Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт даху клубу за адресою: вул. Берестецька, 3 с. Зелене Луцького району Волинської області ( аварійно - відновлювальні роботи)
Очікувана вартість
554 603,09 UAH
UA-2023-09-04-011064-a 19d92fe7309d409c99b55f07ec271e2e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Дідик

+380633054375 kulturaberestechko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центр культури та національної пам'яті Берестечківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 44018216
Місцезнаходження: 45785, Україна , Волинська обл., місто Берестечко, вул.Шевченка, будинок 1а
Контактна особа: Ольга Дідик
+380633054375
kulturaberestechko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Капітальний ремонт даху клубу за адресою: вул. Берестецька, 3 с. Зелене Луцького району Волинської області ( аварійно - відновлювальні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45766, Україна, Волинська область, м. Берестечко, вул. Шевченка 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

04 вересня 2023 16:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-12-13-000003 ● b9583c47a2de4805a0954d1ada4cb759
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 грудня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2023 11:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
12.12.2023 № 52-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 12.12.2023 № 52-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-09-04-011064-a від 04.09.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-13 15:24:39

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі капітального ремонту даху клубу за адресою: вул. Берестецька, 3 с. Зелене Луцького району Волинської області (аварійно - відновлювальні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-04-011064-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), експертні звіти, тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-18 17:02:20

Інформація та розрахунки з підтвердними документами

На Ваш запит від 13.12.2023 щодо закупівлі «Капітальний ремонт даху клубу за адресою: вул. Берестецька, 3 с. Зелене Луцького району Волинської області (аварійно - відновлювальні роботи)» надаємо цифровий варіант проекно-кошторисної документації, скан-копію проекно-кошторисної документації не надаємо у звязку великим обємом інформації. Також повідомляємо, що саме на підставі цього документа було здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-13 15:27:36

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі капітального ремонту даху клубу за адресою: вул. Берестецька, 3 с. Зелене Луцького району Волинської області (аварійно - відновлювальні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-04-011064-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-18 16:45:20

щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.

На Ваш запит від 13.12.2023 щодо закупівлі «Капітальний ремонт даху клубу за адресою: вул. Берестецька, 3 с. Зелене Луцького району Волинської області (аварійно - відновлювальні роботи)» надаємо наступні пояснення.

Відповідно до пункту 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 , для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Оскільки предметом даної закупівлі був капітальний ремонт, а капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення згідно вимог пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» це роботи, то замовник на підставі вище згаданого пункту 11 Особливостей уклав договір про закупівлю без використання електронної системи.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-13 15:29:31

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі капітального ремонту даху клубу за адресою: вул. Берестецька, 3 с. Зелене Луцького району Волинської області (аварійно - відновлювальні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-04-011064-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: приватне підприємство «Роуд-Буд» (код ЄДРПОУ 39963829), з яким укладений договір про виконання робіт «Капітальний ремонт даху клубу за адресою: вул. Берестецька, 3 с. Зелене Луцького району Волинської області ( аварійно - відновлювальні роботи)» від 31.08.2023 № 1/22823 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-18 16:42:23

Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт

На Ваш запит від 13.12.2023 щодо закупівлі «Капітальний ремонт даху клубу за адресою: вул. Берестецька, 3 с. Зелене Луцького району Волинської області (аварійно - відновлювальні роботи)» надаємо наступні пояснення.
Оскільки роботи на об’єкті «Капітальний ремонт даху клубу за адресою: вул. Берестецька, 3 с. Зелене Луцького району Волинської області (аварійно - відновлювальні роботи)» потрібно було виконати швидко та якісно, підрядником було обрано ПП «Роуд-Буд», як надійне підприємство з відповідними кваліфікованими працівниками, спроможне оперативно виконати поставлене завдання.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-13 15:32:05

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі капітального ремонту даху клубу за адресою: вул. Берестецька, 3 с. Зелене Луцького району Волинської області (аварійно - відновлювальні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-04-011064-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Замовнику надати пояснення причин неоприлюднення в електронній системі закупівель додатків №1 та №2 до Договору від 31.08.2023 № 1/22823.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-18 16:21:11

Неоприлюднення додатків 1-2 до Договору

Відповідно до пункту 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 , для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. У пункті 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про публічні закупівлі», зазначено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні в разі здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Виходячи з вище викладеного, Замовник був зобов’язаний опублікувати звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, що він і зробив. Публікація самого договору та додатків до нього не є обов’язковою в даному випадку.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-13 16:15:59

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі капітального ремонту даху клубу за адресою: вул. Берестецька, 3 с. Зелене Луцького району Волинської області (аварійно - відновлювальні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-04-011064-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до норм пункту 15 Особливостей предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. Так, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Замовником надати пояснення чому у Звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2023-09-04-011064-a, предмет закупівлі «Капітальний ремонт даху клубу за адресою: вул. Берестецька, 3 с. Зелене Луцького району Волинської області (аварійно-відновлювальні роботи)» ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи, визначено як послугу, при тому, що згідно вимог пункт 27 частини першої статті 1 Закону капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення – це роботи.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-18 16:51:08

Чому у звіті про договір зазначено як послугу

На Ваш запит від 13.12.2023 щодо закупівлі «Капітальний ремонт даху клубу за адресою: вул. Берестецька, 3 с. Зелене Луцького району Волинської області (аварійно - відновлювальні роботи)» надаємо наступні пояснення.
При публікації Звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2023-09-04-011064-a, предмет закупівлі «Капітальний ремонт даху клубу за адресою: вул. Берестецька, 3 с. Зелене Луцького району Волинської області (аварійно-відновлювальні роботи)» ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи, було допущено технічну помилку й зазначено, вид предмета закупівлі як послугу, а не роботу, як це потрібно було зробити.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-13 16:25:28

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі капітального ремонту даху клубу за адресою: вул. Берестецька, 3 с. Зелене Луцького району Волинської області (аварійно - відновлювальні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-04-011064-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Замовником надати пояснення чому у полі «Укладений договір» розміщено файловий документ «ДОГОВІР.pdf» без накладення кваліфікованого електронного підпису посадової особи Замовника?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-18 16:14:31

Ненакладення кваліфіковано електронного підпису

На Ваш запит від 13.12.2023 щодо закупівлі «Капітальний ремонт даху клубу за адресою: вул. Берестецька, 3 с. Зелене Луцького району Волинської області (аварійно - відновлювальні роботи)» надаємо наступні пояснення.
При публікації Звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2023-09-04-011064-a, предмет закупівлі «Капітальний ремонт даху клубу за адресою: вул. Берестецька, 3 с. Зелене Луцького району Волинської області (аварійно-відновлювальні роботи)» ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи не було накладено кваліфікований електронний підпис посадової особи Замовника у зв’язку з технічним збоєм в системі “Прозоро”.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 05 січня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОУД-БУД"
#39963829
Переможець 554 603,09
UAH
04 вересня 2023 16:14

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДОГОВІР.PDF укладений
04 вересня 2023 16:14