Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Муніципальний центр безпеки |
Код ЄДРПОУ: | 44055682 |
Місцезнаходження: | 07442, Україна , Київська обл., селище міського типу Велика Димерка, вул. Бобрицька, будинок 1 |
Контактна особа: |
Крук Юлія Іванівна +380674978909 MZB.dymerka@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
30 серпня 2023 16:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-01-000046 ● 3c10bd62f3f14b00a1308b2807b476a8
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2023 16:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.10.2023 № 294
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-08-30-009007-a 30.08.2023
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-02 12:32:29
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із встановлення гучномовців системи оповіщення у місцях масового скупчення громадян в населених пунктах Великодимерської селищної територіальної громади (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-30-009007-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ "Служба охорони "КОМКОН" (Код ЄДРПОУ 42905824), з яким укладений договір підряду від 30.08.2023 № 0015/08 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-07 17:28:15
Пояснення на запит
У відповідь на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі «Встановлення гучномовців системи оповіщення у місцях масового скупчення громадян в населених пунктах Великодимерської селищної територіальної громади» ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-30-009007-a) КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «МУНІЦИПАЛЬНИЙ ЦЕНТР БЕЗПЕКИ» ВЕЛИКОДИМЕРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ надає пояснення через електронну систему закупівель.
1. На виконання рішення селищної ради від 23 грудня 2021 № 711 ХХI-VIІI «Про затвердження Програми «Захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, забезпечення пожежної безпеки Великодимерської селищної територіальної громади на 2022-2024 роки», Рішення Великодимерської селищної ради від 02.02.2023 року №1075 XLII-VIII «Про внесення змін до рішення Великодимерської селищної ради від 22 грудня 2022 року №1023 XLI-VIII «Про бюджет Великодимерської територіальної громади Броварського району Київської області на 2023 рік» були виділені кошти для виготовлення проектно-кошторисної документації, яка виготовлена ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМКОН-СЕРВІС» з врахуванням вимог Кодексу цивільного захисту України, цілком відповідає вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 27.09.2017 № 733 «Про затвердження Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захисту», Концепції розвитку та технічної модернізації системи централізованого оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій, затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 31.01.2018 № 43-р, Наказу МВС України від 08. 02.2019 № 93 «Про затвердження Інструкції щодо практик чи процедур проєктування, дослідження, введення в експлуатацію, експлуатації та технічного обслуговування (супроводження) автоматизованих систем централізованого оповіщення, про що зазначено в пояснювальній записці проекту (додається). Очікувану вартість цієї закупівлі було визначено з врахуванням позитивного експертного звіту та кошторисної документації до нього.
2. Згідно проектно-кошторисної документації по об’єкту «Встановлення гучномовців системи оповіщення у місцях масового скупчення громадян в населених пунктах Великодимерської селищної територіальної громади» вартість робіт та обладнання складає 2 112 745,20 грн. Враховуючи те, що частину потрібного обладнання було надано, вартість робіт по об’єкту на 30 березня 2023 становила 1 490 000,00.
3. Виходячи з наявних бюджетних призначень (Рішення Великодимерської селищної ради від 30 березня 2023 року №1159 «Про внесення змін до рішення великодимерської селищної ради від 22 грудня 2022 року №1023 XLI-VIII «Про бюджет Великодимерської територіальної громади Броварського району Київської області на 2023 рік») та на підставі п.11 Постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» було прийнято рішення про здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель.
Очікувана вартість предмету закупівлі сформована на підставі отриманих трьох комерційних пропозицій. Пропозиція ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "КОМКОН" була найбільш економічно вигідною. Даний учасник зарекомендував себе як надійний підрядник, що має достатню кількість кваліфікованих працівників з необхідним рівнем професійної підготовки (строк виконання робіт згідно предмету закупівлі складає 2,68616 тис.люд.год) , щоб виконати роботи вчасно, матеріально-технічну базу, а також можливість інтеграції запропонованої системи до вже наявної в Київській області системи ТАСЦО.
Тому, Замовник, дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель уклав договір підряду №0015/08 від 30.08.2023 з ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "КОМКОН".
Додатки:
1. Рішення сесії Великодимерської селищної ради від 23 грудня 2021 року № 711 ХХI-VIІI «Про затвердження Програми «Захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, забезпечення пожежної безпеки Великодимерської селищної територіальної громади на 2022-2024 роки»
2. Рішення сесії Великодимерської селищної ради про внесення змін до Програми «Захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, забезпечення пожежної безпеки Великодимерської селищної територіальної громади на 2022-2024 роки» від 02 лютого 2023 року № 1071 XLII-VIII
3. Рішення сесії Великодимерської селищної ради про внесення змін до рішення сесії Великодимерської селищної ради від 22 грудня 2022 року №1023 XLI-VIII «Про бюджет Великодимерської територіальної громади Броварського району Київської області на 2023 рік» та додатків до нього від 02 лютого 2023 року №1075 XLII-VIII
4. Рішення сесії Великодимерської селищної ради про внесення змін до Програми «Захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, забезпечення пожежної безпеки Великодимерської селищної територіальної громади на 2022-2024 роки» від 30 березня 2023 року № 1148 XLV-VIII
5. Рішення сесії Великодимерської селищної ради про внесення змін до рішення сесії Великодимерської селищної ради від 22 грудня 2022 року №1023 XLI-VIII «Про бюджет Великодимерської територіальної громади Броварського району Київської області на 2023 рік» та додатків до нього від 30 березня 2023 року №1159 XLV-VIII
6. Проектно-кошторисна документація з позитивним експертним висновком
7. Службова записка
8. Комерційні пропозиції з додатками.
9. Договір від 30.08.2023 р. за № 0015/08 з додатками.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-16 09:13:03
Запит про надання пояснень
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 07.11.2023 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 02.11.2023 року просимо надати документальне підтвердження (договір та/або акт приймання-передачі) із зазначенням переліку обладнання та його вартості на частину обладнання яке було надано КЗ Муніципальному центру безпеки.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-21 17:46:08
Пояснення
На Ваш запит надаємо акти приймання - передачі обладнання, яке було надане КЗ "Муніципальний центр безпеки".
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Служба охорони "КОМКОН" #42905824 |
Переможець |
1 415 623,56
UAH
|
30 серпня 2023 15:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 16:59
|
Договір _0015 08.pdf | укладений |
30 серпня 2023 15:59
|