Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі (шафа для докуметів під скло 450*300*1350; стіл комп'ютерний 1000*650*750; підставка 240*500*250)
Очікувана вартість
10 590,00 UAH
UA-2023-09-05-001807-a d10e7a7e85664f6b8dacea480f2965b3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шикова Вікторія Володимирівна

+380992000828 dzakupki_cpmsd7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 7"
Код ЄДРПОУ: 38458175
Вебсайт: http://pb4.com.ua/clinic/tsentr-pervinnoyi-mediko-sanitarnoyi-dopomogi-7-m-mikolayiv/
Місцезнаходження: 54052, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Корабельний р-н, проспект Богоявленський, будинок 340/2
Контактна особа: Шикова Вікторія Володимирівна
+380992000828
dzakupki_cpmsd7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Ціна за одиницю: 6630UAH без ПДВ
шафа для докуметів під скло 450*300*1350
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54051, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, пр-т Богоявленський, 340/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Ціна за одиницю: 2980UAH без ПДВ
стіл комп'ютерний 1000*650*750
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54051, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, пр-т Богоявленський, 340/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Ціна за одиницю: 980UAH без ПДВ
підставка 240*500*250
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54051, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, пр-т Богоявленський, 340/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться шляхом: оплати Покупцем рахунку Постачальника, на протязі 14 (чотирнадцять) календарних днів, за умови отримання від нього видаткових накладних, проте у будь-якому випадку після отримання Покупцем Товару, за наявності фінансування на відповідні цілі Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

05 вересня 2023 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Вельбой Василій Дмитрович
#2500901617
Переможець 10 590,00
UAH
05 вересня 2023 09:56

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2024 12:32
Договір укладений
05 вересня 2023 09:57

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
шафа для докуметів під скло 450*300*1350 1 штуки 6 630,00
UAH
стіл комп'ютерний 1000*650*750 1 штуки 2 980,00
UAH
підставка 240*500*250 1 штуки 980,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 10 590,00
UAH