Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ) |
Код ЄДРПОУ: | 00034022 |
Вебсайт: | https://www.mil.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6 |
Контактна особа: |
Тетяна Тахтуєва +0444547355 tatiana_t_1976@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 вересня 2023 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 вересня 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 15 вересня 2023 12:11 |
Очікувана вартість: | 37 326 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 373 268,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 цього розділу, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 цього розділу та обов’язково повинно бути накладено КЕП уповноваженої особи банку. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 373268 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює 1 % вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 30 банківських днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 вересня 2023 17:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 вересня 2023 17:19 |
Додаток 1_ЦП.doc | |
05 вересня 2023 17:19 |
Додаток 2 Відомості.doc | |
05 вересня 2023 17:19 |
Оголошення Куртка.docx | |
05 вересня 2023 17:19 |
Проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Ураховуючи вимоги чинного законодавства України, вимоги замовника залишаються без змін.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-02-000037 ● 1c644da42e0a4c57b2cb27ca2db1031b
- Статус: вирішено ● Дата: 10 листопада 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2023 13:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.10.2023 № 290
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України «Про початок
моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
14 UA-2023-09-05-013857-a 05.09.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-04 16:23:56
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Куртка утеплена спеціальна, вид 2)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-05-013857-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Обґрунтування застосування спрощеної закупівлі.
2. Інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Інформації з посиланням на нормативно-правові документи, у відповідності до яких вами не оприлюднено в електронній системі закупівель річний план закупівель.
4. Інформації з посиланням на нормативно-правові документи, у відповідності до яких вами розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей.
5. Інформації з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «МІК» вимог частини другої статті 41 Закону.
6. Інформації та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «МІК» забезпечення виконання договору про закупівлю у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює 1 % вартості договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-09 16:03:05
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
На виконання частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівліˮ на запит Державної аудиторської служби України щодо закупівлі Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Куртка утеплена спеціальна, вид 2) (ідентифікатор: № UA-2023-09-05-013857-a), Департамент ресурсного забезпечення Міністерства оборони України (далі – Департамент) надає пояснення (файл додається)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-17 17:36:35
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі індивідуального обмундирування (35810000-5) (куртка утеплена спеціальна, вид 2) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-05-013857-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо причин неоприлюднення договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-20 16:54:48
Відповідь на звернення Державної аудиторської служби України
На виконання частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівліˮ на запит Державної аудиторської служби України щодо закупівлі Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Куртка утеплена спеціальна, вид 2) (ідентифікатор: № UA-2023-09-05-013857-a), Департамент ресурсного забезпечення Міністерства оборони України інформує (файл додається)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником усунено порушення та оприлюднено в електронній системі закупівлі Договір № 286/3/23/378.
2023-10-27 14:22:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
усунуто
2023-11-10 14:28:28
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 вересня 2023 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МІК" |
32 898 000,00
UAH з ПДВ
|
32 898 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТРЕЙД ЛАЙНС РІТЕЙЛ" |
34 320 000,00
UAH з ПДВ
|
34 320 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ГАЛАНТ" |
37 276 200,00
UAH з ПДВ
|
37 276 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" |
37 286 400,00
UAH з ПДВ
|
37 286 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "АСТРА ЛЮКС" |
37 302 000,00
UAH з ПДВ
|
37 302 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АнВа" |
37 326 600,00
UAH з ПДВ
|
37 326 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МІК" #30105738 |
Переможець |
32 898 000,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2023 17:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 вересня 2023 15:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2023 09:42
|
ТОВ МІК віл 26.09.2023 № 286-3-23-378.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2023 09:41
|
ДУ № 1 від 04-10-2023 до договору від 26-09-2023 № 286-3-23-378.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2023 09:40
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2023 11:25
|
ЗВІТ ДО ДОГОВОРУ 378.doc | укладений |
26 вересня 2023 11:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Завантажено укладений договір та додаткова угода до договору (зміна місця постачання) |
Номер договору про закупівлю: | 286/3/23/378 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 286/3/23/378 від 26.09.2023 та додаткова угода № 1 від 14.10.2023 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |