Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Національний інститут хірургії та трансплантології ім.О.О.Шалімова" Національної академії медичних наук України |
Код ЄДРПОУ: | 02011953 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , м. Київ обл., вулиця Героїв Севастополя, будинок 30 |
Контактна особа: |
Сидоренко Олександр Геннадійович 380444542023 nixttender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 серпня 2023 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 44 069 094,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 220 345,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 та з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 (за винятком підстав для неповернення забезпечення) та Особливостей. Реквізити бенефіціара, його місцезнаходження – Державна установа «Національний інститут хірургії та трансплантології імені О.О. Шалімова» Національної академії медичних наук України, 03680 м. Київ, вул. Героїв Севастополя, 30 ЄДРПОУ 02011953, ІПН 020119526589; Свідоцтво ПДВ № 200045025; р/р UA158201720343140006000009589 в ГУ ДКСУ у м. Києві; МФО 820172 Назва банку бенефіціара та адреса: Головне управління Державної казначейської служби України у м. Києві, 01601, м. Київ, вул. Терещенківська, 11-а Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0,5% від очікуваної вартості) – 200 000, 00 гривень Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 календарних днів, з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в підпунуті 3.2 пункту 3 розділу 3 тендерної документації. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ), - документ, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 200000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Орієнтовне фінансування будівельних робіт на 2023 рік становить - 21 694 682.80 грн.
Орієнтовне фінансування будівельних робіт на 2024 рік становить - 22 374 411.20 грн.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться на підставі ч.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України та по мірі надходження фінансування шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України на розрахунковий рахунок Підрядника протягом 20 (двадцяти) робочих днів на підставі підписаного Сторонами Акту приймання виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних підрядних робіт ( типова форма № КБ-3), ), які складає Підрядник та візує вище зазначені документи з обов’язковим попереднім погодженням з представниками служби на виконання функцій замовника, у тому числі технічний нагляд та представниками з авторського нагляду. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2023 11:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 вересня 2023 11:46 |
РЕЄСТР ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx | |
04 вересня 2023 11:46 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (ЗІ ЗМІНАМИ).docx | |
31 серпня 2023 16:47 |
ДОДАТОК 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.pdf | |
31 серпня 2023 16:46 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx |
04 вересня 2023 11:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 вересня 2023 11:46 |
РЕЄСТР ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
|
|||
04 вересня 2023 11:46 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (ЗІ ЗМІНАМИ).docx
|
|||
31 серпня 2023 16:47 |
ДОДАТОК 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.pdf
|
|||
31 серпня 2023 16:46 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-26-000018 ● 5ff1b7287cda4c2c9289b77c6c74bdbf
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 вересня 2023 12:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.09.2023 № 284
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 21 вересня 2023 року № 277-в «Про надання відпустки Басалаєвій А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2023-08-31-009155-a 31.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-28 11:07:20
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція комплексу будівель та споруд в частині комплексу лабораторій, блок 3,4 з влаштуванням групи приміщень для встановлення обладнання лінійних прискорювачів на вул. Героїв Севастополя, 30 у Солом’янському районі м. Києва. Коригування (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-31-009155-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-02 14:10:56
Пояснення на запит
Добрий день. На Ваш запит повідомляємо, що очікувана вартість робіт по об’єкту «Реконструкція комплексу будівель та споруд в частині комплексу лабораторій, блок 3,4 з влаштуванням групи приміщень для встановлення обладнання лінійних прискорювачів на вул. Героїв Севастополя, 30 у Солом’янському районі м. Києва. Коригування» визначалася відповідно до проектно-кошторисної документації розробленої та затвердженої з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», Експертного звіту № 911/е/23 від 11 вересня 2023 року та Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва затвердженого Наказом № 256/1-Н від 12.09.2023 року. Розмір бюджетного призначення визначено в Плані використання бюджетних коштів на 2023 рік затвердженого в установленому чинним законодавством України порядку. Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»(зі змінами)», Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», Постанови КМУ від 26.10 2011р. No1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (зі змінами), законодавства з питань охорони праці та техніки безпеки та з урахуванням чинних нормативно-правових актів, які регулюють процес виконання робіт даної категорії.
Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 (зі змінами) https://www.surgery.org.ua/Files/Download/439914e1-40e3-4466-aea9-ad5a1b2fe3ab
Скан-копії вищезазначених документів додаються.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 вересня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АСТОН ЛЮКС" |
44 038 173,33
UAH з ПДВ
|
44 038 173,33
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АСТОН ЛЮКС" #41024509 |
Переможець |
44 038 173,33
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2023 13:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2023 15:37
|
ДОГОВІР.pdf | укладений |
22 вересня 2023 15:35
|