Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ПС 330 кВ Західного ТУОМ з влаштуванням фізичного захисту автотрансформатора АТ-2 (інв.№ новий), (016374) 45454000-4 Реконструкція
Очікувана вартість
69 038 810,94 UAH
UA-2023-09-04-012513-a b061909423a04e08abfe4efd43f63f9a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Приходько Наталія Євгеніївна

380 44 2383493 PRYKHODKO.NE@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Вебсайт: https://ua.energy/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Приходько Наталія Євгеніївна
380 44 2383493
PRYKHODKO.NE@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція ПС 330 кВ Західного ТУОМ з влаштуванням фізичного захисту автотрансформатора АТ-2 (інв.№ новий), (016374) 45454000-4 Реконструкція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2024
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

04 вересня 2023 17:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ «СОЮЗ»
#21004686
Переможець 69 038 810,94
UAH з ПДВ
04 вересня 2023 17:17

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 вересня 2024 15:10
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2024 12:54
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2024 14:27
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2024 10:18
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2024 14:53
Електронний підпис зміни до договору
09 січня 2024 10:09
Електронний підпис укладений
04 вересня 2023 17:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
09 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Цивільним, Господарським кодексами України, пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 4 пункту 19 Особливостей Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», умовами Договору № 01-016374-23 від 04.09.2023 року (далі – Договір) та враховуючи лист Підрядника від 21.12.2023 №56/К-П, Сторони уклали дану Додаткову угоду до Договору.
Номер договору про закупівлю: 01-016374-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Цивільним, Господарським кодексами України, пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 4 пункту 19 Особливостей Постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», умовами Договору № 01-016374-23 від 04.09.2023 року (далі – Договір) та враховуючи лист Підрядника від 10.01.2024 року №59/К-П, Сторони уклали дану Додаткову угоду до Договору.
Номер договору про закупівлю: 01-016374-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Цивільним, Господарським кодексами України, пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 4 пункту 19 Особливостей Постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», умовами Договору від 04.09.2023 року № 01-016374-23 (далі – Договір) та у зв’язку зі зміною технічних рішень (Зміна №2 від 22.02.2024 № 06/67/3-2 до Завдання на проєктування), а також враховуючи лист Підрядника від 29.03.2024 року № 81У/КП, Сторони уклали дану Додаткову угоду до Договору.
Номер договору про закупівлю: 01-016374-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Цивільним, Господарським кодексами України, пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 4 пункту 19 Особливостей Постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», умовами Договору від 04.09.2023 року № 01-016374-23 (далі – Договір), а також враховуючи лист Підрядника від 27.05.2024 року № 100У/К-П, Сторони уклали дану Додаткову угоду до Договору.
Номер договору про закупівлю: 01-016374-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України, пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, пунктом 1 пункту 19 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 року №1178, умовами Договору від 04.09.2023 № 01-016374-23 (далі – Договір), та враховуючи лист Підрядника від 12.08.2024 року № 135У/К-П, Сторони уклали дану Додаткову угоду до Договору про зменшення обсягів закупівлі за Договором.
Номер договору про закупівлю: 01-016374-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2023 — 23 вересня 2024
Сума оплати за договором: 2 059 523,86
UAH (в тому числі ПДВ 343 253,98 UAH)