Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25901106 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 17 |
Контактна особа: |
Велігорська Оксана 380462651260 velihorska.ol@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 вересня 2023 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2023 16:00 |
Початок аукціону: | 12 вересня 2023 13:44 |
Початок аукціону: | 12 вересня 2023 13:44 |
Очікувана вартість: | 10 719 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 107 199,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до статті 25 Закону Замовник має право зазначати вимоги щодо надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України “Про затвердження форми, Вимог до забезпечення тендерної пропозиції /пропозиції від 14.12.2020р. №2628 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021р. за №275/35897) та із урахуванням особливостей даної тендерної документації. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (UniformRulesforDemandGuarantees, ICCPublication 758 — URDG758 або InternationalStandbyPractices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 320 000 грн. 00 копійок (Триста двадцять тисяч гривень 00 копійок) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банк-гарант повинен здійснити платіж, у разі настання обставини, визначеної пунктом 3 розділу ІІІ тендерної документації, на користь Бенефіціара протягом 5 банківських днів. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття,видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Рах. UA 063223130000026009000013192 в ПАТ Укрексімбанк, м. Київ, код ЄДРПОУ 25901106, одержувач Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 320000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77210000-5: Лісозаготівельні послуги
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Кошти Державного бюджету України | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 вересня 2023 15:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 вересня 2023 15:30 |
Виписка з плану фінансування.PDF | |
01 вересня 2023 15:29 |
Додаток 3. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
01 вересня 2023 15:29 |
Додаток 2. ІНФОРМАЦІЯ, УСТАНОВЛЕНА ПУНКТОМ 47 ОСОБЛИВОСТЕЙ.docx | |
01 вересня 2023 15:29 |
Додаток 1. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ІНШІ ВИМОГИ.docx | |
01 вересня 2023 15:29 |
ТД_ВТ_Особливості_ЕУ_видалення зелених насаджень Н-27 км 70+100 – км 112+000.docx | |
01 вересня 2023 15:29 |
Додаток 4 ТЗ видалення зелених насаджень Н-27 км 70+100 – км 112+000.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-09-000005 ● 1653bf0d219a4981ba3ff2198947e2bb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 листопада 2023 16:01 |
07.11.2023 № 213
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/11797-2023 від 13.10.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.11.2023 № 213
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2023-09-01-008383-a
01.09.2023 Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-16 16:12:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: (77210000-5) Лісозаготівельні послуги (Проведення робіт з видалення аварійних зелених насаджень, які не відповідають вимогам ДСТУ 3587:2022 та створюють загрозу для забезпечення безпеки дорожнього руху транспортних засобів на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-27 Чернігів – Мена – Сосниця – Грем’яч на км 70+100 – км 112+000 (окремими ділянками), за рахунок експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Чернігівській області) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-01-008383-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-17 09:11:13
Щодо запиту про надання пояснень по моніторингу закупівлі UA-2023-09-01-008383-a
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
1. Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області повідомляє, що у технічному завданні передбачені технічні і якісні характеристики предмету закупівлі, які складено у відповідності до інвесторської кошторисної документації, кошторисна частина якої, розроблена і затверджена в установленому порядку. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена у відповідності до Наказу від 15.04.2020 за №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкту експлуатаційного утримання, складеного у відповідності до «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» , яка затверджена Наказом Міністерства інфраструктури України за №753 від 07.10.2022 року та носить обов'язковий характер при визначенні вартості робіт, що фінансуються за державні кошти.
Розмір бюджетного призначення на 2023 рік прийнято у відповідності до Плану використання бюджетних коштів на 2023 рік, який затверджений 05.01.2023 року, Скоригованого плану експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Чернігівської області на 2023 рік від 19.06.2023 року, Виписки з плану експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Чернігівської області на 2023 рік від 23.08.2023 року.
2.Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і розмір бюджетного призначення, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що в свою чергу зазначаються відповідно до вимог Закону.
У зв’язку з масовою кібератакою, яка сталася на передодні початку військової агресії російської федерації проти України, з 24 лютого 2022 року сайт Служби https://ch.ukravtodor.gov.ua/ не працював, частина даних за період 2019-2022 року втрачені безповоротно. Наповненням регіональних сайтів інформацією займаються Служби відновлення в областях, враховуючи той факт, що інформація щодо характеристик об’єкта дорожньої інфраструктури, місця та часу виконання аварійно-відновлюваних робіт є інформацією, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу громадській безпеці і порядку. Керуючись протокольним рішенням №9 від 19 липня 2022 року засідання РАДИ ОБОРОНИ ОБЛАСТІ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ВІЙСЬКОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, зазначена інформація, тимчасово не розміщується.
Додатки
1. Копія Плану використання бюджетних коштів на 2023 рік
2. Копія Скоригованого плану експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Чернігівської області на 2023 рік від 19.06.2023 року
3. Копія Виписки з плану експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Чернігівської області на 2023 рік від 23.08.2023 року.
4. Копія зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта дорожніх робіт та послуг від 22.08.2023 року»;
5. Копія акту дефектів від 15.08.2023 року
Надання інформації про усунення порушення замовником
Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляю: Щодо інформації про місце виконання робіт у звіті про результати проведення процедури закупівлі. Замовником використовується майданчик e-tender.ua, функціонал якого дозволяє зазначити лише одну повну адресу місця поставки товару або місце виконання робіт чи надання послуг. У разі якщо таких адрес декілька або місце виконання робіт/надання послуг не має адресної прив’язки, у даному випадку прив’язка місця виконання робіт здійснюється до конкретної ділянки автомобільної дороги загального користування державного значення, то при створені оголошення про закупівлю у розділі «Реквізити для місця і дати поставки» необхідно використати кнопку «Відповідно до документації» і тоді автоматично в оголошені зазначається таке формулювання місця поставки товару або місця виконання робіт чи надання послуг: «Україна, відповідно до документації» і пропонується вказати всі необхідні адреси або місця виконання робіт надання послуг в тендерній документації. Оголошення про проведення закупівлі розміщене шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, містить таку інформацію про місце поставки товару або місце виконання робіт з оголошення про проведення закупівлі: Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: “Україна, відповідно до документації”. У підпункті 4.3 тендерної документації «місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» міститься наступна інформація: «14005, м. Чернігів, вул.. Київська 17, автомобільна дорога загального користування державного значення Н-27 Чернігів – Мена – Сосниця – Грем’яч на км 70+100 – км 112+000 (окремими ділянками); 1 послуга.». Враховуючи те, що інформація, яка міститься у звіті про результати проведення процедури закупівлі формується електронною системою закупівель на підставі інформації внесеної Замовником до електронної системи закупівель на етапі оголошення закупівлі, таким чином відображення інформації у звіті про результати проведення процедури закупівлі формується виключно алгоритмами веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель. Таким чином, висновок про результати моніторингу процедури закупівлі в частині твердження про встановлення факту порушення Замовником вимог пункту 3 частини першої статті 19 Закону, а саме у звіті про результати проведення процедури закупівлі не зазначено місце надання послуг є необґрунтованим, оскільки в оголошенні про проведення закупівлі наявна інформація про кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг, як наслідок у звіті про результати проведення процедури закупівлі відображено місце надання послуг у відповідності до інформації, яка міститься в оголошені про проведення закупівлі. Крім того, має місце врахувати аналогічний висновок про результати моніторингу процедури закупівлі в частині твердження Державною аудиторською службою України щодо відсутності інформації про кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг під час закупівлі, який визнано необґрунтованим, оскільки в оголошенні про проведення закупівлі наявна інформація про кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг, який було оскаржено в судовому порядку Рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 02.04.2021 у справі № 520/1225/21 (https://reyestr.court.gov.ua/Review/95979431).
2023-12-04 10:31:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21, пункту 3 частини другої статті 33 та порушення вимог пункту 3 частини першої статті 19 Закону № 922.)
Оскарження в суді
Опис: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області має намір оскаржити вищевказаний Висновок до адміністративного суду, як того вимагає п.10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі». |
Дата публікації: | 04 грудня 2023 |
Номер відкриття провадження: | Справа №620/18275/23 |
Дата відкриття провадження: | 21 грудня 2023 |
Документи:
22 грудня 2023 08:36
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 вересня 2023 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВОЛМАКС" |
10 708 000,00
UAH з ПДВ
|
10 708 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ „ІНТЕРКОМ“" |
10 718 000,00
UAH з ПДВ
|
10 718 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВОЛМАКС" #42740436 |
Переможець |
10 708 000,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2023 08:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 вересня 2023 10:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2024 10:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2024 10:16
|
ДУ 3 Дог 23158.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2024 10:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2024 09:14
|
ДУ 2 дог 23158.PDF | зміни до договору |
09 квітня 2024 09:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2023 09:42
|
ДУ 1 Дог 23158.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2023 09:42
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2023 12:44
|
Дог 23158.pdf | укладений |
29 вересня 2023 12:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 Договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 23158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 Договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 23158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Пункт 3.1 Договору викладено в новій редакції |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 Договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 23158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |