Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04058516 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН КОНСТИТУЦІЇ, будинок 7 |
Контактна особа: |
Саріогло Станіслав 0577252879 ukstender87@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 вересня 2023 09:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 40 000 124,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200 000,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: застава. Розмір забезпечення складає 1 % вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Отримувач: Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради ЄДРПОУ: 04058516 61003, Харківська обл., м. Харків, майдан Конституції, будинок 7 Розрахунковий рахунок: UA748201720355109005000032463 Державна казначейська служба України, м. Київ Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківський ліцей №142 Харківської міської ради» по вул. Валентинівській, 20-В в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація); без ПДВ. Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування застави, яке завантажуються в електронну систему закупівель (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш. та/або надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції учасникам обов’язково надається гарантійний лист про те, що вони мають фінансову спроможність перерахувати забезпечення виконання договору в повному обсязі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Умови не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з бюджету Харківської міської територіальної громади в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 вересня 2023 09:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 вересня 2023 09:50 |
Додаток № 2.pdf | |
05 вересня 2023 09:50 |
Додаток № 3.pdf | |
05 вересня 2023 09:50 |
Додаток № 4.pdf | |
05 вересня 2023 09:50 |
Додаток № 1.pdf | |
05 вересня 2023 09:50 |
Тендерна документація.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-30-000056 ● af5bb24e0e7541ee88c161188790ff42
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2023 12:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.11.2023 № 264
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 30.11.2023 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 30.11.2023 № 264
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2023-09-05-001695-a 05.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-04 12:22:02
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківський ліцей № 142 Харківської міської ради» по вул. Валентинівській, 20-В в м. Харків» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-05-001695-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. Відповідно до вимог частини першої статті 88 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Проте, пунктом 2.2 укладеного договору № 756 від 29.09.2023 року передбачено гарантійний строк 5 років.
4. Вимогами пункту 6 розділу VI передбачено надання переможцем забезпечення виконання договору у вигляді застави 1% вартості договору про закупівлю. Просимо надати документальне підтвердження виконання ТОВ "ТБК ТІТАН" зазначеної вимоги.
5. Технічною специфікацією (Додаток 1 до тендерної документації) передбачені роботи зі встановлення пожежної сигналізації. Просимо надати підтвердження наявності у ТОВ "ТБК ТІТАН" діючої ліцензії на встановлення пожежної сигналізації.
6. Технічною специфікацією (Додаток 1 до тендерної документації) передбачені роботи з холодного фрезування асфальтобетонного покриття із застосуванням фрези (ширина 1000 мм), улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи із щебню, улаштування покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей, тощо. Вимогами пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації передбачено підтвердження учасником обладнання (автотранспорту, будівельних машин і механізмів) необхідних для виконання робіт. Просимо надати інформацію та документальне підтвердження наявності у ТОВ "ТБК ТІТАН" котків дорожніх та фрези (ширина 1000 мм).
7. Технічною специфікацією (Додаток 1 до тендерної документації) передбачені роботи з використанням екскаватора, роботи з укладання плитки та фарбування поверхонь. Проте, довідка про наявність працівників від 11.09.2023 № 11/09-05, як і пропозиція ТОВ "ТБК ТІТАН" у цілому не містить пітвердження наявності в учасника наступних працівників: машиніста екскаватора, малярів і плиточників.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-07 20:42:24
Пояснення стосовно процедури закупівлі: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківський ліцей № 142 Харківської міської ради» по вул. Валентинівській, 20-В в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
Пояснення стосовно процедури закупівлі: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківський ліцей № 142 Харківської міської ради» по
вул. Валентинівській, 20-В в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) надаємо пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківський ліцей № 142 Харківської міської ради» по вул. Валентинівській, 20-В в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
Щодо першого питання запиту повідомляємо про таке:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківський ліцей № 142 Харківської міської ради» по вул. Валентинівській, 20-В в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація) (номер тендеру в ЦБД UA-2023-09-05-001695-a), його очікувана вартість визначені згідно з кошторисною частиною проєктної документації.
Експертною організацією проведено експертизу проектної документації за робочим проєктом «Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківський ліцей № 142 Харківської міської ради» по вул. Валентинівській, 20-В в м. Харків», за результатами якої отримано експертний звіт (позитивний) від 28.07.2023 № 91/06/23, який було створено в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (роздрукована копія експертного звіту додається), ознайомитися можна за посиланням:
https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3166879136346014822/optype=6
Щодо другого питання запиту повідомляємо про таке:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб-сайті Харківської міської ради опубліковане, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та його очікуваної вартості: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківський ліцей № 142 Харківської міської ради» по вул. Валентинівській, 20-В в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація), ознайомитися можна за посиланням:
https://www.city.kharkiv.ua/uk/document/obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-ta-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-68726.html
Щодо третього питання запиту повідомляємо про таке:
Відповідно до п. 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.12.2005 № 668, підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації. Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Згідно зі ст. 884 ЦК України підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Таким чином, з викладеного чітко вбачається, що чинне законодавство розмежовує поняття «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва».
При цьому, звертаємо увагу, що норми чинного законодавства України містять імперативні приписи стосовно мінімального гарантійного строку саме експлуатації об’єкту будівництва тривалістю у десять років, в той же час норми чинного законодавства України не встановлюють мінімального гарантійного строку якості виконаних підрядних робіт.
В цьому аспекті слід зазначити, що проєкт договору про закупівлю у складі тендерної документації та укладений договір у п. 2.2. містить умову щодо гарантійного строку саме якості виконаних робіт, в той час як гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва чітко визначений у чинному законодавстві України – 10 років, при цьому більшого гарантійного строку у даному договорі не визначалось, тому додатково про вказаний гарантійний строк не вказується.
Отже, положення п. 2.2. договору стосуються лише гарантійних строків щодо якості виконаних робіт та жодним чином не стосуються гарантійний строків експлуатації об’єкта будівництва.
Таким чином, п. 2.2. договору № 756 від 29.09.2023 сторони погодили, по-перше, для Підрядника обов’язок гарантувати якість виконаних робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проєктній документації та можливість експлуатації протягом гарантійного строку (гарантійний строк визначений чинним законодавством – 10 років, при цьому більшого гарантійного строку у даному договорі не визначалось, тому додатково про вказаний гарантійний строк не вказується), по-друге, визначено строк гарантії саме на якість закінчених робіт - 5 років з дати приймання робіт у повному обсязі Замовником.
Щодо четвертого питання запиту повідомляємо про таке:
Управлінням з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради було оголошено про проведення відкритих торгів на закупівлю: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківський ліцей № 142 Харківської міської ради» по вул. Валентинівській, 20-В в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
Переможцем вищезазначеної закупівлі, ТОВ "ТБК ТІТАН", відповідно до пункту 6 розділу VI. «Результати процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в день укладення договору про закупівлю було внесено забезпечення виконання договору про закупівлю. Документальне підтвердження щодо внесення переможцем торгів на закупівлю: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківський ліцей № 142 Харківської міської ради» по вул. Валентинівській, 20-В в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація), забезпечення виконання договору про закупівлю, додається. (платіжна інструкція № 592 від 29 вересня 2023 р. на суму 365 889 грн. 70 коп. (триста шістдесят п’ять тисяч вісімсот вісімдесят дев’ять гривень 70 копійок).
Щодо п’ятого питання запиту повідомляємо про таке:
Пунктом 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), визначено, що у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом.
Учасник Довідкою від 11.09.2023 № 11/09-16 повідомив про те, що для виконання робіт, обсяг яких складає не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, ТОВ «ТБК ТІТАН» субпідрядників залучати не буде.
Для виконання робіт зі встановлення пожежної сигналізації учасником може бути залучено субпідрядників/співвиконавців в обсязі, що не перевищує 20 відсотків вартості договору про закупівлю, про що може не повідомляти замовника під час подання тендерної пропозиції.
Таким чином, замовник не може вимагати від учасника надання ліцензії, та/або дозволу такої субпідрядної організації.
Щодо шостого питання запиту повідомляємо про таке:
Інформація про наявність обладнання (автотранспорт, будівельні машини і механізми), яке необхідне для виконання робіт за закупівлею, була підтверджена учасником Довідками від 11.09.2023 № 11/09-02 та від 11.09.2023 № 11/09-03, Договором суборенди спецтехніки № 28А від 03.04.2023 та оборотно-сальдовою відомістю станом на 07.09.2023.
Щодо сьомого питання запиту повідомляємо про таке:
Щодо наявності машиніста екскаватора, малярів і плиточників, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі, згідно з Додатком 1 до тендерної документації, повідомляємо, що кваліфікаційний критерій щодо наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації був підтверджений учасником Довідками від 11.09.2023 № 11/09-02 та від 11.09.2023 № 11/09-05 та Договором суборенди спецтехніки № 28А від 03.04.2023.
Враховуючи вищезазначене, Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради, підтверджує дотримання норм діючого законодавства при проведенні процедури закупівлі: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківський ліцей № 142 Харківської міської ради» по вул. Валентинівській, 20-В в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-15 12:47:47
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківський ліцей № 142 Харківської міської ради» по вул. Валентинівській, 20-В в м. Харків» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-05-001695-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
На запит від 04.12.2023 року Вами повідомлено, що інформація про наявність обладнання (автотранспорт, будівельні машини і механізми), яке необхідне для виконання робіт за закупівлею, була підтверджена учасником Довідками від 11.09.2023 № 11/09-02 та від 11.09.2023 № 11/09-03, Договором суборенди спецтехніки № 28А від 03.04.2023 та оборотно-сальдовою відомістю станом на 07.09.2023. Разом з цим, Вами зазначено, що кваліфікаційний критерій щодо наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації був підтверджений учасником Довідками від 11.09.2023 № 11/09-02 та від 11.09.2023 № 11/09-05 та Договором суборенди спецтехніки № 28А від 03.04.2023. Просимо надати пояснення щодо використання ТОВ «ТБК ТІТАН» під час виконання робіт за предметом закупівлі котків дорожніх та фрези (1000 мм) і залучення працівників за професіями: машиніст екскаватора, плиточник та маляр.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-18 12:17:42
Пояснення стосовно процедури закупівлі: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківський ліцей № 142 Харківської міської ради» по вул. Валентинівській, 20-В в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
Пояснення стосовно процедури закупівлі: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківський ліцей № 142 Харківської міської ради» по
вул. Валентинівській, 20-В в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) надаємо пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківський ліцей № 142 Харківської міської ради» по
вул. Валентинівській, 20-В в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту I розділу 3.1 Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагав від учасника довідку за формою встановленою у цьому пункті, яка повинна містити інформацію про наявність обладнання (автотранспорт, будівельні машини i механізми), необхідного для виконання робіт. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТБК ТІТАН» надано довідку про наявність (автотранспорту, будівельних машин i механізмів) від 11.09.2023
№ 11/09-03, відповідно до якої учасник має все необхідне обладнання та будівельні машини для якісного виконання робіт за предметом закупівлі. Також, слід зазначити, що роботи, які викладено у п. 6 запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби від 04.12.2023 року, а саме: роботи з холодного фрезування асфальтобетонного покриття із застосуванням фрези (ширина 1000 мм), улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи із щебню, улаштування покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей, відповідно до технічного завдання (Додаток 1 до тендерної документації) займають незначний відсоток від загального об'єму робіт за предметом закупівлі. Листом від 11.09.2023 № 11/09-16, наданим у складі пропозиції учасника, ТОВ «ТБК TITAH» повідомлено, що для виконання робіт, обсяг яких складає не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю субпідрядники залучатися не будуть. Отже, ТОВ «ТБК TITAH» відповідно до тендерної пропозиції може залучати під час виконання робіт субпідрядні організації для виконання робіт, обсяг яких менше 20 відсотків від вартості договору, при цьому не зазначаючи ïx у тендерній пропозиції. Крім того, технічним завданням передбачено виконання робіт з улаштування покриття товщиною 5 см з гарячих асфальтобетонних сумішей крупнозернистих вручну з ущільненням ручними котками, який відповідно до пункту 15 довідки від 11.09.2023 № 11 /09-03 наявний у ТОВ «ТБК TITAН».
Щодо наявності в учасника працівників за спеціальностями: машиніст екскаватора, маляр та плиточник зазначаємо, що пунктом 2 Додатку 3 до тендерної документації не передбачено підтвердження учасником наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід саме для виконання робіт за предметом закупiвлi або відповідності довідці про наявність обладнання (автотранспорту, будівельних машин i механізмів). Також, Замовником не конкретизовано інформацію щодо яких працівників потрібно надати чи про працівників робітничих професій, чи про інженерно-технічних, чи про адміністративний склад. Тому учасник на власний розсуд надав у складі тендерної пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 11.09.2023 № 11/09-05. Зазначена довідка містить інформацію про основних працівників, які будуть приймати участь у виконанні робіт за предметом закупiвлі. Водночас, довідкою про дотримання технології виконання робіт від 11.09.2023 № 11/09-02 учасником підтверджено дотримання технологій виконання робіт, зазначених у Додатку 1 до тендерної документації. Крім того, слід зазначити, що роботи за допомогою орендованого відповідно до договору суборенди № 28А від 03.04.2023 року екскаватора, містять незначний відсоток у об'ємі загальних робіт. Отже, для якісного виконання робіт для виконання яких необхідні працівники: машиніст екскаватора, плиточник i маляр, ТОВ «ТБК TITAH» матиме можливість залучити відповідних працівників, саме у той час, коли їх потрібно буде виконувати.
Таким чином, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТБК TITAH» нами не встановлено підстав, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, для його відхилення або відхилення його тендерної пропозиції.
Враховуючи вищезазначене, Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради, підтверджує дотримання норм діючого законодавства при проведенні процедури закупівлі: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківський ліцей № 142 Харківської міської ради» по вул. Валентинівській, 20-В в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
- 3. Вих. № 11-08-03 Довідка про наявність обладнання.pdf
- 27. Вих. № 11-09-16 Лист роз'яснення щодо субпідрядниківї.pdf
- Пояснення.pdf
- 11. Вих. № 11-09-05 Довідка про наявнiсть працівників.pdf
- 2. Вих. № 11-09-02 Довідка про дотримання технологій виконання робіт.pdf
- 7. Договір екскаватор Титан (додаток до вих.№ 23-08-03).pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про вжиття заходів щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель 01 грудня 2023 року Північно-східним офісом Держаудитслужби (надалі за текстом – Держаудитслужба) розпочато моніторинг закупівлі по предмету «Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківський ліцей № 142 Харківської міської ради» по вул. Валентинівській, 20-В в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-05-001695-a). 07 грудня 2023 року Замовником було надано пояснення на запит Держаудитслужби на надання пояснення. 22 грудня 2023 року за результатами моніторингу Держаудитслужбою складено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-05-001695-a, у констатуючий частині якого зокрема вказано, що при визначенні вимоги на виконання пункту 6 розділу VI тендерної документації, щодо надання документів, у паперовому вигляді, Замовником порушено вимоги частини восьмої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Отже, при складанні тендерної документації Замовником не враховано чинні норми Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178), чим порушено пункт 3 Постанови № 1178. Також, положення пункту 2.2 проєкту договору, який є невід’ємною частиною тендерної документації, та Договору, суперечать вимогам абзацу третього пункту 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова КМУ № 668) та статті 884 ЦКУ. Замовником порушено вимоги пункту 17 Особливостей, частини третьої статті 22 та частини першої статті 41 Закону. З огляду на вказане, Держаудитслужбою зазначено, що за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пунктів 3 та 17 Постанови № 1178, вимог частини восьмої статті 12 Закону та частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства встановлено порушення вимог пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону в частині невідповідності нормам ЦКУ. Одночасно для Замовника визначено наступні зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель додаткової угоди щодо приведення у відповідність умов Договору відповідно до вимог абзацу третього пункту 103 Постанови № 668 та статті 884 ЦКУ та недопущення установлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Щодо завантаження в електронну систему закупівель підтвердження надання забезпечення виконання договору про закупівлю, повідомляємо, що Управлінням з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради було оголошено про проведення відкритих торгів на закупівлю: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківський ліцей № 142 Харківської міської ради» по вул. Валентинівській, 20-В в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація). Переможцем вищезазначеної закупівлі, ТОВ "ТБК ТІТАН", відповідно до пункту 6 розділу VI. «Результати процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в день укладення договору про закупівлю було внесено забезпечення виконання договору про закупівлю. Документальне підтвердження щодо внесення переможцем торгів на закупівлю: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківський ліцей № 142 Харківської міської ради» по вул. Валентинівській, 20-В в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація), забезпечення виконання договору про закупівлю, додається. (платіжна інструкція № 592 від 29 вересня 2023 р. на суму 365 889 грн. 70 коп. (Триста шістдесят п’ять тисяч вісімсот вісімдесят дев’ять гривень 70 копійок). З метою недопущення у подальшому будь-яких неточностей та/або протирічь з вищевикладеного питання, з метою реагування на висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби, Замовником проведено відповідні роз’яснювальні роботи, в тому числі відкореговано вимоги тендерної документації для використання в подальшій роботі. Стосовно п. 2.2. проєкту договору про закупівлю (Додаток № 4 до тендерної документації) повідомляємо, що відповідно до п. 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.12.2005 № 668, підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації. Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Згідно зі ст. 884 ЦК України підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Таким чином, з викладеного чітко вбачається, що чинне законодавство розмежовує поняття «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва». При цьому, звертаємо увагу, що норми чинного законодавства України містять імперативні приписи стосовно мінімального гарантійного строку саме експлуатації об’єкту будівництва тривалістю у десять років, в той же час норми чинного законодавства України не встановлюють мінімального гарантійного строку якості виконаних підрядних робіт. В цьому аспекті слід зазначити, що проєкт договору про закупівлю у складі тендерної документації та укладений договір у п. 2.2. містив умову щодо гарантійного строку саме якості виконаних робіт, в той час як гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва чітко визначений у чинному законодавстві України – 10 років, при цьому більшого гарантійного строку у даному договорі не визначалось, тому додатково про вказаний гарантійний строк не вказується. Таким чином, положення п. 2.2. договору стосуються лише гарантійних строків щодо якості виконаних робіт та жодним чином не стосуються гарантійний строків експлуатації об’єкта будівництва. З огляду на виникнення деяких суперечностей у тлумаченні вказаного пункту, з метою реагування на висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби, між Замовником та Підрядником укладено додаткову угоду № 4 від 25.12.2023 до договору № 756 від 29.09.2023, в якій Розділ ІІ. «Якість будівельних робіт» викладено в новій редакції, чим зокрема врегульовано питання щодо гарантійних строків – пункт 2.2. Договору - Підрядник гарантує якість виконаних робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проєктній документації та можливість експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій та експлуатації об’єкта встановлюється 10 років з дати приймання робіт у повному обсязі Замовником. Вказану додаткову угоду оприлюднено в електронній системі закупівель у порядку, передбаченому чинним законодавством у сфері публічних закупівель. Крім того, зазначаємо, що вищевказане положення договору не призвело та не могло призвести до жодних негативних наслідків, оскільки, як зазначалося вище, сторони у п. 2.2. договору погодили лише гарантійний строк щодо якості виконаних робіт, в той час як гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва чітко визначений в законодавстві (гарантійний строк визначений чинним законодавством – 10 років, при цьому більшого гарантійного строку у даному договорі не визначалось, тому додатково про вказаний гарантійний строк не вказувалося), що підтверджує відсутність порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відповідно виключає можливість притягнення до відповідальності осіб, відповідальних за проведення вищевказаної закупівлі. З метою недопущення у подальшому будь-яких неточностей та/або протирічь з вищевикладеного питання, Замовником проведено відповідні роз’яснювальні роботи, в тому числі і звернуто увагу на стилістику викладення положень проєктів договорів в подальшій роботі. З огляду на вищевикладене, Замовником повністю та у визначений Висновком спосіб та термін виконано зобов’язання Держаудитслужби та оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію, що свідчить про вжиття відповідних заходів.
2023-12-28 17:37:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства встановлено порушення вимог пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону в частині невідповідності нормам ЦКУ.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТБК ТІТАН" |
36 588 970,32
UAH з ПДВ
|
36 588 970,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТБК ТІТАН" #42442375 |
Переможець |
36 588 970,32
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2023 11:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2024 09:37
|
Додаткова угода № 6 дог. 756.pdf | зміни до договору |
29 квітня 2024 09:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 14:52
|
Додаткова угода № 5.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 14:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 16:29
|
Додаткова угода № 4.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2023 13:47
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2023 13:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 жовтня 2023 10:24
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
17 жовтня 2023 10:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2023 12:05
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2023 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2023 11:08
|
Договір.pdf | укладений |
02 жовтня 2023 11:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 35 263 287 грн 25 коп. (тридцять п’ять мільйонів двісті шістдесят три тисячі двісті вісімдесят сім грн 25 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 5 877 214 грн 54 коп. (п’ять мільйонів вісімсот сімдесят сім тисяч двісті чотирнадцять грн 54 коп.).». 2. Пункт 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.7. Фінансування робіт у 2023 році здійснюється згідно з обсягами капіталовкладень, затвердженими рішенням 15 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 28.02.2023 № 346/23 та складає – 19 590 214 грн 84 коп. (дев’ятнадцять мільйонів п’ятсот дев’яносто тисяч двісті чотирнадцять грн 84 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 3 265 035 грн 81 коп. (три мільйони двісті шістдесят п’ять тисяч тридцять п’ять грн 81 коп.).». 3. Викласти в новій редакції план фінансування робіт (Додаток № 1), графік виконання робіт (Додаток № 2) до Договору № 756 від 29.09.2023р. 4. Викласти в новій редакції договірну ціну. |
Номер договору про закупівлю: | 756 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.7. Фінансування робіт у 2023 році не здійснюватиметься.». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Замовник має право вносити зміни до плану фінансування у разі внесення змін у строки виконання робіт, прийняття рішення про прискорення чи уповільнення темпів виконання робіт, а також із урахуванням у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт.». 3. Викласти в новій редакції план фінансування робіт (Додаток № 1), графік виконання робіт (Додаток № 2). |
Номер договору про закупівлю: | 756 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.7. Фінансування робіт у 2023 році за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади складає ‒ 8 378 379 грн 95 коп. (вісім мільйонів триста сімдесят вісім тисяч триста сімдесят дев’ять грн 95 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 396 396 грн 66 коп. (один мільйон триста дев’яносто шість тисяч триста дев’яносто шість грн 66 коп.).». 2. Викласти в новій редакції план фінансування робіт (Додаток № 1), графік виконання робіт (Додаток № 2), договірну ціну. |
Номер договору про закупівлю: | 756 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Розділ ІІ. «ЯКІСТЬ БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ» викласти в новій редакції: «ІІ. ЯКІСТЬ БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ 2.1. Підрядник повинен виконати Замовнику передбачені цим Договором роботи, якість яких відповідає умовам Державних стандартів України, Цивільного та Господарського кодексів України та відповідних нормативно-правових актів. 2.2. Підрядник гарантує якість виконаних робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проєктній документації та можливість експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій та експлуатації об’єкта встановлюється 10 років з дати приймання робіт у повному обсязі Замовником. 2.3. У разі виявлення, в термін гарантійного строку, у закінчених роботах або в об’єкті будівництва недоліків (дефектів) Підрядник, за письмовою вимогою Замовника зобов'язаний усунути за свій рахунок недоробки, що виникли протягом гарантійного строку і зумовлені виконанням робіт з порушенням діючих Державних стандартів України, умов Договору. Перелік недоробок і дефектів визначається дефектним актом, що укладається Сторонами. В акті в обов’язковому порядку фіксується дата виявлення дефектів і строк їх усунення. При відмові Підрядника брати участь у складанні дефектного акта він може складатись з залученням спеціалістів незаінтересованих органів. 2.4. Якщо Підрядник протягом строку, визначеного в акті, не усуне недоліки у виконаних роботах, Замовник має право усунути недоліки силами іншого виконавця з оплатою цих витрат Підрядником.». |
Номер договору про закупівлю: | 756 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.7. Фінансування робіт у 2023 році за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади складає ‒ 6 648 841 грн 94 коп. (шість мільйонів шістсот сорок вісім тисяч вісімсот сорок одна грн 94 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 108 140 грн 32 коп. (один мільйон сто вісім тисяч сто сорок грн 32 коп.).». 2. Викласти в новій редакції план фінансування робіт (Додаток № 1), графік виконання робіт (Додаток № 2), договірну ціну. |
Номер договору про закупівлю: | 756 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Опис змін зазначено у Додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 756 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |