Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі Липоводолинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Липоводолинської селищної ради по вул.Короленка, 1 смт. Липова Долина Липоводолинського району Сумської області із заміною віконних блоків, дверей та встановлення індивідуального теплового пункту. Коригування
Очікувана вартість
46 839 960,00 UAH
UA-2023-09-05-011807-a 27249b00bc56466a8c1a7504ddcb2758
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ваглай Вікторія Миколаївна

+380669055876 yuly.shapran@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Липоводолинської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 43356036
Місцезнаходження: 42500, Україна , Сумська обл., смт Липова Долина, вул. Полтавська 25
Контактна особа: Ваглай Вікторія Миколаївна
+380669055876
yuly.shapran@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2023 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 вересня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2023 00:00
Очікувана вартість: 46 839 960,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 234 199,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник в обов'язковому порядку надає забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або іншого підпису передбаченого Законом України “Про електронні довірчі послуги” банка-гаранта. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 239 635,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція є дійсною. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 “Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах” із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених Розділом “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” цієї тендерної документації, відшкодувати на рахунок Замовника процедури закупівлі кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції та Форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897). Реквізити Замовника для зарахування коштів: р/р UA988201720344251016400159946 в ДКСУ в м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 43356036; одержувач – Відділ освіти, молоді та спорту Липоводолинської селищної ради, Україна, 42500, Сумська область, Роменський район, смт Липова Долина, вулиця Полтавська, 25, код ЄДРПОУ 43356036, призначення платежу – забезпечення тендерної пропозиції. Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу III цієї тендерної документації. Гарантія має бути видана банком – гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов’язань за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку – гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування Принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 239635 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі Липоводолинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Липоводолинської селищної ради по вул.Короленка, 1 смт. Липова Долина Липоводолинського району Сумської області із заміною віконних блоків, дверей та встановлення індивідуального теплового пункту. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42500, Україна, Сумська область, смт Липова Долина, вул. Короленка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:54
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:54
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:54
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:54
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:54
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:54
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:54
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:54
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:54
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:54
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:54
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:54
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:54
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:54
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:54
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:54
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:54
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:54
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:54
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:54

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник в обов'язковому порядку надає забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або іншого підпису передбаченого Законом України “Про електронні довірчі послуги” банка-гаранта. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 239 635,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція є дійсною. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 “Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах” із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених Розділом “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” цієї тендерної документації, відшкодувати на рахунок Замовника процедури закупівлі кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції та Форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897). Реквізити Замовника для зарахування коштів: р/р UA988201720344251016400159946 в ДКСУ в м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 43356036; одержувач – Відділ освіти, молоді та спорту Липоводолинської селищної ради, Україна, 42500, Сумська область, Роменський район, смт Липова Долина, вулиця Полтавська, 25, код ЄДРПОУ 43356036, призначення платежу – забезпечення тендерної пропозиції. Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу III цієї тендерної документації. Гарантія має бути видана банком – гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов’язань за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку – гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування Принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника.

Сума забезпечення: 239635 UAH
05 вересня 2023 16:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2023 15:54
Додаток 4.pdf
05 вересня 2023 15:54
Додаток 3.pdf
05 вересня 2023 15:54
Додаток 2.pdf
05 вересня 2023 15:54
Додаток 1.pdf
05 вересня 2023 15:54
ТД утеплення.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-24-000014 ● 4181910c0cf84024a2995430d2deacc9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 жовтня 2023 11:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

24.10.2023 №47-З

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 24.10.2023 №47-З

Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2023-09-05-011807-a 05.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-25 11:17:52

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт будівлі Липоводолинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Липоводолинської селищної ради по вул.Короленка, 1 смт. Липова Долина Липоводолинського району Сумської області із заміною віконних блоків, дверей та встановлення індивідуального теплового пункту. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-05-011807-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-25 16:49:24

пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт будівлі Липоводолинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Липоводолинської селищної ради по вул.Короленка, 1 смт. Липова Долина Липоводолинського району Сумської області із заміною віконних блоків, дверей та встановлення індивідуального теплового пункту. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-05-011807-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Відділ освіти, молоді та спорту Липоводолинської селищної ради надає наступну інформацію:
1.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі , розміру бюджетного призначення , очікуваної вартості предмета закупівлі
Підстава для публікації обґрунтування : 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)Замовник : Відділ освіти, молоді та спорту Липоводолинської селищної ради
Найменування предмету закупівлі із зазначенням коду ЄЗС Вид та Ідентифікатор процедури закупівлі Очікувана вартість предмета закупівлі Обґрунтування
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Очікувана вартість предмета закупівлі
«Капітальний ремонт будівлі Липоводолинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Липоводолинської селищної ради по вул.Короленка, 1 смт. Липова Долина Липоводолинського району Сумської області із заміною віконних блоків, дверей та встановлення індивідуального теплового пункту. Коригування» Відкриті торги

ID

UA-2023-09-05-011807-a


46 839 960.00
грн з ПДВ Кошторисна документацiя складена iз застосуванням:
- Будівельні роботи. ДСТУ Б Д.2.2 - 2012;
- Монтаж устаткування. ДСТУ Б Д.2.3 - 2012;
- Пусконалагоджувальні роботи. ДСТУ Б Д.2.6 - 2012;
- Ремонтно-будівельні роботи . Кошторисні норми України;
- Ізоляційні, оздоблювальні та інші роботи з використанням матеріалів TM Ceresit та Thomsit. СОУ Д.2.2-21685172-001:2014;
- Будівельні матеріали, вироби і конструкції;
- Перевезення грунту і сміття;
- Устаткування і матеріали;
Вартість матеріальних ресурсів і машино-годин прийнято за регіональними поточними цінами станом на дату складання документації та за усередненими
даними Мінрегіонбуду України . Загальновиробничі витрати розраховані відповідно до показників Додатка 18 Настанови з визначення вартості будівництва Очікувана вартість предмета закупівлі згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1225/36847 та кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281
Зазначена в Зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва.





2. https://osv.org.ua/rada/43356036/publichni-zakupivli-15-33-22-17-06-2020/

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-26 11:27:39

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт будівлі Липоводолинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Липоводолинської селищної ради по вул.Короленка, 1 смт. Липова Долина Липоводолинського району Сумської області із заміною віконних блоків, дверей та встановлення індивідуального теплового пункту. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-05-011807-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «Спеціалізоване управління «Хіммонтаж-14» з огляду на те, що:
1.1. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати документи фінансової звітності: баланс та звіт про фінансові результати - за останній звітній період. Однак, учасником надано баланс та звіт про фінансові результати за І квартал 2023 року, що не відповідає вимогам частини першої статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», яким передбачено, що звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.
1.2. Відповідно до пункту 2.3 додатку 3 до тендерної документації працівники відповідних робітничих професій, які будуть залучені до роботи на об’єкті повинні мати дійсні на період виконання робіт посвідчення по перевірці знань з техніки безпеки та охорони праці та витяг з протоколу засідання кваліфікаційної комісії, які підтверджують знання (надати скановані копії посвідчень та протоколів), зокрема: НПАОП 0.00¬1.71-13, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 40.1-1.21-98 (ПБЕЕС), НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00¬7.11-12. Проте, учасником у складі тендерної пропозиції не надано копії посвідчень та протоколів: НПАОП 0.00¬1.71-13 на Бут О.А., Гольнєва В.Г., Мироненка М.Г., Рябченко О.Є., Світличного М.О., Слабка П.М.; НПАОП 0.00-1.80-18 на Бут О.А., Гольнєва В.Г., Рябченка О.Є., Світличного М.О., Слабка П.М.; НПАОП 0.00-1.15-07 на Вовк О.В., Кісіленка С.О., Коваленка В.В., Коваленка Р.М., Кравченка К.Б., Лозенка В.М., Нагорного В.С., Наталіча О.П., Руденка О.О., Рябченка О.Є., Світличного М.О, Слабка П.М.; НПАОП 45.2-7.02-12 на Вовк О.В., Кісіленка С.О., Коваленка В.В., Коваленка Р.М., Кравченка К.Б., Лозенка В.М., Нагорного В.С., Наталіча О.П., Руденка О.О., Рябченка О.Є.; НПАОП 40.1-1.21-98 на Бут О.А., Гольнєва В.Г., Гутенка В.В., Коваленка В.В., Костенка М.Г., Лиховида О.С., Мироненка М.Г., Рябченка О.Є., Світличного М.О, Слабка П.М.; НПАОП 0.00-1.75-15 на Бут О.А., Гольнєва В.Г., Рябченка О.Є., Світличного М.О, Слабка П.М.; НПАОП 0.00¬7.11-12 не надано на жодного працівника робочих професій, яких учасник планує залучати до виконання умов договору відповідно до довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 07.09.2023 № 0709/17, що не відповідає вимогам пункту 2.3 додатку 3 до тендерної документації.
2. Вказати документи у складі тендерної пропозиції ТОВ «Спеціалізоване управління «Хіммонтаж-14», які він повинен був надати згідно додатку 3 до тендерної документації, а саме:
2.1. Скан-копія атестату або сертифікату про акредитацію, чинного на час розкриття тендерних пропозицій на будівельну лабораторію, у випадку залучення лабораторії за умовами договору - скан-копія чинного на момент оголошення закупівлі договору.
2.2. Податковий розрахунок (або копію) сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за попередній квартал перед передуючим з квитанціями (або копіями).
2.3. Ліцензія програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який має рекомендації Мінрегіонбуду до застосування.
3. Надати інформацію яким чином вами перевірено відсутність підстави для відхилення, визначеної підпунктом 10 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції 11.07.2023.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-30 14:20:33

відповідь

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт будівлі Липоводолинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Липоводолинської селищної ради по вул.Короленка, 1 смт. Липова Долина Липоводолинського району Сумської області із заміною віконних блоків, дверей та встановлення індивідуального теплового пункту. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-05-011807-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) Відділ освіти, молоді та спорту Липоводолинської селищної ради надає інформацію, щодо надання документів фінансової звітності ТОВ “СУ“ХІММОНТАЖ-14” надано згідно з запитом тендерної документації потрібно було надати баланс та звіт про фінансові результати за останній звітній період (з відміткою управління статистики, або додатково надати копію квитанції, в разі подання електронної звітності). Відповідно для ТОВ «СУ «Хіммонтаж-14» на момент подання документів для тендерної документації останнім звітним періодом був звіт за І півріччя 2023р.,який був предявлений.
Директор ТОВ “СУ“ХІММОНТАЖ-14” разом з службою охорони праці підприємства визначають та залучають для виконання відповідних видів робіт необхідну кількість працівників, зокрема беручи до уваги медицинські висновки працівників, які пройшли попередні та періодичні медичні огляди за 2022-2023 роки та інше.
Підсобні працівники підприємства: Бут О.А., Гольнєв В.Г., Мироненко М.Г., Рябіченко О.Є., Світличний М.О., Слабко П.М. не залучаються до таких видів робіт як роботи з електроінструментом та на верстатному обладнанні, тому не мають навчання з таких правил як НПАОП 0.00¬1.71-13, також не залучаються до виконання робіт з вантажопідіймальними кранами, механізмами та відповідного обладнання згідно НПАОП 0.00-1.80-18 та правил НПАОП 0.00-1.75-15. Для цих відів робіт підприємство має достатню кількість інших працівників кваліфікованих професій. Відповідно вищевказані підсобні працівники не мають ІІ або ІІІ групу з електробезпеки і не проходять навчання з таких правил як НПАОП 40.1-1.21-98 і відносяться до неелектротехнологічного персоналу підприємства.
- Електрогазозварники: Вовк О.В., Кісіленко С.О., Коваленко Р.М., Кравченко К.Б., Лозенко В.М., Нагорний В.С., Наталіч О.П., Руденко О.О. та газорізальник Коваленко В.В. мають навчання по правилам НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» та мають відповідну групу з електробезпеки, до робіт які зазначені в НПАОП 45.2-7.02-12 не залучаються, відповідно не проходять навчання з цих правил.
Щодо інших відсутніх документів з питань охорони праці, надаємо вам скан-копії протоколів та посвідчень.
Щодо запиту про скан-копії атестату або сертифікату про акредитацію, чинного на час розкриття тендерних пропозицій на будівельну лабораторію було сказано, що у випадку залучення лабораторії. Тому в разі залучення лабораторії ТОВ «СУ «Хіммонтаж-14» гарантує надання скан-копії атестату або сертифікату про акредитацію на будівельну лабораторію.
Щодо запиту податковий розрахунок (або копію) сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за попередній квартал перед передуючим з квитанціями (або копіями), в зв`язку з технічними умовами копію було надано при підписанні Договору. (Додається)
Щодо запиту ліцензія програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який має рекомендації Мінрегіонбуду до застосування, була надана при укладанні Договору. (Додається)
Щодо фінансової звітності: баланс та звіт про фінансові результати - за останній звітній період. (Додається)
Щодо відсутності підстави для відхилення, визначеної підпунктом 10 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції 11.07.2023. (Додається)

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відділ освіти, молоді та спорту Липоводолинської селищної ради надає пояснення про усунення недоліків. Відповідно до пункту 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 р. № 668 (далі – Загальні умови, Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві) фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. Замовник та Підрядник узгодили та підписали Додаток 3 до договору від 29.09.2023 № 289 - план фінансування робіт.

2023-11-22 15:26:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 17 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 02 грудня 2023

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Спеціалізоване управління "Хіммонтаж-14" 46 827 146,91
UAH з ПДВ
46 827 146,91
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 вересня 2023 13:40
Електронний підпис
15 вересня 2023 13:27
Довідка з ЄДР корупція
15 вересня 2023 13:27
Довідка
12 вересня 2023 19:21
Електронний підпис
12 вересня 2023 19:16
Статут.PDF
12 вересня 2023 19:16
Наказ від 30.07.18 Журко.JPG
12 вересня 2023 19:16
Ліцензія з додатками.pdf
12 вересня 2023 19:16
Дозвіл.PDF
12 вересня 2023 19:16
Довідка про учасника.PDF
12 вересня 2023 19:16
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
12 вересня 2023 19:16
Витяг 11.09.2023.pdf
12 вересня 2023 19:16
Виписка.PDF
12 вересня 2023 19:16
1. Протокол зборів.PDF
12 вересня 2023 19:16
Проєкт договору.PDF
12 вересня 2023 19:16
Скан_20230912_161406.pdf
12 вересня 2023 19:16
Довіреність ЕЦП_З_2023.pdf.p7s
12 вересня 2023 19:16
Довіреність ЕЦП_З_2023.pdf
12 вересня 2023 19:16
230153_DKBO_Гарантія_ЮП.pdf.p7s.p7s
12 вересня 2023 19:16
230153_DKBO_Гарантія_ЮП.pdf
12 вересня 2023 18:52
Локальний 070101.PDF
12 вересня 2023 18:52
Кошторис 02-01-03.PDF
12 вересня 2023 18:52
Дефектний акт.pdf
12 вересня 2023 18:52
Таблиця 4.PDF
12 вересня 2023 18:52
Акт молочна ферма 1.5.PDF
12 вересня 2023 18:52
Акт молочна ферма 1.4.PDF
12 вересня 2023 18:52
Акт молочна ферма 1.2.PDF
12 вересня 2023 18:52
Фін звіт 1 півр.2023.PDF
12 вересня 2023 18:52
Сертифікат 45001.pdf
12 вересня 2023 18:52
Сертифікат 9001.pdf
12 вересня 2023 18:52
ПБ ІТР 2023.pdf
12 вересня 2023 18:52
Пояснювальна записка.PDF
12 вересня 2023 18:52
ДБН Посвідчення 13.PDF
12 вересня 2023 18:52
Локальний 0201010.PDF
12 вересня 2023 18:52
Атестація машкран.PDF
12 вересня 2023 18:52
Локальний 070102.PDF
12 вересня 2023 18:52
Локальний 020109.PDF
12 вересня 2023 18:52
Локальний 020108.PDF
12 вересня 2023 18:52
Локальний 020107.PDF
12 вересня 2023 18:52
Локальний 020106.PDF
12 вересня 2023 18:52
Лист-розяснення.PDF
12 вересня 2023 18:52
Лист розяснення.PDF
12 вересня 2023 18:52
Лист пояснення.PDF
12 вересня 2023 18:52
Акт молочна ферма 1.1.PDF
12 вересня 2023 18:52
Кошторис 02-01-05.PDF
12 вересня 2023 18:52
Акт зерновий комплекс 9.PDF
12 вересня 2023 18:52
Кошторис 02-01-04.PDF
12 вересня 2023 18:52
Акт зерновий комплекс 8.PDF
12 вересня 2023 18:52
Кошторис 02-01-02.PDF
12 вересня 2023 18:52
Акт зерновий комплекс 7.PDF
12 вересня 2023 18:52
Кошторис 02-01-01.PDF
12 вересня 2023 18:52
Акт зерновий комплекс 5.PDF
12 вересня 2023 18:52
Договірна ціна.PDF
12 вересня 2023 18:52
Акт зерновий комплекс 4.PDF
12 вересня 2023 18:52
Довідка субпідрядник.PDF
12 вересня 2023 18:52
Акт зерновий комплекс 3.PDF
12 вересня 2023 18:52
ВН пожежний інвентар.PDF
12 вересня 2023 18:52
Акт зерновий комплекс 2.PDF
12 вересня 2023 18:52
ВН пожеж. інвентар.PDF
12 вересня 2023 18:52
Акт зепновий комплекс 6.PDF
12 вересня 2023 18:52
Відомість ресурсів.PDF
12 вересня 2023 18:52
Трудові кн. робітників.PDF
12 вересня 2023 18:52
Труд.кн._Романовський.PDF
12 вересня 2023 18:52
Труд.кн._Котлярова.PDF
12 вересня 2023 18:52
Відгук молочна ферма.pdf
12 вересня 2023 18:52
Труд.кн._Журко.PDF
12 вересня 2023 18:52
Акти зерновий комплекс 1.PDF
12 вересня 2023 18:52
ТК_Нагорний Ю.PDF
12 вересня 2023 18:52
Наказ_Кісіленко С.О..PDF
12 вересня 2023 18:52
Акт молочна ферма 1.6.PDF
12 вересня 2023 18:52
ТК_Козлов.PDF
12 вересня 2023 18:52
Наказ_Вовк О.В..PDF
12 вересня 2023 18:52
Таблиця 3.PDF
12 вересня 2023 18:52
Акт молочна ферма 1.3.PDF
12 вересня 2023 18:52
Стропальники.PDF
12 вересня 2023 18:52
Екскаватор_2.jpg
12 вересня 2023 18:52
Протокол ДБН_ висота 12.PDF
12 вересня 2023 18:52
Протокол ДБН _ висота 13.PDF
12 вересня 2023 18:52
Протокол 08.PDF
12 вересня 2023 18:52
Наказ_Слабко.PDF
12 вересня 2023 18:52
Протокол 07.PDF
12 вересня 2023 18:52
Наказ_Світличний.PDF
12 вересня 2023 18:52
Протокол 06.PDF
12 вересня 2023 18:52
Наказ_Рябіченко.PDF
12 вересня 2023 18:52
Наказ_Руденко.PDF
12 вересня 2023 18:52
Посвідчення висота.PDF
12 вересня 2023 18:52
Наказ_Наталіч.PDF
12 вересня 2023 18:52
Пож.безпека працівники.PDF
12 вересня 2023 18:52
Наказ_Нагорний В.PDF
12 вересня 2023 18:52
Пож.безпека виконроби.PDF
12 вересня 2023 18:52
Наказ_Мироненко.PDF
12 вересня 2023 18:52
НПАОП0 0.00-7.11-12.pdf
12 вересня 2023 18:52
Наказ_Лозенко.PDF
12 вересня 2023 18:52
Наказ_Лиховид.PDF
12 вересня 2023 18:52
Електробезпека ПДК 23.PDF
12 вересня 2023 18:52
Наказ_Кравченко.PDF
12 вересня 2023 18:52
Договір ЦПХ_кранівник.PDF
12 вересня 2023 18:52
Наказ_Костенко.PDF
12 вересня 2023 18:52
ДБН Посвідчення 12.PDF
12 вересня 2023 18:52
Наказ_Коваленко О.М..PDF
12 вересня 2023 18:52
Договір КС.PDF
12 вересня 2023 18:52
Наказ_Коваленко В.В..PDF
12 вересня 2023 18:52
ВН Екскаватор.PDF
12 вересня 2023 18:52
Наказ_Гутенко В.В..PDF
12 вересня 2023 18:52
Наказ_Гольнєв.PDF
12 вересня 2023 18:52
Наказ_Бут.PDF
12 вересня 2023 18:52
DAF.jpg
12 вересня 2023 18:52
Півоваров Диплом_2904214230.PDF
12 вересня 2023 18:52
DAF..jpg
12 вересня 2023 18:52
Козлов_диплом.PDF
12 вересня 2023 18:52
6. 20 опп будів ришт..pdf
12 вересня 2023 18:52
Журко Б.А. диплом.jpg
12 вересня 2023 18:52
Головний інженер_диплом.PDF
12 вересня 2023 18:52
4_5. 20 опп кс_ камаз.pdf
12 вересня 2023 18:52
3. Договір Камаз.PDF
12 вересня 2023 18:52
Таблиця 2.PDF
12 вересня 2023 18:52
2. Вдаткова накладна DAF.PDF
12 вересня 2023 18:52
Приміщення_квитанція.pdf
12 вересня 2023 18:52
2. 20 опп підйомник.pdf
12 вересня 2023 18:52
Приміщення 20 ОПП.pdf
12 вересня 2023 18:52
2. 20 опп квитанція.pdf
12 вересня 2023 18:52
Таблиця 1.PDF
12 вересня 2023 18:52
1_3. 20 опп екскаватор_ DAF.pdf
12 вересня 2023 18:52
КС_1.jpg
12 вересня 2023 18:52
Довідка про затрати.PDF
12 вересня 2023 18:52
КС.jpg
12 вересня 2023 18:52
Камаз 5511_2.jpg
12 вересня 2023 18:52
Камаз 5511_1.jpg
12 вересня 2023 18:52
Екскаватор_1.jpg
12 вересня 2023 18:52
Додаток 1.PDF
12 вересня 2023 18:52
4. Повідомлення Білоус.pdf
12 вересня 2023 18:52
Наказ_Романовский.PDF
12 вересня 2023 18:52
Наказ_Нагорний Ю.О..PDF
12 вересня 2023 18:52
Наказ про прийом_Журко.PDF
12 вересня 2023 18:52
Наказ_Терновський.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Спеціалізоване управління "Хіммонтаж-14"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Спеціалізоване управління "Хіммонтаж-14"
#36550631
Переможець 46 827 146,91
UAH з ПДВ
14 вересня 2023 10:50

Документи

14 вересня 2023 10:50
Довідка НАЗК
14 вересня 2023 10:50
Електронний підпис
14 вересня 2023 10:48
73 протокол.pdf
13 вересня 2023 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2023 10:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Спеціалізоване управління "Хіммонтаж-14"
#36550631
46 827 146,91
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 вересня 2023 10:50
Довідка НАЗК
14 вересня 2023 10:50
Електронний підпис
14 вересня 2023 10:48
73 протокол.pdf
13 вересня 2023 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 вересня 2024 09:45
дод 2 утеплення.pdf зміни до договору
30 вересня 2024 09:43
Електронний підпис укладений
23 лютого 2024 15:30
дод 1.pdf зміни до договору
23 лютого 2024 15:27
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2023 11:38
289договір к р.pdf укладений
02 жовтня 2023 11:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): план фінансування будівництва на 2024 рік
Номер договору про закупівлю: 289
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з частими затяжними повітряними тривогами, складною ситуацією на території Сумської області та Липоводолинської громади
Номер договору про закупівлю: 289
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML