Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100
Очікувана вартість
862 400,00 UAH
UA-2023-08-30-009362-a ● 081fdbefa2954ae395365f3eb0ff5c1a
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Мокрокалигірської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04409370 |
Місцезнаходження: | 20540, Україна , Черкаська обл., с. Мокра Калигірка, вул. Богдана Хмельницького , 21 |
Контактна особа: |
Сідоріна Тетяна Володимирівна 380982697352 ekonomika-sr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2023 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2023 11:34 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2023 11:34 |
Очікувана вартість: | 862 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 624,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації та оголошенні про закупівлю. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», а також відповідати Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі та складає: 25 800,00 грн. (двадцять п’ять тисяч вісімсот гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу або під поруку уповноваженої особи учасника чи засновника учасника відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту з підтвердженням повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію. Банківська гарантія оформлюється у обслуговуючому учасника банку, з метою забезпечення стабільності зобов’язання. Під обслуговуванням необхідно розуміти наявність правовідносин між сторонами щодо отримання будь-якого банківського продукту, в тому числі відкриття рахунку, але не виключно, отримання інших сервісних фінансових послуг, пов’язаних з укладанням договору про надання банківської гарантії. В складі документів тендерної пропозиції надається відповідний лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. До електронної банківської гарантії додаються: ліцензія банку та довіреність на уповноваженого підписанта банку. Вказані документи повинні надавати підтвердження чинності повноважень підписанта банку-гаранту протягом всього періоду дії забезпечення тендерної пропозиції. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до пункту 44 Постанови про особливості. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 25800 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець під час укладання договору за результатами проведення процедури закупівлі надає забезпечення виконання договору про закупівлю (у строк, що не перевищує 15 днів після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 3 (три) відсотки від суми договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія (гарантійний лист банка) з обслуговуючого банку (оригінал та копія завірена печаткою банка). Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія повинна містити такі суттєві умови: • Назву документа – Гарантія; • Номер, дату та місце складання; Гарантією повинна бути передбачена можливість продовження терміну її дії у разі продовження терміну дії договору. • Повну або скорочену назву Банка-Гаранта; • Підпис і відбиток печатки банку- гаранта (у разі оформлення та надання гарантії на паперовому носії) • Повну або скорочену назву Учасника (принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в пропозиції; • Повну або скорочену назву бенефіціара; • Дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) договору або іншого документа, який згідно із законодавством України має силу договору (за наявності), або посилання на документацію, в яких передбачена вимога щодо надання гарантії; • Суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; • Умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком- гарантом (за згодою бенефіціара) лише за письмовою згодою із Бенефіціаром; • Обов’язок банка сплатити повну суму забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: - невиконання умов договору про закупівлю; - неналежне виконання умов договору про закупівлю. - Інші умови. Текст банківської гарантії не може містити: умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Банківська гарантія повинна відповідати вимогам, встановленим Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 р. № 639. Строк дії: до 31.12.2023 року (якщо умови договору не будуть виконані раніше). До банківської гарантії додаються копії банківських документів: довіреність, ліцензія, звіт про прибутки та збитки які мають бути завірені печаткою банку та підписом уповноваженої особи банку. У випадку невчинення переможцем дій, передбачених цим пунктом та за наявності відповідної вимоги Замовника, Замовник відхиляє пропозицію переможця відповідно до підпункту 3 пункту 44 Постанови про особливості, а саме: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: переможець процедури закупівлі: не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником». Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100). Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015 - 09111100-1 – Вугілля. Процедура закупівлі – відкриті торги, з урахуванням особливостей
здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України
“Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 з урахуванням змін. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідають загальноприйнятим державним стандартам та нормативам стосовно предмету закупівлі і розміщені в оголошені про проведення закупівлі зокрема у файлі з обґрунтуванням.
Розгорнути
Згорнути
здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України
“Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 з урахуванням змін. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідають загальноприйнятим державним стандартам та нормативам стосовно предмету закупівлі і розміщені в оголошені про проведення закупівлі зокрема у файлі з обґрунтуванням.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
82 тонни
Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Здійснення оплати відбувається після фактичного отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку/видаткової накладної для оплати. Обсяги отримання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка/видаткової накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку/видатковій накладній, який/яка не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання рахунку/видаткової накладної Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2023 17:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2023 16:08 |
1.1._Додаток_1._ТТХ.docx | |
30 серпня 2023 16:08 |
1._ТД_2023_(вугiлля).docx | |
30 серпня 2023 16:08 |
1.2._Додаток_2._проект_Договору.docx | |
30 серпня 2023 16:08 |
2._ОБГ_ТТХ_очiк.вартiст_.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Дата подання: 03 вересня 2023 19:54
Дата відповіді: 04 вересня 2023 15:38
Відповідно до умов п.3 Додатку 1 учасник повинен надати:
Оригінал або копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, на пропоноване вугілля кам’яне та дійсного на дату подання тендерної пропозиції, виданий на ім’я виробника пропонованої продукції.
Такі умови вважаємо дискримінаційними з огляду на наступне.
Згідно з п. 29 постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Враховуючи те, що вугілля кам’яне також є твердим паливом, Замовник при визначенні вимог до предмету закупівлі повинен послуговуватися наявним Національним стандартом.
Станом на сьогодні національним стандартом для вугілля кам’яного для побутових потреб є виключно ДСТУ 7146:2010.
Норми ДСТУ 7146:2010 містять наступну вимогу щодо сертифікату генетичних характеристик:
Для вугілля встановлюють кодове число та визначають додаткові параметри кодифікації згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації вугілля середнього та високого рангів. За результатами дослідження оформлюють сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик.
7.10 Під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації*. Термін дії сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик — чотири роки.
Таким чином, норми ДСТУ не містять вимог стосовно того, що даний сертифікат повинен видаватися на виробника вугілля.
Крім того, такі сертифікати можуть видаватися на виробника, або постачальника, або заявника.
В нашому випадку ми співпрацюємо із постачальником, на якого видано сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, однак який не є виробником, а є постачальником вугілля.
Таким чином, замовник обмежує коло потенційних учасників до тих, які співпрацюють із виробниками. Ми ж працюємо із постачальником, на якого видано сертифікат генетичних, технологічних та якісних хараткеристик.
З урахуванням вказаного, через такі незаконні вимоги, ми позбавлені права участі у закупівлі.
З урахуванням вказаного, а також того, що вимоги замовника суперечать положенням ДСТУ 7146:2010, а отже і положенням п.29 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 року, просимо зобов’язати замовника виключити вимогу щодо того, що сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик повинен бути виданий на виробника вугілля: «Оригінал або копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, на пропоноване вугілля кам’яне та дійсного на дату подання тендерної пропозиції, ВИДАНИЙ НА ІМ’Я ВИРОБНИКА ПРОПОНОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 54 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова про особливості) передбачено: «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовником відповідно до цього пункту.
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.»
Щодо Вашого питання про нібито незаконну вимогу про надання Оригіналу або копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, на пропоноване вугілля кам’яне та дійсного на дату подання тендерної пропозиції, виданий на ім’я виробника пропонованої продукції.
Вказане твердження не відповідає реальним вимогам за тендерною документацією, а також суперечить положенням Закону, Постанові про особливості та здоровому глузду.
Повідомляємо, що задля запобігання закупівлі товару, що має походження товару із території Російської Федерації або Республіки Білорусь, або від суб’єктів, що знаходяться під сакціями нами вимагається документальне підтвердження стосовно походження товару, що складає предмет закупівлі саме в розрізі умов ДСТУ 7146:2010 "ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ" шляхом надання оригіналу або копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30312 та Міжнародною системою кодифікації*. Термін дії сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик – чотири роки.
Запитуваний документ передбачений вимогами ДСТУ 7146:2010, що свідчить про його законність. При цьому Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик містить назву виробника тієї продукції, яка відповідно сертифікуються. Отже застереження Скаржника є невмотивованими та надуманими.
Не надаючи доказів неможливості оформлення запитуваного документу, оскарження вказаної вимоги ґрунтується на конкретних не можливостях Скаржника виконати умови закупівлі, а на припущеннях та небажанні прикласти зусилля для належної підготовки до тендеру.
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.»
Щодо Вашого питання про нібито незаконну вимогу про надання Оригіналу або копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, на пропоноване вугілля кам’яне та дійсного на дату подання тендерної пропозиції, виданий на ім’я виробника пропонованої продукції.
Вказане твердження не відповідає реальним вимогам за тендерною документацією, а також суперечить положенням Закону, Постанові про особливості та здоровому глузду.
Повідомляємо, що задля запобігання закупівлі товару, що має походження товару із території Російської Федерації або Республіки Білорусь, або від суб’єктів, що знаходяться під сакціями нами вимагається документальне підтвердження стосовно походження товару, що складає предмет закупівлі саме в розрізі умов ДСТУ 7146:2010 "ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ" шляхом надання оригіналу або копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30312 та Міжнародною системою кодифікації*. Термін дії сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик – чотири роки.
Запитуваний документ передбачений вимогами ДСТУ 7146:2010, що свідчить про його законність. При цьому Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик містить назву виробника тієї продукції, яка відповідно сертифікуються. Отже застереження Скаржника є невмотивованими та надуманими.
Не надаючи доказів неможливості оформлення запитуваного документу, оскарження вказаної вимоги ґрунтується на конкретних не можливостях Скаржника виконати умови закупівлі, а на припущеннях та небажанні прикласти зусилля для належної підготовки до тендеру.
Дискримінаційні та незаконні вимоги в тендерній документації
Дата подання: 03 вересня 2023 19:55
Дата відповіді: 04 вересня 2023 15:38
Відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати:
На всі документи видані не на ім’я учасника необхідно надати ЛИСТИ-ДОЗВОЛИ на використання документів від власника документів, видані на ім’я учасника або постачальника учасника із вказанням НОМЕРУ ІДЕНТИФІКАТОРА закупівлі.
Такі умови вважаємо дискримінаційними з огляду на наступне.
Згідно з п. 29 постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Враховуючи те, що вугілля кам’яне також є твердим паливом, Замовник при визначенні вимог до предмету закупівлі повинен послуговуватися наявним Національним стандартом.
Станом на сьогодні національним стандартом для вугілля кам’яного для побутових потреб є виключно ДСТУ 7146:2010. Норми ДСТУ 7146:2010 не містять положень, які зазначає замовник у своїй тендерній документації.
А отже, замовник встановив вказані положення всупереч нормам Національного стандарту,
а як наслідок і п. 29 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178.
Ми не можемо кожного разу отримувати від власника сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик ЛИСТ ІЗ ІДЕНТИФІКАТОРОМ ЗАКУПІВЛІ. Тож таке положення заважає нам взяти участь у закупівлі.
З урахуванням вказаного, просимо зобов’язати замовника виключити наступні положення:
«На всі документи видані не на ім’я учасника необхідно надати ЛИСТИ-ДОЗВОЛИ НА ВИКОРИСТАННЯ документів від власника документів, видані на ім’я учасника або постачальника учасника ІЗ ВКАЗАННЯМ НОМЕРУ ІДЕНТИФІКАТОРА ЗАКУПІВЛІ».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо вимоги, що «на всі документи видані не на ім’я учасника необхідно надати листи-дозволи на використання документів від власника документів, видані на ім’я учасника або постачальника учасника із вказанням номеру ідентифікатору закупівлі».
Вказана вимога не є дискримінаційною, оскільки покликана запобігти можливостям підробки учасниками закупівлі документів, що належать іншим суб’єктам господарювання та використовуються учасниками без згоди а також відома власників таких документів. З огляду на вказане зазначені вимоги не обмежують участь учасників закупівлі в торгах, що діють із виробниками або постачальниками на законних умовах.
Також варто відзначити, що вказана вимогам сформована не до предмету закупівлі, а саме для підтвердження легальності діяльності самих учасників закупівлі. Саме тому мотивація Скаржника, що вказаний документ не передбачений ДСТУ 7146:2010 не є окремим достатнім доказом того, що вимога є дискримінаційною щодо учасників закупівлі.
Не надаючи доказів неможливості оформлення запитуваного документу, оскарження вказаної вимоги ґрунтується на конкретних не можливостях Потенційного Учасника виконати умови закупівлі, а на припущеннях та небажанні прикласти зусилля для належної підготовки до тендеру.
Саме тому, вважаємо, що Потенційний Учасник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання вимоги за тендерною документацією саме в тій редакції, яка сформована Замовником закупівлі.
Вказана вимога не є дискримінаційною, оскільки покликана запобігти можливостям підробки учасниками закупівлі документів, що належать іншим суб’єктам господарювання та використовуються учасниками без згоди а також відома власників таких документів. З огляду на вказане зазначені вимоги не обмежують участь учасників закупівлі в торгах, що діють із виробниками або постачальниками на законних умовах.
Також варто відзначити, що вказана вимогам сформована не до предмету закупівлі, а саме для підтвердження легальності діяльності самих учасників закупівлі. Саме тому мотивація Скаржника, що вказаний документ не передбачений ДСТУ 7146:2010 не є окремим достатнім доказом того, що вимога є дискримінаційною щодо учасників закупівлі.
Не надаючи доказів неможливості оформлення запитуваного документу, оскарження вказаної вимоги ґрунтується на конкретних не можливостях Потенційного Учасника виконати умови закупівлі, а на припущеннях та небажанні прикласти зусилля для належної підготовки до тендеру.
Саме тому, вважаємо, що Потенційний Учасник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання вимоги за тендерною документацією саме в тій редакції, яка сформована Замовником закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 вересня 2023 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІТЕЛ-ТРЕЙД" |
800 648,00
UAH з ПДВ
|
82 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП сев-сервіс 2000 |
750 300,00
UAH з ПДВ
|
750 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВФМ ГРУП" |
853 128,00
UAH з ПДВ
|
853 128,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІТЕЛ-ТРЕЙД" #44007445 |
Очікує рішення |
82 000,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2023 12:03
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 09 вересня 2023 00:00
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2023 14:45 |
Кінець періоду оскарження: | 01 жовтня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 01 жовтня 2023 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції №4 від 13 вересня 2023 року, однак оприлюднено в системі Prozorro з порушенням строків. Причина таких порушень в оприлюдненні у часі протокольного рішення є неможливість здійснювати в період з 13 вересня 2023 року по 20 вересня 2023 року уповноваженою особою своїх функцій внаслідок втрати чинності сертифікату кваліфікованого електронного підпису, що потребував переоформлення. Відтак продовження вказаної закупівлі є порушенням порядку прийняття рішень стосовно строків на розгляд тендерних пропозицій, оскільки період між датою прийняття рішення про відхилення переможця – 13 вересня 2023 року і фактичною датою оприлюднення рішення в системі складає більше 5 робочих днів за дати розкриття тендерних пропозицій. Вказану невідповідність виправити неможливо саме з технічних особливостей функціонування системи Prozorro. Пунктом 50 Постанови про особливості передбачено: «Замовник відміняє відкриті торги у разі: 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень" |
Документи:
20 вересня 2023 14:44
|
Електронний підпис |
20 вересня 2023 14:35
|
Протокол.pdf |