Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Геодезичні послуги з інвентаризації поховань на території існуючих кладовищ в межах міста Дніпра. Амур - Нижньодніпровське кладовище, вул. Березинська, 55
Очікувана вартість
4 201 574,00 UAH
UA-2023-09-01-002763-a ● 667026ea8ead4968a59552f3f66f3454
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37454258 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
Контактна особа: |
Рева Тетяна 380672746374 reva.tanya@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 вересня 2023 11:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 11 вересня 2023 12:57 |
Початок аукціону: | 11 вересня 2023 12:57 |
Очікувана вартість: | 4 201 574,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 007,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить не більше 3% від очікуваної вартості закупівлі та складає: 126 047,22 грн (Сто двадцять шість тисяч сорок сім гривень 22 копійки.). Вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія з обслуговуючого Учасника банку. Подається в електронному форматі разом з тендерною пропозицією. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна містити таку інформацію: У банківській гарантії Учасник має бути зазначений як Принципал, а Замовник – Бенефіціар, а також зазначено суму та конкретний термін дії гарантії. Кошти, що надійшли, як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції здійснюються за рахунок коштів Учасника. Банк-гарант повинен зазначити у банківській гарантії про взяття на себе безвідкличних зобов’язань негайно сплатити Замовникові за першою письмовою вимогою платежу вказану суму за умови письмового підтвердження невиконання Учасником своїх зобов’язань, що передбачаються його Пропозицією, а саме: відкликає свою Пропозицію після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; відмовляється від підписання Договору про закупівлю після оголошення його переможцем торгів; не надав у строк, визначений частиною п.47 Особливостей документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених п.47 Особливостей. Ненадання забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ПО РОБОТІ З АКТИВАМИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 37454258 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: МФО 820172 Держказначейська служба України, м. Київ р/р: UA 658201720355209015000078016 Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 4. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 126047.22 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Геодезичні послуги з інвентаризації поховань на території існуючих кладовищ в межах міста Дніпра. Амур - Нижньодніпровське кладовище, вул. Березинська, 55
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Січеславська Набережна, 29А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2023
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надану Послугу здійснюється на підставі підписаного уповноваженими представниками обох Сторін акту приймання – передачі послуги протягом 10 робочих днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника, при цьому Виконавець погоджується на можливий термін відстрочки платежу до 90 календарних днів у випадках відсутності фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2023 13:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2023 13:14 |
Повідомлення про внесення змін.doc | |
06 вересня 2023 13:14 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
01 вересня 2023 11:02 |
Додаток А.Амур - Нижньодніпровське.pdf | |
01 вересня 2023 11:02 |
Договір Проєкт.doc | |
01 вересня 2023 11:02 |
Обгрунтування .doc |
06 вересня 2023 13:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 вересня 2023 13:14 |
Повідомлення про внесення змін.doc
|
|||
06 вересня 2023 13:14 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
|||
01 вересня 2023 11:02 |
Додаток А.Амур - Нижньодніпровське.pdf
|
|||
01 вересня 2023 11:02 |
Договір Проєкт.doc
|
|||
01 вересня 2023 11:02 |
Обгрунтування .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Банківська гарантія
Дата подання: 05 вересня 2023 14:21
Дата відповіді: 06 вересня 2023 13:09
В п. 2 розділу 3 Тендерної документації викладені умови надання Забезпечення тендерної пропозиції.
Там зазначено, що: "Вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія з обслуговуючого Учасника банку. Подається в електронному форматі разом з тендерною пропозицією."
Питання: якщо банк, в якому обслуговується учасник, не надає банківські гарантії (або надає в строки, що перевищують строки подання документів на участь у закупівлі), чи можливе надання банківської гарантії іншого банку (як зазвичай прийнято при участі у закупівлях). Чи питання гарантії з саме "обслуговуючого Учасника банку" є принциповим та чому?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за запитання.
Відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції».
Тендерне забезпечення – це надання учасником замовнику гарантій виконання взятих на нього зобов'язань, що виникли в результаті подання тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія – це зобов’язання банку сплатити Бенефіціару (замовнику) встановлену суму у випадку, якщо клієнт банку, який оформив гарантію, порушить умови Договору або умови торгів.
Замовник, як розпорядник бюджетних коштів, в процесі закупівлі окрім встановлення кваліфікації, зобов’язаний переконатися у надійності та спроможності учасника, а також в тому, що банк, яким видана гарантія, є платоспроможним та не знаходиться в стадії ліквідації.
Якщо банк в якому обслуговується учасник, не надає банківські гарантії, то це викликає сумніви щодо надійності цього банку.
Саме цими намірами обумовлена вимога щодо наявності у учасника позитивної банківської історії та отримання відповідної гарантії саме обслуговуючого учасника банку.
Відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції».
Тендерне забезпечення – це надання учасником замовнику гарантій виконання взятих на нього зобов'язань, що виникли в результаті подання тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія – це зобов’язання банку сплатити Бенефіціару (замовнику) встановлену суму у випадку, якщо клієнт банку, який оформив гарантію, порушить умови Договору або умови торгів.
Замовник, як розпорядник бюджетних коштів, в процесі закупівлі окрім встановлення кваліфікації, зобов’язаний переконатися у надійності та спроможності учасника, а також в тому, що банк, яким видана гарантія, є платоспроможним та не знаходиться в стадії ліквідації.
Якщо банк в якому обслуговується учасник, не надає банківські гарантії, то це викликає сумніви щодо надійності цього банку.
Саме цими намірами обумовлена вимога щодо наявності у учасника позитивної банківської історії та отримання відповідної гарантії саме обслуговуючого учасника банку.
Аналогічні договори
Дата подання: 05 вересня 2023 18:34
Дата відповіді: 06 вересня 2023 13:11
Відповідно до пункту 3 першого розділу Додатку 1 до тендерної документації, учасник на підтвердження наявності аналогічного досвіду має надати не менше трьох аналогічних договорів щодо надання послуг топографо-геодезичних робіт для створення топографічних планів М 1:500 на територію не менше 3 га або щодо надання геодезичних послуг з інвентаризації поховань на території не менше 3 га; договори мають бути виконані у період за останні 3 роки.
1.Щодо періоду виконання аналогічних договорів:
Антимонопольний Комітет України не раз своїми рішеннями підтверджував незаконність встановлення вимог до періоду виконання аналогічних договорів, що мають бути надані на підтвердження наявності аналогічного досвіду, наприклад , Рішення від 12.01.2017 №152-р/пк-пз, від 10.12.2019 №18296-р/пк-пз, № 4773 -р/пк-пз від 12.03.2020 та інші.
Замовник у Тендерній документації, Додатках до неї, у тому числі у Додатку 2 (Технічні, якісні та кількісні вимоги до закупівлі), не обґрунтовує необхідність надання виконаних аналогічних договорів саме за останні три роки. Також, зазначаємо, що статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», не передбачено будь-якого обмеження щодо періоду виконання аналогічних договорів. Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність такого досвіду, а не період його набуття.
Таким чином, Замовником необґрунтовано встановлено дискримінаційну вимогу, що звужує коло потенційних учасників та не дає можливості досвідченим виконавцям робіт із землеустрою з багаторічним досвідом прийняти участь у закупівлі. Просимо виключити вимогу про те, що надані учасником аналогічні договори мають бути виконані «у період за останні 3 роки».
2.Щодо території робіт у аналогічних договорах «не менше 3 га». :
Нічим не обґрунтоване обмеження Замовником площі території об’єкту інвентаризації або створення топографічних планів у аналогічних договорах, що можуть бути надані на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, до 3 га за кожним з таких договорів, вважаємо дискримінаційним та таким, що обмежує добросовісну конкуренцію серед учасників.
Просимо виключити дану вимогу з положень тендерної документації та надати можливість підтвердити обсяги виконання робіт сумарно кількома договорами (тобто, надати можливість учасникам на підтвердження наявності аналогічного досвіду надати три аналогічні договори, сумарна площа за якими становитиме не менше 3 га ).
Враховуючи вищезазначене, умови та вимоги, встановлені Замовником у тендерній документації, призводять до того, що з усього багаторічного досвіду багатьох учасників, відповідати вимогам Замовника одночасно і про період виконання таких договорів, і про площу територій за ними, зможе незначна їх кількість, тому просимо внести зміни до пункту 3 першого розділу Додатку 1 до тендерної документації та викласти його у наступній редакції:
«Довідка учасника на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника у формі, наведеній нижче, про укладання договорів учасником на надання аналогічних послуг визначених предметом закупівлі із зазначенням предмету договору, номеру договору, дати укладання договору, терміну виконання договору, інформації про замовників, їх контактних осіб (ПІБ) (не менше трьох договорів).
На підтвердження виконання договору надається:
Копії договорів (не менше трьох), які за своєю правовою природою є аналогічними предмету закупівлі, сумарна площа територій за якими становить не менше 3 га, до яких додаються відповідні копії актів/накладних, що свідчать про виконання договору, без зазначення даних, що можуть містити в собі ознаки порушення норм Закону України «Про захист персональних даних» (всі договори та акти скановано одним документом в .pdf)
Примітка:
Під аналогічним договором вважається договір щодо надання послуг топографо-геодезичних робіт для створення топографічних планів М 1:500 або щодо надання геодезичних послуг з інвентаризації поховань»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за запитання.
Ми щиро вдячні за Вашу активну позицію в торгах, але вимушені залишити Вашу вимогу частково без задоволення, обґрунтовуючи наступним.
Законом України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) в статті 16 встановлено обов’язок замовника установити один або декілька кваліфікаційних критеріїв, серед яких «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». При цьому, в законодавстві відсутнє закріплення визначення поняття «аналогічний договір» для доктринального розуміння визначення його змісту та критеріїв. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Принципами публічних закупівель згідно ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, недискримінація учасників – не єдиний принцип законодавства, який підлягає захисту законом.
Так, згідно положень ЗУ «Про захист економічної конкуренції», ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» за принципом добросовісної конкуренції серед учасників Закон України «Про публічні закупівлі» здійснює захист змагання між учасниками з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими учасниками, з дотриманням правових та етичних норм взаємовідносин з партнерами, внаслідок чого замовник як споживач має можливість вибирати між кількома виконавцями.
Предметом замовлення є частина території обласного центру, який, відповідно до класифікації населених пунктів в залежності від соціально-культурного, промислового потенціалу, наведеної в ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій», п 4.12-4.13 - є найкрупнішим багатофункціональним містом, яке, є центром макрорегіону - міжобласної системи розселення, з розташованою в його межах потужною інфраструктурою, щільно забудованою територією, різноманіттям форм власності та режимів використання об’єктів, великою кількістю об’єктів інфраструктури, дорожньо-транспортної мережі тощо.
Отже, виконання послуги, що є предметом договору, має суттєве соціальне та економічне значення для міста в цілому та для кожного члена територіальної громади міста.
Слід зауважити, що Замовнику для виконання таких послуг потрібен виконавець, який має досвід надання послуг за договором саме для найкрупнішого міста - обласного центру, території ідентичної за площею, рельєфом та характером забудови до м. Дніпро, а не співрозмірних площ.
Відповідно до п. 2 статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Для проведення відкритих торгів має бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Замовником не встановлено жодних дискримінаційних вимог для стабільно працюючих на ринку учасників, які мають необхідний досвід та можуть виконати усі необхідні технічні та організаційні заходи для успішного досягнення результату, і які здатні створити умови для якісного та професійного виконання робіт. Зауважимо, що наша вимога щодо " території не менше 3 га" така, яку може виконати більшість потенційних Учасників в Україні.
Розглянувши Ваші пропозиції, Замовник згоден пом’якшити кваліфікаційні вимоги і внести зміни до тендерної документації, видаливши фразу "у період за останні 3 роки" у п3. Додатку 1 до тендерної документації
Однак, для проведення даної закупівлі замовник зберігає єдиний критерій для аналогічних договорів: надання послуг з топографо-геодезичних робіт для створення топографічних планів М 1:500 на територію не менше 3 га або щодо надання геодезичних послуг з інвентаризації поховань на території не менше 3 га.
Площа території надання послуги, на яку повинен мати досвід учасник складає лише 1/17 частку території, на яку замовляються послуги.
Ми щиро вдячні за Вашу активну позицію в торгах, але вимушені залишити Вашу вимогу частково без задоволення, обґрунтовуючи наступним.
Законом України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) в статті 16 встановлено обов’язок замовника установити один або декілька кваліфікаційних критеріїв, серед яких «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». При цьому, в законодавстві відсутнє закріплення визначення поняття «аналогічний договір» для доктринального розуміння визначення його змісту та критеріїв. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Принципами публічних закупівель згідно ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, недискримінація учасників – не єдиний принцип законодавства, який підлягає захисту законом.
Так, згідно положень ЗУ «Про захист економічної конкуренції», ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» за принципом добросовісної конкуренції серед учасників Закон України «Про публічні закупівлі» здійснює захист змагання між учасниками з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими учасниками, з дотриманням правових та етичних норм взаємовідносин з партнерами, внаслідок чого замовник як споживач має можливість вибирати між кількома виконавцями.
Предметом замовлення є частина території обласного центру, який, відповідно до класифікації населених пунктів в залежності від соціально-культурного, промислового потенціалу, наведеної в ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій», п 4.12-4.13 - є найкрупнішим багатофункціональним містом, яке, є центром макрорегіону - міжобласної системи розселення, з розташованою в його межах потужною інфраструктурою, щільно забудованою територією, різноманіттям форм власності та режимів використання об’єктів, великою кількістю об’єктів інфраструктури, дорожньо-транспортної мережі тощо.
Отже, виконання послуги, що є предметом договору, має суттєве соціальне та економічне значення для міста в цілому та для кожного члена територіальної громади міста.
Слід зауважити, що Замовнику для виконання таких послуг потрібен виконавець, який має досвід надання послуг за договором саме для найкрупнішого міста - обласного центру, території ідентичної за площею, рельєфом та характером забудови до м. Дніпро, а не співрозмірних площ.
Відповідно до п. 2 статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Для проведення відкритих торгів має бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Замовником не встановлено жодних дискримінаційних вимог для стабільно працюючих на ринку учасників, які мають необхідний досвід та можуть виконати усі необхідні технічні та організаційні заходи для успішного досягнення результату, і які здатні створити умови для якісного та професійного виконання робіт. Зауважимо, що наша вимога щодо " території не менше 3 га" така, яку може виконати більшість потенційних Учасників в Україні.
Розглянувши Ваші пропозиції, Замовник згоден пом’якшити кваліфікаційні вимоги і внести зміни до тендерної документації, видаливши фразу "у період за останні 3 роки" у п3. Додатку 1 до тендерної документації
Однак, для проведення даної закупівлі замовник зберігає єдиний критерій для аналогічних договорів: надання послуг з топографо-геодезичних робіт для створення топографічних планів М 1:500 на територію не менше 3 га або щодо надання геодезичних послуг з інвентаризації поховань на території не менше 3 га.
Площа території надання послуги, на яку повинен мати досвід учасник складає лише 1/17 частку території, на яку замовляються послуги.
Уточнення технічних вимог
Дата подання: 07 вересня 2023 13:28
Дата відповіді: 07 вересня 2023 14:47
Згідно Додатка 2 до тендерної документації орієнтовна площа виконання робіт 50.8 га та період надання послуг до 30 листопада 2023 р. Оскільки терміни виконання робіт дуже стислі - просимо роз'яснити:
1. Яка орієнтовна щільність поховань на даному кладовищі?
2. Які вимоги до фотофіксації поховань.
3. Під фразою "надання контурів поховань" маєте на увазі - контури поховань кварталів? чи щось інше?
4. Яким чином технологічно здійснювати зв'язок знімків фото фіксації та знімальних точок? Може є якісь напрацювання?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за запитання.
1. По архівним даним щільність поховань складає 1500-1700 поховань на 1 га зйомки.
2. Фото повинно бути чітке, та розбірливе, щоб було можливим перевірити відповідність даних запису в таблиці та надгробного знаку, та з високоточною прив'язкою до місцевості геодезичними приладами.
3. Під фразою "надання контурів поховань" потрібно розуміти необхідність відображення всіх окремих поховань, кожного окремо, розміром згідно до Порядку утримання кладовищ та інших місць поховань, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України від 19.11.2003 №193. Точність відображення відповідно масштабу М1:500.
4. Методологія, програмне та технологічне забезпечення - це питання надавача послуг, а не замовника. Але, звертаючи увагу на велику щільність зйомки, кількість вихідних даних та дуже великий обсяг інформації для реалізації геодезичної послуги з інвентаризації поховань на території існуючих кладовищ в межах міста Дніпра у встановлені терміни, виконавцю потрібно застосовувати власні технологічні рішення. Кожне поховання та відповідно його фотофіксація повинна мати унікальний номер або ім'я "ід пікету" та відповідати один одному згідно Додатку 2 до тендерної документації.
1. По архівним даним щільність поховань складає 1500-1700 поховань на 1 га зйомки.
2. Фото повинно бути чітке, та розбірливе, щоб було можливим перевірити відповідність даних запису в таблиці та надгробного знаку, та з високоточною прив'язкою до місцевості геодезичними приладами.
3. Під фразою "надання контурів поховань" потрібно розуміти необхідність відображення всіх окремих поховань, кожного окремо, розміром згідно до Порядку утримання кладовищ та інших місць поховань, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України від 19.11.2003 №193. Точність відображення відповідно масштабу М1:500.
4. Методологія, програмне та технологічне забезпечення - це питання надавача послуг, а не замовника. Але, звертаючи увагу на велику щільність зйомки, кількість вихідних даних та дуже великий обсяг інформації для реалізації геодезичної послуги з інвентаризації поховань на території існуючих кладовищ в межах міста Дніпра у встановлені терміни, виконавцю потрібно застосовувати власні технологічні рішення. Кожне поховання та відповідно його фотофіксація повинна мати унікальний номер або ім'я "ід пікету" та відповідати один одному згідно Додатку 2 до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 вересня 2023 13:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" |
1 599 000,00
UAH з ПДВ
|
1 399 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІТЬКО СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ |
3 911 600,00
UAH з ПДВ
|
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ |
3 978 656,00
UAH з ПДВ
|
3 957 648,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" #38922252 |
Переможець |
1 399 999,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2023 11:56
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 13 вересня 2023 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 20:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2023 10:01
|
ДУ 1 до дог 9_4.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2023 10:00
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2023 09:58
|
дог 9_4.pdf | укладений |
28 вересня 2023 09:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 9/4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |