Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 35989356 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Адміральська, буд. 21 |
Контактна особа: |
Олександр Антіпін +380978349608 antipindream@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2023 17:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2023 00:05 |
Початок аукціону: | 12 вересня 2023 12:13 |
Початок аукціону: | 12 вересня 2023 12:13 |
Очікувана вартість: | 256 320 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 563 203,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою; розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 000 000 (Один мільйон) грн.; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1000000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 000 000 (Один мільйон) грн.;
строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій.
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються підрядником по мірі виконання робіт та передаються замовнику. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2023 18:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2023 18:50 |
88 Перелік змін до ТД.pdf | |
06 вересня 2023 18:50 |
Технічна специфікація (нова редакція) (Додаток 3).rar | |
06 вересня 2023 18:50 |
88 ТД-23 (нова редакція).pdf | |
02 вересня 2023 17:08 |
Технічна специфікація (Додаток 3).rar.rar | |
02 вересня 2023 17:08 |
88 ТД-23.pdf |
06 вересня 2023 18:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 вересня 2023 18:50 |
88 Перелік змін до ТД.pdf
|
|||
06 вересня 2023 18:50 |
Технічна специфікація (нова редакція) (Додаток 3).rar
|
|||
06 вересня 2023 18:50 |
88 ТД-23 (нова редакція).pdf
|
|||
02 вересня 2023 17:08 |
Технічна специфікація (Додаток 3).rar.rar
|
|||
02 вересня 2023 17:08 |
88 ТД-23.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ваші аргументи не є достатініми для продовження строку для подання тендерних пропозицій.
Повідомляємо, що технічна специфікація складена у відповідності до проектно-кошторисна документації, яка виконана згідно вимог чинного законодавства, що підтверджується позитивним висновком експертної організації.
Вимоги про усунення порушення
ч.6 Розділ 3 тендерної документації: «Учасник визначає ціни згідно «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 року «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що викладені в Додатку 3 до цієї тендерної документації та повинні бути виконані. Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, зокрема сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, інші витрати.»
Формуючи договірну ціну згідно «Настанови з визначення вартості будівництва», учасник мав керуватись і абз.5 п.5.1 Розділу V Настанови:
«Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.»
Також, відповідно до пункту 5.33 розділу V Настанови до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
До розрахунку цінової пропозиції Переможця не включено кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
1. Згідно пункту 4.40 Настанови
«4.40 Кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва призначені на відшкодування:
1) збільшення об’ємів робіт спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат;
2) збільшення вартості об’єкта будівництва, спричиненого зміною будівельних норм та нормативних документів.
Розмір цих коштів визначається на підставі показників, які наведено в додатку 28 цієї Настанови, або на підставі обґрунтовуючих розрахунків.»
Тобто, Учасник не планує збільшення об’ємів робот спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, а також збільшення вартості об’єкта будівництва.
Що свідчить про відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної пропозиції.
2. Згідно 5.33 Настанови «5.33. До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.»
Згідно п. 4.41 Настанови “4.41 Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися з моменту складання інвесторської кошторисної документації.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у локальних кошторисах (кошторисних розрахунках), та прогнозного зростання їх вартості, яке визначається на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Розрахований розмір цих коштів за узгодженням із замовником включається до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.”
Таким чином, включення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва, включається до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва за погодженням із замовником.
Також, Учасник подаючи свою тендерну пропозицію, погоджується з проектом договору, згідно п. 1.1. якого “1.1 За цим договором підрядник зобов’язується на свій ризик, своїми силами та засобами, виконати роботи з реконструкції об’єкта (п. 1.2. договору підряду) відповідно до проектно-кошторисної документації (далі – документація) та здати цей об’єкт замовнику у встановлений термін.”, всі ризики Учасника враховано.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-30-000077 ● 22837578bc3e424abc522044cb14c807
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2023 17:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.10.2023 № 91-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 30.10.2023.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 30.10.2023 № 91-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 1 UA-2023-09-02-000199-a 02.09.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-31 09:44:14
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-03 08:36:32
відповідь на звернення
Розмір бюджетного призначення, очікувана вартость предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик обґрунтовуються документами оприлюдненими за посиланням: https://www.dmkoda.mk.ua/2023/09/04/%d1%80%d0%b5%d0%ba%d0%be%d0%bd%d1%81%d1%82%d1%80%d1%83%d0%ba%d1%86%d1%96%d1%8f-%d0%b2%d0%be%d0%b4%d0%be%d0%b3%d0%be%d0%bd%d1%83-%d0%b4-1000-%d0%bc%d0%bc-%d0%bf%d0%be-%d0%b2%d1%83%d0%bb-%d0%bc%d0%be/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-09 16:21:59
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні документів (пояснень, інформації) з наступних питань.
1. Надати зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва до проєктної документації «Реконструкція водогону Д 1000 мм по вул. Молодіжна від вул. Приміська до вул. Турбінна, м. Миколаїв (коригування)».
2. Надати експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації «Реконструкція водогону Д 1000 мм по вул. Молодіжна від вул. Приміська до вул. Турбінна, м. Миколаїв (коригування)».
Документи (пояснення, інформацію) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-10 10:17:38
Відповідь на звернення
Надаємо Вам запитувані документи
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-09 16:29:50
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасники повинні надати:
- довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за встановленою формою,
- копії договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору),
- оригінал відгуку, виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків.
Учасник ТОВ «МИКОЛАЇВМІСЬКБУД» на вимогу про усунення невідповідностей надав довідку про виконання аналогічного договору (файл «довідка про виконання аналогічного договору.pdf»), в якій зазначив договір підряду від 16.12.2022 №16/12, укладений з ТОВ «ДАРІСБУД» по об’єкту будівництва «Реконструкція інженерних мереж блоку основних споруд (БОС) ІІІ-ї черги ОСВ МКП «Миколаївводоканал» за адресою: вул. Янтарна 324є, м. Миколаїв».
Разом з тим, учасником ТОВ «МИКОЛАЇВМІСЬКБУД» надано відгук від ТОВ «ДАРІСБУД» (файл «відгук.pdf») щодо виконання договору підряду від 16.12.2023 №16/12.
Тобто, наданий відгук не відповідає договору, що зазначений у довідці про виконання аналогічного договору, в частині дати договору.
Зважаючи на зазначене, пропонуємо пояснити, чому тендерна пропозиція ТОВ «МИКОЛАЇВМІСЬКБУД» не була відхилена, як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації, в частині підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору?
2. Також учасником ТОВ «МИКОЛАЇВМІСЬКБУД» в складі тендерної пропозиції надано договір підряду від 16.12.2022 №16/12, укладений з ТОВ «ДАРІСБУД» по об’єкту будівництва «Реконструкція інженерних мереж блоку основних споруд (БОС) ІІІ-ї черги ОСВ МКП «Миколаївводоканал» за адресою: вул. Янтарна 324є, м. Миколаїв» (файл «Аналогічний Договір субпідряду з додатками..pdf», далі – Договір субпідряду).
Відповідно до пункту 1.2 Договору субпідряду «склад та обсяги робіт на Об’єкті, що доручаються до виконання Підряднику, визначені умовами цього Договору та проєктною документацією, яка є невід’ємною частиною Договору».
Разом з тим, в складі тендерної документації відсутня проєктна документація по об’єкту будівництва «Реконструкція інженерних мереж блоку основних споруд (БОС) ІІІ-ї черги ОСВ МКП «Миколаївводоканал» за адресою: вул. Янтарна 324є, м. Миколаїв».
Тобто, учасником надано договір, зазначений у довідці про виконання аналогічного договору, не в повному обсязі, що не відповідає вимогам тендерної документації в частині підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію.
Зважаючи на зазначене, пропонуємо пояснити, чому тендерна пропозиція ТОВ «МИКОЛАЇВМІСЬКБУД» не була відхилена, як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації, в частині підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору?
3. Відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасники повинні надати довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для виконання робіт (послуг) за предметом закупівлі.
Учасник ТОВ «МИКОЛАЇВМІСЬКБУД» надав довідку про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази від 06.09.2023 № 61 (файл «Довідка мтб та обладнання 199.pdf»).
Проте, зазначена довідка не містить інформації про наявність в учасника наступного обладнання, що передбачене підсумковими відомостями ресурсів додатку 3 до тендерної документації та необхідне для виконання робіт:
- крану баштового вантажопідйомністю 8 т;
- крану на гусеничному ходу вантажопідйомністю до 16 т;
- електростанцій пересувних потужністю 2 кВт, 4 кВт, 10 кВт, 12 кВт та 30 кВт;
- електричної печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град.С;
- бульдозерів потужністю 59 кВт [80 к.с.] та потужністю 79 кВт [108 к.с.],
- машини поливально-мийної місткістю 6000 л;
- кранів-трубоукладальників для труб діаметром до 400 мм вантажопідйомністю 6,3 т, для труб діаметром до 700 мм вантажопідйомністю 12,5 т та для труб діаметром 800-1000 мм вантажопідйомністю 35 т;
- установки горизонтально спрямованого буріння сила протяжки до 136100 кг;
- машини асенізаційна на базі КАМАЗ місткістю цистерни до 10 м3;
- апаратури пошуку підземних комунікацій АППК-2000 АС;
- трактора на гусеничному ходу потужністю 59 кВт [80 к.с.];
- автогудронатора місткістю 3500 л;
- автогрейдера середнього типу потужністю 99 кВт [135 к.с.];
- асфальтоукладальника універсального продуктивністю 600 т/год;
- котків дорожніх масою 8 т, 13 т, 16 т та 19 т.
Зважаючи на зазначене, пропонуємо пояснити, чому тендерна пропозиція ТОВ «МИКОЛАЇВМІСЬКБУД» не була відхилена, як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації, в частині підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій?
4. Учасник ТОВ «МИКОЛАЇВМІСЬКБУД» в пункті 31 наданої довідки про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази від 06.09.2023 № 61 (файл «Довідка мтб та обладнання 199.pdf») зазначив «екскаватор-навантажувач JCB 3CX, заводський № JCB3CXPCV71331608, рік випуску 2007 р., реєстраційний № 55153ВЕ», яким учасник користується на підставі договору оренди без екіпажу.
Відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій до довідки про наявність обладнання та матеріально технічної бази на підтвердження наявності обладнання учасники повинні надати договори оренди/суборенди та/або оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї та/або видаткові накладні та/або акти приймання-передачі тощо.
Проте, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МИКОЛАЇВМІСЬКБУД» відсутній договір оренди на екскаватор-навантажувач JCB 3CX заводський № JCB3CXPCV71331608 рік випуску 2007 р. реєстраційний № 55153ВЕ.
Зважаючи на зазначене, пропонуємо пояснити, чому тендерна пропозиція ТОВ «МИКОЛАЇВМІСЬКБУД» не була відхилена, як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації, в частині підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-14 17:42:06
Відповідь на звернення
Додатком 1 до тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом
закупівлі договору (договорів) Учасник повинен надати:
- копії договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими
угодами, додатками та специфікаціями до договору),
- оригінал відгуку, виданий субʼєктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, утому числі стосовно якості та строків.
Замовником визначено, що в складі своєї тендерної пропозиції ТОВ "МИКОЛАЇВМІСЬКБУД" надав інформацію про виконання аналогічного договору, укладеного 16.12.2023 року з ТОВ "ДАРИСБУД" в якості субпідрядника. На підтвердження даного факту Учасником було надано копію договору підряду від 16.12.2022 року № 16/12, укладений між ТОВ "ДАРІСБУД" та ТОВ "МИКОЛАЇВМІСЬКБУД", копію договору підряду № 14/10 від 14.10.2022 року, укладений між ТОВ «ДАРІСБУД» та МКП "Миколаївводоканал" та копію листа ТОВ "ДАРІСБУД" від 24.08.2023 №18. Вимогою про усунення не відповідностей було надано строк Учаснику для надання довідки про виконання аналогічного договору із виправленою датою укладення договору. Вказана вимога була виконана, виявлена невідповідність була усунута. При цьому в листі-відгуку від 23.08.2023 року вказано про виконання учасником договору 16/12, датованого 16.12.2023 роком замість 16.12.2022року.
Зауважуємо, що вся інша інформація зазначена в листі-відгуку повністю ідентифікує та підтверджує виконання аналогічного договору наданого в складі тендерної пропозиції, а отже некоректне зазначення року договору вважаємо допущенням формальної (несуттєвої) помилки, яка не впливає на зміст пропозиції, що свідчить про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Згідно з п.1.2 договору, на час виконання робіт, Замовник передає підрядника проектну документацію, яка дійсно, на час виконання робіт, є його невід’ємною частиною.
Водночас, після завершення робіт, підрядник зобов’язаний передати проектну документацію Замовнику, що і було зроблено після підписання, що ймовірно і було зроблено після підписання актів про виконання робіт.
Відповідно до розділу 6 Настанови «Визначення прямих витрат при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної ціни, при проведенні розрахунків за обсяги виконаних робіт» при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об'єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні (ремонтнобудівельні) роботи планується виконувати без застосування машин та механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними (у проекті виконання робіт) та економічними обґрунтуваннями (п. 6.2.1.5 Настанови). Нормативний час роботи будівельних машин та механізмів визначається на підставі обсягів робіт, які пропонуються до виконання (п.6.2.1 Настанови). Також цю позицію визначено Державним комітетом будівництва, архітектури та житлової політики України в листі від 30.05.2001 №7/7-533 «Щодо визначення вартості виконання робіт при неможливості використання машин і механізмів, передбачених загальнодержавними кошторисними нормами для виконання робіт та для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального)». Також, виконання техніко-економічного обґрунтування вбачається шляхом співставлення вартості експлуатації машин і механізмів, передбачених кошторисними нормами для внутрішньо будівельного транспортування матеріалів і механізмів та технологічних процесів. Складання ТЕО відбувається шляхом розрахунку вартості нормативного часу роботи, вартості машино/годин механізмів, що замінюються, вартості витрат на паливо, двигунів різної потужності, амортизації та втирати на експлуатацію (збирання та транспортування механізмів на будмайданчик) та ін.. Оскільки учасником не проводилась заміна механізмів, а виключено деякі механізми та виключено машино/години їх використання тобто експлуатацію машин і механізмів замінено на ручну працю, складання ТЕО виконати неможливо, оскільки відсутні основні показники для порівняння. Виходячи з викладеного, під час складання договірної ціни учасник процедури закупівлі на підставі обсягів робіт, які пропонуються до виконання самостійно визначає необхідність матеріально-технічної бази і може виконувати роботи без застосування деяких машин та механізмів. Учасником вимоги ДСТУ та Настанови щодо розрахунку вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, на стадії подання ціни тендерної пропозиції дотримано, до складу тендерної пропозиції не включено вартість машин та механізмів, залучення яких не планується внаслідок об'єктивних причин. Разом з тим зазначаємо, що дійсно абз. 2 п.2 ч.1 Закону передбачено обов`язок замовника відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Тобто, для того, щоб стверджувати про те, що у замовника виник обов`язок відхилити тендерну пропозицію на підставі зазначеної статті Закону необхідно встановити, що така пропозиція не відповідає, серед іншого, умовам технічної специфікації. Відповідно п.33 ч.1 ст.1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі - це встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об`єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Такі технічні умови передбачені п.6 Р. ІІІ Тендерної документації, в якому окрім технічної специфікації зазначено й про інші вимоги щодо предмета закупівлі, що вбачається, зокрема, й з назви пункту: "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі". Згідно з вимогами наведеного пункту Тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Окрім цього, учасники надають інформаційну довідку в довільній формі про якість матеріалів, що будуть застосовуватись при виконанні робіт (зносостійкість, термін служби, екологічна чистота). У даній інформаційній довідці необхідно зазначити, що якість матеріалів, виробів і конструкцій, що будуть застосовані в процесі будівництва, відповідатиме вимогам відповідних діючих норм і стандартів та проектній документації. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначаються замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Учасник у складі пропозиції повинен гарантувати, що роботи будуть виконані відповідно до вимог про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, наведених у Додатку 3 тендерної документації. Під час складання тендерної пропозиції учасник зобов`язаний врахувати необхідність застосування наступних заходи із захисту довкілля. Наведені вимоги до предмету закупівлі є вичерпними. З аналізу їх змісту вбачається, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначаються замовником, учасник у складі пропозиції повинен гарантувати, що роботи будуть виконані відповідно до вимог про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, наведених у Додатку 3 тендерної документації. Тобто, предмет закупівлі конкретизований в додатку 3 до Тендерної документації - в технічному завданні замовника. Згідно з п.6 Р. ІІІ Тендерної документації ціна пропозиції повинна бути обрахована у відповідності до Додатку 3. Таким чином предмета закупівлі не пропонуються учасником торгів технічні, якісні та кількісні характеристики, а визначаються замовником, цінова пропозиція будь-кого з учасників торгів означає його згоду виконати роботу вказану замовником в Додатку 3 до Технічної документації за запропоную ціною. П.1 Р. ІІІ Технічної документації передбачено зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, за яким ціною тендерної пропозиції вважається зазначена учасником у його тендерній пропозиції загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником. З аналізу викладеного вбачається, що в даному конкретному випадку предмет закупівлі визначається замовником та не може бути змінений учасником торгів, право на подання пропозицій щодо іншого предмета закупівлі (в частині зміни виду робіт їх кількісних чи якісних характеристик) тендерною документацією не передбачено, більш того, подання частково відмінної від додатку 3 до Тендерної документації відомості ресурсів не змінює відомості ресурсів, яка визначає предмет закупівлі. П. 6 Р.3 Тендерної документації зазначено, що якщо тендерна пропозиція учасника містить не всі види робіт або не повний їх обсяг згідно з переліком наведеним у Додатку 4, ця тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації, та відхиляється Замовником. В тендерній пропозиції учасника враховані усі види та обсяги робіт. З урахуванням вищезазначеного відсутні підстави вважати пропозицію учасника такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Помилкове зазначення року випуску екскаватора-навантажувача JCB 3СХ, а саме 2007 рік, замість зазначеного в договорі оренди 2006 року, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Згідно п.п. 1 п.1 Додатку 1 Тендерної документації «Довідка, складена Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для виконання робіт (послуг) за предметом закупівлі із зазначенням інформації про найменування кожної із вказаних одиниць обладнання та матеріально-технічної бази (марки, модель), кількості, правові підстави використання, відомостей про технічний стан.»
Таким чином, умовами тендерної документації не було передбачено обов’язкове зазначення в довідці року випуску обладнання, машин та механізмів, а отже допущено формальну (несуттєву) помилку, яка не впливає на зміст пропозиції та відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ДЕПАРТАМЕНТОМ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ були здійснені заходи, направлені на недопущення встановленого ПІВДЕННИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ порушення у подальшому, а саме з уповноваженою особою була проведена робота щодо аналізу тендерної документації на предмет можливих невідповідностей умов тендерної документації законодавству з публічних закупівель, в тому числі тих, що викладені у висновку, та недопущення в подальшому аналогічних невідповідностей. Так, Шаблон тендерної документації, який використовується під час проведення закупівель було приведено у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та з урахуванням зауважень викладених у висновку. В свою чергу, для уникнення можливості виконання робіт некваліфікованим підрядником, у переможця закупівлі ТОВ «МИКОЛАЇВМІСЬКБУД» до укладення договору, було затребувано документи які в тому числі свідчать про наявність у учасника відповідної кваліфікації, а саме: - Довідку про наявність обладнання та матеріальної-технічної бази із зазначенням екскаваторів-навантажувачів JCB 3CX, заводський № JCB3CXPCV71331608, рік випуску 2007 р., , реєстраційний № 55153ВЕ та JCB 3CX, заводський № JCB3CX4ТР60976214, рік випуску 2006 р., реєстраційний № 55152ВЕ. - Договір оренди транспортного засобу без екіпажу на екскаватор-навантажувач JCB 3CX, заводський № JCB3CXPCV71331608, рік випуску 2007 р. Відповідно до пункту 1.2 Договору №16/12 «склад та обсяги робіт на Об’єкті, що доручаються до виконання Підряднику, визначені умовами цього Договору та проєктною документацією, яка є невід’ємною частиною Договору» проєктна документація зазначена як невід’ємна частина договору. Водночас, після завершення робіт, підрядник зобов’язаний передати проектну документацію Замовнику, що і було зроблено після підписання, що ймовірно і було зроблено після підписання актів про виконання робіт.
2023-11-30 00:59:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 43 Особливостей)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 43 Особливостей) • усунуто
-
2024-11-18 11:40:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 вересня 2023 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МИКОЛАЇВМІСЬКБУД" |
235 814 676,00
UAH з ПДВ
|
235 814 676,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" |
243 504 285,00
UAH з ПДВ
|
243 504 285,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МИКОЛАЇВМІСЬКБУД" #42051445 |
Переможець |
235 814 676,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2023 22:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 вересня 2023 22:18
|
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 9.1 розділу 9 |
Номер договору про закупівлю: | 114 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до додатку 3 |
Номер договору про закупівлю: | 114 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 3.2 розділу 3 та Внести зміни до п. 9.1 розділу 9 та Внести зміни до додатку № 2 та № 3 |
Номер договору про закупівлю: | 114 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 3.2 розділу 3, Внести зміни до п. 9.1 розділу 9, Внести зміни до додатку № 2 та № 3 |
Номер договору про закупівлю: | 114 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 3.2 розділу 3 та Внести зміни до п. 9.1 розділу 9 та Внести зміни в додаток №1, №2, №3. Відповідно до статті 651 Цивільного Кодексу України сторони дійшли взаємної згоди цією угодою достроково припинити (розірвати) дію договору № 114 від 20.09.2024. Сторони підтверджують відсутність будь-яких претензій одна до одної, пов’язаних з виконанням договору. |
Номер договору про закупівлю: | 114 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 вересня 2023 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
172 986 625,00
UAH (в тому числі ПДВ 28 831 104,17 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до статті 651 Цивільного Кодексу України сторони дійшли взаємної згоди цією угодою достроково припинити (розірвати) дію договору №114 від 20.09.2024. Сторони підтверджують відсутність будь-яких претензій одна до одної, пов’язаних з виконанням договору. |