Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ролик захоплення паперу, контейнер для відпрацьованого чорнила, вал первинної зарядки, лезо очищення, вал гумовий, термоплівка, картридж з скріпками, фотобарабан, драм-картридж, картридж, тонер-картридж, контейнер з чорнилом
Очікувана вартість
513 596,00 UAH
UA-2023-09-04-002235-a ● 0cdbca24290c45f2a571780fca80385d
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00131587 |
Місцезнаходження: | 79026, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Козельницька, буд. 3 |
Контактна особа: |
Соколов Володимир Михайлович 380322392367 loetender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2023 10:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 513 596,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 135,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3 (три)% вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – застава, у вигляді грошових коштів, які перераховуються переможцем процедури закупівлі, не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Документом, що підтверджує внесення переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю являється платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок замовника. Платіжне доручення подається одночасно з примірниками підписаного з боку переможця процедури закупівлі договору про закупівлю. Застава вноситься на поточний рахунок замовника, з зазначенням в платіжному дорученні: отримувач - ПрАТ «Львівобленерго», код в ЄДРПОУ 00131587, п/р UA 62 339500 0000026009443120003 у АТ «Таскомбанк», в графі «Призначення платежу»: «Забезпечення виконання договору на закупівлю « Ролик захоплення паперу, контейнер для відпрацьованого чорнила, вал первинної зарядки, лезо очищення, вал гумовий, термоплівка, картридж з скріпками, фотобарабан, драм-картридж, картридж, тонер-картридж, контейнер з чорнилом (код 30120000-0 Частини та приладдя до офісної техніки), без ПДВ». У разі якщо переможець процедури закупівлі є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору у національній грошовій одиниці України – гривні на суму 1 (один)% вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення застави за офіційним курсом Національного банку України. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі. У разі невиконання або неналежного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань за договором про закупівлю (як повністю так і частково), кошти, що надійшли в якості забезпечення виконання договору про закупівлю, не повертаються переможцю процедури закупівлі та перераховуються на рахунок замовника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Проект договору про закупівлю міститься в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Ролик захоплення паперу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30124000-4 — Частини та приладдя до офісної техніки
30 штуки
Контейнер для відпрацьованого чорнила
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30124000-4 — Частини та приладдя до офісної техніки
5 штуки
Вал первинної зарядки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30124000-4 — Частини та приладдя до офісної техніки
5 штуки
Лезо очищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30124000-4 — Частини та приладдя до офісної техніки
3 штуки
Вал гумовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30124000-4 — Частини та приладдя до офісної техніки
15 штуки
Термоплівка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30124100-5 — Термофіксатори
15 штуки
Термоплівка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30124100-5 — Термофіксатори
5 пакунок
Картридж з скріпками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30124400-8 — Картриджі зі скобами
5 штуки
Фотобарабан
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
5 штуки
Драм-картридж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
4 штуки
Картридж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
6 штуки
Картридж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
4 штуки
Картридж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
4 штуки
Картридж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
4 штуки
Картридж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
2 штуки
Картридж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
5 штуки
Картридж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
5 штуки
Картридж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
10 штуки
Картридж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
11 штуки
Картридж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
5 штуки
Картридж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
5 штуки
Картридж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
23 штуки
Тонер-картридж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
7 штуки
Тонер-картридж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
2 штуки
Тонер-картридж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
20 штуки
Тонер-картридж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
120 штуки
Контейнер з чорнилом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30125120-8 — Тонери для фотокопіювальної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Рахунок виставляється в одноденний строк з моменту поставки предмету закупівлі. Замовник залишає за собою право здійснити оплату раніше вказаного терміну. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 вересня 2023 14:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 вересня 2023 14:32 |
23VT-90VSO-0809-PR-TD_zm.docx | |
08 вересня 2023 14:31 |
23VT-90VSO-0409-TD-3012 (1)ZM.docx |
08 вересня 2023 14:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 вересня 2023 14:32 |
23VT-90VSO-0809-PR-TD_zm.docx
|
|||
08 вересня 2023 14:31 |
23VT-90VSO-0409-TD-3012 (1)ZM.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Який всеж таки тип картриджів на макимальну кількість копій чи стандартну?
Дата подання: 08 вересня 2023 16:38
Дата відповіді: 09 вересня 2023 21:48
Доброго дня! В пункті №1 Вимог до продукції (картриджів), Додатку №4.1. зазначено, що "Картриджі повинні бути .... та розрахованими на МАКСИМАЛЬНУ кількість аркушів друку для ЗАЗНАЧЕНИХ МОДЕЛЕЙ ПРИНТЕРІВ/ БФП." При цьому в технічному завданні, в Додатку №4.1., в таких пунктах як наприклад: №19 до БФП/Принтерів HP LJ Pro M402d, M402dn, M402n, M426dw, M426fdn, M426fdw вимагається картридж стандартної ємності CF226A на 3100 стор (максимальний же для цих БФП/Принтерів це - CF226Х, на 9000 стор), №20 до БФП/Принтерів HP LaserJet Pro M304, M404, M428 вимагається картридж стандартної ємності CF259A на 3000 стор (максимальний же для цих БФП/Принтерів це - CF259Х, на 10 тис стор), №21 до БФП/Принтерів HP LaserJet Pro M401, MFP M425 вимагається картридж стандартної ємності CF280A на 2700 стор (максимальний же для цих БФП/Принтерів це - CF280Х, на 6900 стор) і так далі.
Таким чином вимоги в одному тому самому додатку протирічать один одній. Прохання виправте це непорозуміння, або відкорегуйте пункті №1 Вимог до продукції (картриджів), Додатку №4.1., або якщо вам дійсно потрібні максмиальні картриджі, і ви рахували що бюджет 513 тис дозволяє їх закупити то внесіть зміни в технічні вимоги по толвару. Наперед дякуємо, та чекаємо на відповідь, реакцію!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Замовнику, Додаток №4.1 тендерної документації містить вимоги до технічних характеристик комплектуючих та частини для ремонту офісної та фотокопіювальної техніки,що пропонуються на відкриті торги. Зокрема для картріджів : ресурс/об`єм, колір, сумісність для принтерів,БФП/ рекомендований виробником .
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-04-002235-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 07 вересня 2023 10:10
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику, під час аналізу Тендерної документації нами було виявлено вимогу, що суперечить положенням Закону України (далі – ЗУ) «Про публічні закупівлі» № 922-VIII» від 25.12.2015 року та спричиняє дискримінацію учасників процедури закупівлі, а саме відповідно п.10 (Інформація про протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі) наявна вимога наступного змісту: «оригінальні картриджі вимагаються лише для принтерів виробництва Canon. На підтвердження офіційності походження цих картриджів, учасник зобов’язаний надати документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа від виробника обладнання (або його офіційного представництва) щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro»
Повідомляємо, що головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом.
Вимога, щодо надання авторизаційного листа суттєво обмежує право на участь інших учасників, скасовує принцип добросовісної конкуренції, ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Просимо звернути увагу на те, що, по-перше, наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та на нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Чинним законодавством України, яке регулює порядок проведення публічних закупівель встановлений вичерпний перелік способів забезпечення виконання договору про закупівлю (банківська, страхова гарантія та гарантія фінансових установ), до яких лист від виробника не належить. Більш дієвим способом попередження постачання фальсифікатів є вимога надання у складі пропозиції видаткових та податкових накладних з кодом товару по УКТ ЗЕД, адже за допомогою зазначеного коду можна визначити митні економічні операції, що проводилися щодо товару, прослідкувати походження товару та порядок здійснення поставки.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Встановлення вимоги щодо надання «..авторизаційного листа від виробника обладнання (або його офіційного представництва) щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro…» є способом зменшення кола учасників, які відповідали б кваліфікаційним критеріям та мали змогу взяти участь у торгах, що є проявом дискримінації та обмеженням конкуренції. Встановлення такої вимоги обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінують тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вищесказане, вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Повідомляємо, що головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом.
Вимога, щодо надання авторизаційного листа суттєво обмежує право на участь інших учасників, скасовує принцип добросовісної конкуренції, ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Просимо звернути увагу на те, що, по-перше, наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та на нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Чинним законодавством України, яке регулює порядок проведення публічних закупівель встановлений вичерпний перелік способів забезпечення виконання договору про закупівлю (банківська, страхова гарантія та гарантія фінансових установ), до яких лист від виробника не належить. Більш дієвим способом попередження постачання фальсифікатів є вимога надання у складі пропозиції видаткових та податкових накладних з кодом товару по УКТ ЗЕД, адже за допомогою зазначеного коду можна визначити митні економічні операції, що проводилися щодо товару, прослідкувати походження товару та порядок здійснення поставки.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Встановлення вимоги щодо надання «..авторизаційного листа від виробника обладнання (або його офіційного представництва) щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro…» є способом зменшення кола учасників, які відповідали б кваліфікаційним критеріям та мали змогу взяти участь у торгах, що є проявом дискримінації та обмеженням конкуренції. Встановлення такої вимоги обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінують тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вищесказане, вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 вересня 2023 15:03
У відповідь на Вашу вимогу до тендерної документації внесені відповідні зміни
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій