Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Галицька районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 20847537 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Ф.Ліста, будинок 1 |
Контактна особа: |
Кушляк Данило Володимирович 380322546624 kushlyak89@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 серпня 2023 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 вересня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 11 вересня 2023 11:14 |
Початок аукціону: | 11 вересня 2023 11:14 |
Очікувана вартість: | 6 973 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 865,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 серпня 2023 16:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 серпня 2023 16:55 |
Додаток_4_Технічне_завдання.doc | |
31 серпня 2023 16:54 |
Додаток_3_Проєкт_договір.docx | |
31 серпня 2023 16:53 |
Додаток 2_Тендерна_Пропозиція.docx | |
31 серпня 2023 16:53 |
Додаток 1_Перелік_документів.docx | |
31 серпня 2023 16:51 |
Тендерна_документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-20-000017 ● 37a7345e8cb746d493d1fcf641eadb8a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 листопада 2023 11:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.11.2023 № 58-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2023-08-31-009253-a 31.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-05 14:45:41
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю «ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль - Сіль технічна», очікуваною вартістю 6 973 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-31-009253-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Просимо повідомити про стан виконання договору про закупівлю від 28.09.2023 № 180, укладеного між Замовником та Фізичною особою-підприємцем Сліпчук Олександр Олегович (з наданням підтверджуючих документів: пред’явлених рахунків, видаткових накладних, платіжних документів, тощо).
3. Відповідно до вимог абзацу сьомого «Вимог до поставки товару» Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовника: «Наявність в Учасника у своєму приміщенні/складі на території Львівської міської територіальної громади не менше 50 % від обсягу закупівлі товару на період подання та розкриття тендерної пропозиції; На підтвердження цієї вимоги Учасник повинен надати можливість Замовнику ознайомитись з наявністю товару у приміщенні/складі, тощо, протягом трьох робочих днів з дня переведення Учасника в статус «Кваліфікація переможця» («Очікує рішення») зі складанням двостороннього Акту (візуальний огляд з метою визначення відповідності встановленим вимогам), на підставі якого (в разі відсутності підтвердження) або відмови від огляду пропозиція Учасника відхиляється».
Просимо надати підтвердження виконання даної вимоги учасником Фізичною особою-підприємцем Сліпчук Олександр Олегович (з наданням підтверджуючих документів: складений двосторонній акт візуального огляду).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-06 15:31:01
Пояснення на запит
На ваш «Запит про надання пояснень, інформації, документів» від 05.12.2023 відповідно до здійснення моніторингу на процедуру закупівлі за предметом «ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль - Сіль технічна» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером : UA-2023-08-31-009253-a) у межах проведення моніторингу UA-M-2023-11-20-000017 від 20-11-2023, надаємо пояснення:
Відповідно до Положення про Галицьку районну адміністрацію Львівської міської ради, затвердженого рішенням виконавчого комітету ЛМР від 01.11.2016 №977 та змінами до нього: Галицька районна адміністрація в межах своїх повноважень забезпечує благоустрій району.
1. При визначенні очікуваної вартості замовник враховував вимоги та методи визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, що визначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Обгрунтування розміру бюджетного призначення - розмір бюджетного призначення затверджено ухвалою Львівської міської ради від 06.12.2022 №2583 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2023 рік».
Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується Замовником з урахуванням орієнтовних потреб для забезпечення утримання вулично-дорожньої мережі району в зимовий період (враховуючи показники минулих років) та середньоринкових цін на цей товар.
На виконання Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ТА РОЗРАХУНОК ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ЗАКУПІВЛІ оприлюднені на офіційному вебсайті Львівської міської ради https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/halytska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2023-rik за ідентифікатором закупівлі UA-2023-08-31-009253-a.
2. Щодо стану виконання договору про закупівлю від 28.09.2023 № 180, укладеного між Замовником та Фізичною особою-підприємцем Сліпчуком Олександром Олеговичем повідомляємо, що сума виконання зазначеного договору становить 4 684 642,50грн. Підтверджуючі документи (платіжні інструкції, видаткові накладні, рахунки на оплату) надаємо.
3. В підтвердження виконання вимоги щодо наявності в Учасника у своєму приміщенні/складі на території Львівської міської територіальної громади не менше 50 % від обсягу закупівлі товару на період подання та розкриття тендерної пропозиції надаємо Акт обстеження протиожеледних реагентів від 13.09.2023 року.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 вересня 2023 11:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Сліпчук Олександр Олегович |
4 684 642,50
UAH з ПДВ
|
4 684 642,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗАЛЬЦ" |
6 649 500,00
UAH з ПДВ
|
6 649 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Сліпчук Олександр Олегович #2856509175 |
Переможець |
4 684 642,50
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2023 14:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 вересня 2023 11:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 11:42
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2023 16:12
|
Договір№180_Сіль_технічна.pdf | укладений |
28 вересня 2023 16:11
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Сіль технічна | 775 | тонни |
6 044,70
UAH
|