Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПЕТРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04359620 |
Вебсайт: | https://novipetrivtsi-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 07354, Україна , Київська обл., с. Нові Петрівці, вул. Свято-Покровська, буд. 171 |
Контактна особа: |
Вячеслав Юрченко +380459645366 zakupki_petr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Тендерна документація
05 вересня 2023 09:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 вересня 2023 09:38 |
Підстава для здійснення закупівлі за пп. 6 п. 13 Особливостей.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-22-000019 ● 81eaef3d616f438e8b0d69489e397fb8
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2023 11:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.12.2023 № 80
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 04.12.2023 №003100-18/13979-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 21.12.2023 № 80.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2023-09-05-001348-a 05.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-22 12:21:43
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Легковий автомобіль» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-05-001348-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо обґрунтування здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, визначено переможцем та вибрано для їх виконання саме Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОМОБІЛЬНИЙ ЦЕНТР ГОЛОСІЇВСЬКИЙ» (код ЄДРПОУ 14333225)?
4. Надати отримані комерційні пропозиції інших учасників у разі наявності таких учасників.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-27 11:50:04
Відповідь на звернення
1. Закупівля здійснювалась за зверненням Добровольчого формування Петрівської територіальної громади 1 від 12.01.2023 №03 в якому зазначались необхідні характеристики (звернення містить конференційні данні, а саме місце розташування ДФТГ Петрівської територіальної громади, тому не підлягає оприлюдненню для загального доступу на електронному майданчику закупівель). Для визначення очікуваної вартості використовувалась методика затверджена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275. Адреса веб сторінки:https://novipetrivtsi-rada.gov.ua/informatsiyna_baza/silskiy_byudzhet/vidkritiy_byudzhet_s._novi_petrivtsi
2. Закупівля здійснювалась згідно з підпунктом 6 пункту 13 діючих на момент здійснення закупівлі, Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178. Неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі (ID оголошення - UA-2023-07-27-001094-a).
3. Так як відповідним характеристикам найбільш відповідав автомобіль марки Renault, для прискорення комунікації, було здійснено телефонне звернення до офіційного імпортера даної марки в Україні, а саме Renault (Україна), яка надала контакти найбільшого офіційного дилера автомобілей марки Renault, а саме ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ЦЕНТР ГОЛОСІЇВСЬКИЙ» (код ЄДРПОУ 14333225), https://goloseevsky.com/about-us/about.html, з яким і заключений договір 76/23 від 04.09.2023
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 січня 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМОБІЛЬНИЙ ЦЕНТР ГОЛОСІЇВСЬКИЙ" #14333225 |
Переможець |
1 150 000,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2023 09:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Scan_76_23.pdf | укладений |
05 вересня 2023 09:50
|