Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Поточний ремонт та монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людейте, автоматичної системи газового пожежогасіння, системи кондиціювання повітря та сисми автоматизації протипожежних систем в архівосховищах Державного архіву Київської області за адресою: м. Київ, вул. Юрія І
Очікувана вартість
17 685 315,40 UAH
UA-2023-09-01-009236-a ● 189c7f6a1b93453894c1af38324a7690
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний архів Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 03494333 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Юрія Іллєнка, 38 |
Контактна особа: |
Лепьошкіна Наталія Григорівна +380955786639 dzo2@dako.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 вересня 2023 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2023 00:55 |
Очікувана вартість: | 17 685 315,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 176 853,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт та монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, автоматичної системи газового пожежогасіння, системи кондиціювання повітря та системи автоматизації протипожежних систем в архівосховищах Державного архіву Київської області за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 38» 2-3 черга Класифікація за ДК 021:2015 51700000-9 - Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка,38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 вересня 2023 15:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 вересня 2023 15:10 |
Протокол 05.09.2023р.docx | |
05 вересня 2023 15:10 |
Перелік змін.docx | |
05 вересня 2023 15:10 |
Тендерна документація ІІ-ІІІ черга ред.05.09.docx | |
01 вересня 2023 16:14 |
Специфікація 1.01-23Е-ВіК.pdf | |
01 вересня 2023 16:14 |
Специфікація 1.01-23Е-АСПЗ.pdf | |
01 вересня 2023 16:14 |
Специфікація 1.01-23Е-АСПЗ (2).pdf | |
01 вересня 2023 16:14 |
Специфікація 1.01-23Е-АСГП2.pdf | |
01 вересня 2023 16:14 |
Специфікація 1.01-23Е-АСГП.pdf | |
01 вересня 2023 16:14 |
Специфікація 1.01-23Е-АСПЗ (1).pdf | |
01 вересня 2023 16:14 |
Додаток 6 Проект Договору ІІ-ІІІ черга.docx | |
01 вересня 2023 16:14 |
Додаток 5 Тендерна пропозицiя.doc | |
01 вересня 2023 16:14 |
Додаток 4 Перелiк документів.doc | |
01 вересня 2023 16:14 |
Додаток 3 Технiчнi якiснi кiлькiснi характеристики.doc | |
01 вересня 2023 16:14 |
Додаток 2 Стаття 17.doc | |
01 вересня 2023 16:14 |
Додаток 1 Кваліфікаційні.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення щодо обладнання
Дата подання: 05 вересня 2023 12:12
Дата відповіді: 06 вересня 2023 17:38
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСАЛТІНГОВО-ІНЖИНІРІНГОВИЙ ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЦЕНТР "БРАНДМАУЕР" висловлює свою повагу та звертається до Вас з питанням про надання роз'яснення, щодо тендеру:
UA-2023-09-01-009236-a – "Поточний ремонт та монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, автоматичної системи газового пожежогасіння, системи кондиціювання повітря та системи автоматизації протипожежних систем в архівосховищах Державного архіву Київської області за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 38" перша черга Класифікація за ДК 021:2015 51700000-9 - Послуги зі встановлення протипожежного устаткування", а саме:
1) Чи можливо надання пропозиції з використання аналогічного за технічними характеристиками обладнання?
2) Якщо можливо, то просимо надати робочий проект з кресленнями аксонометрії трубопроводів та гідравлічними розрахунками для правильного підбору обладнання.
3) В Додатку 3 до Тендерної документації (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) приведена таблиця для пропонування еквівалентної продукції. Планується прийняти участь в тендері з еквівалентним обладнанням системи газового пожежогасіння. Для підтвердження, що запропоноване еквіваленте обладнання не гірше за обладнання згідно Специфікації тендерної документації, прохання надати технічну документацію на систему газового пожежогасіння та вказати, які параметри є критичними для порівняння для кожного типу такого обладнання.
4) Прохання повідомити, чи буде достатньо надати гарантійний лист, що запропоноване еквівалентне обладнання відповідає вимогам тендера.
5) Прохання повідомити, чи необхідно включати в пропозицію системи газового пожежогасіння резерв модулів газового пожежогасіння та вогнегасної речовини. По наявній Специфікації тендерної документації це незрозуміло.
6) Просимо додати вимогу, що обладнання яке працює під тиском має відповідати Технічному регламенту обладнання що працює під тиском (ТР27) та підтверджуватись Сертифікатами відповідності та Деклараціям.
7) Також просимо продовжити строки надання пропозицій до тендеру на 14 робочих днів, в зв'язку з великим об'ємом інформації, яку необхідно надати.
З повагою,
Директор
ПП "КІПЦ "БРАНДМАУЕР" Яценко Є.А.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь:
Шановний Учасник, Замовником вивчено наведені вами вище питання та проаналізовано їх, наступним повідомляємо з питання 1) Додатком 3 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» передбачено, що у разі наявності в даній документації посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент», а отже допускається залучення еквівалентного обладнання. Проте у випадку залучення еквівалентного обладнання для надання послуг за умовами даної закупівлі Учасник надає порівняльну таблицю пропонованого товару/обладнання відповідно до вимог Замовника та передбачає витрати на внесення змін до проекту та проходження експертизи проектної документації та її кошторисної частини до складу договірної ціни. У будь-якому випадку еквівалент (аналог) повинен мати техніко-експлуатаційні характеристики не гірші, ніж характеристики обладнання, комплектуючих, матеріалів та інших складових, передбачених проєктною документацією. Ненадання зазначеної інформації учасником, розглядається Замовником, як відсутність намірів в учасника застосовувати еквівалент (аналог) обладнання, комплектуючих, матеріалів та інших складових, ніж передбачені проєктною документацією. Відносно питання другого та п’ятого повідомляємо, що Замовником надано окремим Додатком 3.1. Специфікації за всіма напрямками здійснення послуг з монтажу (файли Специфікація 1.01-23Е-АСГП, Специфікація 1.01-23Е-АСГП2, Специфікація 1.01-23Е-АСПЗ, Специфікація 1.01-23Е-ВіК), даний обсяг є цілком достатнім для визначення обсягів робіт та можливості їх виконання, пропонуємо у випадку необхідності уточнення інформації пропонуємо вам відвідати об’єкт в робочий час за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 38. Відносно питання третього четвертого та шостого, так, дійсно в Додатку 3 до Тендерної документації (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) приведена таблиця для пропонування еквівалентної продукції, Учасник у випадку участь з еквівалентним обладнанням обов’язково її заповнює та підтверджує аналогічне обладнання відповідними сертифікатами відповідності або іншим аналогічним документом, на кшталт паспорту виробу, наголошуємо що Замовник відповідно до п.15 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, для уточнення відповідності технічних характеристик пропонованого еквівалентного обладнання. Учасник має змогу додатково надати гарантійний лист, що запропоноване еквівалентне обладнання відповідає вимогам тендера, за власним бажанням. Відносно питання сьомого повідомляємо, що Замовник відповідно до п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178, замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів, як наслідок можливість продовження строку надання пропозицій до тендеру на 14 робочих днів не є можливим. Дякуємо за ваше звернення!
Шановний Учасник, Замовником вивчено наведені вами вище питання та проаналізовано їх, наступним повідомляємо з питання 1) Додатком 3 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» передбачено, що у разі наявності в даній документації посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент», а отже допускається залучення еквівалентного обладнання. Проте у випадку залучення еквівалентного обладнання для надання послуг за умовами даної закупівлі Учасник надає порівняльну таблицю пропонованого товару/обладнання відповідно до вимог Замовника та передбачає витрати на внесення змін до проекту та проходження експертизи проектної документації та її кошторисної частини до складу договірної ціни. У будь-якому випадку еквівалент (аналог) повинен мати техніко-експлуатаційні характеристики не гірші, ніж характеристики обладнання, комплектуючих, матеріалів та інших складових, передбачених проєктною документацією. Ненадання зазначеної інформації учасником, розглядається Замовником, як відсутність намірів в учасника застосовувати еквівалент (аналог) обладнання, комплектуючих, матеріалів та інших складових, ніж передбачені проєктною документацією. Відносно питання другого та п’ятого повідомляємо, що Замовником надано окремим Додатком 3.1. Специфікації за всіма напрямками здійснення послуг з монтажу (файли Специфікація 1.01-23Е-АСГП, Специфікація 1.01-23Е-АСГП2, Специфікація 1.01-23Е-АСПЗ, Специфікація 1.01-23Е-ВіК), даний обсяг є цілком достатнім для визначення обсягів робіт та можливості їх виконання, пропонуємо у випадку необхідності уточнення інформації пропонуємо вам відвідати об’єкт в робочий час за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 38. Відносно питання третього четвертого та шостого, так, дійсно в Додатку 3 до Тендерної документації (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) приведена таблиця для пропонування еквівалентної продукції, Учасник у випадку участь з еквівалентним обладнанням обов’язково її заповнює та підтверджує аналогічне обладнання відповідними сертифікатами відповідності або іншим аналогічним документом, на кшталт паспорту виробу, наголошуємо що Замовник відповідно до п.15 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, для уточнення відповідності технічних характеристик пропонованого еквівалентного обладнання. Учасник має змогу додатково надати гарантійний лист, що запропоноване еквівалентне обладнання відповідає вимогам тендера, за власним бажанням. Відносно питання сьомого повідомляємо, що Замовник відповідно до п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178, замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів, як наслідок можливість продовження строку надання пропозицій до тендеру на 14 робочих днів не є можливим. Дякуємо за ваше звернення!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 вересня 2023 00:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОЖБУДМОНТАЖ" |
17 680 880,00
UAH з ПДВ
|
17 680 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОЖБУДМОНТАЖ" #44067572 |
Переможець |
17 680 880,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2023 15:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ДУ _2 Архів 2-3 черга.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2023 12:00
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2023 10:13
|
Додаткова угода _1 (2-3 черга) (1).pdf | зміни до договору |
29 листопада 2023 10:10
|
Електронний підпис | укладений |
19 вересня 2023 12:08
|
ДОГ _60-2240-2023 сум17680880_00.pdf | укладений |
19 вересня 2023 11:31
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Поточний ремонт та монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, автоматичної системи газового пожежогасіння, системи кондиціювання повітря та системи автоматизації протипожежних систем в архівосховищах Державного архіву Київської області за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 38» 2-3 черга Класифікація за ДК 021:2015 51700000-9 - Послуги зі встановлення протипожежного устаткування | 1 | послуга |
1,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі,придбання нового обладнання |
Номер договору про закупівлю: | №60-2240-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення вартості наданих послух за рахунок внесеня змін до кошториснох документації |
Номер договору про закупівлю: | №60-2240-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Поточний ремонт та монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, автоматичної системи газового пожежогасіння, системи кондиціювання повітря та системи автоматизації протипожежних систем в архівосховищах Державного архіву Київської області за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 38» 2-3 черга Класифікація за ДК 021:2015 51700000-9 - Послуги зі встановлення протипожежного устаткування | 1 |
1,00
UAH з ПДВ
|