Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Архітектурні, інженерні та планувальні послуги за кодом ДК 021:2015 - 71240000-2 (послуги з розробки проектно – кошторисної документації по об’єкту: «Протиаварійні заходи з відновлення несних конструкцій для забезпечення безпечної експлуатації конструкцій шляхопроводу на перетині вул. Миропольської з Броварським проспектом і Святошинсько - Броварською лінією метрополітену біля станції «Чернігівська» в м. Київ»)
Очікувана вартість
3 074 299,00 UAH
UA-2023-09-04-008579-a ● 2cad9e8a802045aba2202f86d0848056
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
Код ЄДРПОУ: | 03359018 |
Місцезнаходження: | 01013, Україна , Київська обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
Контактна особа: |
Сергій Титаренко +380442862547 tender@kasm.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2023 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 вересня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 15 вересня 2023 13:35 |
Початок аукціону: | 15 вересня 2023 13:35 |
Очікувана вартість: | 3 074 299,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 742,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з розробки проектно – кошторисної документації по об’єкту: «Протиаварійні заходи з відновлення несних конструкцій для забезпечення безпечної експлуатації конструкцій шляхопроводу на перетині вул. Миропольської з Броварським проспектом і Святошинсько - Броварською лінією метрополітену біля станції «Чернігівська» в м. Київ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01013, Україна, Київська область, и.Київ, Балансові об'єкти Замовника в м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2023 14:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 вересня 2023 14:54 |
Додаток_2.doc | |
04 вересня 2023 14:54 |
Додаток_6.doc | |
04 вересня 2023 14:54 |
Додаток_5.doc | |
04 вересня 2023 14:54 |
Додаток_4.doc | |
04 вересня 2023 14:54 |
Додаток_3.doc | |
04 вересня 2023 14:54 |
Додаток_1.doc | |
04 вересня 2023 14:54 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 07 вересня 2023 17:18
Дата відповіді: 08 вересня 2023 15:13
Шановний замовнику! Просимо видалити з тендерної документації дискримінаційну, незаконнну вимогу, щодо підпису акту огляду об’єкта зі сторони Замовника. Замовник ще до моменту розкриття тендерних пропозицій буде мати інформацію про учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, що порушує самі принципи публічних закупівель прописаних в Законі України "Про публічні закупівлі": «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі». В разі не вилучення даної вимоги, ми будемо змушені розглянути питання щодо звернення до АМКУ для відстоування наших законних інтересів. Просимо ознайомитися з рішенням АМКУ, яке по своїй суті носить тотожній характер до даної вимоги: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-09-000599-c ( Наведемо рішення Колегії № 18417-р/пк-пз від 11.08.2021).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше питання повідомляємо, що у відповідності до вимог тендерної документації Учасник зобов’язаний відвідати та оглянути об'єкт, який є предметом даної закупівлі, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки пропозиції та укладання договору. В іншому випадку, всі ризики стосовно виконання всього обсягу робіт по об’єкту покладаються на Учасника. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою, про що Учасником надається гарантійний лист. За результатами відвідування об’єкту складається Акт огляду об’єкта в довільній формі про огляд об’єкта, який підписується уповноваженими особами Сторін (представниками Замовника та Учасника), та подається у складі тендерної пропозиції Учасника.
Звертаємо увагу на те, що відповідно до абзаца першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Крім того повідомляємо, що відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах. Основним предметом діяльності підприємства є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд.
Підприємство «Київавтошляхміст» являється балансоутримувачем мостових споруд м.Києва, які закріплені за ним на праві господарського відання. Дані мостові споруди мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»).
Також зазначаємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою, попередній аналіз завдання і вихідних даних, в т.ч. наявної технічної документації.
Отже, враховуючи розміщення мостових споруд на магістральних вулицях столиці України і їх стратегічне значення та ризики відповідальності за утримання даних об’єктів, а також з метою максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі, вимога щодо відвідування об’єкту та складання Акту огляду об’єкта є обґрунтованою та цілком доречною в даній закупівлі та не носить дискримінаційний характер учасників, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які планують взяти участь у закупівлі відвідати та оглянути об'єкт, який є предметом даної закупівлі, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників, які беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах. Здійснивши огляд, Учасник може виявити якісь недоліки у завданні, звернутись до замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію.
Звертаємо увагу на те, що відповідно до абзаца першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Крім того повідомляємо, що відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах. Основним предметом діяльності підприємства є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд.
Підприємство «Київавтошляхміст» являється балансоутримувачем мостових споруд м.Києва, які закріплені за ним на праві господарського відання. Дані мостові споруди мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»).
Також зазначаємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою, попередній аналіз завдання і вихідних даних, в т.ч. наявної технічної документації.
Отже, враховуючи розміщення мостових споруд на магістральних вулицях столиці України і їх стратегічне значення та ризики відповідальності за утримання даних об’єктів, а також з метою максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі, вимога щодо відвідування об’єкту та складання Акту огляду об’єкта є обґрунтованою та цілком доречною в даній закупівлі та не носить дискримінаційний характер учасників, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які планують взяти участь у закупівлі відвідати та оглянути об'єкт, який є предметом даної закупівлі, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників, які беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах. Здійснивши огляд, Учасник може виявити якісь недоліки у завданні, звернутись до замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію.
Акт огляду
Дата подання: 07 вересня 2023 17:27
Дата відповіді: 08 вересня 2023 15:12
Доброго дня. Просимо Вказати ПІБ, мобільний номер телефона та часи роботи уповноваженої особи Замовника на підписання Акту огляду об'єкту, а також орієнтовні дати та години в які є можливість відвідати об'єкт з представником замовника та отримати інформацію, яка може бути необхідна для підготовки пропозиції та укладання договору. Дякуємо!
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше питання повідомляємо, що з метою проведення огляду об'єкта, який є предметом даної закупів, Ви можете звернутись за контактними даними, які зазначені у пункті 2.3 Розділу 1 тендерної документації або направити лист на офіційну пошту Замовника за адресою: kasm@kasm.com.ua.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 08 вересня 2023 17:09
Дата відповіді: 11 вересня 2023 10:22
Шановний Замовник, наше підприємство розглядає можливість взяти участь у закупівлі. Наше підприємство має обладнання, матеріально-технічну базу, штат працівників, що необхідні для надання послуг по зазначеній закупівлі. Однак, на даний час підприємство не має досвіду виконання двох аналогічних за предметом закупівлі договорів, а лише один. Вимогою, яка зазначена у тендерній документації зазначено, що Учасник повинен надати скановану довідку, яка містить відомості про досвід з проектування великих або середніх автодорожніх мостів (не менше двох договорів) за 2019-2022 роки*, складена за встановленою формою.
Враховуючи вищезазначене та з метою дотримання Вами принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників згідно Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації, а саме – встановити вимогу щодо наявності в Учасника досвіду з проектування великих або середніх автодорожніх мостів не менше одного договору за 2019-2022 роки.
Відповідно до вимог частини 2 статті 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У випадку не задоволення нашої вимоги, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України, як органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше питання повідомляємо, що у відповідності до підпункту 1.3.1 пункту 1.3 розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник повинен надати скановану довідку, яка містить відомості про досвід з проектування великих або середніх автодорожніх мостів (не менше двох договорів) за 2019-2022 роки, складена за встановленою формою. Зазначена вимога є об’єктивно необхідною для забезпечення якісного виконання Учасником договору, який є предметом зазначеної закупівлі.
Крім того, відповідно до абзаца першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Звертаємо увагу на те, що чинне законодавство не містить дефініції поняття «аналогічний договір», як і критерії його визначення. Відтак у кожному конкретному випадку Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Аналогічну правову позицію викладено в рішенні Окружного адміністративного суду м. Києва від 26.03.2019 у справі №826/7832/18.
Відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах. Основним предметом діяльності підприємства є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд. Підприємство «Київавтошляхміст» являється балансоутримувачем мостових споруд м.Києва, які закріплені за ним на праві господарського відання. Дані мостові споруди мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»).
Отже, враховуючи розміщення мостових споруд на магістральних вулицях столиці України і їх стратегічне значення та ризики відповідальності за утримання даних об’єктів, а також специфіку предмета закупівлі, вимога щодо надання Учасниками сканованої довідки, яка містить відомості про досвід з проектування великих або середніх автодорожніх мостів (не менше двох договорів) за 2019-2022 роки жодним чином не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», є обґрунтованою та цілком доречною в даній закупівлі та не носить дискримінаційний характер учасників, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які здійснювали виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів взяти участь у закупівлі та підтвердити кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів».
Крім того, відповідно до абзаца першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Звертаємо увагу на те, що чинне законодавство не містить дефініції поняття «аналогічний договір», як і критерії його визначення. Відтак у кожному конкретному випадку Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Аналогічну правову позицію викладено в рішенні Окружного адміністративного суду м. Києва від 26.03.2019 у справі №826/7832/18.
Відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах. Основним предметом діяльності підприємства є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд. Підприємство «Київавтошляхміст» являється балансоутримувачем мостових споруд м.Києва, які закріплені за ним на праві господарського відання. Дані мостові споруди мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»).
Отже, враховуючи розміщення мостових споруд на магістральних вулицях столиці України і їх стратегічне значення та ризики відповідальності за утримання даних об’єктів, а також специфіку предмета закупівлі, вимога щодо надання Учасниками сканованої довідки, яка містить відомості про досвід з проектування великих або середніх автодорожніх мостів (не менше двох договорів) за 2019-2022 роки жодним чином не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», є обґрунтованою та цілком доречною в даній закупівлі та не носить дискримінаційний характер учасників, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які здійснювали виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів взяти участь у закупівлі та підтвердити кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 вересня 2023 13:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МІСТПРОЕКТ" |
2 450 000,00
UAH з ПДВ
|
2 419 257,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
2 736 126,11
UAH з ПДВ
|
2 440 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МІСТПРОЕКТ" #31483723 |
Переможець |
2 419 257,00
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2023 14:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2023 16:59
|
09-29 ТОВ МІСТПРОЕКТ.pdf | укладений |
26 вересня 2023 16:58
|