Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво найпростішого укриття на території Вишгородського ліцею №1 Вишгородської міської ради за адресою: Київська область, Вишгородський район, Вишгородська територіальна громада, м. Вишгород, проспект Івана Мазепи
Очікувана вартість
48 118 166,00 UAH
UA-2023-09-04-013144-a 9caae594b1d04bfab1801d5e3328b612
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Непомяща

+380973591376 natalia20100728@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИШГОРОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1 ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 13729211
Місцезнаходження: 07300, Україна , Київська обл., м.Вишгород, проспект Івана Мазепи, будинок 7А
Контактна особа: Наталія Непомяща
+380973591376
natalia20100728@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2023 19:37
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 вересня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2023 00:00
Очікувана вартість: 48 118 166,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 481 181,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Код ДК 021: 2015: 45210000-2 Будівництво будівель (Нове будівництво найпростішого укриття на території Вишгородського ліцею №1 Вишгородської міської ради за адресою: Київська область, Вишгородський район, Вишгородська територіальна громада, м. Вишгород, проспект Івана Мазепи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 вересня 2023 19:37
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 вересня 2023 19:37
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 вересня 2023 19:37
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 вересня 2023 19:37
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 вересня 2023 19:37
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 вересня 2023 19:37
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 вересня 2023 19:37
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 вересня 2023 19:37
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 вересня 2023 19:37
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 вересня 2023 19:37
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 вересня 2023 19:37
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 вересня 2023 19:37
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 вересня 2023 19:37
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 вересня 2023 19:37
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 вересня 2023 19:37
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 вересня 2023 19:37
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 вересня 2023 19:37
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 вересня 2023 19:37
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 вересня 2023 19:37
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 вересня 2023 19:37
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 вересня 2023 19:37
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 вересня 2023 19:37
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 вересня 2023 19:37
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 вересня 2023 19:37

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-01-000053 ● faf4108193ab42999b4584a3c314671e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2024 17:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

01.04.2024 № 75
Київ

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.

Перший заступник начальника Олександр СОМИК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2023-09-04-013144-a 04.09.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-02 17:07:42

Запит замовнику на пояснення

1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Просимо пояснити за яких документально підтверджених об’єктивних обставин продовжено строк дії договору від 10.10.2024 №10/10 та зобов’язань щодо виконання робіт.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-05 13:47:29

Відповідь на запит

На запит Північного офісу Держаудитслужби про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про проведення моніторингу від 01.04.2024 № UA-M-2024-04-01-000053) процедури закупівлі: Нове будівництво найпростішого укриття на території Вишгородського ліцею №1 Вишгородської міської ради за адресою: Київська область, Вишгородський район, Вишгородська територіальна громада, м. Вишгород, проспект Івана Мазепи, очікуваною вартістю 48 118 166,0грн, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-04-013144-a, повідомляємо наступне:
1. Інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, яка міститься в додатку 2 до тендерної документації, розроблена на підставі затвердженої проектної документації на будівництво, на котру 28.07.2023 року отримано позитивний ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ щодо розгляду проектної документації на будівництво «Нове будівництво найпростішого укриття на території Вишгородського ліцею № 1 Вишгородської міської ради за адресою: Київська область, Вишгородський район, Вишгородська територіальна громада, м. Вишгород, проспект Івана Мазепи».
Експертиза проведена ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП», експертний звіт (позитивний) № 0110-4299-23/УЕГ/А від 26.07.2023, в якому зокрема зазначено, що документацію розроблено відповідно до вихідних даних на проектування з дотриманням вимог з питань міцності, надійності, довговічності; з питань архітектури; з питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення; з питань пожежної безпеки; з питань енергозбереження; з питань кошторисної частини проектної документації; з питань охорони праці і може бути затверджено (схвалено) в установленому порядку.
Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації на будівництво та зазначеного вище експертного звіту. Відповідно до розрахунку, очікувана вартість склала 48 118 166,0 грн з ПДВ.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 за посиланням: http://www.vyshgorod-school1.edukit.kiev.ua/derzhavni_zakupivli/

2. Відповідно до пункту 3.1. договору від 10.10.2023 № 10/10 підрядник зобов’язаний виконати роботи, визначені цим договором та додатками до нього відповідно до календарного графіка виконання робіт (Додаток 2 до договору) не пізніше 31 грудня 2023 р. (або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань).
З початку листопада 2023 року підрядник почав виконання робіт, які потребують постійного електроживлення, але об’єкт не під’єднаний до електромереж. Враховуючи факт зменшення світлового дня та неможливість виконання робіт в такий період без постійного доступу до електромереж ПП «АНАБУД» було направлено лист від 29.11.2023р. № 29/11, зареєстрованого за вхідним №466 від 29.11.2023р. про неможливість виконання робіт, зв’язаних з технологічними процесами будівництва у зимовий період, (копія листа додається).
Відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Варто відмітити, що зазначена норма врахована і у пункті 10.13 договору від 10.10.2023 № 10/10, укладеного за результатами зазначеної закупівлі.
З огляду на зазначене, та керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей було укладено додаткову угоду від 29.11.2023 № 2 до договору від 10.10.2023 № 10/10 щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв’язку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження без збільшення суми договору

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-17 17:55:11

Запит замовнику на пояснення

Просимо надати пояснення яким чином, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам підпункту 6 пункту 3 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» та пункту 2.6 Додатку 1 до тендерної документації в частині надання листа згоди на обробку персональних даних, які зазначені в протоколі від 01.09.2006 № 2, файл "наказ, протоколи на директора.pdf"?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-19 12:54:15

Відповідь на запит

У відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби, розміщений в електронній системі закупівель 17.04.2024 о 17:55:11 (далі – Запит) стосовно надання пояснень (інформації, документів), що стосуються здійснення запитувачем моніторингу проведення процедури закупівлі «Нове будівництво найпростішого укриття та території Вишгородського ліцею № 1 Вишгородської міської ради за адресою : Київська область, Вишгородський район , Вишгородська територіальна громада, м. Вишгород, проспект Івана Мазепи Код ДК 021: 2015: 45120000-2 Будівництво будівель», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2023-09-04-013144-a (далі – Процедура закупівлі), повідомляємо наступне.

Замовником здійснено розгляд тендерної пропозиції (далі – ТП) приватного підприємства «АНАБУД» (далі – ПП «АНАБУД») у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості) та інших нормативних документів, у тому числі, у сфері публічних закупівель, а також згідно з вимогами, встановленими у тендерній документації за даною Процедурою закупівлі (далі – ТД).

Підпунктом 6 пункту 3 розділу V ТД встановлена вимога: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає лист згоду на обробку персональних даних від усіх осіб чиї персональні дані містяться у складі тендерної пропозиції».
Таку саму вимогу містить пункту 2.7 розділу 2 додатку 1 ТД: «Лист – згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних від усіх осіб персональні дані яких міститься у складі тендерної пропозиції».
Звертаємо увагу на фразу «міститься у складі тендерної пропозиції» - тобто, якщо учасником завантажено додаткові документи (файли), що не відносяться до складу тендерної документації, і при цьому такі додаткові файли містять якісь персональні дані, - в такому випадку відповідний лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних від певної особи (персональні дані якої фігурують в такому додатковому файлі) надавати не потрібно, адже вони не є складом ТП учасника.
Визначення «тендерна пропозиція» міститься у пункті 33 частини першої статті 1 Закону, а саме: «тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації».
У зв’язку з цим потрібно звернутись до відповідних вимог ТД.
Дані, Лук’янчук Катерини Михайлівни, про які зазначається в Запиті Північного офісу Держаудитслужби, містяться у файлі «наказ, протоколи на директора» в протоколі
від 01.09.2006 № 2. Водночас, такий протокол не вимагався в обов’язковому порядку відповідно до вимог ТД.
Так, пунктом 1 розділу ІІІ ТД встановлено: «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність».
Увага на сполучення «та/або» та слово «тощо» - які вказують на наявність в учасника торгів вибору під час виконання зазначеної вимоги.
Такий саме характер носить і вимога пункту 2.3 розділу 2 додатку 1 ТД. А саме: «Рішення засновників про призначення керівника (у формі виписки/витягу з протоколу засновників, або наказу про призначення, або довіреність чи доручення, видані згідно чинного законодавства або інший документ, що підтверджує повноваження службової (посадової) особи учасника на підписання та завірення документів».
Таким чином, для виконання зазначених вимог учаснику ПП «АНАБУД» достатньо було надати наказ про призначення керівника, що і було ним зроблено, зокрема – надано файл «наказ, протоколи на директора», який містить наказ від 01.09.2006 № 9-к про прийняття на роботу Лук’янчука Олександра Володимировича на посаду директора, підписаний власником (на той час) ПП «АНАБУД» - Лук’янчук Катериною Михайлівною; зауважуємо, що вказаний наказ не містить персональних даних Лук’янчук Катерини Михайлівни.
За таких умов ПП «АНАБУД» виконав відповідні умови ТД і міг не надавати інші документи, передбачені вказаними вимогами ТД (протоколи, рішення засновників тощо).
При цьому, пунктом 7 розділу І ТД встановлено, що «Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу».
Отже, під час розгляду ТП ПП «АНАБУД» Замовник вважав протокол від 01.09.2006 № 2 документом, який учасник надав додатково у складі своєї ТП (на власний розсуд).
Таке рішення було прийняте Замовником з урахуванням того факту, що особа, яка підписала протокол від 01.09.2006 № 2 (Лук’янчук Катерина Михайлівна) підписувала даний документ в далекому 2006 році (з тих пір її персональні дані могли змінитись, відтак інформація, вказана у протоколі взагалі може не бути на даний час її персональними даними), а також, що станом на дату подання ТП Лук’янчук Катерина Михайлівна не є власником (бенефіціаром) ПП «АНАБУД» (дані з відкритого публічного Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань), відповідно, такий протокол взагалі може не нести юридичної значущості.
За таких умов, протокол від 01.09.2006 № 2 Замовником не розглядався взагалі, можливість і правова підстава чого прямо передбачені умовами ТД та нормами законодавства України.

Виходячи із наведеної вище інформації, Замовником визначено ПП «АНАБУД» переможцем Процедури закупівлі із всебічним і повним дотриманням вимог законодавства України.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2024-04-29 16:03:55

Звернення за роз'ясненням змісту висновку та його зобов'язань, визначених у висновку

