Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Турківська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04056026 |
Місцезнаходження: | 82500, Україна , Львівська обл., місто Турка, м.Турка пл.Ринок 26 |
Контактна особа: |
Шубін Іванна Олександрівна +380992110471 shubina_ivanna@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2023 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 20 вересня 2023 12:29 |
Початок аукціону: | 20 вересня 2023 12:29 |
Очікувана вартість: | 8 867 752,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 88 677,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 44338.75 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 вересня 2023 16:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 вересня 2023 16:26 |
перелік змін 2.docx | |
15 вересня 2023 16:26 |
тендерна зі змінами 2.docx | |
11 вересня 2023 16:51 |
Перелік змін.docx | |
11 вересня 2023 16:51 |
Додаткок 2 зі змінами.docx | |
11 вересня 2023 16:51 |
Додаткок 1 зі змінами.docx | |
04 вересня 2023 16:27 |
Додаток 3.docx |
15 вересня 2023 16:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 вересня 2023 16:26 |
перелік змін 2.docx
|
||||||
15 вересня 2023 16:26 |
тендерна зі змінами 2.docx
|
||||||
11 вересня 2023 16:51 |
Перелік змін.docx
|
||||||
11 вересня 2023 16:51 |
Додаткок 2 зі змінами.docx
|
||||||
11 вересня 2023 16:51 |
Додаткок 1 зі змінами.docx
|
||||||
04 вересня 2023 16:27 |
Додаток 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
На підставі викладеного вимагаємо усунути наведене вище порушення, внести зміни до тендерної документації (абзац восьмий пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації) в частині розміру забезпечення тендерної пропозиції та привести у відповідність до вимог чинного законодавства (абзац третій частини першої статті 25 Закону).
У зв’язку з цим, просимо чітко зазначити, що саме має бути об’єктом і предметом «висновку електротехнічної лабораторії по зазначеному договору (договорах)», а також, у яких випадках і відповідно до яких норм законодавства такий висновок мав би виготовлятися.
У разі ненадання (неможливості надання) переліченої вище уточнюючої інформації, вимагаємо від Замовника виключити з умов тендерної документації по закупівлі вимогу про необхідність надання учасниками в складі їх тендерних пропозицій «висновку електротехнічної лабораторії по зазначеному договору (договорах)» (абзац сьомий підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації).
На підставі викладеного вимагаємо привести у відповідність інформацію, що зазначена в тендерній документації та в електронному полі на веб-порталі Уповноваженого органу електронної системи закупівель відповідно до вимог чинного законодавства.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-09-000012 ● 67d43a76b21344d7a90e375a873eab53
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 листопада 2023 16:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.11.2023 № 100-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
09.11.2023 № 100-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2023-09-04-011520-a, 04.09.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-21 10:36:39
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт приміщення відділення з надання притулку для жінок та дітей, які постраждали від домашнього насильства та насильства за ознакою статі, центру надання соціальних послуг Турківської міської ради по вул.Січових Стрільців 78 м.Турка Львівської області» (ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)», очікуваною вартістю 8867752,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-04-011520-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із таких питань:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-24 13:26:21
пояснення
ПОЯСНЕННЯ
По суті запиту про надання пояснень по закупівлі за ID: UA-2023-09-04-011520-a «Капітальний ремонт приміщення відділення з надання притулку для жінок та дітей, які постраждали від домашнього насильства та насильства за ознакою статі, центру надання соціальних послуг Турківської міської ради по вул.Січових Стрільців 78 м.Турка Львівської області (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)» повідомляю, що очікувана вартість згаданої закупівлі була визначена з врахуванням Розпорядження начальника Львівської обласної військової адміністрації № 638/0/5-23ВА від 09.08.2023 року «Про виділення коштів» (https://loda.gov.ua/documents/75335 ) та на підставі затвердженої рішенням 49 сесії 8 скликання від 27.07.2023 року №2304 кошторисної документації по даному об’єкту (експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної документації №04-04/56-18.07.23 від 18.07.2023 року) (https://turka-mrada.gov.ua/docs/1457790/).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі розміщено на власному веб-сайті Турківської міської ради за посиланням https://turka-mrada.gov.ua/news/1700824827/.
Уповноважена особа Шубін І.О.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 вересня 2023 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД" |
8 157 913,20
UAH з ПДВ
|
7 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Сян" |
8 264 174,70
UAH з ПДВ
|
7 510 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД" #41457417 |
Переможець |
7 500 000,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2023 16:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2024 16:41
|
ду 2.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2024 16:38
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 15:34
|
ду 127.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:33
|
лист 127.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2023 17:58
|
Розрахунки | укладений |
06 жовтня 2023 17:51
|
Розрахунки | укладений |
06 жовтня 2023 17:50
|
Відомість | укладений |
06 жовтня 2023 17:49
|
Локальний кошторис | укладений |
06 жовтня 2023 17:49
|
Локальний коштори | укладений |
06 жовтня 2023 17:49
|
Договірна ціна | укладений |
06 жовтня 2023 17:49
|
Договір | укладений |
06 жовтня 2023 17:49
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт приміщення відділення з надання притулку для жінок та дітей, які постраждали від домашнього насильства та насильства за ознакою статі, центру надання соціальних послуг Турківської міської ради по вул.Січових Стрільців 78 м.Турка Львівської області | 1 | роботи |
7 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виникнення об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором |
Номер договору про закупівлю: | 127/23-Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі у зв'язку з коригування проектно-кошторисної документації |
Номер договору про закупівлю: | 127/23-Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт приміщення відділення з надання притулку для жінок та дітей, які постраждали від домашнього насильства та насильства за ознакою статі, центру надання соціальних послуг Турківської міської ради по вул.Січових Стрільців 78 м.Турка Львівської області | 1 |
5 014 956,00
UAH з ПДВ
|