Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Великописарівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04391262 |
Місцезнаходження: | 42800, Україна , Сумська обл., селище міського типу Велика Писарівка, вул. Незалежності 9А |
Контактна особа: |
БУРДА Людмила Петрівна +380545751860 vp-selrad@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 вересня 2023 22:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 10 463 173,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 315,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі "Поточний (середній) ремонт комунальної дороги по вулиці Грушевського в смт. Велика Писарівка Сумської області", код згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 45233142-6 Ремонт доріг».
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг/робіт проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт/послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання актів | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2023 17:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 вересня 2023 14:16 |
Перелік змін грушевського.docx | |
11 вересня 2023 14:16 |
Тендерна документація Грушевського.docx |
11 вересня 2023 17:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 вересня 2023 14:16 |
Перелік змін грушевського.docx
|
|||
11 вересня 2023 14:16 |
Тендерна документація Грушевського.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-03-000011 ● 9f5c2d4ae30645a6b173281cc597d14c
- Статус: завершено ● Дата: 18 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2023 14:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.11.2023 № 70-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 13 жовтня 2023 року № 003100-18/11797-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 03.11.2023 № 70-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-05-014778-a, 05.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-07 11:09:28
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Поточний (середній) ремонт комунальної дороги по вулиці Грушевського в смт. Велика Писарівка Сумської області) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-05-014778-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- з яких підстав предмет закупівлі послуга з поточного ремонту (Поточний (середній) ремонт комунальної дороги по вулиці Грушевського в смт. Велика Писарівка Сумської області) визначена за показником другої цифри, якщо відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, предмет закупівлі послуг визначається замовником згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-14 16:57:29
Про надання пояснень в межах моніторингу №UA-M-2023-11-03-000011
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Поточний (середній) ремонт комунальної дороги по вулиці Грушевського в смт. Велика Писарівка Сумської області) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-05-014778-а), Великописарівська селищна рада надає наступні пояснення:
1. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до кошторисної документації на відповідний вид поточного ремонту, а також позитивної експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проєктом «Поточний (середній) ремонт комунальної дороги по вулиці Грушевського в смт. Велика Писарівка Сумської області», проведеної ТОВ «Центр Експертизи» №3207 від 27.06.2023р. (документи додаються).
2. Визначення предмету закупівлі на поточний ремонт здійснено відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708. Відповідно до цього документу, визначення порядку закупівель на послуги з поточного ремонту відноситься до винятків у порядку визначення предмета закупівлі послуг та передбачено окремим розділом ІІ. «Особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг». Так, відповідно до п. 3 даного Розділу, під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Окрім того, відповідно до п. 13 Наказу Мінекономрозвитку від 11.06.2020р. № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», крім полів, визначених пунктом 12 цього Порядку, у випадках, зазначених у цьому пункті, додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо коду та назви відповідно до Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі - послуга з поточного ремонту або послуга з виконання науково-технічних робіт. Таким чином, ні Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, ні наказом Мінекономрозвитку від 11.06.2020р. № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» не передбачено обмежень щодо вибору коду словника для визначення предмета закупівлі. Більше того, оскільки предмет закупівлі при послугах з поточного ремонту визначається не за 4 знаком, а за об’єктом, немає логіки у прив’язці до 4 знаку Словника, адже визначення предмета закупівлі за будь-яким кодом не впливає на вирішення питання щодо поділу предмета закупівлі на частини.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 вересня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВЕСТ БУД" |
9 286 002,00
UAH з ПДВ
|
9 286 002,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВЕСТ БУД" #41530051 |
Переможець |
9 286 002,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2023 15:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 вересня 2023 15:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2024 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2024 11:59
|
додаткова угода №5 | зміни до договору |
07 лютого 2024 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2024 11:43
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2023 11:14
|
додаткова угода №3 | зміни до договору |
21 грудня 2023 10:32
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2023 12:19
|
додаткова угода №2 | зміни до договору |
15 грудня 2023 12:15
|
додаткова угода №1 | зміни до договору |
15 грудня 2023 12:15
|
123 | зміни до договору |
15 грудня 2023 12:15
|
підписаний договір | зміни до договору |
15 грудня 2023 12:15
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2023 11:59
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2023 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2023 14:14
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний (середній) ремонт комунальної дороги по вулиці Грушевського в смт. Велика Писарівка Сумської області | 1 | послуга |
9 286 002,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | коригування кошторисної документації |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | коригування кошторисної документації |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | коригування кошторисної документації |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | коригування кошторисної документації, погодні умови |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни за надані послуги |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний (середній) ремонт комунальної дороги по вулиці Грушевського в смт. Велика Писарівка Сумської області | 1 |
2 162 986,57
UAH з ПДВ
|