Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
827 595,00 UAH
UA-2023-09-01-009824-a ● 48f3062b456848b68941b9242852cda6
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління Служби безпеки України в Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 20001510 |
Вебсайт: | http://www.ssu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 10008, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул.Фещенка-Чопівського,7 |
Контактна особа: |
Олександр Шрамко +380676980778 masterhelper21@gmail.com |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 вересня 2023 17:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2023 12:52 |
Початок аукціону: | 12 вересня 2023 15:23 |
Початок аукціону: | 12 вересня 2023 15:23 |
Очікувана вартість: | 827 595,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 275,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130125 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2023 12:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2023 12:55 |
ТД Електроенергія на 2023 РЕДАКЦІЯ ЗГІДНО ОСОБЛИВОСТЕЙ з 06.09.2023р..docx | |
01 вересня 2023 17:13 |
Протокол УО оголошення електроенергія.doc | |
01 вересня 2023 17:13 |
проект договору.rtf | |
01 вересня 2023 17:13 |
ТД Електроенергія на 2023 РЕДАКЦІЯ ЗГІДНО ОСОБЛИВОСТЕЙ з 19.05.2023р. .docx |
06 вересня 2023 12:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 вересня 2023 12:55 |
ТД Електроенергія на 2023 РЕДАКЦІЯ ЗГІДНО ОСОБЛИВОСТЕЙ з 06.09.2023р..docx
|
|||
01 вересня 2023 17:13 |
Протокол УО оголошення електроенергія.doc
|
|||
01 вересня 2023 17:13 |
проект договору.rtf
|
|||
01 вересня 2023 17:13 |
ТД Електроенергія на 2023 РЕДАКЦІЯ ЗГІДНО ОСОБЛИВОСТЕЙ з 19.05.2023р. .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 04 вересня 2023 18:11
Дата відповіді: 06 вересня 2023 13:28
Шановний Замовнику! Встановлення вимоги "надати виконаний аналогічний договор за 2021р" - є дискримінаційною по відношенню до учасників, що створені у 2022 та 2023 роках. Задля уникнення оскарження дискримінаційних вимог, внесіть, будь ласка, відповідні зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Відповідно до Вашої вимоги внесено зміни до тендерної документації та опубліковано відповідно до вимог чинного законодавства
Відповідь на вимогу
Дата подання: 06 вересня 2023 13:28
Дата відповіді: 08 вересня 2023 15:12
Відповідно до Вашої вимоги внесено зміни до тендерної документації та опубліковано відповідно до вимог чинного законодавства
Відповідь: помилково замовник поставив собі питання
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 07 вересня 2023 16:40
Дата відповіді: 08 вересня 2023 10:12
1. У п. 2 та п. 3 Додатку 3 тендерної документації вами зазначено: «2.)Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що він не знаходиться у статусі «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не оприлюднена на сайті оператора системи передачі (ДП «НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року N 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року N 1168. 3.) Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що в період з 2019р. по 2022р. (включно) він не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі (ДП «НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року N 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року N 1168. »
Для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний" у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "переддефолтний". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. Отже, статус "переддефолтний" носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Лише статус "дефолтний" може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергії коли-небудь набував статусу "переддефолтний", і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. Встановлена вимога Документації щодо надання гарантійного листа щодо статусу «переддефолтний» може значно звужувати коло потенційних учасників, не маючи на це об’єктивних підстав та правового підґрунтя, оскільки перебування Постачальника у статусі «преддефолтний» у поточний чи минулий час жодним чином не впливає на можливість постачання електроенергії та взаємовідносини між Постачальником та Споживачем. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», крім того в частині 3 статті 5 передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи вищезазначене, просимо Замовника внести зміни до Тендерної документації і виключити безпідставні вимоги, зазначені вище.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Правил ринку, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №307 учасник ринку, крім ОСП, ОР та гарантованого покупця, набуває статусу "Переддефолтний" при настанні принаймні однієї з таких подій або обставин: 1) учасник ринку до 18:00 робочого дня, наступного за днем, коли він отримав через систему управління ринком платіжний документ від АР, не здійснив відповідну оплату; 2) учасник ринку, який є СВБ, не надавав, не підтримував, не збільшував та не поновлював фінансові гарантії в необхідному обсязі відповідно до розділу VI цих Правил.
Як слідує із вищезазначеного, статус "Переддефолтний" отримує безвідповідальний недобросовісний учасник ринку, який не може виконувати взяті на себе фінансові зобов’язання.
Водночас якщо ж тривалість статусу "Переддефолтний" для учасника ринку становить більше двох робочих днів, то такий учасник набуває статусу "Дефолтний". Якщо учасник ринку також виступає в якості електропостачальника, після набуття ним статусу "Дефолтний" постачання електричної енергії споживачам такого учасника ринку (або такому учаснику ринку) здійснюється постачальником "останньої надії" відповідно до Правил роздрібного ринку.
Ми як Замовник, з метою уникнення понесення додаткових витрат, пов’язаних із закупівлею електроенергії за цінами постачальника "останньої надії" у разі перемоги учасника, який мав/має статус "дефолтного" або "переддефолтного" та з метою дотримання принципів, встановлених в статті 3 Закону, а саме - здійснення закупівлі з максимальною економією та ефективністю маємо намір закуповувати електричну енергію у відповідального, добросовісного учасника ринку, який може виконувати взяті на себе фінансові зобов’язання.
Підсумовуючи вказане Замовник не має наміру вносити зміни в умови тендерної документації.
Крім того Вами як учасником процедури не наведено доводів чому саме для Вас дана вимога тендерної документації є дискримінаційною.
Як слідує із вищезазначеного, статус "Переддефолтний" отримує безвідповідальний недобросовісний учасник ринку, який не може виконувати взяті на себе фінансові зобов’язання.
Водночас якщо ж тривалість статусу "Переддефолтний" для учасника ринку становить більше двох робочих днів, то такий учасник набуває статусу "Дефолтний". Якщо учасник ринку також виступає в якості електропостачальника, після набуття ним статусу "Дефолтний" постачання електричної енергії споживачам такого учасника ринку (або такому учаснику ринку) здійснюється постачальником "останньої надії" відповідно до Правил роздрібного ринку.
Ми як Замовник, з метою уникнення понесення додаткових витрат, пов’язаних із закупівлею електроенергії за цінами постачальника "останньої надії" у разі перемоги учасника, який мав/має статус "дефолтного" або "переддефолтного" та з метою дотримання принципів, встановлених в статті 3 Закону, а саме - здійснення закупівлі з максимальною економією та ефективністю маємо намір закуповувати електричну енергію у відповідального, добросовісного учасника ринку, який може виконувати взяті на себе фінансові зобов’язання.
Підсумовуючи вказане Замовник не має наміру вносити зміни в умови тендерної документації.
Крім того Вами як учасником процедури не наведено доводів чому саме для Вас дана вимога тендерної документації є дискримінаційною.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-01-009824-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА", Код ЄДРПОУ:44494907
Дата подання: 05 вересня 2023 22:12
Дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Шановний Замовник повідомляємо Вас, що у відповідності до ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" у тендерній документації наявні дискримінаційні вимоги які обмежують коло учасників та конкуренцію, а саме досвід виконання аналогічних договорів лише за 2021 р. Прохаємо Вас внести зміни у ТД та вказати період виконання аналогічних договорів з 2021 р. по 2023 р. включно (ті які ще виконуються).
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 вересня 2023 12:58
Відповідно до Вашої вимоги внесено зміни до тендерної документації та опубліковано відповідно до вимог чинного законодавства
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-09-01-009824-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА", Код ЄДРПОУ:44494907
Дата подання: 14 вересня 2023 13:27
Дата подання: 14 вересня 2023 13:27
Скарга на рішення Замовника
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТГРУП"
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 вересня 2023 16:32
Рішення від 18.09.2023 № 14796.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2023 16:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.09.2023 № 15483.pdf
Дата публікації: 29 вересня 2023 09:02
Рішення від 28.09.2023 № 15483.pdf
Дата публікації: 03 жовтня 2023 16:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГЕТИЧНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" переможцем процедури закупівлі — "Електрична енергія", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-09-01-009824-a
Дата виконання рішення замовником: 05 жовтня 2023 15:05
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 вересня 2023 15:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА" |
748 218,75
UAH з ПДВ
|
695 663,86
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" |
702 675,00
UAH з ПДВ
|
702 675,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" |
817 460,87
UAH з ПДВ
|
817 460,87
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" #42095943 |
Рішення скасоване |
817 460,87
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2023 14:50
|
ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА" #44494907 |
Рішення скасоване |
695 663,86
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2023 14:50
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" #43965848 |
Рішення скасоване |
702 675,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2023 14:50
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" #42095943 |
Рішення скасоване |
817 460,87
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2023 14:50
|
ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА" #44494907 |
Очікує рішення |
695 663,86
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2023 14:50
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2023 15:08 |
Кінець періоду оскарження: | 16 жовтня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 16 жовтня 2023 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Враховуючи пункт 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом Управління Служби безпеки України в Житомирській області від 02.08.2023 № 66, у зв’язку із неможливістю усун |
Документи:
05 жовтня 2023 15:08
|
Електронний підпис |
05 жовтня 2023 15:07
|
протокол.pdf |