Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2023-09-06-004234-a ● b989cc7b1ca041fab94a187b74480451
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний навчальний заклад "Білопільське вище професійне училище" |
Код ЄДРПОУ: | 02547470 |
Місцезнаходження: | 41800, Україна , Сумська обл., Білопілля, вулиця Клубна,6 |
Контактна особа: |
Глущенко Катерина Олександрівна +380544373230 ptu5@online.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2023 11:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2023 11:19 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2023 14:53 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2023 14:53 |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
225 тонни
Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41800, Україна, Сумська область, Білопілля, Клубна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2023
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 жовтня 2023 22:22 |
06.10.2023Перелік змін (1).docx | |
06 жовтня 2023 22:22 |
Тендерна документація ВУГІЛЛЯ 225Т (нова редакція) | |
02 жовтня 2023 23:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 жовтня 2023 11:06 |
Додаток 2 (нова редакція) | |
08 вересня 2023 09:49 |
Перелік змін.docx | |
06 вересня 2023 11:14 |
додаток 3 проект договору.docx | |
06 вересня 2023 11:14 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ПИТАННЯ
Дата подання: 06 вересня 2023 15:28
Дата відповіді: 07 вересня 2023 12:27
Просимо уточнити, закупівлю якої саме фракції вугілля кам’яного здійснює Замовник? Оскільки у системі прозоро та тендерній документації Замовника оприлюднена інформація щодо вугілля кам’яного марки ДГ (13-100), а у Додатку 2 до тендерної документації зазначена марка вугілля кам’яного ДГ (25-100)
Відповідь: Доброго дня! Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100).
внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 07 вересня 2023 12:37
Дата відповіді: 07 вересня 2023 18:55
Якщо Замовник закуповує вугілля кам’яне марки ДГ(13-100), просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме в Додаток 2. Оскільки фракція, якісні характеристики вугілля, які вимагає Замовник не відповідають марці вугілля ДГ(13-100) відповідно показникам в таблиці №2 ДСТУ 7146:2010. Просимо внести відповідні зміни.
Відповідь: Дякуємо! Зміни обов'язково будуть внесені.
зміни
Дата подання: 07 вересня 2023 12:40
Дата відповіді: 07 вересня 2023 18:55
Якщо Замовник закуповує вугілля кам’яне марки ДГ(13-100), просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме в Додаток 2. Оскільки фракція, якісні характеристики вугілля, які вимагає Замовник не відповідають марці вугілля ДГ(13-100) відповідно показникам в таблиці №1 та №2 ДСТУ 7146:2010. Просимо внести відповідні зміни.
Відповідь: Дякуємо! Зміни обов'язково будуть внесені.
ДИСКРИМІНАЦІНІ ВИМОГИ
Дата подання: 11 вересня 2023 10:04
Дата відповіді: 02 жовтня 2023 08:27
Проаналізувавши тендерну документацію, затверджену Рішенням уповноваженої особи (Протокол від 08.09.2023 року) (надалі - Документація), ми вважаємо, що її умови порушують вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (надалі - Особливості). Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Крім того, вважаємо що дії Замовника (в частині встановлення зазначених нижче умов тендерної документації) порушують вимоги цієї статті Закону та один з принципів здійснення державних закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме - недискримінація Учасників. Згідно Додатку 2 тендерної документації Замовника Учасник має надати у складі пропозиції:
- відповідний дозвіл та/або декларацію зареєстровану в територіальному органі Держпраці про право на здійснення такого виду робіт. Такий документ має бути виданий на ім’я Учасника, субпідрядника/співвиконавця, або відповідного надавача послуг. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця, або відповідного надавача послуг Учасник також надає відповідний договір про вантажно-розвантажувальні робот за допомогою машин та механізмів з таким суб’єктом господарювання.;
- сертифікат якості на вугілля марки ДГ 13-100, показники якого повинні відповідати ДСТУ 7146:2010. Якщо Учасник не є власником зазначеного сертифікату якості, то до документу додається довідка довільної форми від власника сертифікату якості про дозвіл його використання у даній публічній закупівлі;
- протокол випробовувань на вугілля марки ДГ 13-100, показники якого повинні відповідати ДСТУ 7146:2010. Якщо Учасник не є власником зазначеного протоколу випробовувань, то до документу додається довідка довільної форми від власника Протоколу випробовувань про дозвіл його використання у даній публічній закупівлі.
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Якщо Учасник не є власником зазначеного Висновку ДСЕС, до документу додається довідка довільної форми від власника Висновку ДСЕС про дозвіл його використання у даній публічній закупівлі.
Вважаємо, що Замовник встановив вказані вимоги, в порушення пункту 29 Особливостей, якою затверджено, що при закупівлі твердого палива, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Для даного предмету закупівлі (вугілля кам'яне) наявний національного стандарт - ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови". Згідно пункту 7.10 ДСТУ 7146:2010 під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних і якісних характеристик. У ДСТУ 7146:2010 відсутні вимоги щодо надання інших документів, зокрема, тих, що незаконно вимагає Замовник. Враховуючи викладене, наведені вище положення Документації суперечать вимогам чинного законодавства в цій частині. Встановивши наведені вище умови у Документації, Замовник порушив положення пункту 29 Особливостей. Враховуючи вище викладене, просимо Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. В іншому випадку, ми будемо вимушені подати скаргу до АМКУ.
Також відповідно Таблиці 1 — Якісні, технологічні та фізико-механічні показники вугілля ДСТУ 7146, показник «нижча теплота згорання на робочий стан палива» для Збагаченого та незбагаченого розсортованого вугілля для марки ДГ(13-100) має складати не нижче 5500 ккал/кг.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Внесено відповідні зміни до тендерної документації.
питання по відвантаженню та використанню УЕП
Дата подання: 11 вересня 2023 13:11
Дата відповіді: 02 жовтня 2023 08:28
Шановний Замовнику! Маємо два питання:
1) чи можливо постачання вугілля насипом?
2) щодо використання КЕП - Постановою КМУ від 24 травня 2022 р. можливість використання УЕП продовжена на період дії воєнного стану та протягом 6 місяців із дня його припинення. Просимо внести зміни в тендерну документацію щодо можливості використання УЕП.
Відповідь: Доброго дня! Дивіться умови тендерної документації.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 02 жовтня 2023 10:40
Дата відповіді: 02 жовтня 2023 11:05
Приберіть з Додатку 2 дискримінаційну вимогу щодо надання учасниками висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та довідки довільної форми від власника Висновку ДСЕС про дозвіл його використання у даній публічній закупівлі
Відповідь: ДОБРИЙ ДЕНЬ! Перегляньте зміни.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 02 жовтня 2023 12:04
Дата відповіді: 02 жовтня 2023 23:19
Шановний Замовнику! Щодо використання КЕП - Постановою КМУ від 24 травня 2022 р. можливість використання УЕП продовжена на період дії воєнного стану та протягом 6 місяців із дня його припинення. Просимо внести зміни в тендерну документацію щодо можливості використання УЕП.
Відповідь: Доброго дня! Ви можете використовувати як КЕП так і УЕП. Замовник буде вважати їх дійсними та така тендерна пропозиція учасника вважається як така, що відповідає вимогам.
УЕП
Дата подання: 03 жовтня 2023 10:32
Дата відповіді: 04 жовтня 2023 22:45
Доброго дня! Дякуємо за відповідь стосовно КЕП/УЕП, але прохання внести зміни в частині можливості використання УЕП в тендерну документацію, оскільки формально використання нами УЕП стане порушенням і дасть підстави іншим учасникам вимагати нашої дискваліфікації та оскаржувати таке рішення в АМКУ.
Відповідь: Доброго дня! Добре.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-09-06-004234-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41513188
Дата подання: 11 вересня 2023 20:19
Дата подання: 11 вересня 2023 20:19
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Тендерна документація, опублікована у електронній системі публічних закупівель зі змінами 08 вересня 2023 року, містить явно дискримінаційні умови та такі, що порушують вільну конкуренцію, наші права на участь у закупівлі. Також вимоги тендерної документації суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 вересня 2023 14:39
рішення від 13.09.2023 № 14582.pdf
Дата публікації: 13 вересня 2023 14:39
інформація про резолютивну частину рішення від 25.09.2023 № 15259.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2023 12:17
рішення від 25.09.2023 № 15259.pdf
Дата публікації: 27 вересня 2023 16:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення №15259-р/пк-пз від 25.09.2023року Замовником було внесено зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 02 жовтня 2023 08:26
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2023 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС" |
1 807 650,00
UAH з ПДВ
|
855 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЕВРОСТАНДАРТ ГРУП" |
1 080 000,00
UAH з ПДВ
|
1 080 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" |
2 103 075,00
UAH з ПДВ
|
2 103 075,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ" |
2 499 750,00
UAH з ПДВ
|
2 499 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС" #32872463 |
Відхилено |
855 000,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2023 17:11
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 14 жовтня 2023 00:00
|
ПП "ЕВРОСТАНДАРТ ГРУП" #41817214 |
Відхилено |
1 080 000,00
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2023 16:44
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 21 жовтня 2023 00:00
|
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" #39123006 |
Переможець |
2 103 075,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2023 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 11:21
|
zvit_pro_vikonannya(1).docx | укладений |
10 січня 2024 11:21
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2023 09:55
|
ДОДАТКОВА УГОДА _ 3 ДО ДОГОВОРУ _ 123.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2023 09:52
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2023 11:19
|
ДОДАТКОВА УГОДА _ 2 ДО ЛОГОВОРУ _ 123 ВІД 08.11.2023..pdf | зміни до договору |
21 листопада 2023 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2023 09:20
|
ДОДАТКОВА УГОДА ДО ЛОГОВОРУ _ 123 ВІД 08.11.2023.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2023 09:19
|
ДОГОВІР ПОСТАВКИ _ 123 з ПП ЛІДЕР АКТИВ.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2023 09:19
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2023 09:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
246 760,80
UAH (в тому числі ПДВ 41 126,80 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до накладної № 11 від 27.11.2023 р. була здійснена перша поставка товару в кількості 26,4 тони на суму 246760,80 грн. Згодом, під час процесу опалювання будівель ДНЗ «Білопільське ВПУ» вияснилося,що поставлене вугілля марки ДГ 13-100 не відповідає зазначеній класифікації і якості. Отже, виходячи з вище зазначеного, Замовник вимушений був прийняти рішення щодо укладення додаткової угоди № 3 від 18.12.2023 р. про припинення дії Договору № 123 від 08.11.2023 року. |