Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування здобувачів освіти
Очікувана вартість
8 450 000,00 UAH
UA-2023-08-31-010320-a 6ae7b5c2d526431ab7d06203bb0c79a6
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Постригань Ярослав Станіславович

+380979277700 appyaroslav@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний заклад професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції»
Код ЄДРПОУ: 41521767
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська обл., Київ, вул. Святослава Хороброго, 9
Контактна особа: Постригань Ярослав Станіславович
+380979277700
appyaroslav@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2023 21:20
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2023 21:25
Початок аукціону: 02 жовтня 2023 15:07
Початок аукціону: 02 жовтня 2023 15:07
Очікувана вартість: 8 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32500 послуга
Послуги з організації харчування здобувачів освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2023
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 21:20
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 21:20
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 21:20
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 21:20
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 21:20
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 21:20
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 21:20
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 21:20
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 21:20
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 21:20
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 21:20
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 21:20
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 21:20
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 21:20
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 21:20
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 21:20
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 21:20
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 21:20
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 21:20
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 21:20
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 21:20
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 21:20
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 21:20
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 21:20

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-08-31-010320-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1", Код ЄДРПОУ:39796819
Дата подання: 10 жовтня 2023 12:27
щодо неправомірного визначення переможця
Звертаємо увагу Замовника, що у складі пропозиції переможця всупереч вимогам ТД не подано: 1) Довідка від Учасника в довільній формі або сканована копія технічного паспорту на приміщення (будівлю) ЇДАЛЬНІ ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ПЛОЩ ОБІДНЬОЇ ЗАЛИ, САНІТАРНИХ КІМНАТ, ДОПОМІЖНИХ ТА ВИРОБНИЧИХ ПРИМІЩЕНЬ ТОЩО; 2) Довідку у довільній формі, в котрій зазначити наявне виробниче обладнання, ПОЖЕЖНУ СИГНАЛІЗАЦІЮ, КІЛЬКІСТЬ САНВУЗЛІВ, САНТЕХНІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ В НИХ, ВИТЯЖОК, ВИРОБНИЧИХ МИЙОК, НАЯВНІСТЬ РОЗДАВАЛЬНІ, ОБОВ’ЯЗКОВО ВКАЗАВШИ ПЛОЩУ ОБІДНЬОЇ ЗАЛИ (БЕЗ РОЗДАВАЛЬНІ), ВИРОБНИЧИХ ТА ІНШИХ ДОПОМІЖНИХ ПРИМІЩЕНЬ; 3) Письмове підтвердження своєї згоди з усіма технічними вимогами зазначеними в цьому додатку, а також з ІНШИМИ документами, зразки яких наведені у ІНШИХ ДОДАТКАХ до тендерної документації; 3) в файлі «Акт перевірки сес нов» чітко вказано про те, що обідня зала розрахована на 300 посадкових місць!
Таким чином, визначення переможця процедури закупівлі відбулося незаконно. Отже, єдиним самостійно можливим способом відновити законність в процедурі у Замовника є її відміна у через: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Звертаємо увагу на положення Особливостей: Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином, просимо вжити заходів задля відновлення законності в процедурі закупівлі, що, у разі нереагування, стане об’єктом розгляду та контролю АМКУ, ДАСУ та правоохоронних органів згідно ст.367 КК України.
Враховуючи строки оскарження неправомірного визначення переможця, просимо надати відповідь на дану вимогу до 12 год 11 жовтня 2023 року.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 жовтня 2023 16:35
Шановний Скаржнику, звертаємо Вашу увагу, що вимога: «… Враховуючи строки оскарження неправомірного визначення переможця, просимо надати відповідь на дану вимогу до 12 год 11 жовтня» є безпідставною, оскільки на даному етапі процедури закупівлі законодавством не передбачено конкретні терміни щодо надання відповіді Замовником.
Разом із тим, по суті порушених питань повідомляємо наступне.
По пункту 1 Вимоги (Скарги) щодо неподання Учасником (НАВС) документів відповідно до вимог Тендерної документації:

