Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Липоводолинської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43356036 |
Місцезнаходження: | 42500, Україна , Сумська обл., смт Липова Долина, вул. Полтавська 25 |
Контактна особа: |
Ваглай Вікторія Миколаївна +380669055876 yuly.shapran@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 вересня 2023 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 46 839 960,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 234 199,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник в обов'язковому порядку надає забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або іншого підпису передбаченого Законом України “Про електронні довірчі послуги” банка-гаранта. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 239 635,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція є дійсною. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 “Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах” із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених Розділом “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” цієї тендерної документації, відшкодувати на рахунок Замовника процедури закупівлі кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції та Форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897). Реквізити Замовника для зарахування коштів: р/р UA988201720344251016400159946 в ДКСУ в м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 43356036; одержувач – Відділ освіти, молоді та спорту Липоводолинської селищної ради, Україна, 42500, Сумська область, Роменський район, смт Липова Долина, вулиця Полтавська, 25, код ЄДРПОУ 43356036, призначення платежу – забезпечення тендерної пропозиції. Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу III цієї тендерної документації. Гарантія має бути видана банком – гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов’язань за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку – гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування Принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 239635 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 вересня 2023 16:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 вересня 2023 15:54 |
Додаток 4.pdf | |
05 вересня 2023 15:54 |
Додаток 3.pdf | |
05 вересня 2023 15:54 |
Додаток 2.pdf | |
05 вересня 2023 15:54 |
Додаток 1.pdf | |
05 вересня 2023 15:54 |
ТД утеплення.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-24-000014 ● 4181910c0cf84024a2995430d2deacc9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2023 11:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.10.2023 №47-З
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 24.10.2023 №47-З
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2023-09-05-011807-a 05.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-25 11:17:52
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт будівлі Липоводолинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Липоводолинської селищної ради по вул.Короленка, 1 смт. Липова Долина Липоводолинського району Сумської області із заміною віконних блоків, дверей та встановлення індивідуального теплового пункту. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-05-011807-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-25 16:49:24
пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт будівлі Липоводолинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Липоводолинської селищної ради по вул.Короленка, 1 смт. Липова Долина Липоводолинського району Сумської області із заміною віконних блоків, дверей та встановлення індивідуального теплового пункту. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-05-011807-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Відділ освіти, молоді та спорту Липоводолинської селищної ради надає наступну інформацію:
1.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі , розміру бюджетного призначення , очікуваної вартості предмета закупівлі
Підстава для публікації обґрунтування : 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)Замовник : Відділ освіти, молоді та спорту Липоводолинської селищної ради
Найменування предмету закупівлі із зазначенням коду ЄЗС Вид та Ідентифікатор процедури закупівлі Очікувана вартість предмета закупівлі Обґрунтування
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Очікувана вартість предмета закупівлі
«Капітальний ремонт будівлі Липоводолинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Липоводолинської селищної ради по вул.Короленка, 1 смт. Липова Долина Липоводолинського району Сумської області із заміною віконних блоків, дверей та встановлення індивідуального теплового пункту. Коригування» Відкриті торги
ID
UA-2023-09-05-011807-a
46 839 960.00
грн з ПДВ Кошторисна документацiя складена iз застосуванням:
- Будівельні роботи. ДСТУ Б Д.2.2 - 2012;
- Монтаж устаткування. ДСТУ Б Д.2.3 - 2012;
- Пусконалагоджувальні роботи. ДСТУ Б Д.2.6 - 2012;
- Ремонтно-будівельні роботи . Кошторисні норми України;
- Ізоляційні, оздоблювальні та інші роботи з використанням матеріалів TM Ceresit та Thomsit. СОУ Д.2.2-21685172-001:2014;
- Будівельні матеріали, вироби і конструкції;
- Перевезення грунту і сміття;
- Устаткування і матеріали;
Вартість матеріальних ресурсів і машино-годин прийнято за регіональними поточними цінами станом на дату складання документації та за усередненими
даними Мінрегіонбуду України . Загальновиробничі витрати розраховані відповідно до показників Додатка 18 Настанови з визначення вартості будівництва Очікувана вартість предмета закупівлі згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1225/36847 та кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281
Зазначена в Зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва.
2. https://osv.org.ua/rada/43356036/publichni-zakupivli-15-33-22-17-06-2020/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-26 11:27:39
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт будівлі Липоводолинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Липоводолинської селищної ради по вул.Короленка, 1 смт. Липова Долина Липоводолинського району Сумської області із заміною віконних блоків, дверей та встановлення індивідуального теплового пункту. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-05-011807-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «Спеціалізоване управління «Хіммонтаж-14» з огляду на те, що:
1.1. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати документи фінансової звітності: баланс та звіт про фінансові результати - за останній звітній період. Однак, учасником надано баланс та звіт про фінансові результати за І квартал 2023 року, що не відповідає вимогам частини першої статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», яким передбачено, що звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.
1.2. Відповідно до пункту 2.3 додатку 3 до тендерної документації працівники відповідних робітничих професій, які будуть залучені до роботи на об’єкті повинні мати дійсні на період виконання робіт посвідчення по перевірці знань з техніки безпеки та охорони праці та витяг з протоколу засідання кваліфікаційної комісії, які підтверджують знання (надати скановані копії посвідчень та протоколів), зокрема: НПАОП 0.00¬1.71-13, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 40.1-1.21-98 (ПБЕЕС), НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00¬7.11-12. Проте, учасником у складі тендерної пропозиції не надано копії посвідчень та протоколів: НПАОП 0.00¬1.71-13 на Бут О.А., Гольнєва В.Г., Мироненка М.Г., Рябченко О.Є., Світличного М.О., Слабка П.М.; НПАОП 0.00-1.80-18 на Бут О.А., Гольнєва В.Г., Рябченка О.Є., Світличного М.О., Слабка П.М.; НПАОП 0.00-1.15-07 на Вовк О.В., Кісіленка С.О., Коваленка В.В., Коваленка Р.М., Кравченка К.Б., Лозенка В.М., Нагорного В.С., Наталіча О.П., Руденка О.О., Рябченка О.Є., Світличного М.О, Слабка П.М.; НПАОП 45.2-7.02-12 на Вовк О.В., Кісіленка С.О., Коваленка В.В., Коваленка Р.М., Кравченка К.Б., Лозенка В.М., Нагорного В.С., Наталіча О.П., Руденка О.О., Рябченка О.Є.; НПАОП 40.1-1.21-98 на Бут О.А., Гольнєва В.Г., Гутенка В.В., Коваленка В.В., Костенка М.Г., Лиховида О.С., Мироненка М.Г., Рябченка О.Є., Світличного М.О, Слабка П.М.; НПАОП 0.00-1.75-15 на Бут О.А., Гольнєва В.Г., Рябченка О.Є., Світличного М.О, Слабка П.М.; НПАОП 0.00¬7.11-12 не надано на жодного працівника робочих професій, яких учасник планує залучати до виконання умов договору відповідно до довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 07.09.2023 № 0709/17, що не відповідає вимогам пункту 2.3 додатку 3 до тендерної документації.
2. Вказати документи у складі тендерної пропозиції ТОВ «Спеціалізоване управління «Хіммонтаж-14», які він повинен був надати згідно додатку 3 до тендерної документації, а саме:
2.1. Скан-копія атестату або сертифікату про акредитацію, чинного на час розкриття тендерних пропозицій на будівельну лабораторію, у випадку залучення лабораторії за умовами договору - скан-копія чинного на момент оголошення закупівлі договору.
2.2. Податковий розрахунок (або копію) сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за попередній квартал перед передуючим з квитанціями (або копіями).
2.3. Ліцензія програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який має рекомендації Мінрегіонбуду до застосування.
3. Надати інформацію яким чином вами перевірено відсутність підстави для відхилення, визначеної підпунктом 10 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції 11.07.2023.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-30 14:20:33
відповідь
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт будівлі Липоводолинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Липоводолинської селищної ради по вул.Короленка, 1 смт. Липова Долина Липоводолинського району Сумської області із заміною віконних блоків, дверей та встановлення індивідуального теплового пункту. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-05-011807-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) Відділ освіти, молоді та спорту Липоводолинської селищної ради надає інформацію, щодо надання документів фінансової звітності ТОВ “СУ“ХІММОНТАЖ-14” надано згідно з запитом тендерної документації потрібно було надати баланс та звіт про фінансові результати за останній звітній період (з відміткою управління статистики, або додатково надати копію квитанції, в разі подання електронної звітності). Відповідно для ТОВ «СУ «Хіммонтаж-14» на момент подання документів для тендерної документації останнім звітним періодом був звіт за І півріччя 2023р.,який був предявлений.
Директор ТОВ “СУ“ХІММОНТАЖ-14” разом з службою охорони праці підприємства визначають та залучають для виконання відповідних видів робіт необхідну кількість працівників, зокрема беручи до уваги медицинські висновки працівників, які пройшли попередні та періодичні медичні огляди за 2022-2023 роки та інше.
Підсобні працівники підприємства: Бут О.А., Гольнєв В.Г., Мироненко М.Г., Рябіченко О.Є., Світличний М.О., Слабко П.М. не залучаються до таких видів робіт як роботи з електроінструментом та на верстатному обладнанні, тому не мають навчання з таких правил як НПАОП 0.00¬1.71-13, також не залучаються до виконання робіт з вантажопідіймальними кранами, механізмами та відповідного обладнання згідно НПАОП 0.00-1.80-18 та правил НПАОП 0.00-1.75-15. Для цих відів робіт підприємство має достатню кількість інших працівників кваліфікованих професій. Відповідно вищевказані підсобні працівники не мають ІІ або ІІІ групу з електробезпеки і не проходять навчання з таких правил як НПАОП 40.1-1.21-98 і відносяться до неелектротехнологічного персоналу підприємства.
- Електрогазозварники: Вовк О.В., Кісіленко С.О., Коваленко Р.М., Кравченко К.Б., Лозенко В.М., Нагорний В.С., Наталіч О.П., Руденко О.О. та газорізальник Коваленко В.В. мають навчання по правилам НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» та мають відповідну групу з електробезпеки, до робіт які зазначені в НПАОП 45.2-7.02-12 не залучаються, відповідно не проходять навчання з цих правил.
Щодо інших відсутніх документів з питань охорони праці, надаємо вам скан-копії протоколів та посвідчень.
Щодо запиту про скан-копії атестату або сертифікату про акредитацію, чинного на час розкриття тендерних пропозицій на будівельну лабораторію було сказано, що у випадку залучення лабораторії. Тому в разі залучення лабораторії ТОВ «СУ «Хіммонтаж-14» гарантує надання скан-копії атестату або сертифікату про акредитацію на будівельну лабораторію.
Щодо запиту податковий розрахунок (або копію) сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за попередній квартал перед передуючим з квитанціями (або копіями), в зв`язку з технічними умовами копію було надано при підписанні Договору. (Додається)
Щодо запиту ліцензія програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який має рекомендації Мінрегіонбуду до застосування, була надана при укладанні Договору. (Додається)
Щодо фінансової звітності: баланс та звіт про фінансові результати - за останній звітній період. (Додається)
Щодо відсутності підстави для відхилення, визначеної підпунктом 10 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції 11.07.2023. (Додається)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділ освіти, молоді та спорту Липоводолинської селищної ради надає пояснення про усунення недоліків. Відповідно до пункту 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 р. № 668 (далі – Загальні умови, Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві) фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. Замовник та Підрядник узгодили та підписали Додаток 3 до договору від 29.09.2023 № 289 - план фінансування робіт.
2023-11-22 15:26:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Спеціалізоване управління "Хіммонтаж-14" |
46 827 146,91
UAH з ПДВ
|
46 827 146,91
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Спеціалізоване управління "Хіммонтаж-14" #36550631 |
Переможець |
46 827 146,91
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2023 10:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2024 09:45
|
дод 2 утеплення.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2024 09:43
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2024 15:30
|
дод 1.pdf | зміни до договору |
23 лютого 2024 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2023 11:38
|
289договір к р.pdf | укладений |
02 жовтня 2023 11:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | план фінансування будівництва на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | 289 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з частими затяжними повітряними тривогами, складною ситуацією на території Сумської області та Липоводолинської громади |
Номер договору про закупівлю: | 289 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |