Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний заклад професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції» |
Код ЄДРПОУ: | 41521767 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , Київська обл., Київ, вул. Святослава Хороброго, 9 |
Контактна особа: |
Постригань Ярослав Станіславович +380979277700 appyaroslav@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 серпня 2023 21:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2023 21:25 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2023 15:07 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2023 15:07 |
Очікувана вартість: | 8 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 вересня 2023 17:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2023 17:40 |
Перелік змін до тендерної документації АПП.docx | |
25 вересня 2023 17:40 |
Харчування_2023_додаток4_новий.docx | |
25 вересня 2023 17:40 |
Тендерна_документація_Харчування_2023_вересень_нова_редакція.docx |
25 вересня 2023 17:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 вересня 2023 17:40 |
Перелік змін до тендерної документації АПП.docx
|
||||||
25 вересня 2023 17:40 |
Харчування_2023_додаток4_новий.docx
|
||||||
25 вересня 2023 17:40 |
Тендерна_документація_Харчування_2023_вересень_нова_редакція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Таким чином, визначення переможця процедури закупівлі відбулося незаконно. Отже, єдиним самостійно можливим способом відновити законність в процедурі у Замовника є її відміна у через: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Звертаємо увагу на положення Особливостей: Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином, просимо вжити заходів задля відновлення законності в процедурі закупівлі, що, у разі нереагування, стане об’єктом розгляду та контролю АМКУ, ДАСУ та правоохоронних органів згідно ст.367 КК України.
Враховуючи строки оскарження неправомірного визначення переможця, просимо надати відповідь на дану вимогу до 12 год 11 жовтня 2023 року.
Разом із тим, по суті порушених питань повідомляємо наступне.
По пункту 1 Вимоги (Скарги) щодо неподання Учасником (НАВС) документів відповідно до вимог Тендерної документації:
1) Довідка від Учасника в довільній формі або сканована копія технічного паспорту на приміщення (будівлю) ЇДАЛЬНІ ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ПЛОЩ ОБІДНЬОЇ ЗАЛИ, САНІТАРНИХ КІМНАТ, ДОПОМІЖНИХ ТА ВИРОБНИЧИХ ПРИМІЩЕНЬ ТОЩО
В складі тендерної пропозиції Учасником НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ВНУТРІШНІХ СПРАВ було надано скановану копію Технічного паспорту на громадський будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами (Інвентаризаційна справа № 04032021-003), де в ЕКСПЛІКАЦІЇ приміщень громадського будинку Будівля харчоблоку зазначені площі відповідних приміщень.
По пункту 2 Вимоги (Скарги):
2) Довідку у довільній формі, в котрій зазначити наявне виробниче обладнання, ПОЖЕЖНУ СИГНАЛІЗАЦІЮ, КІЛЬКІСТЬ САНВУЗЛІВ, САНТЕХНІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ В НИХ, ВИТЯЖОК, ВИРОБНИЧИХ МИЙОК, НАЯВНІСТЬ РОЗДАВАЛЬНІ, ОБОВ’ЯЗКОВО ВКАЗАВШИ ПЛОЩУ ОБІДНЬОЇ ЗАЛИ (БЕЗ РОЗДАВАЛЬНІ), ВИРОБНИЧИХ ТА ІНШИХ ДОПОМІЖНИХ ПРИМІЩЕНЬ
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) було надано Довідку від 29.09.2023
№ 46/05/3966, в якій зазначено наявність відповідного приміщення із зазначенням площі та наявність холодильного обладнання із зазначенням назви та моделі.
Кількість санвузлів, площа обідніх зал, виробничих та інших допоміжних приміщень вказано в наданій Учасником копії Технічного паспорту на громадський будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами (Інвентаризаційна справа № 04032021-003).
Отже наданої Учасником інформації у складі тендерної пропозиції цілком достатньо для прийняття рішення про відповідність вимогам ТД.
По пункту 3 Вимоги (Скарги):
3) Письмове підтвердження своєї згоди з усіма технічними вимогами зазначеними в цьому додатку, а також з ІНШИМИ документами, зразки яких наведені у ІНШИХ ДОДАТКАХ до тендерної документації; 3) в файлі «Акт перевірки сес нов» чітко вказано про те, що обідня зала розрахована на 300 посадкових місць!
