Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 44210000-5 - Конструкції та їх частини - Модульні тимчасові споруди (конструкції, елементи) для укриття населення
Очікувана вартість
40 000 000,00 UAH
UA-2023-08-31-008855-a 600f7e66d4794fd7b5acb2294d8cc153
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Григорівна

+380564921313 uns_mvk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ ТА ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 39600213
Вебсайт: http://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1
Контактна особа: Ольга Григорівна
+380564921313
uns_mvk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2023 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 вересня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2023 13:04
Очікувана вартість: 40 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


35 шт- модульних тимчасових споруд для укриття населення

35 шт- модульних тимчасових споруд для укриття населення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 штуки
Код ДК 021:2015 44210000-5 - Конструкції та їх частини - Модульні тимчасові споруди (конструкції, елементи) для укриття населення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, площа Молодіжна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:30
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:30
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:30
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:30
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:30
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:30
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:30
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:30
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:30
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:30
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:30
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:30
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:30
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:30
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:30
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:30
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:30
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:30
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:30
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:30
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:30
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:30
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:30
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:30

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

05 вересня 2023 13:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2023 13:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2023 13:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2023 16:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2023 13:04
Зміни до ТД укриття.doc
05 вересня 2023 13:04
Зміни до ТД укриття.doc
05 вересня 2023 13:04
Додаток 4 ТЗ КРИВИЙ РІГ_2 у новій редакції.doc
05 вересня 2023 13:04
Додаток 4 ТЗ КРИВИЙ РІГ_2 у новій редакції.doc
31 серпня 2023 16:50
Тендерна Документація укриття.docx
31 серпня 2023 16:50
Тендерна Документація укриття.docx
31 серпня 2023 16:50
Додаток 5 Договір.docx
31 серпня 2023 16:50
Додаток 5 Договір.docx
31 серпня 2023 16:50
Додаток 4 ТЗ КРИВИЙ РІГ_2.doc
31 серпня 2023 16:50
Додаток 4 ТЗ КРИВИЙ РІГ_2.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-30-000040 ● 7df949dcc7964085a3c9e3c3053c2d5e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 листопада 2023 12:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


30.11.2023 № 345

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-08-31-008855-a 31.08.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель



Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-05 08:06:41

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Код ДК 021:2015 44210000-5 - Конструкції та їх частини - Модульні тимчасові споруди (конструкції, елементи) для укриття населення (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-31-008855-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-08 15:57:43

Надання пояснень на запит

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Код ДК 021:2015 44210000-5 - Конструкції та їх частини - Модульні тимчасові споруди (конструкції, елементи) для укриття населення (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-31-008855-a) на запит державної аудиторської служби України від 05.12.2023 року надаємо інформацію про наступне.
1. Надаємо комерційну пропозицію, яка надійшла до управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Криворізької міської ради від ТОВ «АКАМ», на підставі якої було здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також було здійснено моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо за посиланням на сайті zakupivli.pro: https://zakupivli.pro/gov/tenders?q=%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D1%82%D1%8F.
2. Інформацію про розмір бюджетного призначення, а саме рішення Криворізької міської ради від 30.11.2022 №1517 «Про бюджет Криворізької міської територіальної громади на 2023 рік», зі змінами від 30.08.2023 №2131, яке розміщене на офіційному вебсайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету, посилання https://so.kr.gov.ua/ua/treezas_so/pg/6068577777_d1/.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-08 14:12:05

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Код ДК 021:2015 44210000-5 - Конструкції та їх частини - Модульні тимчасові споруди (конструкції, елементи) для укриття населення (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-31-008855-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо дотримання ТОВ «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ "ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ» вимог пункту 2.1 додатку 2 до тендерної документації стосовно підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі в частині розвантаження та монтажу товару;
2. Надати інформацію та відповідні документи щодо поставки товару та здійснених розрахунків за договором про закупівлю товарів від 05.10.2023 № 50.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-13 16:10:24

Надання пояснень на запит

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Код ДК 021:2015 44210000-5 - Конструкції та їх частини - Модульні тимчасові споруди (конструкції, елементи) для укриття населення (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-31-008855-a) на запит державної аудиторської служби України від 08.12.2023 року надаємо інформацію про наступне.
1. Інформацію з документальним підтвердженням щодо дотримання ТОВ «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ "ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ» вимог пункту 2.1 додатку 2 до тендерної документації. (Додатки 1 на 1 арк., 2 на 9 арк., 3 на 1 арк.).
2. Інформацію та відповідні документи щодо поставки товару та здійснених розрахунків за договором про закупівлю товарів від 05.10.2023 № 50 станом на 13.12.2023, а саме копії видаткових накладних та платіжних інструкцій (Додаток 4 на 14 арк.).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши висновок Державної аудиторської служби України від 18.12.2023 щодо моніторингу процедур закупівель Код ДК 021:2015 44210000-5 - Конструкції та їх частини - Модульні тимчасові споруди (конструкції, елементи) для укриття населення, повідомляємо наступне. Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Зазначена норма Основного Закону кореспондується з частиною 2 статті 7 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», в якій закріплено, що посадові особи місцевого самоврядування діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і Законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією України і Законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів місцевого самоврядування. Наказом Державної аудиторської служби України від 30.11.2023 №345 «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» розпочато моніторинг процедур закупівель. 18.12.2023 о 17:28 на електронний майданчик zakupovlipro було отримано висновок Державної аудиторської служби України відповідно до якого встановлено, що за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ Завод залізобетонних виробів «Дорожні та енергетичні конструкції» установлено порушення вимог абзацу пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено. Відповідно до Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» затвердженого Законом №3429-IX від 08.11.2023 у зв'язку з триваючою широкомасштабною збройною агресією російської федерації проти України постановлено продовжити строк дії воєнного стану в Україні. Крім того, протоколом засідання Експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 24.02.2022 №3-22 затверджено державний рівень надзвичайної ситуації воєнного характеру. Згідно з пункту 5 Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 23 червня 2023 року «Щодо результатів оперативних обстежень об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту та вирішення проблемних питань щодо укриття населення» введеного в дію Указом Президента України від 26 червня 2023 року № 353/2023 ( далі - Рішення) визначено, що органами місцевого самоврядування за результатами обстежень об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту: вжити заходів щодо нарощування фонду захисних споруд цивільного захисту з метою забезпечення доступу до укриттів для 100 відсотків населення, зокрема шляхом будівництва нових захисних споруд цивільного захисту, спорудження укриттів модульного типу, а також обстеження та пристосування споруд підземного простору для використання їх як укриттів. Також відповідно до кримінального кодексу України в частині, що стосується, посилено кримінальної відповідальності посадових осіб за неналежне утримання, експлуатацію об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту, а також за незабезпечення безперешкодного цілодобового доступу населення до таких об’єктів. На початку повномасштабного вторгнення на територію України, починаючи з лютого 2022 року, та території міста Кривого Рогу виникли надзвичайні ситуації, пов'язані з наслідками застосування зброї масового враження або звичайних засобів ураження, під час яких виникають вторинні фактори ураження населення та майна. Будь-які надзвичайні ситуації і, насамперед, військового характеру, призводять до зменшення рівня захищеності населення та зростання рівня загроз їх життю, здоров’ю та майну. Останні події, а саме: тимчасова окупація, активні воєнні дії на великій території нашої країни, ракетні та бомбові удари по всім регіонам України яскраво продемонстрували необхідність забезпечення укриттям населення. У зв’язку із збільшенням кількостей надзвичайних ситуацій воєнного характеру на території міста, а саме постійних ракетних обстрілів і застосування безпілотних летальних апаратів, які здійснюють знищення чи значні пошкодження будівельних споруд і об’єктів різних форм власності, у зв’язку з чим, виникла нагальна потреба у нарощуванні фонду захисних споруд. Протягом 2022 – 2023 на адресу виконкому Криворізької міської ради постійно надходили звернення громадян щодо облаштування, встановлення тимчасових модульних укриттів у місцях масового скупчення та перебування населення. З метою вирішення невідкладних питань, спричинених військовими діями, запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на території м. Кривого Рогу в умовах дії воєнного стану в Україні, приведення в готовність до укриття населення в захисних спорудах, управлінням з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Криворізької міської ради на виконання Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 23 червня 2023 року «Щодо результатів оперативних обстежень об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту та вирішення проблемних питань щодо укриття населення» введеного в дію Указом Президента України від 26 червня 2023 року № 353/2023, Протоколу Дніпропетровської регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій регіональної комісії, враховуючи постійні звернення мешканців територіальної громади міста Кривого Рогу було проведено публічну закупівлю 35 тимчасових модульних укриттів для укриття населення Код ДК 021:2015 44210000-5 - Конструкції та їх частини - Модульні тимчасові споруди (конструкції, елементи) для укриття населення. Модульне укриття це герметична споруда для захисту людей, в якій протягом певного часу створюються умови, що виключають вплив на них небезпечних факторів, які виникають внаслідок надзвичайної ситуації, воєнних (бойових) дій та терористичних актів. В особливий період нарощування фонду захисних споруд цивільного захисту здійснюється шляхом будівництва швидкоспоруджуваних захисних споруд цивільного захисту та створення найпростіших укриттів. Швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту є споруда, що зводиться (виготовляється, монтується) за короткий час із спеціальних конструкцій (виробів), вимоги до яких встановлюються будівельними нормами, стандартами та правилами. Модульні укриття проектуються та будуються таким чином, щоб протягом певного часу (до 48 годин) створити належні умови для перебування людей, що підлягають укриттю, та забезпечити їх захист шляхом виключення або зменшення прогнозованих впливів небезпечних чинників, які можуть виникнути як складова частина небезпечних явищ надзвичайної ситуації, воєнних (бойових) дій та терористичних актів. Захисні споруди та СПП проєктуються з урахуванням вимог розділу ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИХ ЗАХОДІВ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ (ІТЗ ЦЗ) у містобудівній документації відповідного рівня з урахуванням радіусу збору населення. Радіус збору населення визначається з урахуванням радіусу пішохідної доступності населення до захисних споруд та СПП, який приймають з урахуванням особливостей місцевості та рельєфу. При встановленні модульних укриттів необхідною вимогою є врахування радіусу пішохідної доступності захисних споруд та обов’язкова відповідність їх вимогам доступності для маломобільних груп населення згідно з ДБН В.2.3-5 та ДБН В.2.2-40 та повинні бути облаштовані засобами безпеки, орієнтування та отримання інформації, для того щоб населення під час виникнення надзвичайної ситуації воєнного характеру змогло опреативно пройти до укриття. За результатами торгів проведених на zakupivlipro єдиним учасником який приймав участь та визначений переможцем ТОВ "ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ "ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ" Код ЄДРПОУ: 43409145. У своєму висновку Державна аудиторська служба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, а саме розірвати договір з ТОВ "ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ "ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ". Зазначаємо, що станом на 21.12.2023 всі 35 модульних споруд для укриття населення встановлено в місцях масового перебування мешканців територіальної громади, змонтовано та готові для використання за призначенням. Враховуючи що кожного дня кількість повітряних тривог складає більше 18 на добу та постійно місто потерпає від постійних ракетних обстрілів і застосування безпілотних летальних апаратів, а демонтаж тимчасових модульних укриттів призведе до відсутності можливості для населення під час виникнення надзвичайної ситуації воєнного характеру виконати дії які забезпечили б збереження її життя та здоров’я. Щодо зазначення про те, що учасник ТОВ Завод залізобетонних виробів «Дорожні та енергетичні конструкції» у складі тендерної пропозиції на виконання вимог пункту 2.1 додатку 2 до тендерної документації надав Договір № 637, який не підтверджує досвід виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі в частини розвантаження та монтажу товару зазначаємо: Переможцем було надано аналогічний договір який підтверджує виконання аналогічних робіт на відповідність кваліфікаційним вимогам. Згідно додатку 2 Тендерної документації ким повинно здійснюватися розвантаження та за чий рахунок не зазначалось. Також додатково було проведено аналіз щодо виконання аналогічних робіт ТОВ Завод залізобетонних виробів «Дорожні та енергетичні конструкції» на zakupivlipro. У разі, якщо замовником встановлюється кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), для підтвердження цього кваліфікаційного критерію замовник може встановити перелік інформації, що зазначається в довідці. До документів, копії яких надаються учасником процедури закупівлі, що підтверджують інформацію, зазначену у довідці, можуть належати: аналогічний договір (договори) за предметом закупівлі з усіма додатками та невід'ємними частинами договору; документи, які підтверджують виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі, зокрема, такі, як акти надання послуг, поставки товарів або товарно-транспортні накладні. При закупівлі Послуг замовнику рекомендовано визначити критерій аналогічного договору шляхом зазначення конкретного предмета договору. При встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» рекомендовано замовникам дотримуватися наступних правил: Вимагати підтвердження досвіду на виконання аналогічних послуг (поставки товарів), зазначаючи як аналогічний досвід тип послуг/вид товарів з глибиною за кодом ДК не більше ніж до 4 знаку, а не зазначати конкретний перелік товарів/послуг; Не звужувати період набуття аналогічного досвіду; Не вимагати досвід з конкретним замовником/типом замовників. Відповідно до висновку АМКУ номер закупівлі UA-2020-08-17-004239-c «Обмеження щодо наявності аналогічного досвіду на поставку конкретного товару/надання певного виду послуг» взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати договори на постачання вугілля кам’яного марок, що складає предмет закупівлі, а також торфобрикету, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Згідно з роз’яснень Радника у сфері публічних закупівель інформаційне посилання: https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/dohovir/poniattia analohichnyj-dohovir-u-zakupivliakh/ визначено щодо аналогічності договорів: аналогічний договір не може бути ідентичним, тотожним (договорів, які були б абсолютно однакові, неможливо надати, адже договір включає в себе як істотні умови в розумінні Господарського та Цивільного кодексів України, так додаткову інформацію, яку контрагенти вважали за необхідне погодити), вимога щодо надання аналогічного договору не повинна містити дискримінаційних вимог (обмеження за сумою, роком виконання, обмеження кола контрагентів лише бюджетними установами, досвіду виконання аналогічного договору саме з цим замовником тощо); у разі оскарження замовник має документально підтвердити необхідність встановлення кожної з вимог про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Отже, аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, якщо інше не зазначено в умовах документації. Вищезазначене підтверджується і практикою Органу оскарження. Наприклад, за рішенням Постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — АМКУ) № 11677-р/пк-пз від 21.08.2019 р., оголошення № UA-2019-07-04-000545-с було визнано не аналогічним договір, який співпадав з Державним класифікатором (ДК 021:2015) товару, що закуповувався. На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 19.10.2022 № 1178. Частина 1 статті 41 Закону № 922 передбачає, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України (ЦКУ) та Господарського кодексу України (ГКУ) з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. А відповідно до приписів ч. 4 ст. 179 ГКУ, в разі укладання господарських договорів, сторони можуть визначати зміст договору на основі: типового договору, який затверджений КМУ, або у випадках, передбачених законом, іншим органом державної влади, коли сторони не можуть відступати від змісту типового договору, але мають право конкретизувати його умови. Постановою ОП КЦС ВС від 23 січня 2019 року у справі № 355/385/17 визначено, що тлумачення статей 215 та 216 ЦК України свідчить, що учасники цивільних відносин не можуть на рівні того чи іншого договору здійснювати його кваліфікацію як недійсного (нікчемного чи оспорюваного), визначати правові наслідки нікчемності правочину. За домовленістю сторін можуть змінюватися тільки правові наслідки оспорюваного правочину. Справедливість, добросовісність, розумність належать до загальних засад цивільного законодавства, передбачених статтею 3 ЦК України, які обмежують свободу договору, встановлюючи певну межу поведінки учасників цивільно-правових відносин. Ці загальні засади втілюються у нормах права та умовах договорів, регулюючи конкретні правовідносини так, що кожен із учасників відносин зобов`язаний сумлінно здійснювати свої цивільні права та виконувати цивільні обов`язки, захищати власні права та інтереси, дбаючи водночас про права та інтереси інших учасників, зокрема, передбачаючи можливість завдання своїми діями (бездіяльністю) шкоди правам і інтересам інших учасників. Відповідно до статті 3 Конституції України визначено, що людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави. Основний Закон проголошує: "Усі люди є вільні і рівні у своїй гідності та правах. Права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними". Це означає, що більшість прав і свобод, які ми маємо за Конституцією, як загальновизнані у світі стандарти можливої поведінки, належать кожній людині від народження, і суспільство і держава це визнають як факт. Актуальність цієї статті обумовлюється основним завданням будь-якої демократичної держави створити ефективну систему захисту прав і свобод людини, побудовану на принципах законності та рівності всіх перед законом. Конституційні права і свободи людини і громадянина мають ряд властивостей і рис, які не тільки виділяють їх із загальної системи прав, а й зумовлюють їх вирішальну роль у визначенні правового статусу особи в суспільстві і державі. Вони відрізняються від інших прав за змістом та формою закріплення, оскільки права та свободи набувають статусу конституційних лише після закріплення їх Конституцією України. Права і свободи людини і громадянина є основними за змістом, оскільки за їх допомогою глибоко і повно проявляються і регулюються найбільш важливі відносини між державою і громадянином. Для конституційних прав і свобод є характерною власна система і ознаки, що відрізняє їх від інших прав і свобод. Це означає, що права і свободи людини і громадянина наділені верховенством, оскільки всі інші права і свободи повинні відповідати їм, а також вони є правовою базою для прийняття всіх інших прав і свобод, що деталізують їх. Права і свободи є нормами прямої дії і мають гарантований захист. Правова система України знаходиться в стані кардинальної реформи з метою побудови демократичної, соціальної та правової держави. Фундаментальним принципом такої побудови повинен стати принцип всебічного захисту прав і свобод людини. Головним органом, що забезпечує захист гарантованих Конституцією та законами України прав і свобод людини і громадянина, прав і законних інтересів юридичних осіб, інтересів суспільства і держави, є суд. На забезпечення ефективного захисту прав та свобод людини направлені норми Конституції про розповсюдження юрисдикції судів на всі правовідносини, які виникають у державі. Кожен має право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань, звертатися за захистом до суду та інших державних органів. Таким чином, статтею 55 Конституції України закріплено фундаментальний принцип судового захисту всіх порушених прав людини і громадянина. Надання громадянам права на реалізацію судового захисту їх порушених конституційних прав є невід’ємним елементом законності у державі. Можливість отримати судовий захист порушеного чи оспорюваного суб’єктивного права чи охоронюваного законом інтересу є одним з найважливіших прав особистості, що суттєво визначає її місце у суспільстві. Тому реалізація права на судовий захист має не тільки юридичне, але й суттєве соціально-політичне значення. Судовий захист надається кожному, хто має на нього право та потребує його. Будь-яка особа, що вважає своє право порушеним, має можливість звернутися за судовим захистом та доводити свою правоту. Враховуючи викладене зазначаємо, що у закупівлі за предметом «44210000-5 - Конструкції та їх частини - Модульні тимчасові споруди (конструкції, елементи) для укриття населення» проведено моніторинг держаудитслужбою, у висновку якого зобов’язано замовника вжити заходів щодо припинення договору, що укладено за результатами даної процедури закупівлі. Даний висновок буде оскаржено виконкомом Криворізької міської ради у суді в порядку, визначеному статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення.

2023-12-22 16:51:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 18 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 02 січня 2024

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2023 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ "ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ" 39 991 186,20
UAH з ПДВ
39 991 186,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 вересня 2023 16:01
Електронний підпис
25 вересня 2023 15:57
Статут 20062023.pdf.p7s
25 вересня 2023 15:57
рішення учасника.pdf.p7s
25 вересня 2023 15:57
Рішення про Статут.pdf.p7s
25 вересня 2023 15:57
Опис Змін ТОВ ДЕК.pdf.p7s
25 вересня 2023 15:55
Статут 20062023.pdf
25 вересня 2023 15:55
рішення учасника.pdf
25 вересня 2023 15:55
Рішення про Статут.pdf
25 вересня 2023 15:55
Опис Змін ТОВ ДЕК.pdf
25 вересня 2023 15:55
Витяг-1529547-МАЗУРОК-2023-09-20.pdf
18 вересня 2023 10:41
Електронний підпис
18 вересня 2023 10:41
Електронний підпис
18 вересня 2023 10:40
Паспорт 21 Кривий Ріг.pdf
18 вересня 2023 10:40
Опис Змін ТОВ ДЕК.pdf
18 вересня 2023 10:40
Рішення про Статут.pdf
18 вересня 2023 10:40
S0110013 1-м, 2-м. 1 кв 2023.pdf.p7s
18 вересня 2023 10:40
Статут 20062023.pdf
18 вересня 2023 10:40
S0110013 1-м, 2-м. 2 кв. 2023.pdf.p7s
18 вересня 2023 10:40
Витяг з ЄДР 11.09.2023.pdf
18 вересня 2023 10:40
S0110013 1-м, 2-м. 4 кв 2022.pdf.p7s
18 вересня 2023 10:40
S0110013 1-м, 2-м. 4 кв 2022.pdf
18 вересня 2023 10:40
рішення учасника.pdf
18 вересня 2023 10:40
Рішення про Статут.pdf.p7s
18 вересня 2023 10:40
Довідка мат база.pdf
18 вересня 2023 10:40
S0110013 1-м, 2-м. 2021.pdf
18 вересня 2023 10:40
Витяг з ЄДР 11.09.2023.pdf.p7s
18 вересня 2023 10:40
S0110013 1-м, 2-м. 2021.pdf.p7s
18 вересня 2023 10:40
Статут 20062023.pdf.p7s
18 вересня 2023 10:40
Витяг ДСНС 2023.pdf.p7s
18 вересня 2023 10:40
Довідка мат база.pdf.p7s
18 вересня 2023 10:40
Довідка про об’єднання.pdf
18 вересня 2023 10:40
Додаток 5 Проект.pdf
18 вересня 2023 10:40
Витяг ДСНС 2023.pdf
18 вересня 2023 10:40
Сертифікат_45001.pdf
18 вересня 2023 10:40
Додаток 5 Проект.pdf.p7s
18 вересня 2023 10:40
S0110013 1-м, 2-м. 1 кв 2023.pdf
18 вересня 2023 10:40
S0110013 1-м, 2-м. 2 кв. 2023.pdf
18 вересня 2023 10:40
рішення учасника.pdf.p7s
18 вересня 2023 10:40
Витяг з ПДВ.pdf.p7s
18 вересня 2023 10:40
Опис Змін ТОВ ДЕК.pdf.p7s
18 вересня 2023 10:40
Витяг з ПДВ.pdf
18 вересня 2023 10:40
Паспорт 21 Кривий Ріг.pdf.p7s
18 вересня 2023 10:40
Сертифікат_45001.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ "ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ "ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ"
#43409145
Переможець 39 991 186,20
UAH з ПДВ
22 вересня 2023 08:33

Документи

22 вересня 2023 08:33
Довідка НАЗК
22 вересня 2023 08:33
Електронний підпис
22 вересня 2023 08:31
Протокол Укриття.pdf
18 вересня 2023 13:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2023 08:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ "ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ"
#43409145
39 991 186,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 вересня 2023 08:33
Довідка НАЗК
22 вересня 2023 08:33
Електронний підпис
22 вересня 2023 08:31
Протокол Укриття.pdf
18 вересня 2023 13:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2024 14:17
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2023 08:49
Додаткова укриття.pdf зміни до договору
19 жовтня 2023 08:47
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2023 13:27
Договір 50.pdf укладений
05 жовтня 2023 13:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна р/р покупця
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 39 991 186,20
UAH (в тому числі ПДВ 6 665 197,70 UAH)