Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент муніципальної безпеки Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 39431426 |
Місцезнаходження: | 65006, Україна , Одеська обл., ОДЕСА, вул. Розкидайлівська 67а |
Контактна особа: |
Ягупенко Денис Геннадійович 0487055174 dd555000111@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2023 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 8 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34520000-8: Човни
ДК 021:2015:34520000-8 – Човни - Човен багатофункціональний з двигуном (в комплекті)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 5 | Робочі | 30 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2023 16:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 вересня 2023 16:42 |
Додаток 4 Технічні вимоги.docx | |
04 вересня 2023 16:42 |
Проект договору.docx | |
04 вересня 2023 16:42 |
ТД Човни 4 компл..docx | |
04 вересня 2023 16:42 |
човни 8 000 000.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-25-000062 ● a822e802b8914ab0b6bc13686be6a284
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2023 16:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.09.2023 Одеса № 231
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 25.09.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 25.09.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 25.09.2023 № 231
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
3 UA-2023-09-04-011945-a 04.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-25 18:04:15
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю фірма «Бріг Лтд» (далі – ТОВ ФІРМА «БРІГ ЛТД») вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасник процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції наклав удосконалений електронний підпис особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника, а не кваліфікований електронний підпис, як вимагалося у ТД?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ ФІРМА «БРІГ ЛТД» вимогам пункту 1 Додатка 1 до ТД, тоді як замовником було завантажено копію аналогічного договору з додатками не у повному обсязі, а саме: договір купівлі-продажу № 53/03-22 від 09.03.2022 без Додатка № 2, який є невід’ємною частиною цього договору?
3. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-28 14:24:39
Відповідь/пояснення на запит
1. За результатами розгляду запиту з питання обґрунтування рішення Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю фірма «БрігЛтд» вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасник процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції наклав удосконалений електронний підпис особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника, а не кваліфікований електронний підпис, як вимагалося у ТД, інформуємо наступне.
Насамперед необхідно зазначити, що виходячи з порушеного питання представниками Південного офісу Держаудитслужби в ході проведення моніторингу цієї закупівлі, Замовником звернута увага на допущення, без наявності умислу на такі дії, технічної помилки (невідповідність визначення термінології відносно бажаної) при формуванні тендерної документації. Так, пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником булонеумисно застосовановизначення «кваліфікований електронний підпис» в частині необхідності його накладання учасником при поданні тендерної пропозиції, виходячи з визначення, передбаченого п. 23 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про довірчі послуги», відповідно до якого кваліфікований електронний підпис це удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Таким чином, при застосуванні Замовником в ході формування тендерної документації визначення «кваліфікований електронний підпис», без уточнення формулювання/слова«типу» електронного підпису, Замовник мав на увазі та бажав надати можливість накладання учасниками електронного підпису будь-якого формату, що не заборонений чинним законодавством України, як кваліфікований електронний підпис (КЕП) так і удосконалений електронний підпис (УЕП).
При застосуванні саме такого визначення/формулювання Замовник мав намір позбавити дискримінаційних вимог до учасників, надавши можливість накладання останніми будь-якого формату електронного підпису, застосування якогопередбачено чинним законодавством України.
Так, відповідно до підпункту 6 пункту 24 Постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 року № 1236, що є чинною станом на сьогоднішній день, тимчасово, на період дії карантину, дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Крім цього, Постановою Кабінету Міністрів України № 193 від 3 березня 2020 року, що також є чинною станом на сьогоднішній день, з урахуванням прийняття Постанови КМУ від 17 березня 2022 року № 300 (зі змінами), на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Таким чином, використання учасниками типу електронного підпису як удосконалений електронний підпис передбачено щонайменше трьома нормативно-правовими актами.
Слід зауважити на те, що в ході проведення процедури закупівлі, на адресу Замовника не надходило жодного запиту на роз’яснення з приводу способу, типу, формату накладання учасниками електронного підпису та будь-який скарг з даного питання.
Окремо необхідно зазначити, що за результатами створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису, накладеного учасником закупівлі ТОВ ФІРМА «БРІГ ЛТД» при поданні тендерної пропозиції встановлено, що електронний підпис перевірено успішно, цілісність даних підтверджено та сертифікат підпису визначено як кваліфікований, що відповідає вимогам п. 23 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про довірчі послуги».
Більш того, звернення уваги також потребує факт того, що тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ ФІРМА «БРІГ ЛТД» була подана не тільки у форматі електронного документу, а також в форматі сканованого документу з наявністю особистого підпису уповноваженої на те особи та скріпленням печаткою учасника.
Також слід відзначити, що відповідно до п. 5 ст. 22 та абз. 2 п. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»:
- замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги";
- відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Крім цього, Законом України «Про публічні закупівлі» та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) не передбачено вимог щодо використання учасниками процедур закупівель виключно електронного підпису типу КЕП та відповідно будь-яких обмежень щодо застосування/накладання учасниками електронного підпису типу УЕП.
Додатково необхідно зазначити, що в ході проведення даної процедури закупівлі будь-яких інших тендерних пропозицій подано не було, у зв’язку з чим, відхилення пропозиції учасника ТОВ ФІРМА «БРІГ ЛТД» призвело б до визнання процедури закупівлі такою, що не відбулась,та відповідно до повторного проведення процедури даної закупівлі, наслідком чого булоб відстрочення постачання вкрай необхідних наразі, під час ведення бойових дій та виконання бойових завданьз форсування лівого берега річки Дніпро,військовим підрозділом - кінцевим отримувачем предмета закупівлі (човнів), та відповідно підвищення кількості людських втрат.
Отже, при прийнятті рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ ФІРМА «БРІГ ЛТД» даної процедури закупівлі вимогам тендерної документації Замовникомбуло проаналізовано та враховано всі вищезазначені обставини, окрім технічної помилки (невідповідність визначення термінології відносно бажаної) допущеної при формуванні тендерної документації, без наявності умислу на такі дії.
2. За результатами розгляду запиту в ході проведення моніторингу закупівлі з питання обґрунтування рішення Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ ФІРМА «БРІГ ЛТД» вимогам пункту 1 Додатка 1 до ТД, тоді як учасником було завантажено копію аналогічного договору з додатками не у повному обсязі, а саме: договір купівлі-продажу № 53/03-22 від 09.03.2022 без Додатка № 2, який є невід’ємною частиною цього договору, інформуємо наступне.
Додатком 1 до тендерної документації за цією закупівлею визначені кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі. Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено такий кваліфікаційний критерій як наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). В розділі «Документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям**» напроти вищезазначеного кваліфікаційного критерія Замовником зазначено наступне:
«На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), учасник процедури закупівлі має надати:
- довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Довідка повинна містити інформацію про номер, дату, предмет і суму договору та найменування контрагента за таким договором. Аналогічним вважається договір, предметом якого є постачання аналогічних товарів.
- копію аналогічного договору(ів) з додатками, та копію документу(ів), що підтверджують його виконання.»
Отже, як вбачається з останнього абзацу, учасник має надати на підтвердження копію аналогічного договору(ів) з додатками, та копію документу(ів), що підтверджують його виконання.
З цього приводу слід зауважити, що чинним законодавством України Замовнику надано право самостійно визначати перелік та форму документів/інформації, що надаються учасниками на підтвердження тих чи інших кваліфікаційних вимог визначених згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вказані вимоги не суперечать законодавству.
Відповідно маємо зауважити, що в даному випадку Замовником свідомо не застосовується формулювання «УСІМА додатками до договору» у зв’язку з тим, що не всі додатки до договору можуть мати суттєве значення в частині підтвердження безпосередньо наявності в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів).
Так, за певних обставин, учасник може мати намір, бажання та в цілому право на оприлюднення лише тих документів та інформації, які мають суттєве значення, та відповідно не оприлюднювати ті документи та інформацію, які такого значення не несуть.
Основною метою застосування кваліфікаційного критерія у вигляді наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), є переконання Замовника в тому, що учасник процедури закупівлі має відповідний досвід та як наслідок спроможний забезпечити виконання умов договору, що буде укладений за результатами процедури закупівлі.
Також слід зазначити, що учасником ТОВ ФІРМА «БРІГ ЛТД» в складі тендерної пропозиції було надано договір від 09.03.2022 року № 53/03-22, проаналізувавши який Замовнику вистачило інформації для здійснення висновку щодо наявності у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Так, додаток 1 до вищезазначеного договору містить інформацію щодо специфікації товару за договором, що в тому числі, надало можливість Замовнику зробити висновок щодо наявності у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Вказані висновки Замовника також підтверджуються інформацією, яка міститься у наданої учасником видаткової накладної до договору від 09.03.2022 року № 53/03-22.
Крім цього, за результатами аналізу вищезазначеного договору, Замовником встановлено, що розділом 13 договору передбачено 2 додатка до договору, які фактично мають одну й ту саму назву. На перший погляд та думку Замовника, в даному випадку, при формуванні та укладанні даного договору могла бути допущена технічна помилка, що жодним чином не впливає на підтвердження факту наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Однак, при проведені перевірки відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ ФІРМА «БРІГ ЛТД» вимогам тендерної документації, в тому числі договору від 09.03.2022 року № 53/03-22, наданого учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Замовником додаткововстановлено, що даний договір був укладений за результатами проведення процедури публічної закупівлі, у зв’язку з чим, вказаний договір міститься у відкритому доступі електронного майданчику, що забезпечує проведення таких закупівель.
Відповідно Замовником, на додаткове підтвердження свого висновку щодо наявності у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) було знайдено у відкритому доступі електронного майданчику, що забезпечує проведення публічних закупівель договір від 09.03.2022 року № 53/03-22 та здійснено його перевірку в повному обсязі (посилання на відповідну закупівлю - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-03-23-000773-cUA-2022-03-23-000773-c).
Окремої уваги за даним питанням потребує те, що відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Більш того, згідно пункту 48 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, під час здійснення закупівлі товарів замовник може взагаліне застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, при прийнятті рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ ФІРМА «БРІГ ЛТД» даної процедури закупівлі вимогам тендерної документації, у тому числі з питання наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Замовником було проаналізовано та враховано всі вищезазначені обставини.
3. За результатами розгляду запиту в ході проведення моніторингу закупівлі з питання оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель інформую, що відповідно до пункту 4, в тому числі підпункту 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) органами місцевого самоврядування проведення вказаних заходів є рекомендаційним, а не обов’язковим для виконання.
Зауважую на тому, що Департамент муніципальної безпеки Одеської міської ради є виконавчим органом місцевого самоврядування (Одеської міської ради). Так, наступним пунктом 41 передбачено зобов’язання проведення таких заходів головними розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), однак свою юридичну силу жодним чином на втрачає підпункт 1 пункту 4 цієї Постанови КМУ.
Крім цього безпосередньо Департамент муніципальної безпеки Одеської міської ради особистого сайту не має. Існує розділ Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради в складі офіційного сайту Одеської міської ради, однак його адміністрування та наповнення відноситься до повноважень та здійснюється безпосередньо Департаментом інформації та цифрових рішень Одеської міської ради.
Так, необхідність в придбанні човнів, які було закуплено за даною закупівлею, із відповідними кількісними, якісними та технічними характеристиками була обумовлена зверненням командира відповідного військового підрозділу Сил територіальної оборони Збройних Сил України на адресу міського голови. Отже, на підставі відповідного доручення Одеського міського голови та рішення Одеської міської ради Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради було виділено кошти по Міській цільовій програмі сприяння розвитку підрозділів територіальної оборони та добровольчих формувань територіальної громади міста Одеси на 2022 – 2025 роки. Таким чином, на підставі вищезазначених документів, Департаментом муніципальної безпеки було проведено закупівлю човнів із відповідними кількісними, якісними та технічними характеристиками з урахуванням вимог визначених у зверненні командира відповідного військового підрозділу Сил територіальної оборони Збройних Сил України для їх подальшої передачі в постійне користування даному військовому підрозділу. Вказані технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі були визначені та погоджені кінцевим отримувачем майна, що планувалось придбати для виконання відповідних цілей та завдань. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі відбувалось на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації із відкритих джерел, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, а також інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Також необхідно зазначити, що згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», в період дії воєнного стану, можливість використання бюджетів всіх рівнів, у тому числі місцевого, визначена тільки на програми з підтримки Збройних Сил, заходи та роботу з територіальною обороною (зокрема матеріально-технічне забезпечення підрозділів територіальної оборони). Дана закупівля, як було передбачено проектом договору у вигляді додатка до тендерної документації визначено, що закупівля здійснюється для забезпечення потреб підрозділів Сил територіальної оборони Збройних Сил України.
Таким чином, процедура закупівлі відбувалась відкрито, згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Постанови Кабінету Міністрів України № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» та Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з наданих пояснень, Замовник має звернути увагу представників Південного офісу Держаудитслужби на те, що всі перелічені зауваження до процедури закупівлі будуть враховані у подальшій роботі та вжиті відповідні заходи реагування, у тому числі, шляхом оприлюднення найближчим часом на веб-сайті Одеської міської ради у розділі Департаменту муніципальної безпеки обґрунтуваннятехнічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також виправленнятехнічних помилок(невідповідність визначення термінології відносно бажаної) тендерної документації Замовника з метою недопущення їх у подальшому.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами проведення моніторингу Південним офісом Держаудитслужби процедури закупівлі UA-M-2023-09-25-000062, інформуємо щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, а також шляхом виправлення технічних помилок при складанні тендерної документації з метою недопущення їх подальшому.
2023-10-04 11:34:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2023-10-05 13:00:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 вересня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ФІРМА "БРІГ ЛТД" |
7 804 192,00
UAH з ПДВ
|
7 804 192,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ФІРМА "БРІГ ЛТД" #22717460 |
Переможець |
7 804 192,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2023 13:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2023 13:46
|
28.2023.PDF | укладений |
04 жовтня 2023 13:46
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2023 11:13
|
ДОГОВІР 28.PDF | укладений |
22 вересня 2023 11:12
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Човен багатофункціональний з двигуном (в комплекті) | 4 | комплект |
1 951 048,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 вересня 2023 — 04 жовтня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Результати проведення моніторингу Підвенним офісом Держаудитслужби процедури закупівлі UA-M-2023-09-25-000062 |