Вишгородський ліцей № 1 Вишгородської міської ради (Замовник), отримав висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, відповідно до якого Північний офіс Держаудитслужби (Офіс) встановив на його думку порушення законодавства у сфері публічних закупівель та зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором.
Керуючись вимогами статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник звертається до Офісу з метою роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Позаяк, Замовник категорично не погоджується із висновком щодо порушення вимог пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) та вимог підпункту 4 пункту 19 Особливостей № 1178.
Прошу надати роз’яснення яким чином та згідно яких нормативно-правових документів Офіс визначив, що об’єктивні обставини які документально підтвердженні сторонами, а саме технологічні процеси будівництва які виникли в зимовий період у Замовника та затримка фінансування витрат замовника, не відповідають вимогам підпункту 4 пункту 19 Особливостей № 1178 за умови що такі зміни не призвели до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Крім того, просимо надати роз’яснення, на яких законних та об’єктивних підставах, дотримуючись вимог Закону Замовник має припинення зобов’язань за договором підряду на нове будівництво найпростішого укриття на території Вишгородського ліцею №1 Вишгородської міської ради.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-04-013144-a Вишгородський ліцей №1 Вишгородської міської ради (Замовник), отримав висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, відповідно до якого Держаудитслужба встановила на її думку порушення законодавства у сфері публічних закупівель та зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором. Ознайомившись з результатами моніторингу, Замовник, вважає, що Висновок є необґрунтованим, та таким, що сформований з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, та Особливостям, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Особливості). Керуючись нормами статті 8 Закону Замовник 29.04.2024 звернувся до ДАСУ з метою отримання роз’яснення, щодо змісту Висновку, однак станом на момент оприлюднення аргументованих заперечень відповіді від ДАСУ так і не отримано. Щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ПП «АНАБУД» встановлено недотримання пункту 43 Особливостей № 1178. Замовник категорично не погоджується із викладеним у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (далі – Висновок), вважає Висновок необгрунтованим, безпідставним та таким що суперечить вимогам чинного законодавства України, з огляду на таке. Так, за результатами моніторингу Північним офісом Держаудитслужби (Офіс) встановив, «…що відповідно до пункту 2 Додатку 1 до ТД, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності) або з накладенням КЕП та електронної печатки (у разі наявності), що містить відомості про ПІБ, посаду, кваліфікацію та досвід працівників, які будуть безпосередньо залучені до виконання договору, укладеного за результатами проведення даної закупівлі. На підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі пропозиції надати копії трудових книжок (витягів із трудових книжок) або копії наказів про призначення на посаду, або інших документів, які підтверджують наявність трудових чи цивільно-правових правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці. На виконання зазначеної вище вимоги, Переможець у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 05.09.2023 № 6 (файл «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.rar»), в якій, зокрема, зазначено в позиції №10, що Рабінович Станіслав Леонідович обіймає посаду штукатура згідно з цивільно-правовою угодою від 01.09.2023 №14. Однак, в наданій цивільно-правововій угоді від 01.09.2023 №14 виконавцем послуг зазначено Шкарабуту Петра Степановича.» Однак, у складі тендерної пропозиції ПП «АНАБУД» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 05.09.2023 № 6 (файл «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.rar»), в якій, зазначено: Звертаємо Вашу увагу на те, що у довідці зазначена інформація про цивільно правову угоду № 14 від 01 серпня 2023 року, а не від 01.09.2023 № 14, як викладено у Висновку. Таким чином, у висновку викладено недостовірну інформацію, щодо дати укладення цивільно правової угоди. Крім того у складі пропозиції ПП «АНАБУД» (файл «Накази, договори на працівників (копії).pdf»), надано цивільно правову угоду від 01 серпня 2023 року № 14, що у повній мірі підтверджує інформацію щодо наявності в учасника працівника, штукатура Рабіновича Станіслава Леонідовича. Цивільно правова угода підписана штукатуром Рабінович С.Л, однак в реквізитах помилково зазначено прізвище ще одного працівника Шкарбута П.С., що свідчить про формальну (несуттєву) помилку, яка не вплинула на зміст цивільно правової угоди та є аналогічною до помилки, що припустився орган державного фінансового контролю у Висновку, зазначивши помилкову дату укладання цивільно правової угоди. Отже, у Замовника не було законних підстав розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, Крім того, за результатами моніторингу Офісом встановив, що «… аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що Переможцем у складі пропозиції надано протокол рішення власника та засновника від 01.09.2006 № 2, у зв’язку з наданням якого було розголошено та поширено персональні дані (серія та номер паспорта, реєстраційний номер облікової картки платника податків, місце реєстрації та проживання) - Лук'янчук Катерини Михайлівни (файл «наказ, протоколи на директора. pdf»). Однак, у складі пропозиції Переможця відсутній лист-згода на обробку, персональних даних від Лук'янчук Катерини Михайлівни, чим, відповідно недотримано вимоги підпункту 6 пункту 3 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ТД та пункту 2.6 Додатку 1 до ТД.» Замовник не погоджується із викладеним, з огляду на наступне. Відповідно до вимог підпунктом 6 пункту 3 розділу V ТД встановлена вимога: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає лист згоду на обробку персональних даних від усіх осіб чиї персональні дані містяться у складі тендерної пропозиції». Таку саму вимогу містить пункту 2.7 розділу 2 додатку 1 ТД: «Лист – згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних від усіх осіб персональні дані яких міститься у складі тендерної пропозиції». Звертаємо увагу на фразу «міститься у складі тендерної пропозиції» - тобто, якщо учасником завантажено додаткові документи (файли), що не відносяться до складу тендерної документації, і при цьому такі додаткові файли містять якісь персональні дані, - в такому випадку відповідний лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних від певної особи (персональні дані якої фігурують в такому додатковому файлі) надавати не потрібно, адже вони не є складом ТП учасника. Визначення «тендерна пропозиція» міститься у пункті 33 частини першої статті 1 Закону, а саме: «тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації». У зв’язку з цим потрібно звернутись до відповідних вимог ТД. Дані, Лук’янчук Катерини Михайлівни, про які зазначається у висновку Північного офісу Держаудитслужби, містяться у файлі «наказ, протоколи на директора» в протоколі від 01.09.2006 № 2. Водночас, такий протокол не вимагався в обов’язковому порядку відповідно до вимог ТД. Так, пунктом 1 розділу ІІІ ТД встановлено: «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність». Увага на сполучення «та/або» та слово «тощо» - які вказують на наявність в учасника торгів вибору під час виконання зазначеної вимоги. Такий саме характер носить і вимога пункту 2.3 розділу 2 додатку 1 ТД. А саме: «Рішення засновників про призначення керівника (у формі виписки/витягу з протоколу засновників, або наказу про призначення, або довіреність чи доручення, видані згідно чинного законодавства або інший документ, що підтверджує повноваження службової (посадової) особи учасника на підписання та завірення документів». Таким чином, для виконання зазначених вимог учаснику ПП «АНАБУД» достатньо було надати наказ про призначення керівника, що і було ним зроблено, зокрема – надано файл «наказ, протоколи на директора», який містить наказ від 01.09.2006 № 9-к про прийняття на роботу Лук’янчука Олександра Володимировича на посаду директора, підписаний власником (на той час) ПП «АНАБУД» - Лук’янчук Катериною Михайлівною; зауважуємо, що вказаний наказ не містить персональних даних Лук’янчук Катерини Михайлівни. За таких умов ПП «АНАБУД» виконав відповідні умови ТД і міг не надавати інші документи, передбачені вказаними вимогами ТД (протоколи, рішення засновників тощо). При цьому, пунктом 7 розділу І ТД встановлено, що «Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу». Отже, під час розгляду ТП ПП «АНАБУД» Замовник вважав протокол від 01.09.2006 № 2 документом, який учасник надав додатково у складі своєї ТП (на власний розсуд). Таке рішення було прийняте Замовником з урахуванням того факту, що особа, яка підписала протокол від 01.09.2006 № 2 (Лук’янчук Катерина Михайлівна) підписувала даний документ в далекому 2006 році (з тих пір її персональні дані могли змінитись, відтак інформація, вказана у протоколі взагалі може не бути на даний час її персональними даними), а також, що станом на дату подання ТП Лук’янчук Катерина Михайлівна не є власником (бенефіціаром) ПП «АНАБУД» (дані з відкритого публічного Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань), відповідно, такий протокол взагалі може не нести юридичної значущості. Також варто відмітити, що Учасником була надана довідка за № 9 від 05 вересня 2023 року про надання коду доступу до надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації 310528382454, за яким на період 21 липня 2021 року Лук’янчук Катерина Михайлівна не являється засновником Приватного підприємства «АНАБУД». Так як, Згідно з статтею 58 Конституції України «закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом’якшують або скасовують відповідальність особи», протокол від 01.09.2006 № 2, можна не брати до уваги, оскільки Учасником подані документи, в яких відсутня інформація про даного засновника. Також відповідно до Виписки з Єдиного держаного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 17 листопада 2021 року Лук’янчук Катерина Михайлівна не являється засновником ПП «АНАБУД» За таких умов, протокол від 01.09.2006 № 2 Замовником не розглядався взагалі, можливість і правова підстава чого прямо передбачені умовами ТД та нормами законодавства України. Таким чином зазначене вище не є невідповідність, а відтак підстави для розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель були відсутні. З огляду на зазначене, Замовником визначено ПП «АНАБУД» переможцем процедури закупівлі із всебічним і повним дотриманням вимог законодавства України. Щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при внесенні змін до договору моніторингом встановлено порушення вимог підпункту 4 пункту 19 Особливостей № 1178. У Висновку Офісом зазначено, що «…в ході моніторингу встановлено, що додатковою угодою від 29.11.2023 № 2 внесено зміни до договору від 10.10.2023 № 10/10 в частині продовження строку дії договору та зобов’язань щодо виконання робіт до 30.06.2024 без надання документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.». Замовник категорично не погоджується з даним твердженням, вважає його упередженим, непоґрунтованим та таким, що суперечить вимогам чинного законодавства. Відповідно до вимог підпункту 3 пункту 10.13 Договору сторонами визначено зобов’язання сторін, щодо внесення змін до договору, зокрема продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю Відповідно до вимог підпункту 3 пункту 10.13 Договору сторонами визначено зобов’язання сторін, щодо внесення змін до договору, зокрема продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Керуючись вимогами підпункту 4 пункту 19 Особливостей сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у зв'язку з виникненням об'єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов'язань в строки передбачені договором, а саме затримки фінансування витрат замовника та об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження. Так, враховуючи зміни до розподілу субвенції з місцевого бюджету на облаштування безпечних умов у закладах загальної середньої освіти за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (КПКВК 3719314) та відповідно до Рішення Вишгородської міської ради від 24.10.2023 №37/4 «Про внесення змін до рішення Вишгородської міської ради Київської області від 23.12.2022 №28/3 «Про бюджет Вишгородської міської територіальної громади на 2023 рік» додатків 1,2,3,5,6 та 7 до нього, листа Департаменту фінансів Київської обласної державної адміністрації Київської обласної військової адміністрації №3617111, зареєстрованим Управлінням фінансів Вишгородської міської ради за вх.№292 від 17.11.2023р. «Зміни до помісячного розподілу обсягу субвенції з місцевого бюджету на облаштування безпечних умов у закладах загальної середньої освіти за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету, Рішення Вишгородської міської ради Київської області від 23.11.2023 р. №38/7 «Про внесення змін до рішення Вишгородської міської ради» від 23.12.2022 №28/3 «Про бюджет Вишгородської міської територіальної громади на 2023 рік» додатків 1,2,3,5,6, та 7 до нього, Довідкою про зміни до річного розпису бюджету на 2023 рік від 24.11.2023 №368, в 2023 році зменшено фінансування на суму 30 088 366,00 (тридцять мільйонів вісімдесят вісім тисяч триста шістдесят шість грн. 00 коп.) та перенесено на 2024 рік на відповідну суму. Відповідно до вищевказаних підстав, сторонами укладено додаткову угоду від 29 листопада 2023 року № 2, план фінансування на 2024 рік зазначено в додатку 1 до додаткової угоди до Договору від 10.10.2023 № 10/10 та відповідно графік виконання робіт додаток 2, що оприлюднено в електронній системі закупівель в терміни визначені Закону, однак Офісом не взято до уваги. Крім того, вході виконання робіт виникли об’єктивні обставини, а саме підтверджена відсутність постійного електроживлення на об’єкті, оскільки він не під’єднаний до електромереж, про що ПП «АНАБУД» було направлено лист від 29.11.2023р. № 29/11, зареєстрованого за вхідним №466 від 29.11.2023р. про неможливість виконання робіт, зв’язаних з технологічними процесами будівництва у зимовий період. Замовник звертався до Вишгородської міської ради № 416 від 24.11.2023р. з проханням вирішення ситуації, що склалася, на що було налагоджено альтернативну точку доступу до електропостачання. Після вирішення проблеми з доступом до альтернативної точки доступу до електроенергії, температурний режим не відповідав технологічний процесам бетонних робіт, які виконувалися в цей період. В період вирішення проблем з електроенергією, температурний режим впав до рівня мінусових температур, а для того, щоб проводити роботи при такій температурі, бетон потребує додаткового прогріву, для цього потрібні великі електричні потужності, а саме 70кВт/год. Проектантом і технаглядом були винесено застереження, що у випадку виконання бетонних робіт при такій температурі без прогріву, буде порушений технологічний процес виконання бетонних робіт, тому що при таких умовах роботи проводити було не можливо. При зведенні монолітних конструкцій в зимовий період року основною задачею є досягнення бетоном критичної міцності до моменту заморожування. А ці умови починаються, коли середньодобова температура зовнішнього повітря знижується до +5 °С, а протягом доби спостерігалося падіння температури нижче 0 °С. В зв’язку з цим відбулося суттєве затягування термінів виконання робіт, через неможливість виконання робіт через вказані вище причини. Тому було прийнято рішення, продовжити термін дії договору, керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей та пунктом 10.13 Договору №10/10 від 10 жовтня2023 року, у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань та затримки фінансування витрат замовника, шляхом підписання Додаткової угоди №2 від 29 листопада 2023 року до Договору №10/10 від 10 жовтня 2023 року. Інших порушень в ході моніторингу Офісом не встановлено. З урахуванням вищезазначеного Замовник аргументовано не погоджується з висновком про результати моніторингу закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-04-013144-a, порушення викладені у ньому вважає безпідставними та не обгрунтованими. Просимо об’єктивно з дотриманням Закону розглянути та врахувати аргументовані заперечення Замовника, так як Замовником Висновок буде оскаржено до суду у передбачений Законом строк, про що буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження Висновку до суду.

2024-05-01 16:09:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 24 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 09 травня 2024

Порушення виявлено

  1. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (недотримання пункту 43 Особливостей № 1178)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель
Дата публікації: 08 травня 2024

Документи:

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 вересня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "АНАБУД" 48 115 161,72
UAH з ПДВ
48 115 161,72
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 жовтня 2023 10:17
Електронний підпис
05 жовтня 2023 10:15
Повний витяг МВС 04.10.2023.rar
05 жовтня 2023 10:15
Витяг зі статуту.rar
03 жовтня 2023 14:11
Електронний підпис
03 жовтня 2023 14:10
Довідка про мтб.rar
11 вересня 2023 18:32
Електронний підпис
11 вересня 2023 18:32
Електронний підпис
11 вересня 2023 18:32
30. Проект договору.pdf
11 вересня 2023 18:14
Електронний підпис
11 вересня 2023 18:14
Електронний підпис
11 вересня 2023 18:14
Кошторис ч1.rar
11 вересня 2023 18:14
Кошторис excel.rar
11 вересня 2023 18:14
Кошторис ч2.rar
11 вересня 2023 18:14
IMD Вишгород 25.rar
11 вересня 2023 18:14
Витяг зі статуту.pdf
11 вересня 2023 18:14
Статут від 23.07.2021.pdf
11 вересня 2023 18:14
Виписка 17.11.2021.pdf
11 вересня 2023 18:14
Ліцензія.pdf
11 вересня 2023 18:14
2. Довідка про валюту тд.rar
11 вересня 2023 18:14
Витяг ПДВ 30.11.2021.pdf
11 вересня 2023 18:14
рішення №2 від 23.07.2021.pdf
11 вересня 2023 18:14
дозвіл Держпраця.pdf
11 вересня 2023 18:14
Статут від 23.07.2021 (копія).pdf
11 вересня 2023 18:14
АВК ліцензія.rar
11 вересня 2023 18:14
30. Проект договору.rar
11 вересня 2023 18:14
АНАБУД ЗВІТ ИСО 9001_2015.pdf
11 вересня 2023 18:14
Виписка 17.11.2021 (копія).pdf
11 вересня 2023 18:14
АВК-5 Договір.rar
11 вересня 2023 18:14
47. Довідка ст. 358.rar
11 вересня 2023 18:14
Довідка НАЗК АНАБУД.zip
11 вересня 2023 18:14
Витяг з ЄДРПОУ 08.06.2023.pdf
11 вересня 2023 18:14
Довідка НАЗК Лук'янчук.zip
11 вересня 2023 18:14
48. Довідка ст. 236.rar
11 вересня 2023 18:14
Витяг ПДВ 30.11.2021 (копія).pdf
11 вересня 2023 18:14
5. Довідка мтб.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АНАБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "АНАБУД"
#31564367
Переможець 48 115 161,72
UAH з ПДВ
04 жовтня 2023 13:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 жовтня 2023 11:33

Вимога про усунення невідповідностей

Вишгородський ліцей №1 Вишгородської міської ради ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ № 03-10 03.10.2023р. м. Вишгород Уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ПП «АНАБУД» (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Нове будівництво найпростішого укриття на території Вишгородського ліцею № 1 Вишгородської міської ради за адресою: Київська область, Вишгородський район, Вишгородська територіальна громада, м. Вишгород, проспект Івана Мазепи код ДК 021: 2015: 45120000-2 Будівництво будівель за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-09-04-013144-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до пункту 7 розділу І тендерної документації документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Також відповідно до пункту 1 таблиці наведеної у пункті 1 додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності матеріально-технічної бази за предметом закупівлі Учасник має надати, зокрема, оригінал довідки, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази Учасника (далі - Довідка), а саме необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією, відповідно до технології їх виконання. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі. На підтвердження наявності в учасника вказаного у довідці обладнання та механізмів, у складі пропозиції надаються документи, що підтверджують право власності або користування (договори купівлі-продажу, видаткові накладні, сальдово-оборотні відомості, інвентаризаційні описи, тощо). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано інформацію про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт від 05.09.2023 № 5 та оборотно-сальдову відомість по рахунку 10. Водночас, в оборотно-сальдовій відомості в деяких позиціях назви (окрім марки, моделі, модифіціції тощо) основних засобів викладені іншою мовою, зокрема позиції 2 та 3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оборотно-сальдову відомість по рахунку 10 з урахуванням вимог пункту 7 розділу І тендерної документації. Відповідно до пункту 2 таблиці наведеної у пункті 1 додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник має надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності) або з накладенням КЕП та електронної печатки (у разі наявності), що містить відомості про ПІБ, посаду, кваліфікацію та досвід працівників, які будуть безпосередньо залучені до виконання договору, укладеного за результатами проведення даної закупівлі. Мінімальна кількість працівників, що мають бути в учасника для своєчасного виконання робіт: - Виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції; - Головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі пропозиції надати копії трудових книжок (витягів із трудових книжок) або копії наказів про призначення на посаду, або інших документів, які підтверджують наявність трудових чи цивільно-правових правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 05.09.2023 №6 в якій, зокрема, зазначено, що Плетяной Сергій Анатолійович обіймає посаду зварювальника ручного зварювання згідно з цивільно-правової угоди № 12 від 21 серпня 2023 року, а Міщенко Олександр Олександрович обіймає посаду монтажника згідно з цивільно-правової угоди № 20 від 01 вересня 2023 року. Водночас Плетяной Сергій Анатолійович відповідно до цивільно-правової угоди № 12 від 21 серпня 2023 року надає послуги електрозварника ручного зварювання, а Міщенко Олександр Олександрович відповідно до цивільно-правової угоди № 20 від 01 вересня 2023 року надає послуги фасадчика. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності) або з накладенням КЕП та електронної печатки (у разі наявності), що містить відомості про ПІБ, посаду, кваліфікацію та досвід працівників, які будуть безпосередньо залучені до виконання договору, укладеного за результатами проведення даної закупівлі. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Олег Тимченко

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2023 13:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АНАБУД"
#31564367
48 115 161,72
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 серпня 2024 10:25
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2023 15:11
ДУ2.pdf зміни до договору
29 листопада 2023 15:02
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2023 11:24
ДУ1.pdf зміни до договору
10 листопада 2023 11:15
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2023 09:34
ДОГОВІР.pdf укладений
12 жовтня 2023 09:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно підпункту 5 пункту19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні протягом 90днів з дня його припинення або скасуваання, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178,(погодження зміни ціни в договорі про закуупівллю в бік зменшення (без зміни кількості (облягу) та якості товарів, робіт і послуг),уклали цю Додаткову угоду до зазначеного Договору.
Номер договору про закупівлю: 10/10
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з виникненням об'єктивних обставин , що унеможивлюють виконання зобов'язань в строки передбачені договором.
Номер договору про закупівлю: 10/10
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 жовтня 2023 — 01 серпня 2024
Сума оплати за договором: 16 319 393,29
UAH (в тому числі ПДВ 2 719 898,88 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони за взаємною згодою, у зв’язку з оголошеним Указом Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), та із настанням форс-мажорних обставин, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1, передбачених пунктом 9 Договору та неможливістю «Підрядника» виконати свої зобов’язання за Договором, вважати його розірваним із 01 серпня 2024 року