Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дороги вул. Консервна, с. Оросієво, Берегівського району
Очікувана вартість
7 412 945,00 UAH
UA-2023-09-05-012632-a 7d6a8642e9fc4ac79a7a415f4c92f6cc
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковш Норберт Федорович

380681977059 DP_SMAD_UO@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43427067
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4
Контактна особа: Ковш Норберт Федорович
380681977059
DP_SMAD_UO@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2023 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 вересня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2023 18:00
Очікувана вартість: 7 412 945,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 74 129,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Відповідно до пунктів 2 та 3 Тенденої документації
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 220000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дороги вул. Консервна, с. Оросієво, Берегівського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 16:21
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 16:21
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 16:21
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 16:21
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 16:21
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 16:21
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 16:21
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 16:21
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 16:21
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 16:21
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 16:21
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 16:21
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 16:21
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 16:21
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 16:21
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 16:21
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 16:21
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 16:21
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 16:21
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 16:21
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 16:21
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 16:21

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Відповідно до пунктів 2 та 3 Тенденої документації

Сума забезпечення: 220000 UAH
05 вересня 2023 19:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2023 19:15
ТД_нова_редакция.docx
05 вересня 2023 19:15
Зміни_05092023.doc
05 вересня 2023 16:21
ТД.docx
05 вересня 2023 16:21
Проект_договору.docx
05 вересня 2023 19:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2023 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2023 19:15
ТД_нова_редакция.docx
05 вересня 2023 19:15
Зміни_05092023.doc
05 вересня 2023 16:21
ТД.docx
05 вересня 2023 16:21
Проект_договору.docx

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-09-14-000005 • 4531951337c74e08ad61631d18df1cca
Автор звернення: Наливайська Л.М
Дата створення звернення: 2023-09-14 13:14
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Ремонт доріг не на часі
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2023-09-14-000003 • a0d2d54ddead4a458bcd07030229e4fd
Автор звернення: Наливайська Л.М
Дата створення звернення: 2023-09-14 07:54
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Ремонт доріг не на часі
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2023-09-14-000002 • 1e32859cb1a24f2583aa66916166ca0b
Автор звернення: Наливайська Л.М
Дата створення звернення: 2023-09-14 07:53
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Ремонт доріг не на часі
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-08-000008 ● 694502de3ec54c96946cd1ec659fa1ec
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2023 18:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

07.11.2023 № 213

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/11797-2023 від 13.10.2023,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.11.2023 № 213



Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2023-09-05-012632-a


05.09.2023 ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-20 17:32:34

Запит для надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з поточного ремонту дороги вул. Консервна, с. Оросієво, Берегівського району, код за ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-05-012632-a), яку проведено ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ" (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено мінімальний (рекомендований) склад придатної до експлуатації (справної) спеціальної техніки (машини, механізми), яку Учасник повинен мати у власності або планує залучити, для виконання робіт по предмету закупівлі, зокрема екскаватори – 1 шт., навантажувачі одноковшеві – 1 шт.
У складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" завантажена довідка від 12.09.2023 № 12/09-3 із зазначенням екскаватора - навантажувача в кількості 1 шт., тоді як у вимозі пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено спеціальну техніку як дві окремі одиниці, зокрема екскаватори – 1 шт., навантажувачі одноковшеві – 1 шт.
Просимо надати пояснення, чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" не врахована вищезазначена невідповідність вимозі визначеній у пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питання, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-22 09:49:24

Відповідь на запит

Учасником закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" у складі своєї тендерної пропозиції завантажена інформація від 12.09.2023 № 12/09-3 про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) (далі - Довідка).
В пункті 1 Довідки зазначено, що учасником закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" буде залучений міні-ескаватор гусеничний BOBCAT E50 2011 року випуску на правах оренди відповідно до Договору оренди від 30.12.2022 № 30-12-1. Тобто, учасник зазначає, що для виконання робіт по предмету закупівлі буде залучений ескаватор у кількості 1 шт.
В пункті 2 довідки зазначено, що учасником закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" буде залучений ескаватор-навантажувач VOLVO BL71B 2011 року випуску на правах оренди відповідно до Договору оренди від 01.03.2023 № 01/03-T. Тобто, учасник зазначає, що для виконання робіт по предмету закупівлі буде залучений навантажувач одноковшевий у кількості 1 шт.
Отже, учасник ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" в Довідці зазначає дві окремі одиниці тежніки, зокрема екскаватор – 1 шт. (пункт 1 Довідки), навантажувач одноковшевий – 1 шт (пункт 2 Довідки).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-21 17:24:45

Запит для надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з поточного ремонту дороги вул. Консервна, с. Оросієво, Берегівського району, код за ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-05-012632-a), яку проведено ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ" (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено, якщо техніка не є власністю учасника, а залучена, то учасником на всі, вказані в Інформації про наявність техніки, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування додатково (до свідоцтв(а), іншого документу, що посвідчує право власності (обліку), подаються:
- оригінали або посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії акту (ів) приймання-передачі Учаснику (або іншого(их) документа(ів), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
Аналізом інформації та документів оприлюднених в електронній системі закупівель установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" завантажено:
- Договір оренди техніки від 01.03.2023 № 01/03-Т (далі Договір № 01/03-Т). Відповідно до пункту 1.16. Договору № 01/03-Т передача предмета Оренди здійснюється у строк 3-х днів з моменту підписання цього Договору. При передачі оформлюється акт приймання-передачі за підписами представників двох сторін. Крім цього, у пункті 1 Додаткової угоди від 12.09.2023 № 1 до Договору № 01/03-Т зазначено: «Доповнити Додаток № 1 та Акт приймання-передачі до договору оренди техніки від 01.03.2023 № 01/03-Т». Проте, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" відсутній акт прийому-передачі на наступну техніку: Фреза дорожня (марки WIRTGEN W 100 Fi), Коток дорожній (марки HAMM HD 90);
- Договір оренди техніки від 10.04.2023 № 10-04/1 (далі Договір № 10-04/1). Відповідно до пункту 1.18. Договору № 10-04/1 передача предмета Оренди здійснюється у строк 3-х днів з моменту підписання цього Договору. При передачі оформлюється акт приймання-передачі за підписами представників двох сторін. Крім цього, у пункті 1 Додаткової угоди від 08.05.2023 № 1 до Договору № 10-04/1 зазначено: «Доповнити Додаток № 1 та Акт приймання-передачі до договору оренди техніки від 10.04.2023 № 10-04/1 ». Проте, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" відсутній акт прийому-передачі на наступну техніку: Бульдозер (Shantui SD16).
Просимо надати пояснення, чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" не врахована вищезазначена невідповідність вимозі визначеній у пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника?
2. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено, що у разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати Інформацію про наявність асфальтобетонного заводу та під таблицею зазначити відомості щодо запланованих обсягів випуску виробником/постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону необхідного виду (типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт.
Окрім цього, учаснику необхідно надати оригінал гарантійного листа від виробника та/або постачальника асфальтобетону та/або ЩМАС адресований учаснику про безперебійне постачання учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт/надання послуг (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі).
Аналізом інформації та документів оприлюднених в електронній системі закупівель установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" завантажено Інформацію про наявність асфальтобетонного заводу від 14.09.2023 № 14/09-1 із зазначенням відомостей щодо запланованих обсягів випуску виробником/ постачальником асфальтобетонних сумішей щомісячно протягом строку виконання робіт із зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону необхідного виду (типу) в потрібній кількості із зазначенням переліку Марки/типу асфальтобетонних сумішей (1/В, 1/Б, 1/А, 1/А-Б, 1/Г, 11/А, 11/Б, 11/А, 11/Б, 1/Б1, 1/А1, 1/А) , проте у Гарантійному листі від 13.09.2023 № 13/09-1/1 постачальником асфальтобетону ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ДОРСЕРВІС» зазначено одна марка/тип асфальтобетонної суміші 11Б.
Просимо надати пояснення з вищезазначеного питання.
3. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено, що відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, про що Учасником надається гарантійний лист.
Просимо надати інформацію у вигляді назви файлу, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС", який містить вищезазначений гарантійний лист.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-22 16:21:23

Відповідь на запит

1. У пункті 1 Додаткової угоди від 12.09.2023 № 1 до Договору № 01/03-Т зазначено: «Доповнити Додаток № 1 та Акт приймання-передачі до договору оренди техніки від 01.03.2023 № 01/03-Т наступною технікою: Фреза дорожня (марки WIRTGEN W 100 Fi) в кількості 1 шт.; Коток дорожній (марки HAMM HD 90) в кількості 1 шт.» Тобто, Додатковою угодою від 12.09.2023 № 1 вносяться зміни до Акту приймання-передачі до Договору оренди техніки № 01/03-Т від 01.03.2023. Таким чином, слід вважати, що Акт приймання передачі до Договору оренди техніки № 01/03-Т від 01.03.2023 містить також і наступну техніку: Фреза дорожня (марки WIRTGEN W 100 Fi) в кількості 1 шт.; Коток дорожній (марки HAMM HD 90) в кількості 1 шт. При цьому слід звернути увагу, що Акт прийому передачі був підписаний відповідно до пункту 1.16 Договору № 01/03-Т, тобто протягом 3-х днів з моменту підписання договору. Відповідно до пункту 1.18. Договору № 10-04/1 передача предмета Оренди здійснюється у строк 3-х днів з моменту підписання цього Договору. При передачі оформлюється акт приймання-передачі за підписами представників двох сторін. Крім цього, у пункті 1 Додаткової угоди від 08.05.2023 № 1 до Договору № 10-04/1 зазначено: «Доповнити Додаток № 1 та Акт приймання-передачі до договору оренди техніки від 10.04.2023 № 10-04/1. Тобто, додатковою угодою 08.05.2023 №1 до Договору № 10-04/1 вносяться зміни до Акту приймання-передачі до Договору оренди техніки № 10-04/1 від 10.04.2023. Таким чином, слід вважати, що Акт приймання передачі до Договору оренди техніки № 10-04/1 від 10.04.2023 містить також і наступну техніку: бульдозер Shantui SD16 в кількості 1 шт. При цьому слід звернути увагу, що Акт прийому передачі був підписаний відповідно до пункту 1.18 Договору 10-04/1, тобто протягом 3-х днів з моменту підписання договору.
2. В інформації про наявність асфальтобетонного заводу від 14.09.2023 14/09-1 учасником ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" зазначені можливості виготовлення асфальтобетону заводом, а в Гарантійному листі від 13.09.2023 № 13/09-1/1 постачальник асфальтобетону ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ДОРСЕРВІС» зазначає тільки ту марку/тип асфальтобетонної суміші (11/Б), яка буде використана при наданні послуг по предмету закупівлі (Поточний ремонт дороги вул. Консервна, с. Оросієво, Берегівського району) протягом всього строку надання послуг.
3. Гарантійний лист про розрахунок відстані транспортування сумішей асфальтобетонних (лист від 13.09.2023 №13/09-2) знаходиться у файлі «Довідки кваліфікаційні.pdf»,сторінка 13.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-22 15:52:11

Запит для надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з поточного ремонту дороги вул. Консервна, с. Оросієво, Берегівського району, код за ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-05-012632-a), яку проведено ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ" (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника до предмета закупівлі, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: (пункт 14) копію дозволу (дозволів) на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - Дозвіл) та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (далі – Декларація), виданих Учаснику органом Держпраці (Держгірпромнагляду), з наступним переліком в тому числі: спорудження доріг, обслуговування доріг.
Просимо надати інформацію у вигляді назви файлу із обов’язковим зазначенням сторінки (нок), у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС", який містить вищезазначений Дозвіл або Декларацію саме стосовно спорудження доріг, обслуговування доріг. У разі необхідності, просимо надати пояснення із зазначеного питання.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питання, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-23 15:57:18

Відповідь на запит

Декларація стосовно спорудження доріг, обслуговування доріг знаходиться у файлі «Дозволи_декларації Держпраці.pdf», сторінки 3-4, абзац "цією декларацією підтверджую відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної ебезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки: Спорудження крижаних і поромних переправ, доріг, бродів,Обслуговування крижаних і поромних переправ, доріг, бродів,Експлуатація водозбірних споруд,Ремонт водозбірних споруд,"


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 05 грудня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2023 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" 7 397 167,20
UAH з ПДВ
7 397 167,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 вересня 2023 09:50
Електронний підпис
20 вересня 2023 09:49
Довідка2.zip
20 вересня 2023 09:49
Довідка1.zip
20 вересня 2023 09:49
Довідка по абз 14 п. 47.pdf
20 вересня 2023 09:49
Витяг-1526243-Молодий-2023-09-20.pdf
18 вересня 2023 13:58
Електронний підпис
13 вересня 2023 11:58
Електронний підпис
13 вересня 2023 11:58
Електронний підпис
13 вересня 2023 11:54
585.imd
13 вересня 2023 11:54
гарантія.rar
13 вересня 2023 11:54
Техніка.rar
13 вересня 2023 11:54
Гарантійний лист завод.pdf
13 вересня 2023 11:54
Довідки кваліфікаційні.pdf
13 вересня 2023 11:54
Акт огляду об'єкта.pdf
13 вересня 2023 11:54
Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС"
#42481278
Переможець 7 397 167,20
UAH з ПДВ
19 вересня 2023 11:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 вересня 2023 11:44

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: • учасником не подано Договір оренди техніки №10-04/1 від 10.04.2023, що зазначений у пункті 8 Інформації Інформації про наявність техніки (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування) від 12.09.2023 №12/09-3; • в пункті 12 довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг від 12.09.2023 №12/09-4 не вірно вказано освіта інженера з проектно-кошторисної роботи Серган С.І 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: • відповідно до пункту 1 Додатку №1 до Тендерної документації, якщо техніка не є власністю учасника, а залучена, то учасником на всі, вказані в Інформації про наявність техніки, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування додатково (до свідоцтв(а), іншого документу, що посвідчує право власності (обліку), подаються оригінали або посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: договір оренди (лізингу) та/або договір суборенди, та/або договір надання послуг, та/або договір субпідряду (підряду) та/або ін. (*договори, що посвідчують право користування: договір оренди, договір суборенди, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) та ін., крім лізингу, - на всю залучену техніку, зазначену учасником в Інформації про наявність техніки, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт); • відповідно до пункту 2 Додатку №1 до Тендерної документації, учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг. Освіта та кваліфікація інженера з проектно-кошторисної роботи - обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «інженер-будівельник», що підтверджується відповідним дипломом та кваліфікаційним сертифікатом інженера-проектувальника, що підтверджує спроможність виконання робіт з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: • договір оренди техніки №10-04/1 від 10.04.2023; • виправлену Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг

Документи

19 вересня 2023 11:46
Довідка НАЗК
19 вересня 2023 11:45
Електронний підпис
19 вересня 2023 11:45
Протокол 190.pdf
13 вересня 2023 18:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2023 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС"
#42481278
7 397 167,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 вересня 2023 11:46
Довідка НАЗК
19 вересня 2023 11:45
Електронний підпис
19 вересня 2023 11:45
Протокол 190.pdf
13 вересня 2023 18:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 10:16
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2023 16:38
ДУ 4_договір 97.PDF зміни до договору
05 грудня 2023 16:38
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2023 13:45
ДУ 3_договір 97.PDF зміни до договору
04 грудня 2023 13:45
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2023 15:59
договір 97 ДУ№2.PDF зміни до договору
30 листопада 2023 15:59
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2023 16:32
дог. 97 ДУ 1.PDF зміни до договору
25 вересня 2023 16:32
Електронний підпис укладений
25 вересня 2023 16:29
Договір № 97.PDF укладений
25 вересня 2023 16:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 6 979 998,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 163 333,00 UAH)