Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо ( вугілля кам’яне)
Очікувана вартість
5 202 600,00 UAH
UA-2023-08-30-010025-a bccbec1eb87846378bceadac643e5105
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Макарчук

+380951794035 kpvidnova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІДНОВА" ОЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42494774
Місцезнаходження: 84000, Україна , Донецька обл., Краматорський р-н, смт. Олександрівка, вул. Самарська, 28
Контактна особа: Лілія Макарчук
+380951794035
kpvidnova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
897 тонни
Тверде паливо ( вугілля кам’яне) марки Г(Г2)(0-200)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

01 вересня 2023 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-18-000022 ● 4d755e7bf67d4d8891374a86a0d57aea
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 жовтня 2023 16:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.10.2023 № 281
Київ

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.

Перший заступник начальника Олександр СОМИК


Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-08-30-010025-a 30.08.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-19 17:49:26

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВІДНОВА» ОЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-30-010025-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін та асортименту товарів), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ЕФЕКТИВНЕ ВУГЛЕВИДОБУВАННЯ» (ІПН 42602776), з яким укладений договір від 23.08.2023 № 23/08-2023 без використання електронної системи закупівель?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-24 18:16:42

Пояснення на запит:

1. Обґрунтування розміру бюджетного фінансування було зроблено на підставі розрахунків середньомісячної потреби підприємства в опалювальний період, які розраховані за попередні опалювальні періоди 2021-2022 р.р. та 2022-2023 р.р. В середньому на місяць котельням КП «ВІДНОВА» потреба в вугіллі для надання якісної послуги з постачання теплової енергії складає 331,7 тонн . Протягом червня - серпня 2023 року підприємство проводило моніторинг цін в Україні на вугілля марки Г(Г2) та ДГ, які коливались від 4700,00 до 7000,00 гривень за тону ( на веб-сайтах https://prom.ua/ua/Ugol https://index.minfin.com.ua/ua/markets/coal/2023-06/, Prozorro Market - Тверде паливо-Вугілля )
Враховуючи потребу у здійснені закупівлі товару Тверде паливо (вугілля кам’яне) , Марки Г(Г2) фракції 0-200, за кодом ДК 021:2015 – 09110000-3 «Тверде паливо» в кількості 897 тонн для котелень підприємства задля належного розпочатку та проходження опалювального сезону у листопаді, грудні 2023 р та січні 2024 р , з метою забезпечення 669 споживачів різних категорій ( населення та юридичні особи (в т.ч. соціальної сфери)) в смт Олександрівка централізованим опаленням, КП «ВІДНОВА» звернулося з запитом до Олександрівської селищної військової адміністрації від 25.07.2023 № 107 про виділення коштів з місцевого бюджету на придбання вугілля у сумі 5 202 600,00.грн (п’ять мільйонів двісті дві тисячі гривень 00 копійок).
2. На період правового режиму воєнного стану в Україні Кабінетом Міністрів України було прийнято Постанову від 12 жовтня 2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг,для замовників передбачених Законом України, на період дій правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»( далі Постанова № 1178)
Статтею 1 Постанови № 1178 встановлено , що ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі-закупівлі) товарів, робіт та послуг, для замовників передбачених Законом України, «Про публічні закупівлі» ( далі – замовники), із забезпечення захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Статтею 3 Постанови № 1178 встановлено , що положення частини п’ятої, шостої, восьмої і дев’ятої статті 3 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) застосовуються на умовах, визначених Законом.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 2 Закону Комунальне підприємство «ВІДНОВА» відноситься до замовників, що здійснює діяльність в окремих сферах господарювання ( забезпечення виробництва, транспортування та постачання теплової енергії споживачам).
Пунктом 3 частини шостої статті 3 Закону визначено , що цей Закон не застосовується у випадку ,якщо замовники, визначені у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону , здійснюють закупівлю предметом якої є паливно-енергетичні ресурси для виробництва електричної, теплової енергії (у тому числі ядерне паливо (опромінене чи неопромінене, зокрема поглинаючі стрижні систем керування та захисту), ядерні матеріали) проведення геологічного вивчення родовищ корисних копалин;
Згідно з розділом ІІІ Загальнодержавної програми розвитку мінерально-сировинної бази України на період до 2030 року, затвердженої Законом України «Про затвердження Загальнодержавної програми розвитку мінерально-сировинної бази України на період до 2030 року» від 21.04.2011 № 3268-VI., до паливно-енергетичних ресурсів належать вугілля,
Відповідно до частини третьої статті 4 Закону до річного плану не включаються закупівлі, для здійснення яких цей Закон не застосовується у випадках, визначених у частинах п’ятій і шостій статті 3 цього Закону.
Враховуючи вищевикладене, КП «ВІДНОВА» здійснила закупівлю товару Тверде паливо (вугілля кам’яне), ДК 021:2015 – 09110000-3 «Тверде паливо» в кількості 897 тонн без застосування процедури закупівель шляхом укладання прямого договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель ( протокол уповноваженої особи № 20/23 від 23.08.2023р ).
3. Основними критеріями оцінки до можливих постачальників товару (вугілля кам’яне), є в першу чергу ціна товару з ПДВ ( яка є незмінною протягом дії договору), доставка товару до місця вказаного замовником, відповідність якісним та технічним характеристикам товару , надійність та бистре реагування на запити замовника . Комунальне підприємство співпрацює з ТОВ «ЕФЕКТИВНЕ ВУГЛЕВИДОБУВАННЯ» (ІПН 42602776) з 2021 року та має позитивний досвід співпраці з даним постачальником. Договори виконуються в повному обсязі і вчасно не порушуючи терміни. Відвантажене вугілля відповідає якісним, кількісним показникам та технічним характеристикам, що обумовлені у Договорах та державними стандартами.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 15 листопада 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕФЕКТИВНЕ ВУГЛЕВИДОБУВАННЯ"
#42602776
Переможець 5 202 600,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2023 11:08

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2024 13:51
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2023 10:44
додаткова угода.pdf зміни до договору
14 вересня 2023 10:22
Дог. вугілля.pdf укладений
01 вересня 2023 11:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до розділу 11 (зміна банківських реквізитів)
Номер договору про закупівлю: 23/08-2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 серпня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 5 202 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 867 100,00 UAH)