документів»; пункт 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме «Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до технічної специфікації, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання робіт, технічною експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці»; пункт 1.1 Таблиці 2.1. Додатку 2 до Тендерної документації, згідно з яким надається довідка, про наявність обладнання, в якій зазначено наявність транспортних засобів, обладнання – перелік власної техніки, орендованої техніки (підтверджується договорами оренди та відповідними актами приймання-передачі орендованого майна, що повинні бути дійсними протягом усього строку виконання робіт), техніки, необхідної для виконання робіт; Додаток 6 до Тендерної документації; Додаток 3 до Тендерної документації, згідно з яким «Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску/придбання асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт із зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі»; пункт 3.1 Таблиці 2.1. Додатку 2 до Тендерної документації, згідно з яким надається довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за останні 3 роки (до довідки надати копії договорів з усіма додатками за наявності (в т. ч. додаткові угоди до них), з урахуванням вимог щодо обсягів виконання аналогічних договорів. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати (завантажити) локальний кошторис, що відповідає Технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації), а також довідку про наявність обладнання, що відповідає локальним кошторисам на будівельні роботи; договори оренди та акти прийому-передачі орендованої техніки, що відповідають довідці про наявність обладнання; проєкт договору, що відповідає встановленим термінам виконання робіт; інформаційну довідку про заплановані обсяги випуску асфальтобетону та/або ЩМАС протягом всього строку виконання робіт; аналогічні договори, які підтверджують виконання робіт відповідно до вимог Тендерної документації.

Документи

11 жовтня 2023 17:47
Довідка НАЗК
11 жовтня 2023 17:47
Електронний підпис
11 жовтня 2023 17:46
Протокол розгляду.pdf
21 вересня 2023 09:49
Електронний підпис
14 вересня 2023 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2023 17:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД"
#43196316
47 710 924,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 жовтня 2023 17:47
Довідка НАЗК
11 жовтня 2023 17:47
Електронний підпис
11 жовтня 2023 17:46
Протокол розгляду.pdf
21 вересня 2023 09:49
Електронний підпис
14 вересня 2023 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2024 16:16
Додаткова угода_2.pdf укладений
24 січня 2024 16:16
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2023 20:57
Додаткова угода_1.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 20:57
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2023 19:33
Договір_1281_від 23.10.2023.pdf укладений
26 жовтня 2023 19:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань до 31.12.2025
Номер договору про закупівлю: 1281
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2023 — 31 грудня 2025
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв’язку з скороченням обсягу видатків на здійснення закупівлі робіт