Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 44768034 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
Контактна особа: |
Шевчук Наталія natalia.shevchuk@e-forest.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 вересня 2023 19:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2023 15:57 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2023 15:57 |
Очікувана вартість: | 99 136 020,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 495 680,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії (в електронній формі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги») у розмірі: 2 000 000,00 грн. (два мільйони грн. 00 коп.). Гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, крім визначення умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією, що мають бути викладені у наступній редакції: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Гарант відповідає перед Замовником (бенефіціаром) та гарантує, що в разі настання обставин, передбачених умовами гарантії, він сплатить на рахунок Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. Тендерні пропозиції, що не містять документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Разом з гарантією учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копію ліцензії, яка надає право фінансовій установі, що видала гарантію на провадження відповідного виду діяльності або копію рішення відповідного органу ліцензування про видачу такої ліцензії або копію витягу з Державного реєстру банків; - копії документів що підтверджують повноваження особи щодо підпису гарантії. У випадку якщо гарантія підписана не керівником фінансової установи, то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтверджені оригіналом або копією відповідного документу гаранта (протокол, наказ, довіреність, тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, яка підписала відповідний документ, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги»; - лист-згода від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє фінансову установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п'яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню на рахунок Замовника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2000000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю у формі застави на п/р Замовника: № UA 643223130000026007000054120 в АТ «Укрексімбанк» м. Київ, МФО 322313, код ЄДРПОУ ДП «ЛІСИ УКРАЇНИ» 44768034. В призначенні платежу необхідно зазначити унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X. Розмір забезпечення виконання договору 1% від ціни договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Датою надання забезпечення виконання договору про закупівлю вважається дата зарахування грошових коштів на зазначений вище поточний рахунок Замовника. Не надання учасником-переможцем процедури закупівлі у встановлений вище термін забезпечення виконання договору буде розцінюватись Замовником, як відмова підписати договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю покладаються на учасника. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен становити не менше ніж 13 місяців з дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Замовником у разі невиконання учасником-переможцем своїх зобов’язань відповідно до умов укладеного договору (проект договору наведено у Додатку 4 до тендерної документації). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
1) Бензин А-92 за ДК 021:2015: 09132000-3 (бензин);
2) Бензин А-95 за ДК 021:2015: 09132000-3 (бензин).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за фактично отриманий товар здійснюється Покупцем в особі відокремленого структурного підрозділу (філії) протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання товару на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткові накладні) та надання Постачальником Покупцю рахунку-фактури на оплату товару. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 вересня 2023 19:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 вересня 2023 19:07 |
Додаток 3.docx | |
01 вересня 2023 19:07 |
Додаток 1.docx | |
01 вересня 2023 19:07 |
Додаток 4.docx | |
01 вересня 2023 19:07 |
ТД.docx | |
01 вересня 2023 19:06 |
Додаток 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до пункту 34 Особливостей, строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше, ніж сім днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.
Оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель було оприлюднено замовником 01.09.2023р.
Згідно з пунктом 1 Розділу IV тендерної документації, кінцевий строк подання тендерних пропозицій 13 вересня 2023 року.
Виходячи з наведеного, замовником при складанні тендерної документації було дотримано вимоги чинного законодавства України у частині строку для подання тендерних пропозицій.
Водночас, зважаючи на нагальну потребу у поставках бензину автомобільного для виконання Замовником своїх функцій та тенденції ринку палива до підвищення цін, перенесення кінцевого строку подання тендерних пропозицій не відповідає інтересам Замовника в швидкому отриманні палива по найбільш економічно вигідним цінам.
Враховуючи викладене, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Шановний Замовнику!
За результатами проведеного аналізу, нами виявлено порушення законодавства у сфері закупівель.
Пунктом 3.1. розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації визначено, що на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі всім фізико-хімічним показникам товару, що встановлені ДСТУ 7687:2015, у складі своєї тендерної пропозиції учасник повинен надати:
копії паспортів якості на товар, що є предметом закупівлі та пропонується до постачання, за якими на дату подання тендерної пропозиції не сплинув гарантійний термін зберігання товару, та які мають містити посилання на номер сертифікату відповідності наданого учасником у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог пункту 3.1.2. Розділу ІІІ цього Додатку.
копії протоколів випробувань щодо відповідності запропонованого учасником товару вимогам ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» (проведених за фізико-хімічним показниками у повному обсязі). При цьому фактично отримані результати випробувань мають відповідати всім фізико-хімічним показникам товару, що встановлені ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови». Протоколи випробувань повинені бути видані не раніше 2023 року на ім'я учасника акредитованою/атестованою лабораторією, яка має відповідну сферу акредитації/атестації, та містити посилання на паспорт якості виробника, який надано у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог пункту 3.1.3. Розділу ІІІ цього Додатку. На підтвердження акредитації/атестації лабораторії у складі тендерної пропозиції надається відповідний документ (атестат/сертифікат тощо)».
ТОВ «БІЗНЕС-ОІЛ-ГРУП» надало сертифікат UA.056.П.00126-21 та Паспорт №352 від 26.06.2023 р. на Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0, а також сертифікат UA.056.П.00125-21 та Паспорт №399 від 11.07.2023 р. на Бензин автомобільний А-92-Євро5-Е0 відповідно до яких Учасником пропонує Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0 та Бензин автомобільний А-92-Євро5-Е0.
Але у протоколах випробувань №281-н від 11.09.2023 р. та №280-н
від 11.09.2023 р відсутній показник випробування Об’ємної частки кисневмісних сполук - (біо)етанол, саме для бензину А-95-Євро-Е0 та бензину А-92-Євро-Е0.
В протоколах зазначено, що випробування проводились по бензину «Е5» і саме по ньому були застосовані показники ДСТУ.
Це свідчить про те, що ТОВ «БІЗНЕС-ОІЛ-ГРУП» не надало у своїй пропозиції протоколи випробувань, які підтверджують відповідність всім фізико-хімічним показникам товару, що встановлені ДСТУ 7687:2015, а отже порушено п.п.3.1.4. п.3.1. розділу ІІІ Додатку 2 ТД.
Більше того, відповідно до п.3.1.4. на підтвердження акредитації/атестації лабораторії у складі тендерної пропозиції надається відповідний документ (атестат/сертифікат тощо).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «БІЗНЕС-ОІЛ-ГРУП» міститься атестат про акредитацію № 20267 від 20.02.2022 року в якому зазначено, що сфера акредитації визначена додатком до цього атестата. Додаток є невід’ємною частиною цього атестата і складається з 08 аркушів.
Але у складі тендерної пропозиції ТОВ «БІЗНЕС-ОІЛ-ГРУП» не надано додатку до атестату який містить сферу акредитації.
Таким чином, у складі тендерної документації відсутній відповідний документ (атестат/сертифікат тощо), що підтверджує акредитацію/атестацію лабораторії, яка має відповідну сферу акредитації/атестації та видала протоколи випробувань.
Водночас, Замовник 26.09.2023 розмістив в електронній системі закупівель вимогу щодо усунення невідповідностей ТОВ «БІЗНЕС-ОІЛ-ГРУП», зокрема, шляхом надання сфери акредитації, яка є невід’ємним додатком до Атестату про акредитацію від 20.01.2022 р. № 20267, виданого випробувальній лабораторії ТОВ «ОСП «СЕРТИФІКАЦІЙНИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР».
Враховуючи викладене, наведені вище невідповідності не підлягають виправленню, у зв’язку з чим, тендерна пропозиція ТОВ «БІЗНЕС-ОІЛ-ГРУП» мала бути відхиленою на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Отже, Замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ «БІЗНЕС-ОІЛ-ГРУП» згідно з нормами законодавства України.
Вимагаємо розглянути наше звернення, у разі не вжиття Замовником відповідних дій щодо усунення зазначених порушень, ми будемо змушені відстоювати свої права в Антимонопольному комітеті України.
Скарги до процедури
Дата подання: 29 вересня 2023 18:41
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-23-000042 ● 57f2890e6f7744a4ac0c555884fe1c62
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2023 12:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.11.2023 № 336
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2023-09-01-010221-a 01.09.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-29 14:01:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі бензину автомобільного (Столичний, Подільський офіси) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-01-010221-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцями процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-04 15:34:49
Пояснення
ПОЯСНЕННЯ
У відповідь на запит від 29.11.2023 «Про надання пояснень» повідомляємо наступне.
1. Очікувана вартість предмета закупівлі «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин автомобільний (Столичний, Подільський офіси)) визначена Замовником на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275, шляхом вивчення загальнодоступної відкритої інформації про ціни.
При цьому слід зазначити, що розрахунок очікуваної вартості та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (додається) розміщені на офіційному вебсайті Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» (https://e-forest.gov.ua/) у розділі «Закупівлі».
Ознайомитися зі вказаними документами можливо перейшовши за посиланням:
https://e-forest.gov.ua/wp-content/uploads/2023/09/Obhruntuvannia-ochikuvanoi-vartosti-na-zakupivliu-benzynu-nalyv-Stolychnyj-ta-Podilskyj-lisovi-ofisy.pdf
2. Щодо виконання переможцем процедури закупівлі вимог пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника надаємо копію платіжної інструкції № 9582376 від 20.10.2023 р., з якої вбачається, що ТОВ «БІЗНЕС-ОІЛ-ГРУП» внесено забезпечення виконання договору № 20-3/10.2023-з від 20.10.2023 р. по закупівельній процедурі UA-2023-09-01-010221-a у формі застави в розмірі 975 537,64 грн. (1% від ціни договору).
Додатки:
1. Обґрунтування очікуваної вартості – 11 арк.
2. Копія платіжної інструкції № 9582376 від 20.10.2023 р. - 1 арк.
Уповноважена особа Віталій ЦИМБАЛЮК
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2023 16:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПАТ "УКPНAФТА" |
93 063 816,00
UAH з ПДВ
|
93 063 816,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БІЗНЕС-ОІЛ-ГРУП" |
98 049 444,00
UAH з ПДВ
|
97 553 763,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЕКСКОРП" |
99 073 287,00
UAH з ПДВ
|
98 040 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПАТ "УКPНAФТА" #00135390 |
Відхилено |
93 063 816,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2023 15:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 вересня 2023 18:13
|
ТОВ "БІЗНЕС-ОІЛ-ГРУП" #40516502 |
Переможець |
97 553 763,90
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2023 18:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 вересня 2023 17:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2024 18:00
|
Додаткова угода 5 від 28_10_2024 до 20_3_10.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2024 17:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2024 09:47
|
Додаткова угода 4 від 30_09_2024 до 20_3_10.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2024 09:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 квітня 2024 17:33
|
Додаткова угода 2 від 09_04_2024 до 20_3_10.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2024 17:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2024 14:34
|
Додаткова угода 1 від 24_01_2024 до 20_3_10.pdf | зміни до договору |
24 січня 2024 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2023 17:33
|
Договір 20_3_10_2023_з від 20_10_2023.pdf | укладений |
20 жовтня 2023 17:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з погодженням зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 4.1. Договору та Додатку 1 до Договору виклавши їх у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 20-3/10.2023-з |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з можливим погодженням зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару Сторони дійшли згоди внести зміни до п. та 4.1. Договору, а також Додатку 1 Договору виклавши їх у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 20-3/10.2023-з |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з продовженням строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 10.1 Договору виклавши його у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 20-3/10.2023-з |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з погодженням зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 4.1. Договору та Додатки 1 та 2 до Договору виклавши їх у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 20-3/10.2023-з |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |