Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 43427067 |
Місцезнаходження: | 88008, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Ковш Норберт Федорович 380681977059 DP_SMAD_UO@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 вересня 2023 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 7 412 945,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 74 129,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до пунктів 2 та 3 Тенденої документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 220000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 вересня 2023 19:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 вересня 2023 19:15 |
ТД_нова_редакция.docx | |
05 вересня 2023 19:15 |
Зміни_05092023.doc | |
05 вересня 2023 16:21 |
ТД.docx | |
05 вересня 2023 16:21 |
Проект_договору.docx |
05 вересня 2023 19:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 вересня 2023 19:15 |
ТД_нова_редакция.docx
|
|||
05 вересня 2023 19:15 |
Зміни_05092023.doc
|
|||
05 вересня 2023 16:21 |
ТД.docx
|
|||
05 вересня 2023 16:21 |
Проект_договору.docx
|
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-08-000008 ● 694502de3ec54c96946cd1ec659fa1ec
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2023 18:42 |
07.11.2023 № 213
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/11797-2023 від 13.10.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.11.2023 № 213
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2023-09-05-012632-a
05.09.2023 ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-20 17:32:34
Запит для надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з поточного ремонту дороги вул. Консервна, с. Оросієво, Берегівського району, код за ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-05-012632-a), яку проведено ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ" (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено мінімальний (рекомендований) склад придатної до експлуатації (справної) спеціальної техніки (машини, механізми), яку Учасник повинен мати у власності або планує залучити, для виконання робіт по предмету закупівлі, зокрема екскаватори – 1 шт., навантажувачі одноковшеві – 1 шт.
У складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" завантажена довідка від 12.09.2023 № 12/09-3 із зазначенням екскаватора - навантажувача в кількості 1 шт., тоді як у вимозі пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено спеціальну техніку як дві окремі одиниці, зокрема екскаватори – 1 шт., навантажувачі одноковшеві – 1 шт.
Просимо надати пояснення, чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" не врахована вищезазначена невідповідність вимозі визначеній у пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питання, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-22 09:49:24
Відповідь на запит
Учасником закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" у складі своєї тендерної пропозиції завантажена інформація від 12.09.2023 № 12/09-3 про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) (далі - Довідка).
В пункті 1 Довідки зазначено, що учасником закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" буде залучений міні-ескаватор гусеничний BOBCAT E50 2011 року випуску на правах оренди відповідно до Договору оренди від 30.12.2022 № 30-12-1. Тобто, учасник зазначає, що для виконання робіт по предмету закупівлі буде залучений ескаватор у кількості 1 шт.
В пункті 2 довідки зазначено, що учасником закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" буде залучений ескаватор-навантажувач VOLVO BL71B 2011 року випуску на правах оренди відповідно до Договору оренди від 01.03.2023 № 01/03-T. Тобто, учасник зазначає, що для виконання робіт по предмету закупівлі буде залучений навантажувач одноковшевий у кількості 1 шт.
Отже, учасник ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" в Довідці зазначає дві окремі одиниці тежніки, зокрема екскаватор – 1 шт. (пункт 1 Довідки), навантажувач одноковшевий – 1 шт (пункт 2 Довідки).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-21 17:24:45
Запит для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з поточного ремонту дороги вул. Консервна, с. Оросієво, Берегівського району, код за ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-05-012632-a), яку проведено ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ" (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено, якщо техніка не є власністю учасника, а залучена, то учасником на всі, вказані в Інформації про наявність техніки, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування додатково (до свідоцтв(а), іншого документу, що посвідчує право власності (обліку), подаються:
- оригінали або посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії акту (ів) приймання-передачі Учаснику (або іншого(их) документа(ів), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
Аналізом інформації та документів оприлюднених в електронній системі закупівель установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" завантажено:
- Договір оренди техніки від 01.03.2023 № 01/03-Т (далі Договір № 01/03-Т). Відповідно до пункту 1.16. Договору № 01/03-Т передача предмета Оренди здійснюється у строк 3-х днів з моменту підписання цього Договору. При передачі оформлюється акт приймання-передачі за підписами представників двох сторін. Крім цього, у пункті 1 Додаткової угоди від 12.09.2023 № 1 до Договору № 01/03-Т зазначено: «Доповнити Додаток № 1 та Акт приймання-передачі до договору оренди техніки від 01.03.2023 № 01/03-Т». Проте, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" відсутній акт прийому-передачі на наступну техніку: Фреза дорожня (марки WIRTGEN W 100 Fi), Коток дорожній (марки HAMM HD 90);
- Договір оренди техніки від 10.04.2023 № 10-04/1 (далі Договір № 10-04/1). Відповідно до пункту 1.18. Договору № 10-04/1 передача предмета Оренди здійснюється у строк 3-х днів з моменту підписання цього Договору. При передачі оформлюється акт приймання-передачі за підписами представників двох сторін. Крім цього, у пункті 1 Додаткової угоди від 08.05.2023 № 1 до Договору № 10-04/1 зазначено: «Доповнити Додаток № 1 та Акт приймання-передачі до договору оренди техніки від 10.04.2023 № 10-04/1 ». Проте, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" відсутній акт прийому-передачі на наступну техніку: Бульдозер (Shantui SD16).
Просимо надати пояснення, чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" не врахована вищезазначена невідповідність вимозі визначеній у пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника?
2. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено, що у разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати Інформацію про наявність асфальтобетонного заводу та під таблицею зазначити відомості щодо запланованих обсягів випуску виробником/постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону необхідного виду (типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт.
Окрім цього, учаснику необхідно надати оригінал гарантійного листа від виробника та/або постачальника асфальтобетону та/або ЩМАС адресований учаснику про безперебійне постачання учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт/надання послуг (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі).
Аналізом інформації та документів оприлюднених в електронній системі закупівель установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" завантажено Інформацію про наявність асфальтобетонного заводу від 14.09.2023 № 14/09-1 із зазначенням відомостей щодо запланованих обсягів випуску виробником/ постачальником асфальтобетонних сумішей щомісячно протягом строку виконання робіт із зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону необхідного виду (типу) в потрібній кількості із зазначенням переліку Марки/типу асфальтобетонних сумішей (1/В, 1/Б, 1/А, 1/А-Б, 1/Г, 11/А, 11/Б, 11/А, 11/Б, 1/Б1, 1/А1, 1/А) , проте у Гарантійному листі від 13.09.2023 № 13/09-1/1 постачальником асфальтобетону ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ДОРСЕРВІС» зазначено одна марка/тип асфальтобетонної суміші 11Б.
Просимо надати пояснення з вищезазначеного питання.
3. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено, що відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, про що Учасником надається гарантійний лист.
Просимо надати інформацію у вигляді назви файлу, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС", який містить вищезазначений гарантійний лист.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-22 16:21:23
Відповідь на запит
1. У пункті 1 Додаткової угоди від 12.09.2023 № 1 до Договору № 01/03-Т зазначено: «Доповнити Додаток № 1 та Акт приймання-передачі до договору оренди техніки від 01.03.2023 № 01/03-Т наступною технікою: Фреза дорожня (марки WIRTGEN W 100 Fi) в кількості 1 шт.; Коток дорожній (марки HAMM HD 90) в кількості 1 шт.» Тобто, Додатковою угодою від 12.09.2023 № 1 вносяться зміни до Акту приймання-передачі до Договору оренди техніки № 01/03-Т від 01.03.2023. Таким чином, слід вважати, що Акт приймання передачі до Договору оренди техніки № 01/03-Т від 01.03.2023 містить також і наступну техніку: Фреза дорожня (марки WIRTGEN W 100 Fi) в кількості 1 шт.; Коток дорожній (марки HAMM HD 90) в кількості 1 шт. При цьому слід звернути увагу, що Акт прийому передачі був підписаний відповідно до пункту 1.16 Договору № 01/03-Т, тобто протягом 3-х днів з моменту підписання договору. Відповідно до пункту 1.18. Договору № 10-04/1 передача предмета Оренди здійснюється у строк 3-х днів з моменту підписання цього Договору. При передачі оформлюється акт приймання-передачі за підписами представників двох сторін. Крім цього, у пункті 1 Додаткової угоди від 08.05.2023 № 1 до Договору № 10-04/1 зазначено: «Доповнити Додаток № 1 та Акт приймання-передачі до договору оренди техніки від 10.04.2023 № 10-04/1. Тобто, додатковою угодою 08.05.2023 №1 до Договору № 10-04/1 вносяться зміни до Акту приймання-передачі до Договору оренди техніки № 10-04/1 від 10.04.2023. Таким чином, слід вважати, що Акт приймання передачі до Договору оренди техніки № 10-04/1 від 10.04.2023 містить також і наступну техніку: бульдозер Shantui SD16 в кількості 1 шт. При цьому слід звернути увагу, що Акт прийому передачі був підписаний відповідно до пункту 1.18 Договору 10-04/1, тобто протягом 3-х днів з моменту підписання договору.
2. В інформації про наявність асфальтобетонного заводу від 14.09.2023 14/09-1 учасником ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" зазначені можливості виготовлення асфальтобетону заводом, а в Гарантійному листі від 13.09.2023 № 13/09-1/1 постачальник асфальтобетону ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ДОРСЕРВІС» зазначає тільки ту марку/тип асфальтобетонної суміші (11/Б), яка буде використана при наданні послуг по предмету закупівлі (Поточний ремонт дороги вул. Консервна, с. Оросієво, Берегівського району) протягом всього строку надання послуг.
3. Гарантійний лист про розрахунок відстані транспортування сумішей асфальтобетонних (лист від 13.09.2023 №13/09-2) знаходиться у файлі «Довідки кваліфікаційні.pdf»,сторінка 13.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-22 15:52:11
Запит для надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з поточного ремонту дороги вул. Консервна, с. Оросієво, Берегівського району, код за ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-05-012632-a), яку проведено ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ" (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника до предмета закупівлі, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: (пункт 14) копію дозволу (дозволів) на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - Дозвіл) та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (далі – Декларація), виданих Учаснику органом Держпраці (Держгірпромнагляду), з наступним переліком в тому числі: спорудження доріг, обслуговування доріг.
Просимо надати інформацію у вигляді назви файлу із обов’язковим зазначенням сторінки (нок), у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС", який містить вищезазначений Дозвіл або Декларацію саме стосовно спорудження доріг, обслуговування доріг. У разі необхідності, просимо надати пояснення із зазначеного питання.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питання, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-23 15:57:18
Відповідь на запит
Декларація стосовно спорудження доріг, обслуговування доріг знаходиться у файлі «Дозволи_декларації Держпраці.pdf», сторінки 3-4, абзац "цією декларацією підтверджую відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної ебезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки: Спорудження крижаних і поромних переправ, доріг, бродів,Обслуговування крижаних і поромних переправ, доріг, бродів,Експлуатація водозбірних споруд,Ремонт водозбірних споруд,"
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" |
7 397 167,20
UAH з ПДВ
|
7 397 167,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" #42481278 |
Переможець |
7 397 167,20
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2023 11:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 вересня 2023 11:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 10:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2023 16:38
|
ДУ 4_договір 97.PDF | зміни до договору |
05 грудня 2023 16:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2023 13:45
|
ДУ 3_договір 97.PDF | зміни до договору |
04 грудня 2023 13:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2023 15:59
|
договір 97 ДУ№2.PDF | зміни до договору |
30 листопада 2023 15:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2023 16:32
|
дог. 97 ДУ 1.PDF | зміни до договору |
25 вересня 2023 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2023 16:29
|
Договір № 97.PDF | укладений |
25 вересня 2023 16:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 97 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 97 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 97 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 97 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |