Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління архітектури та містобудування Южненської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 21001081 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., ЮЖНЕ, пр. Григорівського десанту 18 |
Контактна особа: |
Артюх -Козлова Анастасія Григорівна 0484233056 uamymruo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2023 09:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 15 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 77 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції, що складає: 465 000,00 (чотириста шістдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок) грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія (далі – банківська гарантія). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено кваліфікований електронний підпис. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав такий підпис. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897, Постанові Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639, Закону, Постанові № 1178. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта про наявність повного грошового покриття. Грошове покриття передбачає розміщення грошових коштів на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах розміщення грошових коштів на депозитний рахунок та грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Також учасник має надати доказ фінансово-господарської операції з ініціювання переказу грошового забезпечення (у законодавчо встановленій формі платіжного інструмента, що підтверджує таку операцію, із відміткою про проведення банківської операції (печатка, штемпель, штрихкод/QR-код, тощо, банківської установи, яка провела трансакцію)). До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: IBAN UA528201720355189203022021436 Управління архітектури та містобудування Южненської міської ради Одеської області, ІКЮО за ЄДРПОУ 21001081; Місцезнаходження: Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, проспект Григорівського Десанту, будинок 18. Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції: відповідно до частини 4 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, зазначеного в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції / пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру / спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції / пропозиції. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини 3 статті 25 Закону з урахуванням Постанови № 1178: 1) відкликання тендерної пропозиції / пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Постанови № 1178, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Постанови № 1178; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 465000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється через поетапно без авансових платежів, після надання Виконавцем Замовнику чергового етапу Послуг згідно Додатку №2 до Договору. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2023 10:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 жовтня 2023 10:00 |
Тендерна_документація_КППР_зі_змінами.docx | |
02 жовтня 2023 10:00 |
перелік змін №2.docx | |
13 вересня 2023 09:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2023 09:12 |
Тендерна документація КППР зі змінами.docx | |
13 вересня 2023 09:12 |
перелік змін №1.docx | |
06 вересня 2023 09:47 |
Додаток_№_3_до_ТД_ПРОЄКТ_ДОГОВОРУ 2.doc | |
06 вересня 2023 09:47 |
Тендерна документація КППР.docx |
02 жовтня 2023 10:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 жовтня 2023 10:00 |
Тендерна_документація_КППР_зі_змінами.docx
|
||||||
02 жовтня 2023 10:00 |
перелік змін №2.docx
|
||||||
13 вересня 2023 09:13 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 вересня 2023 09:12 |
Тендерна документація КППР зі змінами.docx
|
||||||
13 вересня 2023 09:12 |
перелік змін №1.docx
|
||||||
06 вересня 2023 09:47 |
Додаток_№_3_до_ТД_ПРОЄКТ_ДОГОВОРУ 2.doc
|
||||||
06 вересня 2023 09:47 |
Тендерна документація КППР.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до ч. 11 ст. 16 11. Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» Комплексний план також повинен містити відомості, передбачені статтею 45-1 Закону України "Про землеустрій".
Відповідно до абз. 2 ст. 45-1 Закону України «Про землеустрій» Комплексний план просторового розвитку території територіальної громади, генеральний план населеного пункту, крім відомостей, передбачених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності", включає:
а) матеріали топографо-геодезичних вишукувань;
б) матеріали погодження відповідно до Земельного кодексу України;
в) експлікацію земельних угідь за власниками та користувачами земельних ділянок;
г) переліки обмежень у використанні земель та переліки земельних ділянок, щодо яких встановлено обмеження у використанні земель;
ґ) збірний план земельних ділянок, наданих у власність чи користування, та земельних ділянок, не наданих у власність чи користування;
д) план розподілу земель за категоріями, власниками і користувачами (форма власності, вид речового права), угіддями з відображенням наявних обмежень (обтяжень).
Крім того, відповідно до абз. 4 та абз. 5 ст. 45-1 Закону України «Про землеустрій» Комплексний план просторового розвитку території територіальної громади, генеральний план населеного пункту, детальний план території може також передбачати:
а) формування земельних ділянок комунальної власності територіальної громади, щодо території якої розроблена відповідна документація;
б) внесення до Державного земельного кадастру відомостей про земельні ділянки всіх форм власності, сформованих до 2004 року, відомості про які відсутні у Державному земельному кадастрі.
У разі формування земельної ділянки або внесення відомостей про земельну ділянку до Державного земельного кадастру комплексний план просторового розвитку території територіальної громади, генеральний план населеного пункту, детальний план території також включає:
а) відомості про обчислення площі земельної ділянки;
б) кадастровий план земельної ділянки;
в) матеріали перенесення меж земельної ділянки в натуру (на місцевість);
г) перелік обмежень у використанні земельних ділянок;
ґ) акт приймання-передачі межових знаків на зберігання;
д) акт перенесення в натуру (на місцевість) меж охоронних зон, зон санітарної охорони, санітарно-захисних зон і зон особливого режиму використання земель (за наявності).
Таким чином, комплексний план просторового розвитку є одночасно документацією із землеустрою відповідно до ст. 45-1 Закону України «Про землеустрій», землевпорядна частина якого розробляється у порядку тотожному проведенню інвентаризації земель. Крім того, технічним завдання передбачено формування земельних ділянок комунальної власності територіальної громади, на території якої вони розташовані. Замовник має впевнитись у тому, що учасник має досвід виконання аналогічних за характером послуг.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, при цьому замовником застосовується один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
У частині другій статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено вичерпний перелік таких критеріїв. Таким чином, Закон передбачає можливість встановлення кваліфікаційних критеріїв, які покликані допустити до участі в закупівлі лише тих учасників, які володіють певним досвідом, матеріально-технічною базою тощо.
Так, відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації в цій частині.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, при цьому замовником застосовується один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
У частині другій статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено вичерпний перелік таких критеріїв. Таким чином, Закон передбачає можливість встановлення кваліфікаційних критеріїв, які покликані допустити до участі в закупівлі лише тих учасників, які володіють певним досвідом, матеріально-технічною базою тощо.
Перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, законодавством не визначено.
Шановний учаснику, замовник не вбачає у вищенаведених вимогах жодної дискримінації, адже відповідно до п.3. ч.2 статті 16 Закону він вправі зазначати в тендерній документації перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям. При цьому, нормами Закону Замовник не обмежується у можливості вибору та встановленні порядку надання документального підтвердження інформації про відповідність встановленим критеріям. В зв'язку з необхідністю виконання великого обсягу робіт в складі комплексного плану просторового розвитку території Южненської міської територіальної громади, що включає планувальні рішення генеральних планів населених пунктів відповідно до Завдання на проектування, а також враховуючи специфіку території - наявність об'єктів зовнішнього транспорту міжнародного сполучення, значної кількості об’єктів, що чинять шкідливу дію на довкілля, Замовник вбачає необхідність наявності в Учасника зазначеної кількості спеціалістів, з метою забезпечення високого рівня надання послуг. Замовник вважає, що виконання послуг із залученням мінімальної кількості працівників, враховуючи об’єм послуг, може призвести до ускладнень через недостачу відповідних фахівців, труднощів у виконанні послуги за договором через виконання послуги мінімальною кількістю працівників, можливі ризики поспішної роботи, а як наслідок, не якісно виконаних тих чи інших етапів, а отже, порушення умов договору, що може призвести до ненадання послуг/неналежно наданих послуг за договором та/або розірвання договору про закупівлю. Звертаємо вашу увагу, що послуги мають бути виконані поетапно до 31.12.2024 року згідно календарного плану надання послуг.
Скарги до процедури
Дата подання: 08 вересня 2023 18:03
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-20-000058 ● 72e76d479e3b42e0b44b3cd8e2646548
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2023 14:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.11.2023 Одеса № 281
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 20.11.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 20.11.2023 № 281
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
7 UA-2023-09-06-001601-a 06.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-23 17:49:34
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Консорціуму «Бюро землевпорядних послуг» вимогам пункту 3.2 розділу 3 тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано доказ фінансово-господарської операції саме з ініціювання переказу грошового забезпечення (у законодавчо встановленій формі платіжного інструмента, що підтверджує таку операцію, із відміткою про проведення банківської операції (печатка, штемпель, штрихкод/QR-код, тощо, банківської установи, яка провела трансакцію))?
При цьому, відповідно до пункту 3.2 розділу 3 ТД Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції, що складає: 465 000,00 (чотириста шістдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок) грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія (далі – банківська гарантія). Грошове покриття передбачає розміщення грошових коштів на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах розміщення грошових коштів на депозитний рахунок та грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Також учасник має надати доказ фінансово-господарської операції з ініціювання переказу грошового забезпечення (у законодавчо встановленій формі платіжного інструмента, що підтверджує таку операцію, із відміткою про проведення банківської операції (печатка, штемпель, штрихкод/QR-код, тощо, банківської установи, яка провела трансакцію)).
У тендерній пропозиції міститься виписка з акціонерного товариства «РВС БАНК» по особовому рахунку за призначенням – грошове покриття, оборот за 04.10.2023 – 465 000,00 грн, що не є доказом фінансово-господарської операції саме з ініціювання переказу грошового забезпечення (у законодавчо встановленій формі платіжного інструмента, що підтверджує таку операцію, із відміткою про проведення банківської операції (печатка, штемпель, штрихкод/QR-код, тощо, банківської установи, яка провела трансакцію)).
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати невиконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.09.2023 № 15140-р/пк-пз та залишення вимоги в ТД в частині надання аналогічного договору за 2020-2023 роки щодо «розроблення документації із землеустрою щодо інвентаризації земель» такого змісту: «Для підтвердження наявності досвіду, Учасник зобов’язаний надати… Договір (договори) за 2020-2023 роки з розроблення документації із землеустрою, з використанням геоінформаційних систем та/або подальшим розміщенням/імпортом матеріалів інвентаризації земель до геоінформаційної системи/містобудівного кадастру.», тоді як у вказаному рішення зазначено, що технічне завдання додатку 2 до ТД не містить вимог до розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель, з використанням геоінформаційних систем та/або подальшим розміщенням/імпортом матеріалів інвентаризації земель до геоінформаційної системи/містобудівного кадастру, а також зобов’язано Замовника усунути наведені невідповідності шляхом внесення відповідних змін до ТД в цій частині.
Відповідно до пункту 55 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Водночас відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-28 14:17:35
Пояснення
За пунктом першим запиту про надання пояснень від 23.11.2023 року повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 1 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Згідно Листа Мінекономрозвитку № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017 «замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Поряд з цим частиною першою статті 560 Цивільного кодексу України встановлено, що виконання зобов’язання може забезпечуватися, зокрема гарантією. Водночас за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку. Гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов’язання боржником».
Згідно із підпунктом 9 пункту 3 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України 15.12.2004 № 639 «гарантія - спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Зобов'язання банку-гаранта перед бенефіціаром не залежить від базових відносин, які забезпечуються такою гарантією (їх припинення або недійсності), зокрема і тоді, коли посилання на такі базові відносини безпосередньо міститься в тексті гарантії».
Відповідно до пункту 3.2. розділу 3 Тендерної документації «Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції, що складає: 465 000,00 (чотириста шістдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок) грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія (далі – банківська гарантія). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено кваліфікований електронний підпис. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав такий підпис. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897, Постанові Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639, Закону, Постанові № 1178. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта про наявність повного грошового покриття. Грошове покриття передбачає розміщення грошових коштів на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах розміщення грошових коштів на депозитний рахунок та грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Також учасник має надати доказ фінансово-господарської операції з ініціювання переказу грошового забезпечення (у законодавчо встановленій формі платіжного інструмента, що підтверджує таку операцію, із відміткою про проведення банківської операції (печатка, штемпель, штрихкод/QR-код, тощо, банківської установи, яка провела трансакцію))».
Учасником Консорціум «Бюро землевпорядних послуг» (далі – учасник) у складі тендерної пропозиції надано архівний файл «BG 2596», який містить документи, підтверджуючі надання банківської гарантії у складі тендерної пропозиції, зокрема електронну банківську гарантію №2596-23Г від 04.10.2023 року із накладеним електронним підписом та печаткою банку» (далі – банківська гарантія).
Відповідно до пункту 1 банківської гарантії «Сума гарантії: 465 000,00грн. (Чотириста шістдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок), назва валюти–українська гривня, цифровий код валюти–980». Також у пункті 3 банківської гарантії передбачено, що за цією гарантією гарант безвідклично та безумовно зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі-вимога)».
Крім того, учасником у складі тендерної пропозиції також надано Довідку №1663/23 від 04.10.2023 року від АТ «РВС БАНК», якою банк підтверджує, що надав КОНСОРЦІУМУ «БЮРО ЗЕМЛЕВПОРЯДНИХ ПОСЛУГ» (далі іменований-Принципал) (ідентифікаційний код 45190515) банківську гарантію №2596-23Г від 04.10.2023 року в розмірі 465000,00 грн. (Чотириста шістдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок), цифровий код валюти – 980 на умовах грошового забезпечення (покриття) (відкрито рахунок для внесення коштів грошового забезпечення для участі у відкритих торгах з особливостями на закупівлю. Крім того, у довідці зазначено, що Станом на 04.10.2023 року на рахунку залишок коштів становить 465000,00грн. (чотириста шістдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок), цифровий код валюти–980.
Що стосується виписки від 04.10.2023 року, як підтвердження перерахування покриття повідомляємо наступне. Згідно змісту виписки Замовником встановлено, що:
04.10.2023 року Консорціумом «Бюро землевпорядних послуг», ЄДРПОУ 45190515 з рахунку № UA393390720000029322164853001, відкритого в АТ «РВС БАНК» здійснено перерахування коштів у сумі 465 000,00 грн. на рахунок №UA023390720000000000037397007, відкритого в АТ «РВС БАНК». Призначення платежу - КОНСОРЦІУМ "БЮРО ЗЕМЛЕВПОРЯДНИХ ПОСЛУГ" Грошове забезпечення (покриття) згідно Договору про надання гарантії № Д-2596-23Г від 21 вересня 2023 року, без ПДВ, № документу 13534.
Таким чином, наданий Учасником у складі тендерної пропозиції документ містить
1) дату проведення операції;
2) номер проведення операції;
3) найменування платника та отримувача платежу;
4) код ЄДРПОУ платника та отримувача платежу;
5) номера рахунків платника та отримувача платежу;
6) інформацію про призначення платежу;
7) суму платежу.
Документ підписано, надано в формі електронного документа та підписано шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки, що прирівняні до власноручного підпису уповноваженої особи банку та його печатки відповідно.
Зауважимо, що Замовником вимагається надання у складі тендерної пропозиції доказу застосування платіжного інструменту, а не надання платіжної інструкції.
Відповідно до частини 1 статті 34 Закону України «Про платіжні послуги» До платіжних інструментів належать: 1) прямий дебет; 2) кредитовий трансфер; 3) електронні платіжні засоби. Відповідно до пункту 76 статті 1 Закону України «Про платіжні послуги» прямий дебет - платіжний інструмент, що використовується для ініціювання платіжної операції дебетового переказу. Таким чином, на підтвердження застосування платіжного інструменту учасником у складі тендерної пропозиції надано виписку від 04.10.2023 року, яка містить всі необхідні реквізити та інформацію, що підтверджує здійснення платежу з перерахування суми грошового покриття.
Документ за операцією з використанням платіжних інструментів - документ, що підтверджує виконання операції з використанням платіжного інструменту (пункт 3 розділу І Положення про порядок емісії та еквайрингу платіжних інструментів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 29.07.2022 № 164 (зі змінами).
Отже на виконання умов Тендерної документації учасником було розміщено грошове покриття за банківською гарантією у сумі 465 000,00 грн., на підтвердження чого у складі тендерної пропозиції надано ряд підтверджувальних документів.
За пунктом другим запиту про надання пояснень від 23.11.2023 року повідомляємо наступне.
Зміни за рішенням комісії Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.09.2023 № 15140-р/пк-пз Замовником було внесено в повному обсязі відповідно до такого рішення. Для більш зрозумілого представлення змін додаємо порівняння попередньої редакції Тендерної документації від 12.09.2023 року та нової редакції тендерної документації зі змінами зі результатами рішення АМКУ від від 02.10.2023 року (Додаток 1).
Так, Замовником визначено, що Учасник має право надати аналогічний договір з розроблення документації із землеустрою, з використанням геоінформаційних систем ТА/АБО подальшим розміщенням / імпортом матеріалів інвентаризації земель до геоінформаційної системи / містобудівного кадастру.
Водночас у попередній версії тендерної документації потенційні учасники мали б надати договір (договори) за 2020-2023 роки з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель, а не документації із землеустрою – як визначено в новій редакції тендерної документації.
Таким чином, використання Замовником «або» не зобов’язувало потенційних учасників надавати аналогічний договір саме з подальшим розміщенням / імпортом матеріалів інвентаризації земель до геоінформаційної системи / містобудівного кадастру.
Такі учасники мали повне право надати аналогічний договір із розроблення з розроблення документації із землеустрою, з використанням геоінформаційних систем БЕЗ подальшого розміщення /імпорту матеріалів інвентаризації земель до геоінформаційної системи / містобудівного кадастру.
Отже, права та законні інтереси учасників, зокрема Скаржника, не було порушено, оскільки надання у складі тендерної пропозиції інформації про здійснення інвентаризації земель НЕ обов’язкове та здійснюється лише за можливої наявності у потенційних учасників такого досвіду.
Щодо відсутності у технічному завдання інформації про здійснення інвентаризації повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 11 ст. 16 11. Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» Комплексний план також повинен містити відомості, передбачені статтею 45-1 Закону України "Про землеустрій".
Відповідно до абз. 2 ст. 45-1 Закону України «Про землеустрій», комплексний план просторового розвитку території територіальної громади, генеральний план населеного пункту, крім відомостей, передбачених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності", включає:
а) матеріали топографо-геодезичних вишукувань;
б) матеріали погодження відповідно до Земельного кодексу України;
в) експлікацію земельних угідь за власниками та користувачами земельних ділянок;
г) переліки обмежень у використанні земель та переліки земельних ділянок, щодо яких встановлено обмеження у використанні земель;
ґ) збірний план земельних ділянок, наданих у власність чи користування, та земельних ділянок, не наданих у власність чи користування;
д) план розподілу земель за категоріями, власниками і користувачами (форма власності, вид речового права), угіддями з відображенням наявних обмежень (обтяжень).
Крім того, відповідно до абз. 4 та абз. 5 ст. 45-1 Закону України «Про землеустрій» Комплексний план просторового розвитку території територіальної громади, генеральний план населеного пункту, детальний план території може також передбачати:
а) формування земельних ділянок комунальної власності територіальної громади, щодо території якої розроблена відповідна документація;
б) внесення до Державного земельного кадастру відомостей про земельні ділянки всіх форм власності, сформованих до 2004 року, відомості про які відсутні у Державному земельному кадастрі.
У разі формування земельної ділянки або внесення відомостей про земельну ділянку до Державного земельного кадастру комплексний план просторового розвитку території територіальної громади, генеральний план населеного пункту, детальний план території також включає:
а) відомості про обчислення площі земельної ділянки;
б) кадастровий план земельної ділянки;
в) матеріали перенесення меж земельної ділянки в натуру (на місцевість);
г) перелік обмежень у використанні земельних ділянок;
ґ) акт приймання-передачі межових знаків на зберігання;
д) акт перенесення в натуру (на місцевість) меж охоронних зон, зон санітарної охорони, санітарно-захисних зон і зон особливого режиму використання земель (за наявності).
Відповідно до ст. 57 Закону України «Про землеустрій», технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель включає:
а) пояснювальну записку;
б) матеріали топографо-геодезичних вишукувань;
в) пропозиції щодо узгодження даних, отриманих у результаті проведення інвентаризації земель, з інформацією, що міститься у документах, що посвідчують право на земельну ділянку, та Державному земельному кадастрі;
г) робочий і зведений інвентаризаційні плани;
ґ) переліки земельних ділянок (земель) у розрізі за категоріями земель та угіддями, наданих у власність (користування) з кадастровими номерами, наданих у власність (користування) без кадастрових номерів, не наданих у власність чи користування, що використовуються без документів, що посвідчують право на них, що використовуються не за цільовим призначенням, невитребуваних земельних часток (паїв), відумерлої спадщини;
д) відомості про меліоративну мережу або її складову частину/частини, в тому числі надані центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері гідротехнічної меліорації земель, для державної реєстрації меліоративної мережі або її складової частини/частин у Державному земельному кадастрі, а також про земельні ділянки, на яких вони розміщені;
е) відомості про земельні ділянки (частини земельних ділянок) та масиви земель сільськогосподарського призначення, включених до території обслуговування меліоративної мережі.
У разі формування земельної ділянки технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель також включає:
а) відомості про обчислення площі земельної ділянки;
б) кадастровий план земельної ділянки;
в) перелік обмежень у використанні земельних ділянок;
г) відомості про встановлені межові знаки.
Отже, здійснивши порівняння змісту землевпорядних документацій, можливо стверджувати, що землевпорядна частина комплексного плану просторового розвитку, розробляється змістом та у порядку, які тотожні змісту і порядку розроблення землевпорядної документації з інвентаризації земель. Крім того, технічним завданням передбачено формування земельних ділянок комунальної власності територіальної громади, на території якої вони розташовані, а порядок такого формування в рамках комплексного плану просторового розвитку повністю збігається з порядком формування в рамках землевпорядної документації з інвентаризації земель.
Все вказане свідчить про тотожність даних документацій в контексті землевпорядних робіт. При цьому, слід зауважити, що розроблення такого виду робіт як комплексний план просторового розвитку громади фактично розпочалося з моменту прийняття Кабінетом Міністрів Постанови № 926 від 01 вересня 2021 р., тобто 2 роки тому. Оскільки дана документація за своїм змістом є дуже складною, і, відповідно, розроблення такої документації (за даними відповідей на запити про строки розроблення), триває 2 та більше років, вбачається цілком логічним, що кількість землевпорядних організацій, які мають повністю завершені договори на виконання саме комплексного плану просторового розвитку громади, невелика. Натомість, проведення інвентаризації земель землевпорядними організаціями відбувається більше 10 років (перша Постанова КМУ «Про затвердження Порядку проведення інвентаризації земель» N 513 була прийнята 23 травня 2012 р.), і кількість повністю завершених договорів з інвентаризації земель в сотні раз більша, що розширює коло землевпорядних організацій, які можуть прийняти участь в даній закупівлі.
Отже, наявність у потенційних учасників досвіду, пов’язаного із здійсненням інвентаризації безперечно позитивно вплине на процес надання послуг за закупівлі.
Водночас обов’язковості підтвердження досвіду розроблення документації із інвентаризації немає, згідно із Тендерною документацією та рішенням АМКУ, про що і було внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Таким чином, Замовником в повному обсязі виконано рішенням АМКУ.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Оскарження в суді
Опис: | Аргументовані заперечення до висновку, відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник вважає Висновок необґрунтованим, протиправним та таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Замовником не було порушено норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель при проведені процедури Закупівлі, тому, відповідно до ч.10 ст.8 Закону Висновок Південного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-06-001601-a відповідно до вимог чинного законодавства буде оскаржено в суді про що Замовником буде додатково повідомлено в електронній системі закупівель у порядку встановленому Законом України «Про публічні закупівлі». Реалізуючи надане Законом право на надання заперечення на Висновок, повідомляємо наступне. 1)За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції відповідно до Висновку Південним офісом Держаудитслужби вказано про встановлення порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Повідомляємо про незгоду із наявністю вказаного порушенням та надаємо наступні заперечення. Відповідно до підпункту 9 пункту 3 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України 15.12.2004 № 639 «гарантія - спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Зобов'язання банку-гаранта перед бенефіціаром не залежить від базових відносин, які забезпечуються такою гарантією (їх припинення або недійсності), зокрема і тоді, коли посилання на такі базові відносини безпосередньо міститься в тексті гарантії». Учасником Консорціум «Бюро землевпорядних послуг» (далі – учасник) у складі тендерної пропозиції надано архівний файл «BG 2596», який містить документи, підтверджуючі надання банківської гарантії у складі тендерної пропозиції, зокрема електронну банківську гарантію №2596-23Г від 04.10.2023 року із накладеним електронним підписом та печаткою банку» (далі – банківська гарантія). Відповідно до пункту 1 банківської гарантії «Сума гарантії: 465 000,00грн. (Чотириста шістдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок), назва валюти–українська гривня, цифровий код валюти–980». Також у пункті 3 банківської гарантії передбачено, що за цією гарантією гарант безвідклично та безумовно зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі-вимога)». Крім того, учасником у складі тендерної пропозиції також надано Довідку №1663/23 від 04.10.2023 року від АТ «РВС БАНК», якою банк підтверджує, що надав КОНСОРЦІУМУ «БЮРО ЗЕМЛЕВПОРЯДНИХ ПОСЛУГ» (далі іменований-Принципал) (ідентифікаційний код 45190515) банківську гарантію №2596-23Г від 04.10.2023 року в розмірі 465000,00 грн. (Чотириста шістдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок), цифровий код валюти – 980 на умовах грошового забезпечення (покриття) (відкрито рахунок для внесення коштів грошового забезпечення для участі у відкритих торгах з особливостями на закупівлю. Крім того, у довідці зазначено, що Станом на 04.10.2023 року на рахунку залишок коштів становить 465000,00грн. (чотириста шістдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок), цифровий код валюти–980. Що стосується виписки від 04.10.2023 року, як підтвердження перерахування покриття повідомляємо наступне. Згідно змісту виписки Замовником встановлено, що: 04.10.2023 року Консорціумом «Бюро землевпорядних послуг», ЄДРПОУ 45190515 з рахунку № UA393390720000029322164853001, відкритого в АТ «РВС БАНК» здійснено перерахування коштів у сумі 465 000,00 грн. на рахунок №UA023390720000000000037397007, відкритого в АТ «РВС БАНК». Призначення платежу - КОНСОРЦІУМ "БЮРО ЗЕМЛЕВПОРЯДНИХ ПОСЛУГ" Грошове забезпечення (покриття) згідно Договору про надання гарантії № Д-2596-23Г від 21 вересня 2023 року, без ПДВ, № документу 13534. Таким чином, наданий Учасником у складі тендерної пропозиції документ містить 1) дату проведення операції; 2) номер проведення операції; 3) найменування платника та отримувача платежу; 4) код ЄДРПОУ платника та отримувача платежу; 5) номера рахунків платника та отримувача платежу; 6) інформацію про призначення платежу; 7) суму платежу. Документ підписано, надано в формі електронного документа та підписано шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки, що прирівняні до власноручного підпису уповноваженої особи банку та його печатки відповідно. Зауважимо, що Замовником вимагається надання у складі тендерної пропозиції доказу застосування платіжного інструменту, а не надання платіжної інструкції. Відповідно до частини 1 статті 34 Закону України «Про платіжні послуги» До платіжних інструментів належать: 1) прямий дебет; 2) кредитовий трансфер; 3) електронні платіжні засоби. Відповідно до пункту 76 статті 1 Закону України «Про платіжні послуги» прямий дебет - платіжний інструмент, що використовується для ініціювання платіжної операції дебетового переказу. Таким чином, на підтвердження застосування платіжного інструменту учасником у складі тендерної пропозиції надано виписку від 04.10.2023 року, яка містить всі необхідні реквізити та інформацію, що підтверджує здійснення платежу з перерахування суми грошового покриття. Документ за операцією з використанням платіжних інструментів - документ, що підтверджує виконання операції з використанням платіжного інструменту (пункт 3 розділу І Положення про порядок емісії та еквайрингу платіжних інструментів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 29.07.2022 № 164 (зі змінами). Отже на виконання умов Тендерної документації учасником було розміщено грошове покриття за банківською гарантією у сумі 465 000,00 грн., на підтвердження чого у складі тендерної пропозиції надано всі підтверджуючі документи. 2)За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції відповідно до Висновку Південним офісом Держаудитслужби вказано про встановлення порушення вимог пункту 55 Особливостей та частини 22 статті 18 Закону. Повідомляємо про незгоду із наявністю вказаного порушенням та надаємо наступні заперечення. Зміни за рішенням комісії Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.09.2023 № 15140-р/пк-пз Замовником було внесено в повному обсязі відповідно до такого рішення. В новій редакції Тендерної документації від 02.10.2023 року, Замовником визначено, що Учасник має право надати аналогічний договір з розроблення документації із землеустрою, з використанням геоінформаційних систем ТА/АБО подальшим розміщенням / імпортом матеріалів інвентаризації земель до геоінформаційної системи / містобудівного кадастру. У попередній версії тендерної документації від 12.09.2023 року потенційні учасники мали б надати договір (договори) за 2020-2023 роки з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель, а не документації із землеустрою – як визначено в новій редакції тендерної документації. Таким чином, використання Замовником «або» у новій редакції тендерної документації від 02.10.2023 року не зобов’язувало потенційних учасників надавати аналогічний договір саме з подальшим розміщенням / імпортом матеріалів інвентаризації земель до геоінформаційної системи / містобудівного кадастру. Такі учасники мали повне право надати аналогічний договір із розроблення з розроблення документації із землеустрою, з використанням геоінформаційних систем БЕЗ подальшого розміщення /імпорту матеріалів інвентаризації земель до геоінформаційної системи / містобудівного кадастру. Зауважимо, у Рішенні АМКУ не визначено конкретної редакції положення тендерної документації, яке Замовник має відобразити в новій редакції Тендерної документації. Після внесення змін наведена вимога щодо аналогічного досвіду більше не оскаржувалась учасниками, зокрема Скаржником по Скарзі. Отже, права та законні інтереси учасників не було порушено, оскільки надання у складі тендерної пропозиції інформації про здійснення інвентаризації земель НЕ обов’язкове та здійснюється лише за можливої наявності у потенційних учасників такого досвіду. Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Таким чином, Замовник не погоджується із Висновком та повідомляємо про те, що Висновок Південного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-06-001601-a буде оскаржено до суду в установленому законом порядку. |
Дата публікації: | 06 грудня 2023 |
Номер відкриття провадження: | П/420/36052/23 |
Дата відкриття провадження: | 14 грудня 2023 |
Документи:
15 грудня 2023 10:30
|
Електронний підпис |
15 грудня 2023 10:30
|
Електронний підпис |
06 грудня 2023 15:02
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Консорціум «БЮРО ЗЕМЛЕВПОРЯДНИХ ПОСЛУГ» |
15 430 000,00
UAH з ПДВ
|
15 430 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Консорціум «БЮРО ЗЕМЛЕВПОРЯДНИХ ПОСЛУГ» #45190515 |
Переможець |
15 430 000,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2023 14:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 жовтня 2023 10:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2024 17:20
|
Скан_20241218 (2).pdf | зміни до договору |
18 грудня 2024 17:19
|
povidomleny_zminy_dogovir (1).docx | зміни до договору |
18 грудня 2024 17:19
|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2023 17:07
|
Договір 10.22..pdf | укладений |
24 жовтня 2023 17:06
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуга з розроблення комплексного плану просторового розвитку території Южненської міської територіальної громади | 1 | штуки |
15 430 000,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесені істотні зміни, в частині терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 10/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуга з розроблення комплексного плану просторового розвитку території Южненської міської територіальної громади | 1 | штуки |
15 430 000,00
UAH
|