1) Довідка від Учасника в довільній формі або сканована копія технічного паспорту на приміщення (будівлю) ЇДАЛЬНІ ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ПЛОЩ ОБІДНЬОЇ ЗАЛИ, САНІТАРНИХ КІМНАТ, ДОПОМІЖНИХ ТА ВИРОБНИЧИХ ПРИМІЩЕНЬ ТОЩО

В складі тендерної пропозиції Учасником НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ВНУТРІШНІХ СПРАВ було надано скановану копію Технічного паспорту на громадський будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами (Інвентаризаційна справа № 04032021-003), де в ЕКСПЛІКАЦІЇ приміщень громадського будинку Будівля харчоблоку зазначені площі відповідних приміщень.
По пункту 2 Вимоги (Скарги):

2) Довідку у довільній формі, в котрій зазначити наявне виробниче обладнання, ПОЖЕЖНУ СИГНАЛІЗАЦІЮ, КІЛЬКІСТЬ САНВУЗЛІВ, САНТЕХНІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ В НИХ, ВИТЯЖОК, ВИРОБНИЧИХ МИЙОК, НАЯВНІСТЬ РОЗДАВАЛЬНІ, ОБОВ’ЯЗКОВО ВКАЗАВШИ ПЛОЩУ ОБІДНЬОЇ ЗАЛИ (БЕЗ РОЗДАВАЛЬНІ), ВИРОБНИЧИХ ТА ІНШИХ ДОПОМІЖНИХ ПРИМІЩЕНЬ

В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) було надано Довідку від 29.09.2023
№ 46/05/3966, в якій зазначено наявність відповідного приміщення із зазначенням площі та наявність холодильного обладнання із зазначенням назви та моделі.
Кількість санвузлів, площа обідніх зал, виробничих та інших допоміжних приміщень вказано в наданій Учасником копії Технічного паспорту на громадський будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами (Інвентаризаційна справа № 04032021-003).
Отже наданої Учасником інформації у складі тендерної пропозиції цілком достатньо для прийняття рішення про відповідність вимогам ТД.

По пункту 3 Вимоги (Скарги):

3) Письмове підтвердження своєї згоди з усіма технічними вимогами зазначеними в цьому додатку, а також з ІНШИМИ документами, зразки яких наведені у ІНШИХ ДОДАТКАХ до тендерної документації; 3) в файлі «Акт перевірки сес нов» чітко вказано про те, що обідня зала розрахована на 300 посадкових місць!

