Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ділянки вул. Шевченка від пр. Миру до буд. № 129 в м. Рівне.
Очікувана вартість
5 319 496,00 UAH
UA-2023-08-31-008450-a 6224911954e443499fe154620354a2f4
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордієвський Сергій Іванович

380362266626 dep_t2021@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44250562
Місцезнаходження: 33013, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул.Шевченка, будинок 45
Контактна особа: Гордієвський Сергій Іванович
380362266626
dep_t2021@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2023 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 05 вересня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2023 00:00
Очікувана вартість: 5 319 496,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53 194,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ділянки вул. Шевченка від пр. Миру до буд. № 129 в м. Рівне.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33013, Україна, Рівненська область, Рівне, вул.Шевченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:13
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:13
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:13
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:13
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:13
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:13
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:13
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:13
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:13
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:13
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:13
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:13
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:13
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:13
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:13
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:13
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:13
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:13
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:13
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:13
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:13
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 серпня 2023 16:13

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

31 серпня 2023 16:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2023 16:13
Проєкт договору про закупівлю.docx
31 серпня 2023 16:12
Тендерна документація_Шевченка.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-03-04-000049 ● d11bef9690954966a00481684387606c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 березня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 березня 2024 17:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

04.03.2024 № 18
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.

Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 04.03.2024 № 18.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-08-31-008450-a 31.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-04 17:50:51

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт ділянки вул. Шевченка від пр. Миру до буд. № 129 в м. Рівне» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-31-008450-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Замовником згідно Додатку № 1 «Кваліфікаційні критерії» Тендерної документації встановлена вимога щодо Документального підтвердження наявності техніки.
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, пропозиція Учасника має також містити:
- посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку;
- копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших особ, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт) на весь строк за предметом закупівлі;
- копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
Учасником торгів ТОВ «Прогрес Девелопмент Компані» укладено договір оренди машин, механізмів та техніки з ТОВ "Автосервіс Рівне", проте згідно аналітичної системи YouControl транспортні засоби зазначені в договорі відсутні у власності ТОВ "Автосервіс Рівне"
З огляду на вищевикладене обґрунтуйте, яким чином підтверджено вимоги зазначені в Додатку №1 до тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-06 12:18:08

Надання пояснення.

Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради у відповідь на запит УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ по моніторингу UA-M-2024-03-04-000049 від 04.03.2024р. повідомляє наступне:
Відповідно до додатку 1 Тендерної документації та Протоколу №1 від 11.09.2023р. щодо усунення невідповідностей (додається) учасником ТОВ «Прогрес Девелопмент Компані» надано довідку №1/23 від 11.09.2023р. з переліком транспортних засобів відповідно до встановленої форми та для підтвердження копії технічних паспортів файл «Довідка МТБ техпаспорта (11.09.2023).pdf» (додається), договір оренди техніки з ТОВ "Автосервіс Рівне". Замовник вимагалось документальне підтвердження наявності техніки, зазначеної у вищевказаній довідці, що і було зроблено учасником. Також Замовником не зазначалась умова перевірки транспортних засобів аналітичною системою YouControl по причині відсутності у Департамента інфраструктури та благоустрою ліцензії для повного доступу, вартість якої становить від 45 000 до 60 000 гривень.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-12 15:24:08

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт ділянки вул. Шевченка від пр. Миру до буд. № 129 в м. Рівне» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-31-008450-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
У відповідності до вимог Додатку 1 тендерної документації учасник на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» надає Довідку, що містить інформацію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учасника згідно форми 1, що буде використовуватися при виконанні робіт (наданні послуг).
Крім того, згідно вимог тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надається договірна ціна та розрахунки до неї, зокрема розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, які використовуються для виконання робіт.
Учасник торгів ТОВ «Прогрес Девелопмент компані» надав довідку від 07.09.2023 №5 про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази, в якій вказав перелік машин та механізмів, що відповідає інформації вказаній Учасником у підсумковій відомості ресурсів (машин та механізмів), які використовуються для виконання робіт та Розрахункову вартість експлуатації 1 машино-годин машин.
При розгляді Замовником тендерної пропозиції ТОВ «Прогрес Девелопмент компані» встановлено невідповідності, а саме: Додаток № 1 до тендерної документації: Документальне підтвердження наявності техніки надається щодо кожної позиції, наведеної у довідці. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Учаснику, надана вимога для усунення зазначених невідповідностей, а саме: 1. Зазначити правильний номер наказу в довідці або надати підтвердження щодо вказаного. 2. Надати посвідчені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Та/або привести у відповідність таблицю про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
На виконання вимоги про усунення невідповідностей Учасником надано, довідку від 11.09.2023 №1/23 та документи щодо підтвердження власності на орендовану техніку.
Проте, відповідно до розрахунку вартості експлуатації машин та механізмів до договірної ціни (Таблиця 2-1. Розрахункова вартість експлуатації 1 машино-годин машин) та підсумкової відомості ресурсів при виконанні робіт учасником будуть використовуватись орендовані машини та механізми, які відсутні в довідці від 11.09.2023 №1/23.
Яким чином учасник підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» при тому, що для виконання робіт визначених технічним завданням та договірною ціною наданою учасником у складі тендерної пропозиції, передбачено застосування машин та механізмів, які відсутні у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази від 11.09.2023 №1/23.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-15 11:19:55

Надання пояснення.

РІВНЕНСЬКА МІСЬКА РАДА
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ

вул.Шевченка,45, м.Рівне, 33013, тел. (0362)26-66-26, факс(0362)633-557,
e-mail: ditb.zag@gmail.com, код ЄДРПОУ 44250562


15.03.2024 №128-08 На №_____від ____________



УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ



Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради у відповідь на запит УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 12.03.2024р. по моніторингу UA-M-2024-03-04-000049 від 04.03.2024р. повідомляє наступне:
Відповідно до вимог Додатку 1 Тендерної документації учасником ТОВ «Прогрес Девелопмент Компані» надано довідку №1/23 від 11.09.2023р. з переліком основних машин та механізмів відповідно до встановленої форми. Мінімальна кількість техніки та відповідність переліку в таблиці Підсумковій відомості ресурсів Замовником не вимагалась (практика у переважній більшості закупівель щодо надання послуг з поточного ремонту, виконання робіт з капітального ремонту, реконструкції). Крім того в довідці №1/23 від 11.09.2023р. ТОВ «Прогрес Девелопмент Компані» гарантується наявність всього необхідного обладнання у разі визнання його переможцем.





Директор Руслан ГУДИМА



Сергій Гордієвський
0362 266626

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2024-03-27 16:29:23

Щодо надання роз"яснення.

РІВНЕНСЬКА МІСЬКА РАДА
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ

вул.Шевченка,45, м.Рівне, 33013, тел. (0362)26-66-26, факс(0362)633-557,
e-mail: ditb.zag@gmail.com, код ЄДРПОУ 44250562


27.03.2024 №149-08 На №_____від ____________



УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ



Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради у відповідь на висновок про результати моніторингу UA-M-2024-03-04-000049 від 04.03.2024р. процедури закупівлі № UA-2023-08-31-008450-a УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 26.03.2024р. просить надати наступні роз’яснення:

1. Де саме в тендерній документації (у тому числі в додатках) по закупівлі № UA-2023-08-31-008450-a містяться умови надання учасником посвідчених копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, що будуть експлуатуватись (застосовуватись) учасником при виконанні робіт, чи інший документ, що посвідчує право власності (обліку) на орендовані крани, автомобілі вантажні, автогрейдери, автогудронатори, автонавантажувачі, які зазначені в Підсумкова відомість ресурсів та Розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів.
2. Які підстави висновку, що тендерна пропозиція ТОВ «Прогрес Девелопмент компані» не відповідає тим вимогам тендерної документації, які фактично відсутні в тендерній документації.
3. Чому при відсутності невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Прогрес Девелопмент компані» вимогам тендерної документації Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором відповідно до законодавства.




Директор Руслан ГУДИМА



Сергій Гордієвський
0362 266626

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2024-04-03 10:37:51

Відповідь на звернення щодо висновку

Відповідно до положень частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та положень Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 08.09.2020 №552, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області складено висновок від 22.03.2024 з описом тієї інформації, яку вимагають зазначені норми законодавства.
Відповідно до пункту п’ятого частини сьомої статті 8 Закону №922 орган державного фінансового контролю обов’язково у висновку про результати моніторингу зазначає зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області в зобов’язаннях у висновку про результати моніторингу керується статтями 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором відповідно до законодавства, здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Відповідно до статті 15 Закону №2939-XII, законні вимоги службових осіб органу державного фінансового контролю є обов'язковими для виконання службовими особами об'єктів, що контролюються.
За результатами проведеного моніторингу встановлено не відхилення тендерної пропозиції переможця торгів, яка підлягала відхиленню у зв’язку з її невідповідністю вимогам Замовника, викладеним в тендерній документації, а саме: в Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації учасник на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» надає Довідку, що містить інформацію щодо наявності обладнання та матеріально - технічної бази Учасника згідно форми 1, що буде використовуватися при виконанні робіт (наданні послуг).
Документальне підтвердження наявності техніки надається щодо кожної позиції, наведеної у довідці.
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
Згідно вимог п.6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надається договірна ціна та розрахунки до неї, зокрема розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів), розрахунок експлуатації будівельних машин і механізмів, які використовуються для виконання робіт.

Учасник торгів ТОВ «Прогрес Девелопмент компані» в складі пропозиції надав довідку від 07.09.2023 №5 про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально технічної бази. Вказана довідка містить перелік машин та механізмів, обладнання та устаткування, що відповідає переліку техніки включеної Учасником до підсумкової відомості ресурсів та Розрахунку вартості експлуатації машин, які використовуються для виконання робіт.
Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Прогрес Девелопмент компані» встановлено невідповідності, а саме: Додаток № 1 до тендерної документації: Документальне підтвердження наявності техніки надається щодо кожної позиції, наведеної у довідці. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
Учаснику, надана вимога для усунення зазначених невідповідностей, а саме: 1. Зазначити правильний номер наказу в довідці або надати підтвердження щодо вказаного. 2. Надати посвідчені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Та/або привести у відповідність таблицю про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
На виконання вимоги про усунення невідповідностей Учасником надано, оновлену довідку від 11.09.2023 №1/23 та підтверджуючі документи на власну та орендовану техніку вказану в даній довідці.
Проте, вищезазначена довідка не містить інформацію про машини, механізми, обладнання, що включені у підсумкову відомість ресурсів та розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, та які будуть використовуватися при виконанні робіт, зокрема: орендовані крани, автомобілі вантажні, автогрейдери, автогудронатори, автонавантажувач, агрегати зварювальні пересувні, агрегат наповнювально-обпресувальний, агрегати фарбувальні та рамне будівельне риштування.
Водночас, підсумкова відомість ресурсів та розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, завантажені учасником в електронну систему закупівель в складі пропозиції, містять дані про час роботи перелічених вище машини, механізмів, обладнання, що будуть експлуатуватись (застосовуватись) при виконанні робіт передбачених у Додатку № 3 «Технічне завдання» до тендерної документації та вартість роботи яких включено в ціну пропозиції (договірну ціну).
Таким чином учасником ТОВ «Прогрес Девелопмент компані» в складі тендерної пропозиції не надано посвідчені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, що будуть експлуатуватись (застосовуватись) учасником при виконанні робіт, чи інший документ, що посвідчує право власності (обліку) на орендовані крани, автомобілі вантажні, автогрейдери, автогудронатори, автонавантажувачі, що не відповідає вимогам Додатку 1«Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, Замовником не відхилено пропозицію Учасника ТОВ «Прогрес Девелопмент компані», що не відповідає вимогам тендерної документації.

Надання інформації про усунення порушення замовником

РІВНЕНСЬКА МІСЬКА РАДА ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ вул.Шевченка,45, м.Рівне, 33013, тел. (0362)26-66-26, факс(0362)633-557, e-mail: ditb.zag@gmail.com, код ЄДРПОУ 44250562 02.04.2024 №160-08 На №_____від ____________ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради вимагає скасувати неправомірний висновок про результати моніторингу UA-M-2024-03-04-000049 від 04.03.2024р. процедури закупівлі № UA-2023-08-31-008450-a УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 26.03.2024р. з огляду на наступне. Замовником не вимагалось надання учасником посвідчених копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, що будуть експлуатуватись (застосовуватись) учасником при виконанні робіт, чи інший документ, що посвідчує право власності (обліку) на орендовані крани, автомобілі вантажні, автогрейдери, автогудронатори, автонавантажувачі, які зазначені в Підсумкова відомість ресурсів та Розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів. Неіснуючу вимогу тендерної документації Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області вказує як невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Прогрес Девелопмент компані» вимогам тендерної документації та зобов»язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором відповідно до законодавства. Окрім того, в порушення ч.4 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до інформації, зазначеної в електронній системі публічних закупівель Prozorro, висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-08-31-008450-a затверджено начальником Управління Муравським Олександром Дмитровичем 26.03.2024р., тобто, в строк понад 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу. У разі нескасування неправомірного висновку Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради змушений буде звернутися до суду у законодавчо встановлені терміни. Директор Руслан ГУДИМА Сергій Гордієвський 0362 266626

2024-04-02 14:26:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 26 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 10 квітня 2024

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 1. Визнати протиправним та скасувати висновок Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області про результати моніторингу закупівлі №UA-2023-08-31-008450-a по предмету «Капітальний ремонт ділянки вул.Шевченка від пр.Миру до буд. №129 в м.Рівне», проведеної Департаментом інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради. 2. Судові витрати по справі покласти на Відповідача та стягнути на користь Департаменту інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради сплачений судовий збір в розмірі 2422,4 грн.
Дата публікації: 09 квітня 2024
Номер відкриття провадження: 4969/24
Дата відкриття провадження: 09 квітня 2024

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" 5 199 957,82
UAH з ПДВ
5 199 957,82
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 вересня 2023 18:32
Довідка право підпису.pdf.p7s
12 вересня 2023 18:32
Довідка п 47.pdf.p7s
12 вересня 2023 18:32
Довідка п 14 ст 47.pdf.p7s
12 вересня 2023 18:22
Довідка п 47.pdf
12 вересня 2023 18:22
Витяг-1466413-ІЛЬЧУК-2023-09-06.pdf
12 вересня 2023 18:22
Довідка антикорупційна.pdf
12 вересня 2023 18:22
Довідка п 14 ст 47.pdf
12 вересня 2023 18:22
Довідка право підпису.pdf
11 вересня 2023 18:11
Електронний підпис
07 вересня 2023 18:56
Електронний підпис
07 вересня 2023 18:55
29 Договірна ціна.pdf.p7s
07 вересня 2023 18:55
Проект договору.pdf.p7s
07 вересня 2023 18:55
27 Тендерна пропозиція.pdf.p7s
07 вересня 2023 18:55
28 Технічне завдання.pdf.p7s
07 вересня 2023 18:55
26 ЦПД Михасик О.В..pdf.p7s
07 вересня 2023 18:55
24 ПДВ ПДК.pdf.p7s
07 вересня 2023 18:55
20 Ліцензія ТОВ ПДК.pdf.p7s
07 вересня 2023 18:55
19 Витяг ЄДР ПДК.pdf.p7s
07 вересня 2023 18:54
7 Договір Дорсервіс.pdf.p7s
07 вересня 2023 18:54
13 Договір ТОВ Арт-БРУК.pdf.p7s
07 вересня 2023 18:54
11Картка обліку ОЗ-6.pdf.p7s
07 вересня 2023 18:54
5 Атестат лабораторії.pdf.p7s
07 вересня 2023 18:54
4 Договір лабораторія.pdf.p7s
07 вересня 2023 18:54
2 80095_сфера 03.10.2021.pdf.p7s
07 вересня 2023 18:54
1ІССО (3) зі звітами.pdf.p7s
07 вересня 2023 18:52
29 Договірна ціна.pdf
07 вересня 2023 18:52
27 Тендерна пропозиція.pdf
07 вересня 2023 18:52
19 Витяг ЄДР ПДК.pdf
07 вересня 2023 18:52
1ІССО (3) зі звітами.pdf
07 вересня 2023 18:52
2 80095_сфера 03.10.2021.pdf
07 вересня 2023 18:52
7 Договір Дорсервіс.pdf
07 вересня 2023 18:52
20 Ліцензія ТОВ ПДК.pdf
07 вересня 2023 18:52
5 Атестат лабораторії.pdf
07 вересня 2023 18:52
13 Договір ТОВ Арт-БРУК.pdf
07 вересня 2023 18:52
4 Договір лабораторія.pdf
07 вересня 2023 18:52
Проект договору.pdf
07 вересня 2023 18:52
11Картка обліку ОЗ-6.pdf
07 вересня 2023 18:52
26 ЦПД Михасик О.В..pdf
07 вересня 2023 18:52
24 ПДВ ПДК.pdf
07 вересня 2023 18:52
28 Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"
#41150966
Переможець 5 199 957,82
UAH з ПДВ
12 вересня 2023 15:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 вересня 2023 09:54

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. В довідці про працівників в рядку 4 зазначено номер наказу 15 від 20.05.2021р., а на підтвердження надано копію наказу №15/К від 20.05.2021р.. 2. Не надано посвідчені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Додаток № 1 до тендерної документації: Інформація про працівників, яких запропоновано для виконання замовлення № з/п Посада (спеціальність) П.І.Б. Загальний стаж роботи за спеціальністю, років Стаж роботи на даному підприємстві, років Номер та дата наказу про призначення (прийняття на роботу) або трудового договору або цивільно-правової угоди 1 2 3 4 5 6 На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка зазначена учасником в Довідці, йому необхідно, у складі пропозиції надати: на працівників, що працюють за основним місцем роботи копії наказів про призначення на посаду; на працівників, що працюють за суміщенням посад або сумісництвом копії наказів про призначення на посаду; на працівників, що працюють за цивільно-правовими угодами копії таких угод, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, на всіх працівників, зазначених у довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником. 2. Додаток № 1 до тендерної документації: Документальне підтвердження наявності техніки надається щодо кожної позиції, наведеної у довідці. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями: 1. Зазначити правильний номер наказу в довідці або надати підтвердження щодо вказаного. 2. Надати посвідчені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Та/або привести у відповідність таблицю про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.

Документи

12 вересня 2023 15:06
Довідка НАЗК
12 вересня 2023 15:05
Електронний підпис
08 вересня 2023 00:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2023 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"
#41150966
5 199 957,82
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 вересня 2023 15:06
Довідка НАЗК
12 вересня 2023 15:05
Електронний підпис
08 вересня 2023 00:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2024 12:29
ДУ 3 Д 604.PDF зміни до договору
20 грудня 2024 12:27
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2024 17:03
604_2.pdf зміни до договору
23 травня 2024 17:03
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2023 09:04
604_1.PDF зміни до договору
22 грудня 2023 09:04
Електронний підпис укладений
21 вересня 2023 15:52
604.PDF укладений
21 вересня 2023 15:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін виконання робіт - до 01.06.2024 року Термін дії договору - до 31.12.2024 року Сума бюджетних зобов'язань на 2023 рік - 503 235,13грн
Номер договору про закупівлю: 604
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затримки фінансування витрат замовника.
Номер договору про закупівлю: 604
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну виконання робіт до 24.12.2025 року та продовження терміну дії Договору до 31.12.2025 року
Номер договору про закупівлю: 604
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML