Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Куртка утеплена спеціальна, вид 2)
Очікувана вартість
37 326 800,00 UAH
UA-2023-09-05-013857-a d24dbf68f0104d6baf687038b1f2631e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Тахтуєва

+0444547355 tatiana_t_1976@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Вебсайт: https://www.mil.gov.ua
Місцезнаходження: 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
Контактна особа: Тетяна Тахтуєва
+0444547355
tatiana_t_1976@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2023 17:19
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2023 18:00
Початок аукціону: 15 вересня 2023 12:11
Очікувана вартість: 37 326 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 373 268,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 цього розділу, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 цього розділу та обов’язково повинно бути накладено КЕП уповноваженої особи банку.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 373268 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює 1 % вартості договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Київська область, Харківська область, Хмельницька область, Одеська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 штуки
Куртка утеплена спеціальна, вид 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 30 банківських днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 цього розділу, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 цього розділу та обов’язково повинно бути накладено КЕП уповноваженої особи банку.

Сума забезпечення: 373268 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює 1 % вартості договору про закупівлю.
05 вересня 2023 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2023 17:19
Додаток 1_ЦП.doc
05 вересня 2023 17:19
Додаток 2 Відомості.doc
05 вересня 2023 17:19
Оголошення Куртка.docx
05 вересня 2023 17:19
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 08 вересня 2023 10:46
Дата відповіді: 11 вересня 2023 17:31
Шановний замовнику!!!! п.п. 3 п. 12.3. Оголошення Замовника встановлено вимога про наявність в учасника спрощеної закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – учаснику необхідно надати у складі пропозиції скановану довідку у довільній формі про наявність в учасника спрощеної закупівлі працівників - не менше ніж 10 працівників на останній звітний період до дати Оголошення. Середня тривалість виготовлення одного виробу, що є предметом закупівлі, складає більше 5 годин/виріб, що в розрахунку на 8 - годинний робочий день при 259 робочих днях на рік складатиме 2,4 роки при кількості працівників 10 швачок. Умовами закупівлі передбачений термін постачання до 30.11.2023 року, що, з урахуванням реальних строків укладання договору, є не більше 40 робочих днів з моменту укладання договору. Таким чином на виготовлення 10 000 курток, зі строком постачання 40 робочих днів, необхідно залучити щонайменше 157 швачок, і це без врахування інших працівників та часу на доставку, здачу за якістю та кількістю. Вимога Замовника про наявність 10 працівників, на нашу думку є суттєво заниженою, не відповідає реальній часовій необхідності для виробників, та лише сприятиме допуску до процедури закупівлі не виробників, а посередників, в тому числі іноземних, які не мають на території України виробництва, не можуть забезпечити належну якість продукції та не забезпечують робочі місця й не сплачують податки в Україні. При цьому посередники не можуть забезпечити належну якість продукції, бо не мають впливу на контроль якості виробництва, контроль сировини. У зв’язку з наведеним вище, ПРОПОНУЄМО внести зміни до оголошення замовника та встановити вимогу про наявність в учасника спрощеної закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід на рівні не менше ніж 157 працівників на останній звітний період до дати Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляється, що відповідно до статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі” одним із принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Ураховуючи вимоги чинного законодавства України, вимоги замовника залишаються без змін.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-02-000037 ● 1c644da42e0a4c57b2cb27ca2db1031b
  • Статус: вирішено ● Дата: 10 листопада 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 жовтня 2023 13:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.10.2023 № 290

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України «Про початок
моніторингу процедур
закупівель / закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель


з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі

Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі

Уповноваженого органу
14 UA-2023-09-05-013857-a 05.09.2023

виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-04 16:23:56

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Куртка утеплена спеціальна, вид 2)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-05-013857-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Обґрунтування застосування спрощеної закупівлі.
2. Інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Інформації з посиланням на нормативно-правові документи, у відповідності до яких вами не оприлюднено в електронній системі закупівель річний план закупівель.
4. Інформації з посиланням на нормативно-правові документи, у відповідності до яких вами розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей.
5. Інформації з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «МІК» вимог частини другої статті 41 Закону.
6. Інформації та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «МІК» забезпечення виконання договору про закупівлю у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює 1 % вартості договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-09 16:03:05

Пояснення на запит Державної аудиторської служби України

На виконання частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівліˮ на запит Державної аудиторської служби України щодо закупівлі Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Куртка утеплена спеціальна, вид 2) (ідентифікатор: № UA-2023-09-05-013857-a), Департамент ресурсного забезпечення Міністерства оборони України (далі – Департамент) надає пояснення (файл додається)

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-17 17:36:35

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу публічної закупівлі індивідуального обмундирування (35810000-5) (куртка утеплена спеціальна, вид 2) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-05-013857-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо причин неоприлюднення договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-20 16:54:48

Відповідь на звернення Державної аудиторської служби України

На виконання частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівліˮ на запит Державної аудиторської служби України щодо закупівлі Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Куртка утеплена спеціальна, вид 2) (ідентифікатор: № UA-2023-09-05-013857-a), Департамент ресурсного забезпечення Міністерства оборони України інформує (файл додається)

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником усунено порушення та оприлюднено в електронній системі закупівлі Договір № 286/3/23/378.

2023-10-27 14:22:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 жовтня 2023
Кінцевий строк оскарження: 09 листопада 2023

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

усунуто

2023-11-10 14:28:28

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 вересня 2023 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "МІК" 32 898 000,00
UAH з ПДВ
32 898 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТРЕЙД ЛАЙНС РІТЕЙЛ" 34 320 000,00
UAH з ПДВ
34 320 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ГАЛАНТ" 37 276 200,00
UAH з ПДВ
37 276 200,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" 37 286 400,00
UAH з ПДВ
37 286 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПрАТ "АСТРА ЛЮКС" 37 302 000,00
UAH з ПДВ
37 302 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АнВа" 37 326 600,00
UAH з ПДВ
37 326 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

21 вересня 2023 14:14
Електронний підпис
21 вересня 2023 14:12
ТОВ МІК.pdf
21 вересня 2023 14:12
Довідка Шустова.zip
21 вересня 2023 14:12
Довідка торгівля людьми.pdf
21 вересня 2023 14:12
Довідка Рябов.zip
21 вересня 2023 14:12
Довідка МІК.zip
21 вересня 2023 14:12
Довідка ДПС.pdf
21 вересня 2023 14:12
Витяг МВС Шустова.rar
21 вересня 2023 14:12
Витяг МВС Рябов.rar
16 вересня 2023 09:25
Електронний підпис
16 вересня 2023 09:24
Цінова після аукціону.pdf
14 вересня 2023 16:14
Електронний підпис
14 вересня 2023 16:14
Електронний підпис
14 вересня 2023 16:13
Цінова початкова.pdf
14 вересня 2023 14:30
Електронний підпис
14 вересня 2023 14:30
Електронний підпис
14 вересня 2023 14:29
2.3. Баланс 1 півріччя 2023.pdf
14 вересня 2023 14:29
4. Фін.звітність.rar
14 вересня 2023 14:29
9. Статут ТОВ МІК.pdf
14 вересня 2023 14:29
2.1. Договір оренди.pdf
14 вересня 2023 14:29
8. Рішення повноваження.pdf
14 вересня 2023 14:29
Захист довкілля.pdf
14 вересня 2023 14:29
Цінова початкова.pdf
14 вересня 2023 14:29
7.1. Протокол.pdf
14 вересня 2023 14:29
10. ВИТЯГ ПДВ МІК.pdf
14 вересня 2023 14:29
АКТ № 49 КУС, вид 2.pdf
14 вересня 2023 14:29
_ат кб глобус (кеп).rar
14 вересня 2023 14:29
6. Довіреність Шустова.pdf

Публічні документи

14 вересня 2023 17:43
Електронний підпис
14 вересня 2023 17:43
Електронний підпис
14 вересня 2023 17:42
10.1 Протокол 27.04.2022р..pdf
14 вересня 2023 17:42
3.3 Паспорт директор.pdf
14 вересня 2023 17:42
7 Фін.звіт Річний 2022р.7z
14 вересня 2023 17:42
7.1 Лист Рух коштів.pdf
14 вересня 2023 17:42
11.2 Витяг з ЄДР.pdf
14 вересня 2023 17:42
8.1 I півріччя 2023р.7z
14 вересня 2023 17:42
6 Довідка Працівники.pdf
14 вересня 2023 17:42
9.1 Виписка 10.07.2023р..pdf
14 вересня 2023 17:42
12 Витяг ПДВ.pdf
14 вересня 2023 17:42
3 Відомості про учасника.pdf
14 вересня 2023 17:42
14 Цінова пропозиція.pdf
14 вересня 2023 17:42
11.3 ff66bb9f-1974-4462-80d1-45856f8897d5.pdf
14 вересня 2023 17:42
4. МТБ склади.7z
14 вересня 2023 17:42
G11299.23.zip
14 вересня 2023 17:42
9 Статут.7z
14 вересня 2023 17:42
11 Довідка Ст.17.pdf
14 вересня 2023 17:42
13 Наказ, АП.pdf
14 вересня 2023 17:42
G11299.23.zip

Публічні документи

14 вересня 2023 17:16
Електронний підпис
14 вересня 2023 17:16
Електронний підпис
14 вересня 2023 17:16
Цінова КУС.pdf
14 вересня 2023 17:16
Гарантія 115650-Т-1466.rar
14 вересня 2023 17:16
2. Довідка звітність.pdf
14 вересня 2023 17:16
т2 акт.pdf
14 вересня 2023 17:16
2. Довідка мтб.pdf

Публічні документи

14 вересня 2023 15:12
Електронний підпис
14 вересня 2023 15:12
Електронний підпис
14 вересня 2023 15:11
Цінова.pdf
14 вересня 2023 15:11
BG 2404.zip
14 вересня 2023 15:11
2 Відомості про учасника.pdf
14 вересня 2023 15:11
8 Протокол зборів ориг..pdf
14 вересня 2023 15:11
10 Витяг ПДВ 01.08.2023.pdf
14 вересня 2023 15:11
3 Договір оренди 010223_А.pdf
14 вересня 2023 15:11
7 Статут +Опис.pdf
14 вересня 2023 15:11
4 Довкілля.pdf
14 вересня 2023 15:11
3. Гарнт лист РФ.pdf

Публічні документи

14 вересня 2023 13:20
Електронний підпис
14 вересня 2023 13:20
Електронний підпис
14 вересня 2023 13:15
0. Цінова пропозиція КУС.pdf
14 вересня 2023 13:15
БГ МОУ КУС 14.09.23.7z
14 вересня 2023 13:15
БГ МОУ КУС 14.09.23.7z
14 вересня 2023 13:15
4.3. Фін. звітність 2022.zip
14 вересня 2023 13:15
7.1 Довідка - бенефіціар.pdf
14 вересня 2023 13:15
4.2 Фін. звітність 2021.zip
14 вересня 2023 13:15
7.5 Корупція Сергеєва 13.09.zip
14 вересня 2023 13:15
7.4 Корупц Данильчик 13.09.zip
14 вересня 2023 13:15
7. Довідка - ст.17 Закону.pdf
14 вересня 2023 13:15
4.1. Фін. звітність 2020.zip
14 вересня 2023 13:15
11.3 Довідка не расея.pdf

Публічні документи

14 вересня 2023 17:28
Електронний підпис
14 вересня 2023 17:28
Електронний підпис
14 вересня 2023 17:27
Гарантія 115674-Т-1469.rar
14 вересня 2023 17:27
5) Статут нова редакція.pdf
14 вересня 2023 17:27
2.Акт, КУС 2023.pdf
14 вересня 2023 17:27
7) Довідка статті 17 ЗУ.pdf
14 вересня 2023 17:27
Гарантія 115674-Т-1469.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МІК"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ТРЕЙД ЛАЙНС РІТЕЙЛ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

G11299.23.zip

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ГАЛАНТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

BG 2404.zip

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ПрАТ "АСТРА ЛЮКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

БГ МОУ КУС 14.09.23.7z

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "АнВа"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МІК"
#30105738
Переможець 32 898 000,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2023 17:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 вересня 2023 15:53

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учасник! З метою виконання вимог пункту 12.4 Оголошення учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: Учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен надати державному замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді (формат PDF або JPG) через електронну систему закупівель скановану заповнену форму “Цінова пропозиція” (додаток 1) із визначенням початкової ціни пропозиції та ціни за результатами аукціону (ураховуючи зменшення). Учасник повинен зазначити у пропозиції ціну за одиницю товару (за 1 штуку) без податку на додану вартість (надалі – ПДВ) та з ПДВ, а також загальну вартість без ПДВ, крім того ПДВ та загальну вартість з ПДВ (з двома десятковими знаками без округлення). Звертаємо Вашу увагу, що у разі дозавантаження документів, які не передбаченні пунктом 12.4 Оголошення, вони не будуть розглядатись Замовником.

Документи

20 вересня 2023 17:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2023 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МІК"
#30105738
32 898 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 вересня 2023 17:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2023 09:42
ТОВ МІК віл 26.09.2023 № 286-3-23-378.pdf зміни до договору
26 жовтня 2023 09:41
ДУ № 1 від 04-10-2023 до договору від 26-09-2023 № 286-3-23-378.pdf зміни до договору
26 жовтня 2023 09:40
Електронний підпис укладений
26 вересня 2023 11:25
ЗВІТ ДО ДОГОВОРУ 378.doc укладений
26 вересня 2023 11:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Завантажено укладений договір та додаткова угода до договору (зміна місця постачання)
Номер договору про закупівлю: 286/3/23/378
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/3/23/378 від 26.09.2023 та додаткова угода № 1 від 14.10.2023
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML