Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих в лікувальному закладі (ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги)
Очікувана вартість
3 600 000,00 UAH
UA-2023-09-05-007426-a ● e066767de70c4280a4e69e2a27477f40
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Національний інститут хірургії та трансплантології ім.О.О.Шалімова" Національної академії медичних наук України |
Код ЄДРПОУ: | 02011953 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , м. Київ обл., вулиця Героїв Севастополя, будинок 30 |
Контактна особа: |
Сидоренко Олександр Геннадійович 380444542023 nixttender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 вересня 2023 13:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2023 12:06 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2023 12:06 |
Очікувана вартість: | 3 600 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1299 одиниця
Дієтичний стіл № 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03126, Україна, м. Київ, вулиця Героїв Севастополя, будинок 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 55523000-2 — Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ
2642 одиниця
Дієтичний стіл післяопераційний (ПО)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03126, Україна, м. Київ, вулиця Героїв Севастополя, будинок 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 55523000-2 — Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ
12670 одиниця
Дієтичний стіл №5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03126, Україна, м. Київ, вулиця Героїв Севастополя, будинок 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 55523000-2 — Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ
1500 одиниця
Дієтичний стіл №9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03126, Україна, м. Київ, вулиця Героїв Севастополя, будинок 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 55523000-2 — Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за надані послуги в національній валюті України, які вказані в специфікації в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Розрахунки за надані послуги здійснюються за фактом виконання протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня підписання акту наданих послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2023 15:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2023 15:09 |
РЕЄСТР ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx | |
06 вересня 2023 15:09 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (ЗІ ЗМІНАМИ).docx | |
06 вересня 2023 15:08 |
МЕНЮ ДОДАТОК 6 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ЗІ ЗМІНАМИ).xlsx | |
05 вересня 2023 13:35 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx |
06 вересня 2023 15:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 вересня 2023 15:09 |
РЕЄСТР ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
|
|||
06 вересня 2023 15:09 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (ЗІ ЗМІНАМИ).docx
|
|||
06 вересня 2023 15:08 |
МЕНЮ ДОДАТОК 6 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ЗІ ЗМІНАМИ).xlsx
|
|||
05 вересня 2023 13:35 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
санітарно-мікробіологічне дослідження повітря
Дата подання: 08 вересня 2023 10:58
Дата відповіді: 11 вересня 2023 14:40
Шановний Замовнику!
Відповідно до п. 30 Додатку № 2 Технічні вимоги встановлена наступна вимога: «30. Надати копію договору з проведення лабораторних та інструментальних досліджень у сфері санітарного та епідеміологічного благополуччя населення (термін дії договору має бути не менше ніж до кінця 2023 року). На підтвердження проведення контролю, учасник повинен надати у складі його пропозиції (скановані оригінали) результатів санітарно-мікробіологічного дослідження води та повітря у 2023 році.
Просимо надати роз*яснення, відповідно до якої норми встановлена Вами вимога стосовно надання санітарно-мікробіологічного дослідження ПОВІТРЯ харчоблоку? Адже лабораторії у сфері санітарного та епідемічного благополуччая населення такі дослідження не проводять. Чи це все-таки повинні бути санітарне-екологічні дослідження повітря?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до Статті 41 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» потужності, на яких здійснюється виробництво та/або обіг харчових продуктів, потужності повинні мати належну природну або механічну вентиляцію. Система вентиляції має бути сконструйована таким чином, щоб механічний потік повітря із забрудненої зони не потрапляв до чистої зони, був забезпечений безперешкодний доступ до фільтрів та інших частин, які необхідно чистити або замінювати. З метою проведення дослідження на наявність/відсутність Стафілококу золотистого проводяться санітарно-мікробіологічні дослідження повітря харчоблоку.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-05-007426-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 08 вересня 2023 10:11
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику!
Відповідно до п. 23 Додатку № 2 Технічні вимоги встановлена наступна вимога: «23. Надати гарантійний лист, що підтверджує відсутність щодо учасника у Єдиному державному реєстрі судових рішень (https://reyestr.court.gov.ua) будь-яких рішень (рішення) стосовно неякісного та/або неналежного надання послуг згідно предмету даної закупівлі (послуг щодо забезпечення харчування, кейтерингових послуг тощо), в тому числі щодо розірвання договору та/або стягнення заборгованості з Учасника...»
По-перше, дана вимога Замовника зменшує коло учасників, в закупівлі мають можливість брати участь лише учасники, стосовно яких немає в наявності у Єдиному державному реєстрі судових рішень (https://reyestr.court.gov.ua) будь-яких рішень (рішення) стосовно неякісного та/або неналежного надання послуг згідно предмету даної закупівлі (послуг щодо забезпечення харчування, кейтерингових послуг тощо), в тому числі щодо розірвання договору та/або стягнення заборгованості з учасника. По-друге, згідно з ст. 41. ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості):
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом п’ятим пункту 38 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог абзацу другого пункту 36 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
42. Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою;
2) учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із тим самим замовником, що призвело до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати їх застосування, з наданням документального підтвердження застосування до такого учасника санкції (рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків).»
Відповідно, Особливостями не передбачена така підстава для відхилення пропозиції учасників, як наявність будь-якого рішення в реєстрі судових рішень.
В третіх, Замовник не обґрунтував необхідність встановлення даної вимоги – яким чином відсутність зазначених рішень стосовно учасників гарантує недопущення збоїв у постачанні готових страв та наданні неякісної послуги, а також яким чином доводить реальну спроможності учасника належним чином виконувати умови договору?
Вимагаємо Замовника виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Слід зазначити, що подібна вимога вже розглядалась Антимонопольним комітетом та яку визнано такою, що порушує вимоги частини 4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. Тому, в разі не внесенні відповідних змін до тендерної документації, це буде розцінюватись як УМИСНЕ НЕ ВИКОНАННЯ та ігнорування Рішень Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. 23 Додатку № 2 Технічні вимоги встановлена наступна вимога: «23. Надати гарантійний лист, що підтверджує відсутність щодо учасника у Єдиному державному реєстрі судових рішень (https://reyestr.court.gov.ua) будь-яких рішень (рішення) стосовно неякісного та/або неналежного надання послуг згідно предмету даної закупівлі (послуг щодо забезпечення харчування, кейтерингових послуг тощо), в тому числі щодо розірвання договору та/або стягнення заборгованості з Учасника...»
По-перше, дана вимога Замовника зменшує коло учасників, в закупівлі мають можливість брати участь лише учасники, стосовно яких немає в наявності у Єдиному державному реєстрі судових рішень (https://reyestr.court.gov.ua) будь-яких рішень (рішення) стосовно неякісного та/або неналежного надання послуг згідно предмету даної закупівлі (послуг щодо забезпечення харчування, кейтерингових послуг тощо), в тому числі щодо розірвання договору та/або стягнення заборгованості з учасника. По-друге, згідно з ст. 41. ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості):
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом п’ятим пункту 38 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог абзацу другого пункту 36 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
42. Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою;
2) учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із тим самим замовником, що призвело до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати їх застосування, з наданням документального підтвердження застосування до такого учасника санкції (рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків).»
Відповідно, Особливостями не передбачена така підстава для відхилення пропозиції учасників, як наявність будь-якого рішення в реєстрі судових рішень.
В третіх, Замовник не обґрунтував необхідність встановлення даної вимоги – яким чином відсутність зазначених рішень стосовно учасників гарантує недопущення збоїв у постачанні готових страв та наданні неякісної послуги, а також яким чином доводить реальну спроможності учасника належним чином виконувати умови договору?
Вимагаємо Замовника виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Слід зазначити, що подібна вимога вже розглядалась Антимонопольним комітетом та яку визнано такою, що порушує вимоги частини 4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. Тому, в разі не внесенні відповідних змін до тендерної документації, це буде розцінюватись як УМИСНЕ НЕ ВИКОНАННЯ та ігнорування Рішень Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 вересня 2023 14:47
Шановний потенційний Учаснику!
Відповідно до п. 23 Додатку № 2 Технічні вимоги встановлена вимога: «23. Надати гарантійний лист, що підтверджує відсутність щодо учасника у Єдиному державному реєстрі судових рішень (https://reyestr.court.gov.ua) будь-яких рішень (рішення) стосовно неякісного та/або неналежного надання послуг згідно предмету даної закупівлі (послуг щодо забезпечення харчування, кейтерингових послуг тощо), в тому числі щодо розірвання договору та/або стягнення заборгованості з Учасника.»
Дана вимога не зменшує коло потенційних учасників, в закупівлі мають можливість приймати участь учасники, стосовно яких немає в наявності у Єдиному державному реєстрі судових рішень (https://reyestr.court.gov.ua) будь-яких рішень (рішення) стосовно неякісного та/або неналежного надання послуг згідно предмету даної закупівлі (послуг щодо забезпечення харчування, кейтерингових послуг тощо), в тому числі щодо розірвання договору та/або стягнення заборгованості з Учасника.
Оскільки, предметом даних відкритих торгів з особливостями закупівлі є послуги щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих в лікувальному закладі (ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги), замовник повинен бути у впевнений у компетентності та спроможності Учасника-переможця надавати послуги з харчування хворих, оскільки таке харчування має свої особливості.
Відповідно до інформації, що міститься на сайті уповноваженого органу дата оприлюднення Відкритих торгів з особливостями: 05 вересня 2023 13:36.Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі — Особливості). Замовник не зазначає в тендерній документації таку підставу для відхилення пропозиції учасників, як наявність будь-якого рішення в реєстрі судових рішень, тому ваше твердження є хибним. Вказана вимога не суперечить підставам для відмови в участі у відкритих торгах, встановленим пунктом 47 Особливостей, та інформації про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Відповідно до п. 23 Додатку № 2 Технічні вимоги встановлена вимога: «23. Надати гарантійний лист, що підтверджує відсутність щодо учасника у Єдиному державному реєстрі судових рішень (https://reyestr.court.gov.ua) будь-яких рішень (рішення) стосовно неякісного та/або неналежного надання послуг згідно предмету даної закупівлі (послуг щодо забезпечення харчування, кейтерингових послуг тощо), в тому числі щодо розірвання договору та/або стягнення заборгованості з Учасника.»
Дана вимога не зменшує коло потенційних учасників, в закупівлі мають можливість приймати участь учасники, стосовно яких немає в наявності у Єдиному державному реєстрі судових рішень (https://reyestr.court.gov.ua) будь-яких рішень (рішення) стосовно неякісного та/або неналежного надання послуг згідно предмету даної закупівлі (послуг щодо забезпечення харчування, кейтерингових послуг тощо), в тому числі щодо розірвання договору та/або стягнення заборгованості з Учасника.
Оскільки, предметом даних відкритих торгів з особливостями закупівлі є послуги щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих в лікувальному закладі (ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги), замовник повинен бути у впевнений у компетентності та спроможності Учасника-переможця надавати послуги з харчування хворих, оскільки таке харчування має свої особливості.
Відповідно до інформації, що міститься на сайті уповноваженого органу дата оприлюднення Відкритих торгів з особливостями: 05 вересня 2023 13:36.Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі — Особливості). Замовник не зазначає в тендерній документації таку підставу для відхилення пропозиції учасників, як наявність будь-якого рішення в реєстрі судових рішень, тому ваше твердження є хибним. Вказана вимога не суперечить підставам для відмови в участі у відкритих торгах, встановленим пунктом 47 Особливостей, та інформації про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Номер вимоги: UA-2023-09-05-007426-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 08 вересня 2023 10:27
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику!
Відповідно до п. 25 Додатку № 2 Технічні вимоги встановлена наступна вимога: «25. Учасники подають у складі пропозиції також акт (виданий учаснику процедури закупівлі, акт має бути виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням) складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти (акт повинен бути без виявлених порушень та бути виданим у 2023 році)..»
Слід зазначити, що після запровадження воєнного стану, на законодавчому рівні було введено мораторій на проведення перевірок. Так, відповідно до Постанови № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» було передбачено припинення проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану.
Тож вимога стосовно надання Акту (виданий учаснику процедури закупівлі, акт має бути виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням) складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти САМЕ ЗА 2023 рік є дискримінаційною та неправомірною. Вимагаємо внести відповідні зміни в тендерну документацію.
В разі не задоволення нашої вимоги, ми будемо змушені звернутися з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. 25 Додатку № 2 Технічні вимоги встановлена наступна вимога: «25. Учасники подають у складі пропозиції також акт (виданий учаснику процедури закупівлі, акт має бути виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням) складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти (акт повинен бути без виявлених порушень та бути виданим у 2023 році)..»
Слід зазначити, що після запровадження воєнного стану, на законодавчому рівні було введено мораторій на проведення перевірок. Так, відповідно до Постанови № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» було передбачено припинення проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану.
Тож вимога стосовно надання Акту (виданий учаснику процедури закупівлі, акт має бути виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням) складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти САМЕ ЗА 2023 рік є дискримінаційною та неправомірною. Вимагаємо внести відповідні зміни в тендерну документацію.
В разі не задоволення нашої вимоги, ми будемо змушені звернутися з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 вересня 2023 14:44
Шановний потенційний Учаснику!
Відповідно до п. 25 Додатку № 2 Технічні вимоги встановлена наступна вимога: «25. Учасники подають у складі пропозиції також акт (виданий учаснику процедури закупівлі, акт має бути виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням) складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти (акт повинен бути без виявлених порушень та бути виданим у 2023 році)..»
Ваше твердження «після запровадження воєнного стану, на законодавчому рівні було введено мораторій на проведення перевірок. Так, відповідно до Постанови № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» було передбачено припинення проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану.» суперечить інформації, що міститься в Наказі від 03.01.2023 № 5 Про затвердження Переліку підстав для здійснення позапланових заходів державного контролю за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин на період воєнного стану (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0033-23#Text). Наказом від 03.01.2023 № 5 було затверджено Перелік підстав для здійснення позапланових заходів державного контролю за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин на період воєнного стану відповідно до якого підставою для проведення заходів державного контролю, зокрема, є Подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням.
На підставі вищевикладеного повідомляємо, що форма акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, що вимагається Замовником для підтвердження відповідності приміщення потенційних учасників, вимогам Законодавства був затверджений Наказом від 21.01.2022 № 143-22, тобто Скаржник, як реальний учасник ринку діяльність якого, за даними з Єдиного державного реєстру безпосередньо пов’язана з Предметом закупівлі не був обмежений в отриманні зазначених документів протягом 2023 року.
Відповідно до п. 25 Додатку № 2 Технічні вимоги встановлена наступна вимога: «25. Учасники подають у складі пропозиції також акт (виданий учаснику процедури закупівлі, акт має бути виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням) складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти (акт повинен бути без виявлених порушень та бути виданим у 2023 році)..»
Ваше твердження «після запровадження воєнного стану, на законодавчому рівні було введено мораторій на проведення перевірок. Так, відповідно до Постанови № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» було передбачено припинення проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану.» суперечить інформації, що міститься в Наказі від 03.01.2023 № 5 Про затвердження Переліку підстав для здійснення позапланових заходів державного контролю за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин на період воєнного стану (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0033-23#Text). Наказом від 03.01.2023 № 5 було затверджено Перелік підстав для здійснення позапланових заходів державного контролю за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин на період воєнного стану відповідно до якого підставою для проведення заходів державного контролю, зокрема, є Подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням.
На підставі вищевикладеного повідомляємо, що форма акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, що вимагається Замовником для підтвердження відповідності приміщення потенційних учасників, вимогам Законодавства був затверджений Наказом від 21.01.2022 № 143-22, тобто Скаржник, як реальний учасник ринку діяльність якого, за даними з Єдиного державного реєстру безпосередньо пов’язана з Предметом закупівлі не був обмежений в отриманні зазначених документів протягом 2023 року.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2023 12:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД" |
3 079 579,00
UAH
|
3 079 579,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" |
3 501 021,00
UAH
|
3 501 021,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД" #41744424 |
Переможець |
3 079 579,00
UAH
|
18 вересня 2023 12:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2023 11:28
|
ДОГОВІР.pdf | укладений |
29 вересня 2023 11:27
|