В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) було надано Гарантійний лист від 29.09.2023 № 46/05/3956, в якому Учасник надає безумовну згоду щодо дотримання технічних, якісних кількісних та інших вимог предмета закупівлі, які зазначені у Додатку № 3 до тендерної документації.
Гарантійним листом від 29.09.2023 № 46/05/3947 Учасником гарантована відповідність пропозиції учасника технічним умовам із зазначенням всього переліку та обсягів послуг відповідно до детального опису технічних умов згідно Додатку № 1 до тендерної документації, в тому числі Учасником (НАВС) у складі ТД надано інші Гарантійні листи та Листи згоди про погодження з вимогами ТД.
Також зазначаємо, що в умовах тендерної документації, а саме в п. 3.6.2. ч. 6. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей було зазначено, що учасник повинен надати скановані копії документів, що підтверджують право власності або право користування приміщенням, яке відповідає місткості, достатньої для приймання їжі 650 здобувачами освіти одночасно за одну зміну. Учасником (НАВС) були надані документи на підтвердження вказаних вимог. Тому посилання Скаржника на вказані обставини є необґрунтованими та безпідставними.
У сканованій копії Акту перевірки дотримання санітарного законодавства від «13-20» березня 2023 року (сторінка 3, абзац 4) зазначено:
«Обідня зала їдальні ліцею розрахована на 300 посадкових місць.»
Звертаємо увагу Скаржника, що зазначений Акт перевірки дотримання санітарного законодавства складено за результатами перевірки УСІХ підрозділів Учасника (НАВС), в тому числі і Юридичного ліцею ім. Ярослава Кондратьєва, який знаходиться за іншою адресою і до даної закупівлі не має жодного відношення.
Ураховуючи викладене вище Замовник не вбачає порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні переможця процедури закупівлі, отже підстави для скасування (відміни) даної закупівлі (UA-2023-08-31-010320-a) відсутні.
Номер вимоги: UA-2023-08-31-010320-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1", Код ЄДРПОУ:39796819
Дата подання: 10 жовтня 2023 14:59
щодо неправомірного визначення переможця
Звертаємо увагу Замовника, що у складі пропозиції переможця всупереч вимогам ТД не подано: 1) Довідка від Учасника в довільній формі або сканована копія технічного паспорту на приміщення (будівлю) ЇДАЛЬНІ ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ПЛОЩ ОБІДНЬОЇ ЗАЛИ, САНІТАРНИХ КІМНАТ, ДОПОМІЖНИХ ТА ВИРОБНИЧИХ ПРИМІЩЕНЬ ТОЩО; 2) Довідку у довільній формі, в котрій зазначити наявне виробниче обладнання, ПОЖЕЖНУ СИГНАЛІЗАЦІЮ, КІЛЬКІСТЬ САНВУЗЛІВ, САНТЕХНІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ В НИХ, ВИТЯЖОК, ВИРОБНИЧИХ МИЙОК, НАЯВНІСТЬ РОЗДАВАЛЬНІ, ОБОВ’ЯЗКОВО ВКАЗАВШИ ПЛОЩУ ОБІДНЬОЇ ЗАЛИ (БЕЗ РОЗДАВАЛЬНІ), ВИРОБНИЧИХ ТА ІНШИХ ДОПОМІЖНИХ ПРИМІЩЕНЬ; 3) Письмове підтвердження своєї згоди з усіма технічними вимогами зазначеними в цьому додатку, а також з ІНШИМИ документами, зразки яких наведені у ІНШИХ ДОДАТКАХ до тендерної документації; 3) в файлі «Акт перевірки сес нов» чітко вказано про те, що обідня зала розрахована на 300 посадкових місць!
Таким чином, визначення переможця процедури закупівлі відбулося незаконно. Отже, єдиним самостійно можливим способом відновити законність в процедурі у Замовника є її відміна у через: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Звертаємо увагу на положення Особливостей: Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином, просимо вжити заходів задля відновлення законності в процедурі закупівлі, що, у разі нереагування, стане об’єктом розгляду та контролю АМКУ, ДАСУ та правоохоронних органів згідно ст.367 КК України.
Враховуючи строки оскарження неправомірного визначення переможця, просимо надати відповідь на дану вимогу до 12 год 11 жовтня 2023 року.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 жовтня 2023 16:37
Шановний Скаржнику, звертаємо Вашу увагу, що вимога: «… Враховуючи строки оскарження неправомірного визначення переможця, просимо надати відповідь на дану вимогу до 12 год 11 жовтня» є безпідставною, оскільки на даному етапі процедури закупівлі законодавством не передбачено конкретні терміни щодо надання відповіді Замовником.
Разом із тим, по суті порушених питань повідомляємо наступне.
По пункту 1 Вимоги (Скарги) щодо неподання Учасником (НАВС) документів відповідно до вимог Тендерної документації:

1) Довідка від Учасника в довільній формі або сканована копія технічного паспорту на приміщення (будівлю) ЇДАЛЬНІ ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ПЛОЩ ОБІДНЬОЇ ЗАЛИ, САНІТАРНИХ КІМНАТ, ДОПОМІЖНИХ ТА ВИРОБНИЧИХ ПРИМІЩЕНЬ ТОЩО

В складі тендерної пропозиції Учасником НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ВНУТРІШНІХ СПРАВ було надано скановану копію Технічного паспорту на громадський будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами (Інвентаризаційна справа № 04032021-003), де в ЕКСПЛІКАЦІЇ приміщень громадського будинку Будівля харчоблоку зазначені площі відповідних приміщень.
По пункту 2 Вимоги (Скарги):

2) Довідку у довільній формі, в котрій зазначити наявне виробниче обладнання, ПОЖЕЖНУ СИГНАЛІЗАЦІЮ, КІЛЬКІСТЬ САНВУЗЛІВ, САНТЕХНІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ В НИХ, ВИТЯЖОК, ВИРОБНИЧИХ МИЙОК, НАЯВНІСТЬ РОЗДАВАЛЬНІ, ОБОВ’ЯЗКОВО ВКАЗАВШИ ПЛОЩУ ОБІДНЬОЇ ЗАЛИ (БЕЗ РОЗДАВАЛЬНІ), ВИРОБНИЧИХ ТА ІНШИХ ДОПОМІЖНИХ ПРИМІЩЕНЬ

В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) було надано Довідку від 29.09.2023
№ 46/05/3966, в якій зазначено наявність відповідного приміщення із зазначенням площі та наявність холодильного обладнання із зазначенням назви та моделі.
Кількість санвузлів, площа обідніх зал, виробничих та інших допоміжних приміщень вказано в наданій Учасником копії Технічного паспорту на громадський будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами (Інвентаризаційна справа № 04032021-003).
Отже наданої Учасником інформації у складі тендерної пропозиції цілком достатньо для прийняття рішення про відповідність вимогам ТД.

По пункту 3 Вимоги (Скарги):

3) Письмове підтвердження своєї згоди з усіма технічними вимогами зазначеними в цьому додатку, а також з ІНШИМИ документами, зразки яких наведені у ІНШИХ ДОДАТКАХ до тендерної документації; 3) в файлі «Акт перевірки сес нов» чітко вказано про те, що обідня зала розрахована на 300 посадкових місць!

В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) було надано Гарантійний лист від 29.09.2023 № 46/05/3956, в якому Учасник надає безумовну згоду щодо дотримання технічних, якісних кількісних та інших вимог предмета закупівлі, які зазначені у Додатку № 3 до тендерної документації.
Гарантійним листом від 29.09.2023 № 46/05/3947 Учасником гарантована відповідність пропозиції учасника технічним умовам із зазначенням всього переліку та обсягів послуг відповідно до детального опису технічних умов згідно Додатку № 1 до тендерної документації, в тому числі Учасником (НАВС) у складі ТД надано інші Гарантійні листи та Листи згоди про погодження з вимогами ТД.
Також зазначаємо, що в умовах тендерної документації, а саме в п. 3.6.2. ч. 6. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей було зазначено, що учасник повинен надати скановані копії документів, що підтверджують право власності або право користування приміщенням, яке відповідає місткості, достатньої для приймання їжі 650 здобувачами освіти одночасно за одну зміну. Учасником (НАВС) були надані документи на підтвердження вказаних вимог. Тому посилання Скаржника на вказані обставини є необґрунтованими та безпідставними.
У сканованій копії Акту перевірки дотримання санітарного законодавства від «13-20» березня 2023 року (сторінка 3, абзац 4) зазначено:
«Обідня зала їдальні ліцею розрахована на 300 посадкових місць.»
Звертаємо увагу Скаржника, що зазначений Акт перевірки дотримання санітарного законодавства складено за результатами перевірки УСІХ підрозділів Учасника (НАВС), в тому числі і Юридичного ліцею ім. Ярослава Кондратьєва, який знаходиться за іншою адресою і до даної закупівлі не має жодного відношення.
Ураховуючи викладене вище Замовник не вбачає порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні переможця процедури закупівлі, отже підстави для скасування (відміни) даної закупівлі (UA-2023-08-31-010320-a) відсутні.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-08-31-010320-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1", Код ЄДРПОУ:39796819
Скарга
Скарга
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2023-08-31-010320-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1", Код ЄДРПОУ:39796819
Дата подання: 04 вересня 2023 23:10
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 вересня 2023 19:09
рішення від 06.09.2023 № 14150.pdf
Дата публікації: 06 вересня 2023 19:09
рішення від 19.09.2023 № 14921.pdf
Дата публікації: 22 вересня 2023 15:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано, до документації внесено відповідні зміни
Дата виконання рішення замовником: 25 вересня 2023 17:50

Документи подані скаржником

04 вересня 2023 21:42
наявне приміщення2.pdf
04 вересня 2023 21:43
наявне приміщення1.pdf

Документи подані скаржником

04 вересня 2023 23:09
наявне приміщення2.pdf
04 вересня 2023 23:09
наявне приміщення1.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

06 вересня 2023 19:09
рішення від 06.09.2023 № 14150.pdf
22 вересня 2023 15:24
рішення від 19.09.2023 № 14921.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-08-000023 ● 563bef3a4b96414e9408e088eb8ed62f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2023 14:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
08.11.2023 № 66-з

Тернопіль


Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Роман СНІГУР


Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 08.11.2023 № 66-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2023-08-31-010320-a від 31.08.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-08 16:49:53

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з організації харчування здобувачів освіти», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-31-010320-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-10 14:59:44

Надання пояснень

На ваш запит пояснень від 08.11.2023 у межах проведення моніторингової процедури публічної закупівлі «Послуги з організації харчування здобувачів освіти» код ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-31-010320-a) повідомляємо наступне:
Стосовно першого питання:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі сформовані з урахуванням наступних нормативно-правових актів:
- Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97 – ВР;
- Постанова Кабінету міністрів України від 29.03.2022 № 426 «Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту» (зі змінами, внесеними в п.п. «в» п.1 постановою КМУ «Про внесення зміни до норм харчування військовослужбовців Збройних Сил та інших військових формувань» від 12.08.2022 №898);
- Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.05.2017 № 2042-VII;
- наказ Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб»;
- наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» від 01.10.2012 № 590;
- постанова Головного санітарного лікаря Міністерства охорони здоров’я України від 07.11.2001 № 139 «Про затвердження Державних санітарних правил і норм "Мікробіологічні нормативи та методи контролю продукції громадського харчування";
- наказ Міністерства освіти і науки України від 30.05.2006 № 419, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.06.2006 № 711/12585 із змінами і доповненнями «Про затвердження Положення про організацію навчально-виробничого процесу у професійно-технічних навчальних закладах».
Для визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі у відповідності з вимогами розділу ІІІ, пункту 2 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» Державним закладом професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції» було проведено розрахунок очікуваної вартості на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
За результатами проведеного дослідження, з урахуванням ринкових консультацій, визначено вартість однієї добової видачі (триразове харчування одного здобувача освіти за одну добу) у розмірі 260,00 грн., відповідно очікувана вартість закупівлі до кінця поточного року в цілому становить 9 928 620,00 грн.
Щодо другого питання:
Відповідно до Закону України «Про Національну поліцію», Положення про національну поліцію, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.10.2015
№ 877, Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) інформація про проведення закупівель оприлюднюється шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки). Враховуючи вищевикладене, замовником було розміщено інформацію щодо процедури закупівлі на вебсайті Державного закладу професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції» за електронною адресою: https://academy.police.gov.ua/news/113. Таким чином, замовником дотримано вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-21 10:23:58

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з організації харчування здобувачів освіти», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-31-010320-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
При аналізі пропозиції Національної академії внутрішніх справ встановлено, що згідно додатку 3 «Технічні умови» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу до учасників торгів «Учасник повинен надати Довідку у довільній формі, в котрій зазначити наявне виробниче обладнання, пожежну сигналізацію, кількість санвузлів, сантехнічного обладнання в них, витяжок, виробничих мийок, наявність роздавальні, обов’язково вказавши площу обідньої зали (без роздавальні), виробничих та інших допоміжних приміщень.».
У зв’язку із чим, прошу надати інформацію щодо розгляду пропозиції Національної академії внутрішніх справ, а саме якими документами учасником підтверджено вищевказану вимогу та зазначте файли, сторінки на яких ці документи зазначені?
Окрім цього, згідно додатку 3 «Технічні умови» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу до учасників торгів «Виконавець забезпечує послуги їдальні з приготування та видачі сніданків, обідів та вечерь, наданням приміщення обідньої зали місткістю достатньою для приймання їжі 650 здобувачами освіти за одну зміну.».
У зв’язку із чим, прошу надати інформацію щодо розгляду пропозиції Національної академії внутрішніх справ, а саме якими документами учасником підтверджено відповідність вищезазначеному критерію, а саме приміщення обідньої зали місткістю достатньою для приймання їжі 650 здобувачами освіти за одну зміну.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-23 16:42:09

надання пояснень

На ваш запит пояснень від 21.11.2023 у межах проведення моніторингової процедури публічної закупівлі «Послуги з організації харчування здобувачів освіти» код ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-31-010320-a) повідомляємо наступне:

Стосовно першого питання:
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) надано Гарантійний лист від 29.09.2023 № 46/05/3956, в якому Учасник надає безумовну згоду щодо дотримання технічних, якісних, кількісних та інших вимог предмета закупівлі, які зазначені у Додатку № 3 до тендерної документації. (Файл «Довідки всі_compressed.pdf» сторінка 5)
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) надано Довідку від 29.09.2023
№ 46/05/3966, в якій зазначено наявність відповідного приміщення із зазначенням площі та наявність холодильного обладнання із зазначенням назви та моделі. (Файл «Довідки всі_compressed.pdf» сторінка 17).
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) надано Гарантійний лист від 29.09.2023 № 46/05/3952, в якому Учасник гарантує наявність приміщення обідньої зали, місткістю достатньої для приймання їжі 650 здобувачами освіти. Цим же листом також гарантовано, що Учасник (НАВС) має необхідні виробничі, допоміжні, побутові й технічні приміщення, обідню залу, технологічне, холодильне ті інше устаткування, гарантується згода з усіма технічними вимогами та з іншими документами, зразки яких наведені у додатках до тендерної документації. (Файл «Довідки всі_compressed.pdf» сторінка 42,43).
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) надано Гарантійний лист від 29.09.2023 № 46/05/3947, яким Учасник гарантує відповідність своєї пропозиції усім технічним умовам закупівлі щодо термінів, переліку, обсягів та порядку надання послуг, в тому числі наявність приміщення обідньої зали місткістю достатньою для приймання їжі 650 здобувачами освіти за одну зміну, а також те, що саме ці приміщення відповідають нормам ДБН В.2.2-25:2009 (зі змінами).(Файл «Довідки всі_compressed.pdf» сторінка 34,35,36,37).
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) надано скановану копію Технічного паспорту на громадський будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами (Інвентаризаційна справа № 04032021-003), де в ЕКСПЛІКАЦІЇ приміщень громадського будинку Будівля харчоблоку зазначені ПЛОЩІ ВСІХ ПРИМІЩЕНЬ, згідно якого площа обідніх зал на першому, другому та третьому поверхах будівлі харчоблоку загалом складає 2041,30 кв.м., тобто з розрахунку на одну людину припадає 3,14 кв.м. їдальні, що відповідає вимогам ДБН В.2.2-25:2009. Підприємства харчування (зі змінами). У цьому документі також зазначена наявність, кількість та площа допоміжних і виробничих приміщень, кухонь, вбиралень, умивальників, санвузлів, душових приміщень, вентиляційних приміщень тощо. (Файл «титул, експлікація.pdf»).
Стосовно другого питання:
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) надано Гарантійний лист від 29.09.2023 № 46/05/3956, в якому Учасник надає безумовну згоду щодо дотримання технічних, якісних, кількісних та інших вимог предмета закупівлі, які зазначені у Додатку № 3 до тендерної документації.
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) надано Довідку від 29.09.2023
№ 46/05/3966, в якій зазначено наявність відповідного приміщення із зазначенням його площі.
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) надано Гарантійний лист від 29.09.2023 № 46/05/3952, в якому Учасник гарантує наявність приміщення обідньої зали, місткістю достатньої для приймання їжі 650 здобувачами освіти.
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) надано Гарантійний лист від 29.09.2023 № 46/05/3947, яким Учасник гарантує відповідність своєї пропозиції усім технічним умовам закупівлі, в тому числі наявність приміщення обідньої зали місткістю достатньою для приймання їжі 650 здобувачами освіти за одну зміну, а також те, що саме ці приміщення відповідають нормам ДБН В.2.2-25:2009 (зі змінами).
В складі тендерної пропозиції Учасником (НАВС) надано скановану копію Технічного паспорту на громадський будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами (Інвентаризаційна справа № 04032021-003), де в ЕКСПЛІКАЦІЇ приміщень громадського будинку Будівля харчоблоку зазначені ПЛОЩІ ВСІХ ПРИМІЩЕНЬ, згідно якого площа обідніх зал на першому, другому та третьому поверхах будівлі харчоблоку загалом складає 2041,30 кв.м., тобто з розрахунку на одну людину припадає 3,14 кв.м. їдальні, що відповідає вимогам ДБН В.2.2-25:2009. Підприємства харчування (зі змінами).

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою усунення встановленого Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області порушення законодавства, Державним закладом професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання Академією патрульної поліції прийнято рішення розірвати Договір про закупівлю послуг з організації харчування від 17.10.2023 № 61/10/2023, про що 04.12.2023 повідомлено Національну академію внутрішніх справ (скан-копія листа № 1684/54/1-2023 додається).

2023-12-05 16:16:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 28 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 13 грудня 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

порушення усунуто

2023-12-28 16:04:55

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2023 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Національна академія внутрішніх справ 8 443 500,00
UAH з ПДВ
8 443 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" 8 450 000,00
UAH з ПДВ
8 450 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

06 жовтня 2023 16:07
Електронний підпис
06 жовтня 2023 16:06
Довідка 1.zip
06 жовтня 2023 15:42
Довідки переможця (1).PDF
06 жовтня 2023 12:26
Довідка (2).zip
05 жовтня 2023 11:26
Електронний підпис
05 жовтня 2023 10:55
Витяг єдр 2023.pdf
30 вересня 2023 14:33
Електронний підпис
30 вересня 2023 14:28
Акт перевірки сес нов.pdf
30 вересня 2023 14:28
ДУ5.pdf
30 вересня 2023 14:27
Довідки всі_compressed.pdf
30 вересня 2023 14:27
Витяг.PDF
30 вересня 2023 14:27
Витяг.PDF
30 вересня 2023 14:27
Листи згоди працівники.PDF
30 вересня 2023 14:27
Інвентарна карта.PDF
30 вересня 2023 14:27
ДУ3.pdf
30 вересня 2023 14:27
ДУ4.pdf
30 вересня 2023 14:27
Медична книжка Рижкова.PDF
30 вересня 2023 14:27
Статут НАВС.pdf
30 вересня 2023 14:27
Цінова пропозиція.PDF
30 вересня 2023 14:27
Вартість харчування.PDF
30 вересня 2023 14:27
Медична книжка Кирпенко.PDF
30 вересня 2023 14:27
МЕдична картка Кирпенко.PDF
30 вересня 2023 14:27
ДУ2.pdf
30 вересня 2023 14:27
Медична картка Петручек.PDF
30 вересня 2023 14:27
ДУ1.pdf
30 вересня 2023 14:27
І пов..pdf
30 вересня 2023 14:27
Медична книжка Петручек.PDF
30 вересня 2023 14:27
Протокол дезінфекції.PDF
30 вересня 2023 14:27
Медична картка Рижкова.PDF
30 вересня 2023 14:27
Довіреність.PDF
30 вересня 2023 14:27
підвал.pdf
30 вересня 2023 14:27
схема.pdf
30 вересня 2023 14:27
ІІІ пов..pdf
30 вересня 2023 14:27
надбудова.pdf
30 вересня 2023 14:27
ІІ пов..pdf
30 вересня 2023 14:27
титул, експлікація.pdf
30 вересня 2023 14:27
UA-2021-07-09-002172-b-contract-ongoing.pdf

Конфіденційні документи

05 жовтня 2023 10:48
Паспорт Запотоцький Весь.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Згідно з ст. 11 Закону України “Про інформацію” не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини.

30 вересня 2023 14:27
Паспорт Запотоцький.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI

30 вересня 2023 14:27
ІПН Запотоцький.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Закон «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI

Публічні документи

30 вересня 2023 19:34
Електронний підпис
30 вересня 2023 17:29
Електронний підпис
30 вересня 2023 17:29
СВ 14001 (екол.упр.).pdf.p7s
30 вересня 2023 17:29
5. проєкт договору .pdf.p7s
30 вересня 2023 17:29
СВ 9001.pdf.p7s
30 вересня 2023 17:29
20. паспорт директора.pdf.p7s
30 вересня 2023 17:29
СВ 22000.pdf.p7s
30 вересня 2023 17:29
10. листи-згоди на ОПД.pdf.p7s
30 вересня 2023 17:29
СВ 45001 (упр.ох.пр.).pdf.p7s
30 вересня 2023 17:29
15,30. довідка мтб.pdf.p7s
30 вересня 2023 17:29
СВ 22002-2.2019.pdf.p7s
30 вересня 2023 17:29
10. листи-згоди на ОПД.pdf
30 вересня 2023 17:29
СВ 14001 (екол.упр.).pdf
30 вересня 2023 17:29
СВ 9001.pdf
30 вересня 2023 17:29
СВ 45001 (упр.ох.пр.).pdf
30 вересня 2023 17:29
20. паспорт директора.pdf
30 вересня 2023 17:29
1. цінова пропозиція апп.pdf
30 вересня 2023 17:29
5. проєкт договору .pdf
30 вересня 2023 17:29
СВ 22000.pdf
30 вересня 2023 17:29
22-23. аналогічний договір.pdf
30 вересня 2023 17:29
СВ 22002-2.2019.pdf
30 вересня 2023 17:29
15,30. довідка мтб.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Національна академія внутрішніх справ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Національна академія внутрішніх справ
#08751177
Переможець 8 443 500,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2023 11:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 жовтня 2023 10:33

Вимога про усунення невідповідностей

1. В пункті 3.6.2. тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи, зокрема: - Скановані копії рішення (наказів) компетентного органу про державну реєстрацію потужностей, а також транспортних засобів, якщо останні використовуються як потужність з транспортування харчових продуктів. У складі тендерної пропозиції відсутні копії документів про державну реєстрацію потужностей. Прохання надати копії документів про державну реєстрацію потужностей відповідно до вимог пункту 3.6.2 тендерної документації. 2. В пункті 3.6.5. тендерної документації для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, Учасник повинен надати наступні документи, зокрема: - Завірену копію сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання). В наданій копії паспорту відсутня сторінка, де зазначено місце проживання. Прохання надати копію паспорту відповідно до вимого п. 3.6.5. тендерної документації. 3. В наданій копії Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб -підприємців та громадських формувань відсутні сторінки 3 та 5. Прохання надати повну копію Витягу.

Документи

06 жовтня 2023 11:34
Довідка НАЗК
06 жовтня 2023 11:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2023 11:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Національна академія внутрішніх справ
#08751177
8 443 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 жовтня 2023 11:34
Довідка НАЗК
06 жовтня 2023 11:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 грудня 2023 09:48
Додаткова угода на розірвання укладений
25 грудня 2023 09:45
Електронний підпис укладений
19 грудня 2023 16:17
Додаткова Угода3 Розірвання НАВС.pdf зміни до договору
19 грудня 2023 16:13
Електронний підпис укладений
30 листопада 2023 17:10
Додаткова угода_харчування_2_2023.pdf зміни до договору
30 листопада 2023 17:08
Електронний підпис укладений
03 листопада 2023 16:20
Допугода 1 НАВС харчування.pdf зміни до договору
03 листопада 2023 16:18
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2023 16:53
Договір укладений
17 жовтня 2023 16:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі та зменшення ціни за послугу
Номер договору про закупівлю: 61/10/2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 61/10/2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі та розірвання договору за рішенням Моніторінгу
Номер договору про закупівлю: 61/10/2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 6 507 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 084 583,33 UAH)
Причини розірвання договору: відповідно висновку Моніторінга