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) було надано Гарантійний лист від 29.09.2023 № 46/05/3956, в якому Учасник надає безумовну згоду щодо дотримання технічних, якісних кількісних та інших вимог предмета закупівлі, які зазначені у Додатку № 3 до тендерної документації.
Гарантійним листом від 29.09.2023 № 46/05/3947 Учасником гарантована відповідність пропозиції учасника технічним умовам із зазначенням всього переліку та обсягів послуг відповідно до детального опису технічних умов згідно Додатку № 1 до тендерної документації, в тому числі Учасником (НАВС) у складі ТД надано інші Гарантійні листи та Листи згоди про погодження з вимогами ТД.
Також зазначаємо, що в умовах тендерної документації, а саме в п. 3.6.2. ч. 6. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей було зазначено, що учасник повинен надати скановані копії документів, що підтверджують право власності або право користування приміщенням, яке відповідає місткості, достатньої для приймання їжі 650 здобувачами освіти одночасно за одну зміну. Учасником (НАВС) були надані документи на підтвердження вказаних вимог. Тому посилання Скаржника на вказані обставини є необґрунтованими та безпідставними.
У сканованій копії Акту перевірки дотримання санітарного законодавства від «13-20» березня 2023 року (сторінка 3, абзац 4) зазначено:
«Обідня зала їдальні ліцею розрахована на 300 посадкових місць.»
Звертаємо увагу Скаржника, що зазначений Акт перевірки дотримання санітарного законодавства складено за результатами перевірки УСІХ підрозділів Учасника (НАВС), в тому числі і Юридичного ліцею ім. Ярослава Кондратьєва, який знаходиться за іншою адресою і до даної закупівлі не має жодного відношення.
Ураховуючи викладене вище Замовник не вбачає порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні переможця процедури закупівлі, отже підстави для скасування (відміни) даної закупівлі (UA-2023-08-31-010320-a) відсутні.
Таким чином, визначення переможця процедури закупівлі відбулося незаконно. Отже, єдиним самостійно можливим способом відновити законність в процедурі у Замовника є її відміна у через: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Звертаємо увагу на положення Особливостей: Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином, просимо вжити заходів задля відновлення законності в процедурі закупівлі, що, у разі нереагування, стане об’єктом розгляду та контролю АМКУ, ДАСУ та правоохоронних органів згідно ст.367 КК України.
Враховуючи строки оскарження неправомірного визначення переможця, просимо надати відповідь на дану вимогу до 12 год 11 жовтня 2023 року.
Разом із тим, по суті порушених питань повідомляємо наступне.
По пункту 1 Вимоги (Скарги) щодо неподання Учасником (НАВС) документів відповідно до вимог Тендерної документації:
1) Довідка від Учасника в довільній формі або сканована копія технічного паспорту на приміщення (будівлю) ЇДАЛЬНІ ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ПЛОЩ ОБІДНЬОЇ ЗАЛИ, САНІТАРНИХ КІМНАТ, ДОПОМІЖНИХ ТА ВИРОБНИЧИХ ПРИМІЩЕНЬ ТОЩО
В складі тендерної пропозиції Учасником НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ВНУТРІШНІХ СПРАВ було надано скановану копію Технічного паспорту на громадський будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами (Інвентаризаційна справа № 04032021-003), де в ЕКСПЛІКАЦІЇ приміщень громадського будинку Будівля харчоблоку зазначені площі відповідних приміщень.
По пункту 2 Вимоги (Скарги):
2) Довідку у довільній формі, в котрій зазначити наявне виробниче обладнання, ПОЖЕЖНУ СИГНАЛІЗАЦІЮ, КІЛЬКІСТЬ САНВУЗЛІВ, САНТЕХНІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ В НИХ, ВИТЯЖОК, ВИРОБНИЧИХ МИЙОК, НАЯВНІСТЬ РОЗДАВАЛЬНІ, ОБОВ’ЯЗКОВО ВКАЗАВШИ ПЛОЩУ ОБІДНЬОЇ ЗАЛИ (БЕЗ РОЗДАВАЛЬНІ), ВИРОБНИЧИХ ТА ІНШИХ ДОПОМІЖНИХ ПРИМІЩЕНЬ
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) було надано Довідку від 29.09.2023
№ 46/05/3966, в якій зазначено наявність відповідного приміщення із зазначенням площі та наявність холодильного обладнання із зазначенням назви та моделі.
Кількість санвузлів, площа обідніх зал, виробничих та інших допоміжних приміщень вказано в наданій Учасником копії Технічного паспорту на громадський будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами (Інвентаризаційна справа № 04032021-003).
Отже наданої Учасником інформації у складі тендерної пропозиції цілком достатньо для прийняття рішення про відповідність вимогам ТД.
По пункту 3 Вимоги (Скарги):
3) Письмове підтвердження своєї згоди з усіма технічними вимогами зазначеними в цьому додатку, а також з ІНШИМИ документами, зразки яких наведені у ІНШИХ ДОДАТКАХ до тендерної документації; 3) в файлі «Акт перевірки сес нов» чітко вказано про те, що обідня зала розрахована на 300 посадкових місць!
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) було надано Гарантійний лист від 29.09.2023 № 46/05/3956, в якому Учасник надає безумовну згоду щодо дотримання технічних, якісних кількісних та інших вимог предмета закупівлі, які зазначені у Додатку № 3 до тендерної документації.
Гарантійним листом від 29.09.2023 № 46/05/3947 Учасником гарантована відповідність пропозиції учасника технічним умовам із зазначенням всього переліку та обсягів послуг відповідно до детального опису технічних умов згідно Додатку № 1 до тендерної документації, в тому числі Учасником (НАВС) у складі ТД надано інші Гарантійні листи та Листи згоди про погодження з вимогами ТД.
Також зазначаємо, що в умовах тендерної документації, а саме в п. 3.6.2. ч. 6. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей було зазначено, що учасник повинен надати скановані копії документів, що підтверджують право власності або право користування приміщенням, яке відповідає місткості, достатньої для приймання їжі 650 здобувачами освіти одночасно за одну зміну. Учасником (НАВС) були надані документи на підтвердження вказаних вимог. Тому посилання Скаржника на вказані обставини є необґрунтованими та безпідставними.
У сканованій копії Акту перевірки дотримання санітарного законодавства від «13-20» березня 2023 року (сторінка 3, абзац 4) зазначено:
«Обідня зала їдальні ліцею розрахована на 300 посадкових місць.»
Звертаємо увагу Скаржника, що зазначений Акт перевірки дотримання санітарного законодавства складено за результатами перевірки УСІХ підрозділів Учасника (НАВС), в тому числі і Юридичного ліцею ім. Ярослава Кондратьєва, який знаходиться за іншою адресою і до даної закупівлі не має жодного відношення.
Ураховуючи викладене вище Замовник не вбачає порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні переможця процедури закупівлі, отже підстави для скасування (відміни) даної закупівлі (UA-2023-08-31-010320-a) відсутні.
Скарги до процедури
Дата подання: 04 вересня 2023 23:10
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-08-000023 ● 563bef3a4b96414e9408e088eb8ed62f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2023 14:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.11.2023 № 66-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 08.11.2023 № 66-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2023-08-31-010320-a від 31.08.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-08 16:49:53
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з організації харчування здобувачів освіти», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-31-010320-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-10 14:59:44
Надання пояснень
На ваш запит пояснень від 08.11.2023 у межах проведення моніторингової процедури публічної закупівлі «Послуги з організації харчування здобувачів освіти» код ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-31-010320-a) повідомляємо наступне:
Стосовно першого питання:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі сформовані з урахуванням наступних нормативно-правових актів:
- Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97 – ВР;
- Постанова Кабінету міністрів України від 29.03.2022 № 426 «Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту» (зі змінами, внесеними в п.п. «в» п.1 постановою КМУ «Про внесення зміни до норм харчування військовослужбовців Збройних Сил та інших військових формувань» від 12.08.2022 №898);
- Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.05.2017 № 2042-VII;
- наказ Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб»;
- наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» від 01.10.2012 № 590;
- постанова Головного санітарного лікаря Міністерства охорони здоров’я України від 07.11.2001 № 139 «Про затвердження Державних санітарних правил і норм "Мікробіологічні нормативи та методи контролю продукції громадського харчування";
- наказ Міністерства освіти і науки України від 30.05.2006 № 419, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.06.2006 № 711/12585 із змінами і доповненнями «Про затвердження Положення про організацію навчально-виробничого процесу у професійно-технічних навчальних закладах».
Для визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі у відповідності з вимогами розділу ІІІ, пункту 2 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» Державним закладом професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції» було проведено розрахунок очікуваної вартості на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
За результатами проведеного дослідження, з урахуванням ринкових консультацій, визначено вартість однієї добової видачі (триразове харчування одного здобувача освіти за одну добу) у розмірі 260,00 грн., відповідно очікувана вартість закупівлі до кінця поточного року в цілому становить 9 928 620,00 грн.
Щодо другого питання:
Відповідно до Закону України «Про Національну поліцію», Положення про національну поліцію, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.10.2015
№ 877, Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) інформація про проведення закупівель оприлюднюється шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки). Враховуючи вищевикладене, замовником було розміщено інформацію щодо процедури закупівлі на вебсайті Державного закладу професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції» за електронною адресою: https://academy.police.gov.ua/news/113. Таким чином, замовником дотримано вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-21 10:23:58
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з організації харчування здобувачів освіти», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-31-010320-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
При аналізі пропозиції Національної академії внутрішніх справ встановлено, що згідно додатку 3 «Технічні умови» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу до учасників торгів «Учасник повинен надати Довідку у довільній формі, в котрій зазначити наявне виробниче обладнання, пожежну сигналізацію, кількість санвузлів, сантехнічного обладнання в них, витяжок, виробничих мийок, наявність роздавальні, обов’язково вказавши площу обідньої зали (без роздавальні), виробничих та інших допоміжних приміщень.».
У зв’язку із чим, прошу надати інформацію щодо розгляду пропозиції Національної академії внутрішніх справ, а саме якими документами учасником підтверджено вищевказану вимогу та зазначте файли, сторінки на яких ці документи зазначені?
Окрім цього, згідно додатку 3 «Технічні умови» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу до учасників торгів «Виконавець забезпечує послуги їдальні з приготування та видачі сніданків, обідів та вечерь, наданням приміщення обідньої зали місткістю достатньою для приймання їжі 650 здобувачами освіти за одну зміну.».
У зв’язку із чим, прошу надати інформацію щодо розгляду пропозиції Національної академії внутрішніх справ, а саме якими документами учасником підтверджено відповідність вищезазначеному критерію, а саме приміщення обідньої зали місткістю достатньою для приймання їжі 650 здобувачами освіти за одну зміну.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-23 16:42:09
надання пояснень
На ваш запит пояснень від 21.11.2023 у межах проведення моніторингової процедури публічної закупівлі «Послуги з організації харчування здобувачів освіти» код ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-31-010320-a) повідомляємо наступне:
Стосовно першого питання:
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) надано Гарантійний лист від 29.09.2023 № 46/05/3956, в якому Учасник надає безумовну згоду щодо дотримання технічних, якісних, кількісних та інших вимог предмета закупівлі, які зазначені у Додатку № 3 до тендерної документації. (Файл «Довідки всі_compressed.pdf» сторінка 5)
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) надано Довідку від 29.09.2023
№ 46/05/3966, в якій зазначено наявність відповідного приміщення із зазначенням площі та наявність холодильного обладнання із зазначенням назви та моделі. (Файл «Довідки всі_compressed.pdf» сторінка 17).
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) надано Гарантійний лист від 29.09.2023 № 46/05/3952, в якому Учасник гарантує наявність приміщення обідньої зали, місткістю достатньої для приймання їжі 650 здобувачами освіти. Цим же листом також гарантовано, що Учасник (НАВС) має необхідні виробничі, допоміжні, побутові й технічні приміщення, обідню залу, технологічне, холодильне ті інше устаткування, гарантується згода з усіма технічними вимогами та з іншими документами, зразки яких наведені у додатках до тендерної документації. (Файл «Довідки всі_compressed.pdf» сторінка 42,43).
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) надано Гарантійний лист від 29.09.2023 № 46/05/3947, яким Учасник гарантує відповідність своєї пропозиції усім технічним умовам закупівлі щодо термінів, переліку, обсягів та порядку надання послуг, в тому числі наявність приміщення обідньої зали місткістю достатньою для приймання їжі 650 здобувачами освіти за одну зміну, а також те, що саме ці приміщення відповідають нормам ДБН В.2.2-25:2009 (зі змінами).(Файл «Довідки всі_compressed.pdf» сторінка 34,35,36,37).
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) надано скановану копію Технічного паспорту на громадський будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами (Інвентаризаційна справа № 04032021-003), де в ЕКСПЛІКАЦІЇ приміщень громадського будинку Будівля харчоблоку зазначені ПЛОЩІ ВСІХ ПРИМІЩЕНЬ, згідно якого площа обідніх зал на першому, другому та третьому поверхах будівлі харчоблоку загалом складає 2041,30 кв.м., тобто з розрахунку на одну людину припадає 3,14 кв.м. їдальні, що відповідає вимогам ДБН В.2.2-25:2009. Підприємства харчування (зі змінами). У цьому документі також зазначена наявність, кількість та площа допоміжних і виробничих приміщень, кухонь, вбиралень, умивальників, санвузлів, душових приміщень, вентиляційних приміщень тощо. (Файл «титул, експлікація.pdf»).
Стосовно другого питання:
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) надано Гарантійний лист від 29.09.2023 № 46/05/3956, в якому Учасник надає безумовну згоду щодо дотримання технічних, якісних, кількісних та інших вимог предмета закупівлі, які зазначені у Додатку № 3 до тендерної документації.
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) надано Довідку від 29.09.2023
№ 46/05/3966, в якій зазначено наявність відповідного приміщення із зазначенням його площі.
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) надано Гарантійний лист від 29.09.2023 № 46/05/3952, в якому Учасник гарантує наявність приміщення обідньої зали, місткістю достатньої для приймання їжі 650 здобувачами освіти.
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) надано Гарантійний лист від 29.09.2023 № 46/05/3947, яким Учасник гарантує відповідність своєї пропозиції усім технічним умовам закупівлі, в тому числі наявність приміщення обідньої зали місткістю достатньою для приймання їжі 650 здобувачами освіти за одну зміну, а також те, що саме ці приміщення відповідають нормам ДБН В.2.2-25:2009 (зі змінами).
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) надано скановану копію Технічного паспорту на громадський будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами (Інвентаризаційна справа № 04032021-003), де в ЕКСПЛІКАЦІЇ приміщень громадського будинку Будівля харчоблоку зазначені ПЛОЩІ ВСІХ ПРИМІЩЕНЬ, згідно якого площа обідніх зал на першому, другому та третьому поверхах будівлі харчоблоку загалом складає 2041,30 кв.м., тобто з розрахунку на одну людину припадає 3,14 кв.м. їдальні, що відповідає вимогам ДБН В.2.2-25:2009. Підприємства харчування (зі змінами).
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою усунення встановленого Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області порушення законодавства, Державним закладом професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання Академією патрульної поліції прийнято рішення розірвати Договір про закупівлю послуг з організації харчування від 17.10.2023 № 61/10/2023, про що 04.12.2023 повідомлено Національну академію внутрішніх справ (скан-копія листа № 1684/54/1-2023 додається).
2023-12-05 16:16:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
порушення усунуто
2023-12-28 16:04:55
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 жовтня 2023 15:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Національна академія внутрішніх справ |
8 443 500,00
UAH з ПДВ
|
8 443 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" |
8 450 000,00
UAH з ПДВ
|
8 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Національна академія внутрішніх справ #08751177 |
Переможець |
8 443 500,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2023 11:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 жовтня 2023 10:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 09:48
|
Додаткова угода на розірвання | укладений |
25 грудня 2023 09:45
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2023 16:17
|
Додаткова Угода3 Розірвання НАВС.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2023 16:13
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2023 17:10
|
Додаткова угода_харчування_2_2023.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2023 17:08
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2023 16:20
|
Допугода 1 НАВС харчування.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2023 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2023 16:53
|
Договір | укладений |
17 жовтня 2023 16:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі та зменшення ціни за послугу |
Номер договору про закупівлю: | 61/10/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження строку надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 61/10/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі та розірвання договору за рішенням Моніторінгу |
Номер договору про закупівлю: | 61/10/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |