Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні
Очікувана вартість
39 393,20 UAH
UA-2023-09-01-000407-a 8ce5f0efd5a34e9385d37ea520ad0ec9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шанько Ірина Олегівна

+380504469453 dobrobyt.poltava@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Добробут полтавської громади Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 43965125
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, вулиця Соборності 36
Контактна особа: Шанько Ірина Олегівна
+380504469453
dobrobyt.poltava@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
616 кілограм
дріжджі пресовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, навчальні заклади освіти Полтавської міської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15898000-9 — Дріжджі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунок) по факту поставки товару протягом 10 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

01 вересня 2023 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФУДГРАНД"
#44844146
Переможець 39 393,20
UAH з ПДВ
01 вересня 2023 10:59

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2024 10:42
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 11:05
ДУ 1 до дог 101-КП_2023.PDF зміни до договору
29 грудня 2023 11:04
Електронний підпис укладений
01 вересня 2023 17:00
Договір укладений
01 вересня 2023 11:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 101-КП/2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 38 881,61
UAH (в тому числі ПДВ 6 480,27 UAH)