Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Одяг робочий
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2023-09-05-013449-a ● f8eb86becef14218b2a25cd6a4f77a72
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Електроавтотранс" Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 00432426 |
Місцезнаходження: | 76008, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Тролейбусна, 40 |
Контактна особа: |
Жага Ольга Миколаївна +380666552076 gahaolha@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 вересня 2023 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
116 штуки
Костюм чоловічий (х/б)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76008, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, місто івано-франківськ, вул. Тролейбусна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
5 штуки
Костюм ел. зварювальника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76008, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, місто івано-франківськ, вул. Тролейбусна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
1 штуки
Костюм акумуляторника.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76008, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, місто івано-франківськ, вул. Тролейбусна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
63 штуки
Комбінезон робочий з курткою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76008, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, місто івано-франківськ, вул. Тролейбусна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
81 штуки
Дощовик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76008, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, місто івано-франківськ, вул. Тролейбусна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
12 штуки
Штани ватні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76008, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, місто івано-франківськ, вул. Тролейбусна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
90 штуки
Куртка утеплена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76008, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, місто івано-франківськ, вул. Тролейбусна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
24 штуки
Підшоломник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76008, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, місто івано-франківськ, вул. Тролейбусна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
10 штуки
Халат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76008, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, місто івано-франківськ, вул. Тролейбусна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 5 | Робочі | 30 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2023 15:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 вересня 2023 14:35 |
Тендерна документація Одяг робочий з змінами.doc | |
12 вересня 2023 14:35 |
Перелік змін .docx | |
05 вересня 2023 16:52 |
Тендерна документація Одяг робочий 04.09.23.doc |
12 вересня 2023 15:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 вересня 2023 14:35 |
Тендерна документація Одяг робочий з змінами.doc
|
|||
12 вересня 2023 14:35 |
Перелік змін .docx
|
|||
05 вересня 2023 16:52 |
Тендерна документація Одяг робочий 04.09.23.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо Додатку 4 до ТД.
Дата подання: 09 вересня 2023 23:37
Дата відповіді: 11 вересня 2023 10:58
Вітаємо!
Просимо надати роз'яснення щодо вимоги надання підтверджуючих документів стосовно якості товару, вказаних у Додатку 4 до ТД, а саме: їх переліку та найменування.
Також просимо дати роз'яснення стосовно вимоги Замовника у Додатку 4 до ТД, а саме: що значить одиниця характеристики складу тканини, така як "х/б".
Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання. Нами уважно вивчено Ваше запитання та найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
ДОДАТОК 4 до тендерної документації
Дата подання: 13 вересня 2023 12:22
Дата відповіді: 14 вересня 2023 16:47
Наша компанія планувала взяти участь у даному тендері, однак після внесених змін та обмеженим строком на подання пропозиції, це стає не зовсім можливим. У зв'язку зі складною економічною та політичною ситуацією, затяжним процесом вироблення документів по якості органами сертифікації та стандартизації, це призводить до неможливості виробити усі документи, передбачені у додатку 4 до тендерної документації, до моменту закінчення подання пропозиції. Тому дуже просимо Вас у полі "Документи до якості" передбачити обов'язковість надання хоча б одного з документів та написати та/або, а саме: - декларація про відповідність ЗІЗ вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту; та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар з зазначенням захисних властивостей; та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину; та/або чинний сертифікат на систему управління якістю вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2015 (або більш пізня редакція), а також підтверджуючі документи щодо акредитації установи, яка видала сертифікат, що містить інформацію щодо сфери акредитації (що є невід’ємним додатком) та повинна охоплювати сферу виробництва одягу; та/або паспорт якості на товар.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне: даний предмет закупівлі "Одяг робочий", що призначений для застосування, у тому числі, при небезпечних роботах. Одяг повинен відповідати спеціальим вимогам безпеки, підвищеному ступеню захисту і мати підтверджуючі документи відповідно до тендерної документації. Наявність даного переліку документів дозволяє замовнику бути впевненим в якості продукції, що є пріоритетним для підприємства. Тому внесення змін в тендерну документацію вважаємо не доцільним.
ДОДАТОК 4 до тендерної документації
Дата подання: 14 вересня 2023 22:36
Дата відповіді: 15 вересня 2023 15:56
Доброго дня. Наявність документів щодо якості, передбачених додатком 4, при поданні тендерної пропозиції, не гарантує поставку товару відповідної якості. Таким чином, з Вашого боку, вбачається лише обмеження кількості потенційних та відповідальних учасників, так як за такий короткий період подачі тендерної пропозиції, просто неможливо виробити всі зазначені Вами документи.
Просимо дозволити надання документів, таких як декларацію про відповідність ЗІЗ вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту; висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар з зазначенням захисних властивостей; висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину; чинний сертифікат на систему управління якістю вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2015 (або більш пізня редакція), а також підтверджуючі документи щодо акредитації установи, яка видала сертифікат, що містить інформацію щодо сфери акредитації (що є невід’ємним додатком) та повинна охоплювати сферу виробництва одягу; паспорт якості на товар - саме при поставці товару, а не при поданні пропозиції. Якщо Ваше підприємство дійсно зацікавлене в придбанні якісного спецодягу з максимальною економією коштів підприємства, то розширення кола учасників завдяки можливості подання документів, підтверджуючих якість, саме при поставці товару, якнайбільше цьому сприятиме.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Стосовно Вашого запитання повідомляємо наступне:
Відповідно пункту 5. Ст. 23 Закону України про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII: «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством».
Відповідно, Замовнику необхідно переконатися, щодо якості продукція, яку він закуповує, до укладення договору. В іншому випадку Замовник не має інших законних механізмів для перевірки якості.
Разом з цим, згідно пункту 6. Ст. 23 Закону України про публічні Закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII: «Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення».
Стосовно Вашого запитання повідомляємо наступне:
Відповідно пункту 5. Ст. 23 Закону України про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII: «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством».
Відповідно, Замовнику необхідно переконатися, щодо якості продукція, яку він закуповує, до укладення договору. В іншому випадку Замовник не має інших законних механізмів для перевірки якості.
Разом з цим, згідно пункту 6. Ст. 23 Закону України про публічні Закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII: «Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 вересня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" |
396 480,00
UAH з ПДВ
|
396 480,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" #44837060 |
Переможець |
396 480,00
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2023 16:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 вересня 2023 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2024 08:52
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2023 15:46
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2023 15:45
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2023 13:58
|
Договір | укладений |
27 вересня 2023 13:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 663 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |