Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Легковий автомобіль
Очікувана вартість
1 150 000,00 UAH
UA-2023-09-05-001348-a 54693882a8a344889a3660ef1b9974b5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вячеслав Юрченко

+380459645366 zakupki_petr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПЕТРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04359620
Вебсайт: https://novipetrivtsi-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 07354, Україна , Київська обл., с. Нові Петрівці, вул. Свято-Покровська, буд. 171
Контактна особа: Вячеслав Юрченко
+380459645366
zakupki_petr@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Легковий автомобіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07354, Україна, Київська область, с. Нові Петрівці, вул. Свято-Покровська, 171
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Тендерна документація

05 вересня 2023 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2023 09:38
Підстава для здійснення закупівлі за пп. 6 п. 13 Особливостей.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-12-22-000019 ● 81eaef3d616f438e8b0d69489e397fb8
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 грудня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 грудня 2023 11:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.12.2023 № 80
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 04.12.2023 №003100-18/13979-2023.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.

В.о. начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 21.12.2023 № 80.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2023-09-05-001348-a 05.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-22 12:21:43

Запит Замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Легковий автомобіль» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-05-001348-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо обґрунтування здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, визначено переможцем та вибрано для їх виконання саме Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОМОБІЛЬНИЙ ЦЕНТР ГОЛОСІЇВСЬКИЙ» (код ЄДРПОУ 14333225)?
4. Надати отримані комерційні пропозиції інших учасників у разі наявності таких учасників.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-27 11:50:04

Відповідь на звернення

1. Закупівля здійснювалась за зверненням Добровольчого формування Петрівської територіальної громади 1 від 12.01.2023 №03 в якому зазначались необхідні характеристики (звернення містить конференційні данні, а саме місце розташування ДФТГ Петрівської територіальної громади, тому не підлягає оприлюдненню для загального доступу на електронному майданчику закупівель). Для визначення очікуваної вартості використовувалась методика затверджена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275. Адреса веб сторінки:https://novipetrivtsi-rada.gov.ua/informatsiyna_baza/silskiy_byudzhet/vidkritiy_byudzhet_s._novi_petrivtsi
2. Закупівля здійснювалась згідно з підпунктом 6 пункту 13 діючих на момент здійснення закупівлі, Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178. Неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі (ID оголошення - UA-2023-07-27-001094-a).
3. Так як відповідним характеристикам найбільш відповідав автомобіль марки Renault, для прискорення комунікації, було здійснено телефонне звернення до офіційного імпортера даної марки в Україні, а саме Renault (Україна), яка надала контакти найбільшого офіційного дилера автомобілей марки Renault, а саме ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ЦЕНТР ГОЛОСІЇВСЬКИЙ» (код ЄДРПОУ 14333225), https://goloseevsky.com/about-us/about.html, з яким і заключений договір 76/23 від 04.09.2023


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 03 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 09 січня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМОБІЛЬНИЙ ЦЕНТР ГОЛОСІЇВСЬКИЙ"
#14333225
Переможець 1 150 000,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2023 09:50

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Scan_76_23.pdf укладений
05 вересня 2023 09:50