Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Ніжинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147606 |
Місцезнаходження: | 16600, Україна , Чернігівська обл., місто Ніжин, вул.Купецька 13 |
Контактна особа: |
Гакал Валентина Володимирівна +380463171524 tenderosvitanizhyn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2023 08:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 вересня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 15 вересня 2023 13:20 |
Початок аукціону: | 15 вересня 2023 13:20 |
Очікувана вартість: | 10 399 153,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51 995,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення пропозицій згідно ст.. 25 Закону – банківська гарантія не більше 0,5%; строк дії забезпечення дорівнює строку дії пропозиції учасника (120 днів) — до підписання замовником договору з переможцем процедури закупівлі, або до скасування процедури закупівлі. Сума забезпечення тендерної пропозиції – 51 995,00грн. Додаток 4 до ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 51995 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений в розділі 19 цього Договору, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Акту виконаних робіт. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 вересня 2023 17:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 вересня 2023 17:14 |
Перелік змін.docx | |
08 вересня 2023 17:14 |
ТД ЗОШ 7 оновлена.docx |
08 вересня 2023 17:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 вересня 2023 17:14 |
Перелік змін.docx
|
|||
08 вересня 2023 17:14 |
ТД ЗОШ 7 оновлена.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-31-000019 ● 88a7d9a05d9547a79aef2a8cd3b6a71f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2023 09:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.10.2023 № 280
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 31.10.2023 № 280.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-09-06-000227-a, 06.09.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 13.10.2023 №003100-18/11797-2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-01 17:24:11
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-09-06-000227-a, яка проводилася Управлінням освіти Ніжинської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно норм частини першої статті 884 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 №435-IV (далі – Цивільний кодекс України) підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Крім цього, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ №668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Моніторингом встановлено, що відповідно до умов пункту 9.4 розділу 9 «Завдання приймання виконаних робіт та гарантійні терміни» проєкту договору (Додаток 2 до тендерної документації) зазначено, що гарантійний строк якості виконаних Виконавцем Робіт без руйнування їх результату, аварій тощо на об'єкті (які виникли не з вини Замовника) та використання Замовником результатів цих Робіт, складає не менше 24 (двадцяти чотирьох) місяців – на Роботи, прямо передбачені даним Договором.
Аналогічно, гарантійний строк якості виконаних виконавцем робіт встановлений в укладеному Замовником із переможцем тендеру ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» договорі від 02.10.2023 № 65.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати обґрунтоване пояснення стостовно встановлення Замовником в укладеному Договорі від 02.10.2023 №65 гарантійний строк якості виконаних виконавцем робіт не менше 24 місяців?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-06 15:28:35
Пояснення
На Ваш запит від 01.11.2023 року Управління освіти Ніжинської міської ради чернігівської області надає пояснення щодо закупівлі :
«Капітальний ремонт частини даху Ніжинської ЗОШ І-ІІІ ст. №7 в м. Ніжині по вул. Гоголя, 15 Чернігівської обл. (код ДК 021:2015:45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)» ідентифікатор закупівлі (UA-2023-09-06-000227-a).
1. На підставі робочого проекту від 2021 року «Капітальний ремонт частини даху Ніжинської ЗОШ І-ІІІ ст. №7 в м. Ніжині по вул. Гоголя, 15 Чернігівської області» генеральним проектувальником якого є - П.П.П.Б. фірма «ДОМ-2» викладений в 4 (чотирьох) томах були визначені технічні та якісні характеристика предмета закупівлі.
У 2023 році відбулося коригування робочого проекту та на підставі експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації виданого ТОВ «СІВЕРЕКСПЕРТ» від 10.08.2023 року № 02/146/23 було визначено очікувану вартість предмету закупівлі.
2. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
https://docs.google.com/document/d/1GR7L8I9IrOc_HY0oV-rmIRxRAwOqnDve/edit?usp=sharing&ouid=105532395624876220178&rtpof=true&sd=true
3. Стосовно питання третього, щодо вказаного в Договорі № 65 від 02.10.2023року про гарантійний строк якості виконаних виконавцем робіт ,то пояснюємо таке. Дійсно у порушення частини 1 ст. 884 Цивільного кодексу України та абзацу 3 п. 103 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668, якими визначено , що гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить 10(десять) років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або Законом. У Договорі між підрядником та замовником вказаний термін : «… не менше 24 місяців».
Дана помилка стала результатом технічної описки. Замовник зобов’язується в найкоротші терміни шляхом укладання Додаткової угоди внести зміни до Договору та усунути порушення.
Додатки:
1. Експертний звіт
2. Коригування робочого проекту
Надання інформації про усунення порушення замовником
Не згодні з констатуючою частиною висновку аудиту, оскільки ремонтні роботи розпочато, а усунення порушення шляхом розірвання договору є не рентабельним та завдасть збитків замовнику. У зв`язку з викладеним , у встановлений законодавством строк , маємо намір оскаржувати висновок ДАСУ в суді.
2023-11-30 10:55:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення нормам статті 884 Цивільного кодексу України, пункту 103 Постанови КМУ №668 та, відповідно, нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 вересня 2023 13:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" |
9 500 777,00
UAH з ПДВ
|
8 923 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Антаріс ПВР-БУД" |
9 919 467,26
UAH з ПДВ
|
8 924 467,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Мельніченко Іван Юрійович |
9 958 389,63
UAH з ПДВ
|
9 906 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП СЕМИДАР |
10 377 841,38
UAH з ПДВ
|
10 377 841,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" #40614486 |
Переможець |
8 923 000,00
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2023 11:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 вересня 2023 17:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2023 08:41
|
ду 2.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2023 08:39
|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2023 11:31
|
дод угода 1 до дог 65.pdf | зміни до договору |
17 жовтня 2023 11:30
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2023 16:05
|
Договір | укладений |
02 жовтня 2023 16:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 18 "Додатки до договору" викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.9.4 викласти в новій редакції : "Гарантійний строк виконаних Виконавцем робіт на об'єкті становить 10 (десять) років від дня прийняття їх Замовником" |
Номер договору про закупівлю: | 65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |